Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ton miehen synttäreille tuli 2 naista kun piti tulla kavereita? Eikö hänellä ole mieskavereita? Vai oliko nää siskoja, veljen vaimoja? Siihen päälle vielä kansakoulunopettaja- tyylisesti soitettu "paljon onnea vaan" pianolla, niin jo oli lastenkutsut! Joku vaan tökki....
Eikö 37 ennemmin juhli jos juhlii miesten saunaillalla lasillisen kanssa? ( en suosittele tietenkään viinoittelua, mut tarkoitan yleisemmin näin?)Viihtyy paremmin naisten kanssa?
Jotkut miehet on sellaisia, ja ihan heteroita.Itse kiinnitin huomiota siihen, että nämä Matin ystävät olivat reippaasti häntä nuorempia ja kauniita, mikä ei tietty liity välttämättä mitenkään mihinkään, mutta kävi mielessä, että jos Tommi on tottunut hengailemaan sellaisten naisten kanssa, niin saattaa haluta sellaista suhteeseenkin (vaikka ei ole mahiksia).
* TOMMIN ystävät olivat häntä reippaasti nuorempia ja kauniita
En tiedä mistä tuo Matti tuonne lipsahti, mutta Tommista tosiaan kyse.
Tietääkö kukaan kenen Janikan kanssa se Matti kävi pyöräilemässä 30 km jaksossa 12. Sinun, minun ja meidän unelmia. Kun saapui Miran luokse sanoi käyneensä Janikan kanssa pyöräilemässä ihan pienen lenkin vain. Jotenkin törppö olo jää koko miehestä kyllä väkisin.
Ja voi tuota Juuditia, miten se yrittääkään olla niin ihana ja mukava koko ajan. Ei ole Tommi hänen arvoisensa todellakaan! Itse haluaisin tuollaisen ystävän itselleni milloin vain!
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalle kaudelle voisi asiantuntijat ottaa täältä Vauva-palstalta :D
No itse ainakin arvasin lopputuloksen jo suunnilleen esittelyteksteistä ja olisin pärjännyt parien muodostajana paremmin eli olen käytettävissä! 😀
Itsekin olisin tiennyt lottoarvonnan numerot näin jälkeenpäin aina, olisihan ne voinut päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuditin "olet hyvä sellaisena kuin olet" -hokemat: vastikään tuli mieleeni, että yrittääkö hän sanoa sillä Tommille, että minä hyväksyn ja kelpuutan sinut, hyväksy ja kelpuuta sinäkin minut. Ehkä vähän kyyninen tulkinta mutta kuitenkin...
Tottakai on, mutta ei tuollainen saa kenenkään miehen hormoneja hyrräämään!
Tuskinpa monen naisenkaan. Ehkä Juuditille itselleen tuollaisen kuuleminen olisi siinäkin mielessä tärkeää, niin siksi hän sanoo sitä Tommille. Juudithan sanoi että hänelle luottamus ja turvallisuus tekee sen, että hän uskaltaa heittäytyä myös fyysisesti (mihin kyllä itse samaistun osaltaan vahvasti).
Mua on tökkinyt eniten Mira. Hän odottaa toiselta sellaista puhetta ja tekoja, joita itse haluaa ja on mielikuvissaan rakentanut. Ja kun ei saa, loukkaantuu. On vahvan materialisti. Taitaa vastapelurikin olla. Ei mitään yhteiskunnallista, pohdiskelevaa, yleisemmän tason keskustelua. Ei taida olla koulutustaustaa kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ton miehen synttäreille tuli 2 naista kun piti tulla kavereita? Eikö hänellä ole mieskavereita? Vai oliko nää siskoja, veljen vaimoja? Siihen päälle vielä kansakoulunopettaja- tyylisesti soitettu "paljon onnea vaan" pianolla, niin jo oli lastenkutsut! Joku vaan tökki....
Eikö 37 ennemmin juhli jos juhlii miesten saunaillalla lasillisen kanssa? ( en suosittele tietenkään viinoittelua, mut tarkoitan yleisemmin näin?)Viihtyy paremmin naisten kanssa?
Jotkut miehet on sellaisia, ja ihan heteroita.Itse kiinnitin huomiota siihen, että nämä Matin ystävät olivat reippaasti häntä nuorempia ja kauniita, mikä ei tietty liity välttämättä mitenkään mihinkään, mutta kävi mielessä, että jos Tommi on tottunut hengailemaan sellaisten naisten kanssa, niin saattaa haluta sellaista suhteeseenkin (vaikka ei ole mahiksia).
* TOMMIN ystävät olivat häntä reippaasti nuorempia ja kauniita
En tiedä mistä tuo Matti tuonne lipsahti, mutta Tommista tosiaan kyse.
Hyvin sanottu. Ei kai oikein kykene kaverisuhteisiin miesten kanssa. Liekö kiusattu koulussa? No se ei tietenkään kuulu hänestä käytävään keskusteluun, mutta selittäisi paljon tuota mieskaverien puutetta jos kerran on ihan hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuditin "olet hyvä sellaisena kuin olet" -hokemat: vastikään tuli mieleeni, että yrittääkö hän sanoa sillä Tommille, että minä hyväksyn ja kelpuutan sinut, hyväksy ja kelpuuta sinäkin minut. Ehkä vähän kyyninen tulkinta mutta kuitenkin...
Tottakai on, mutta ei tuollainen saa kenenkään miehen hormoneja hyrräämään!
Tuskinpa monen naisenkaan. Ehkä Juuditille itselleen tuollaisen kuuleminen olisi siinäkin mielessä tärkeää, niin siksi hän sanoo sitä Tommille. Juudithan sanoi että hänelle luottamus ja turvallisuus tekee sen, että hän uskaltaa heittäytyä myös fyysisesti (mihin kyllä itse samaistun osaltaan vahvasti).
Täsmennän vielä omaa viestiäni sen verran, että tuskin saa jos ei sitä kipinää tai kiinnostusta ole alun alkaen jo valmiiksi jonkin verran. Jos taas on, niin tuollainenhan voisi olla hyvinkin rohkaisevaa kuulla ja saisi ehkä ottamaan sen viimeisen askeleen heittäytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan kenen Janikan kanssa se Matti kävi pyöräilemässä 30 km jaksossa 12. Sinun, minun ja meidän unelmia. Kun saapui Miran luokse sanoi käyneensä Janikan kanssa pyöräilemässä ihan pienen lenkin vain. Jotenkin törppö olo jää koko miehestä kyllä väkisin.
Ja voi tuota Juuditia, miten se yrittääkään olla niin ihana ja mukava koko ajan. Ei ole Tommi hänen arvoisensa todellakaan! Itse haluaisin tuollaisen ystävän itselleni milloin vain!
N39
Eikös tämä Mattia tapaillut nainen sanonut, että häneen viitataan sarjassa. Olisiko tämä nyt se kohta..?
Olihan se Matilta ikävä temppu; veti Miralta maton alta hyvän ystävän edessä. Varmaan olisi halunnut käydä ensin kaveri-zone keskustelut kahden kesken.
Ja Juuditista jo niiiiiin näkyy ja kuuluu pieni epätoivo ja väsymys. Hän yrittää jaksaa mutta tietää jo sisällään että ei tästä mitään tule. Sääliksi käy :(
On luojan lykky, että Mira on noin tasapainoinen ja itsetunto kohdillaan, koska heikompi ihminen olisi saanut tästä melkoiset traumat. Uusimman c more jakson perusteella ei voi kuin ihmetellä, miten Mira saa pidettyä itsensä koossa kuvausten aikana, sillä Matti oli oikeasti häijy.
Tuotantoyhtiön pitäisi kantaa vastuunsa ja:
- tarjota Miralle maksutonta terapiaa niin pitkään kuin tarve vaatii
- kylpyläloma joka viikonloppu seuraavan 5 vuoden ajan kaikilla hemotteluilla
- lyödä kengänkuva kaikkien näiden "asiantuntijoiden" persiiseen, jotka valitsivat mukavalle, kypsälle, kauniille ja itsensä likoon laittaneelle naiselle kumppaniksi tällaisen luihun mieheksi
Juudit etsii rakkautta, jonka kautta intohimokin voi syntyä ja kasvaa, Tommi taas etsii intohimoa, jonka myötä rakkauskin voi syntyä ja kasvaa. Tulkinta. Jos asia on näin, tämä formaatti ei missään nimessä alun alkaenkaan ollut sopiva Tommille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Eikös tämä Mattia tapaillut nainen sanonut, että häneen viitataan sarjassa. Olisiko tämä nyt se kohta..?
Mistä hän olisi tiennyt etukäteen, että häneen viitataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Vaikea sanoa. Mistä sitä tietää, mitä Matin kanssa jutelleet. Voineet hyvinkin keksiä jonkun peitetarinan valmiiksi jos käry olisi käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Juudit etsii rakkautta, jonka kautta intohimokin voi syntyä ja kasvaa, Tommi taas etsii intohimoa, jonka myötä rakkauskin voi syntyä ja kasvaa. Tulkinta. Jos asia on näin, tämä formaatti ei missään nimessä alun alkaenkaan ollut sopiva Tommille.
Tässähän tämä kiteytyi! Vaikka kaikki ovat nykyään sukupuolettomia, niin kuitenkin juuri tällä tavoin miehet ja naiset eroavat toisistaan.
Vastakkaista sukupuolta ei kannata tavoitella niillä keinoin mitä itse toivoo, vaan niillä, joita toinen toivoo.
Sama ongelma Matilla ja Miralla. Matti epätoivoisesti haki kipinää käytöksellään, jollaisesta hän itse olisi mahdollisesti syttynyt. Miran se teki vain epävarmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
No näinpä, tarina rakentuu vasta jaksojen edetessä.
Toki nimi viittaisi vahvasti sporttiseen, vähän yksinkertaiseen pissikseen, että siltä osin oikeinkin uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Toki nimi viittaisi vahvasti sporttiseen, vähän yksinkertaiseen pissikseen, että siltä osin oikeinkin uskottavaa.
Siis aivan törkeä ukko jos se on noin mennyt. Sehän sanoi tuossa että käytiin pyöräilemässä 30km ja toisena päivänä Kissat-hallilla vähän jumpalla. Miten se Mira on tuohon oikein suhtautunut, onko heillä ollut sopimus että Matilla saa olla joku sporttikaveri koska Miraa ei kiinnosta ja sitten hupsista vain se kiinnostus heräsikin siellä pienellä lenkillä.
Käsittämätöntä touhua. Ei kyllä aiemmissa EA kausissa ole kukaan muu tajunnut treffailla samaan aikaan kun tehdään TV-kuvauksia! Siis niin hurjaa että ihan hikoiluttaa itseänikin jo täällä saakka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Aika pahoin täytyy voida, jos pelkästä nimestä kirjoittelee tuollaisia asioita internettiin. Olisiko hoitoon menemisen paikka?
Aika pahoin täytyy voida, että puolivitsistä vetää noin erikoiset johtopäätökset.
Sinänsä tuo täsmäisi täysin. Jostain syystä miehillä on usein tarve tuoda esille sitä ihmistä, johon on rakastunut ja jos onkin ollut rakastunut tuossa vaiheessa Janikaan, halusi tuoda tämän edes tuolla tavalla mukaan ohjelmaan.
Ja toisaalta kertoi Miralle, että on ollut menevämmän naisen kanssa 30 km pyörälenkillä - piikki Miran epäliikunnallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
On luojan lykky, että Mira on noin tasapainoinen ja itsetunto kohdillaan, koska heikompi ihminen olisi saanut tästä melkoiset traumat. Uusimman c more jakson perusteella ei voi kuin ihmetellä, miten Mira saa pidettyä itsensä koossa kuvausten aikana, sillä Matti oli oikeasti häijy.
Tuotantoyhtiön pitäisi kantaa vastuunsa ja:
- tarjota Miralle maksutonta terapiaa niin pitkään kuin tarve vaatii
- kylpyläloma joka viikonloppu seuraavan 5 vuoden ajan kaikilla hemotteluilla
- lyödä kengänkuva kaikkien näiden "asiantuntijoiden" persiiseen, jotka valitsivat mukavalle, kypsälle, kauniille ja itsensä likoon laittaneelle naiselle kumppaniksi tällaisen luihun mieheksi
Kaveriko täällä kehuskelee Miraa? Tylsä kuten Mattikin. Jotakin ihan älyllistä kipinää ja vuorovaikutusta pitäisi olla puolin ja toisin.Ei vain löydy.
Kyllä saa.
Nämä ovat aina kärjistyksiä, tosielämä tapahtuukin sitten ruutujen sijasta oikeasti silmien edessä. Ei mikään ole täysin mustavalkoista, kaikessa hyvässä on jotakin huonoa, kaikessa huonossa myös jotakin hyvää näkökulmaa.
Tavallisesti ihmiset hakevat sitä, mistä ovat aiemmin jääneet paitsi.