Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
1181/18026 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköön liittyen, miksi en kauniina ihmisenä hakenut ohjelmaan aikoinaan (lasken itseni kauniiksi palautteesta päätellen, olen myös nuorempana osallistunut pienempiin missikisoihin):

1. Inhoan jo muutenkin sitä, kun tapaamani uusi mies kiinnittää huomionsa ulkonäkööni. Ihastellaan ja ihmetellään ja oletetaan, että olen luonteeltani yhtä ihana. Sitten tulee pettymyksenä, kun olekin ihan arkinen, suorastaan melko tylsä. Toivon, että toinen näkisi minut ihan tavallisena, hyvine ja huonoine puolineen. En ole täydellinen, enkä odota toisenkaan olevan.

2. En olisi jaksanut ulkonäköni ruotimista tv-sarjan myötä. Kaikki olisi arvosteltu päästä varpaisiin vauvapalstalla. Minut olisi leimattu ulkonäköni vuoksi tyhjäpääksi, vaikka olen korkeakoulutettu. Ei ulkonäkö kerro siitä, millainen ihminen oikeasti pohjimmiltaan olen. Ei kauniit silmät tai kaunis hymy korreloi parisuhdetaitojen kanssa. Plus "kaunis ulkonäkö" ei säily ikuisesti, kaikki vanhetaan ja rypistytään.

3. Halusin puolison, jolle ulkonäköni ei ole maailman tärkein asia. Muutama vuosi sitten tapasin nykyisin mieheni, joka pitää minua kauniina, mutta ulkonäköni ei ole hänelle erityisen tärkeä asia. Hän on kiinnostunut luonteestani ja arvostaa sisintäni. On ihana olla ihmisen kanssa, joka näkee minussa muutakin kuin ulkokuoren.❤️

Ei kaikille kauniille ihmisille pariutuminen ole helppoa. Itse olin oman eroni jälkeen liki 3,5 vuotta yksin, jotta sain rauhassa työstää eroani ja etsiä aidosti minulle sopivaa ihmistä. Ei ole helppoa löytää hyvää puolisoa.

Listan ulkopuolelta lisäisin vielä syyksi sen, etten olisi halunnut antaa parisuhteeni alkutaipaletta koko kansan katsottavaksi. On ihana tutustua toiseen ihan kahden kesken ja oppia tuntemaan toinen sellaisena kuin hän on.

Ulkonäkö, ulkonäkö ja ulkonäkö. Tässä viestissä ei muuta korostettukaan kuin ulkonäköä...

Siksi juuri noista ulkonäkösyistä puhuin, miksi ea ei omalla kohdalla kiinnostanut (kun ulkonäköasioista oli aiemmin keskustelussa puhetta). Halusin parisuhteen, jossa ulkonäkö ei ole se merkittävin juttu. Ei kaikille kauniille tai komeille ihmisille ulkonäkö ole tärkeä asia, vaikka muut sinussa siihen huomiota kiinnittääkin. Itse arvostan enemmän yhteistä arvomaailmaa, sujuvaa arkea toisen kanssa ja natsaavaa huumorintajua.😊

T. Se aiempi kommentoija

Vierailija
1182/18026 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinattaressa uusi myyjätär tällä kaudella mutta Tillanderilla sentään sama iloinen mimmi myymässä sormuksia joka kaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/18026 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin joskus suomi24 deittipalvelussa yhteen mieheen. Oltiin täydellinen mätsi, kaikki natsas. Ihan uskomaton kokemus, muutama viikko kirjoiteltiin päivittäin pitkiä kirjeitä. En ollut koskaan ollut niin rakastunut ja se oli molemminpuolista. Ilmoituksen kuvan perusteella mies oli komea.

Kun tavattiin livenä niin tajusin että miehen kuva oltiin otettu tietystä kulmasta ja tietystä ilmeestä. Livenä mies oli todella ruma. Just pystyin halaamaan miestä, mutta en pystyny pussaileen saati että olis ollu seksiä. Vaikka koitin ajatella sydämellä, että mies on sisältä täyttää kultaa, uskomattoman ihana ja just mun tyyppi kaikella tapaa.

Muutama kerta tavattiin kun halusin antaa mahdollisuuden, koska mies olisi ollut todella aarre. Mutta hänen ulkonäkönsä vaan oli sellainen ettei siitä päässyt yli.

Siinä mielessä ymmärrän EA ihmisiä, että vaikka asiantuntijat olisivat löytäneet sulle täydellisen mätsin niin ulkonäöllä on myös merkitystä vaikkei sitä myöntäiskään.

Tuomaksesta välittyi minulle ainakin Cmoren jääjaksosta sellainen kuva että pettyi Emnan ulkonäköön. Oli vaivaannuttavaa katsoa heidän hääjaksoa.

Joskus näkee pareja joilla selvästi kemia säteilee ihanasti ulospäin. Ihan kuin samasta puusta veistettyjä. Esim. Tiina ja Samuel joskus edellisellä kaudella.

Totta, vaivaantuneisuudenkin ulkopuolinen huomaa heti.  En ole nähnyt hääjaksoa, mutta odotan sitä.

Tiina lähti täysillä mukaan ohjelmaan ja hän luotti asiantuntijoihin kovasti. Hänellä riitti kovasti tahtoa hommaan, vaikka toki alussa hän motkotti aika pienistä jutuista Samuelille.

Samuelilla oli itseluottamus kunnossa, joten hän ei Tiinan motkotuksista hätkähtänyt, vaan huomautti aina kun Tiinalla alkoi mennä överiksi. Hyvä pari!

Uskon, että yhteiset vuodet ovat vielä enemmän hitsanneet tätä pariskuntaa yhteen. Tiina oli aidosti herttainen ja hyväsydäminen, vaikka pikkutarkkuutta löytyi hivenen liikaakin. Mutta kukapa meistä olisi aina täydellinen🙂 Samuel oli kanssa hyvin herttainen mies.

Ihana pari ❤

Vierailija
1184/18026 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Choux1234 kirjoitti:

Olen nähnyt Katin nyt jo kaksi kertaa Helsingin keskustassa ilman sormusta. Onko niin, että eivät saa pitää sitä ennen kuin sarja on näytetty kokonaisuudessaan tv:ssä vai onko niin, että liitto ei ole kestänyt? Kävi myös mielessä, että hakikohan Kati ohjelmaan julkisuuden vuoksi. Surullista jos näin on.

Ei ole sellaista sääntöä, ettei saisi käyttää sormusta. Kaikilla aikaisemmilla kausilla ne, jotka on nähty ilman sormusta ennen kauden loppua, ovat myös eronneet ohjelmassa. Ja ne, jotka ovat jääneet yhteen kauden lopussa, on nähty sormus sormessa kesken kauden. Harmi, mikähän tuossakin sitten meni pieleen, kun fyysistäkin vetovoimaa vaikutti olevan. 😕

Vierailija
1185/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Choux1234 kirjoitti:

Olen nähnyt Katin nyt jo kaksi kertaa Helsingin keskustassa ilman sormusta. Onko niin, että eivät saa pitää sitä ennen kuin sarja on näytetty kokonaisuudessaan tv:ssä vai onko niin, että liitto ei ole kestänyt? Kävi myös mielessä, että hakikohan Kati ohjelmaan julkisuuden vuoksi. Surullista jos näin on.

Ei ole sellaista sääntöä, ettei saisi käyttää sormusta. Kaikilla aikaisemmilla kausilla ne, jotka on nähty ilman sormusta ennen kauden loppua, ovat myös eronneet ohjelmassa. Ja ne, jotka ovat jääneet yhteen kauden lopussa, on nähty sormus sormessa kesken kauden. Harmi, mikähän tuossakin sitten meni pieleen, kun fyysistäkin vetovoimaa vaikutti olevan. 😕

En välttämättä uskoisi kaikkea mitä täällä kirjoitellaan. Toisaalta en ymmärrä miksi kaikki olettaa, että parilla on kemiaa ja pysyvät yhdessä hääjakson perusteella. Siinä on helposti vieraskorea ja odotus purkautuu. Lähes kaikilla pareilla on ollut kivaa häissä. Kati myös vaikuttaa siltä, että toimii nopeasti liikaa miettimättä, siksi varmaan suuteleminen tuntui luontevalta hänelle. Toivon, että pysyvät yhdessä, sympaattisen oloisia ihmisiä, mutta toisaalta en ihmettele jos romanttista kipinää ei löydykään.

Vierailija
1186/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköön liittyen, miksi en kauniina ihmisenä hakenut ohjelmaan aikoinaan (lasken itseni kauniiksi palautteesta päätellen, olen myös nuorempana osallistunut pienempiin missikisoihin):

1. Inhoan jo muutenkin sitä, kun tapaamani uusi mies kiinnittää huomionsa ulkonäkööni. Ihastellaan ja ihmetellään ja oletetaan, että olen luonteeltani yhtä ihana. Sitten tulee pettymyksenä, kun olekin ihan arkinen, suorastaan melko tylsä. Toivon, että toinen näkisi minut ihan tavallisena, hyvine ja huonoine puolineen. En ole täydellinen, enkä odota toisenkaan olevan.

2. En olisi jaksanut ulkonäköni ruotimista tv-sarjan myötä. Kaikki olisi arvosteltu päästä varpaisiin vauvapalstalla. Minut olisi leimattu ulkonäköni vuoksi tyhjäpääksi, vaikka olen korkeakoulutettu. Ei ulkonäkö kerro siitä, millainen ihminen oikeasti pohjimmiltaan olen. Ei kauniit silmät tai kaunis hymy korreloi parisuhdetaitojen kanssa. Plus "kaunis ulkonäkö" ei säily ikuisesti, kaikki vanhetaan ja rypistytään.

3. Halusin puolison, jolle ulkonäköni ei ole maailman tärkein asia. Muutama vuosi sitten tapasin nykyisin mieheni, joka pitää minua kauniina, mutta ulkonäköni ei ole hänelle erityisen tärkeä asia. Hän on kiinnostunut luonteestani ja arvostaa sisintäni. On ihana olla ihmisen kanssa, joka näkee minussa muutakin kuin ulkokuoren.❤️

Ei kaikille kauniille ihmisille pariutuminen ole helppoa. Itse olin oman eroni jälkeen liki 3,5 vuotta yksin, jotta sain rauhassa työstää eroani ja etsiä aidosti minulle sopivaa ihmistä. Ei ole helppoa löytää hyvää puolisoa.

Listan ulkopuolelta lisäisin vielä syyksi sen, etten olisi halunnut antaa parisuhteeni alkutaipaletta koko kansan katsottavaksi. On ihana tutustua toiseen ihan kahden kesken ja oppia tuntemaan toinen sellaisena kuin hän on.

Ulkonäkö, ulkonäkö ja ulkonäkö. Tässä viestissä ei muuta korostettukaan kuin ulkonäköä...

Jos tuo ulkonäkö on ainut mikä tekstissä häiritsee, niin se kertoo enempi sinusta kuin kirjoittajasta. Minä samaistun tekstiin täysin. Kauniiksi kehuttuna tiedän tismalleen mitä tarkoittaa, kun parisuhteen etsiminen on vaikeaa. Kyllä valitettavasti miehille ensimmäinen asia, mitä he naisessa katsovat on ulkonäkö. ulkonäkö ja ulkonäkö. Harvemmalla se on esim. ulkonäkö, luonne, ammatti. Näitä miehiä on harvassa. Itseä ärsyttää se, kuinka vähemmän kehuja saaneet näkevät asiakseen määritellä, kuinka meidän enemmän kehuja saaneiden tulisi käyttäytyä, kirjoittaa ja puhua, jotta meitä ei heti tituleerattaisi negatiivisella adjektiivilla. Itse ainakin joudun käyttämään paljon energiaa miettiäkseni, että valitsisin sanani oikein. Minulle käännetään helposti selkää, jos menen vahingossakaan sanomaan mitään samoilla sanoilla, kuin se vähemmän kehuttu. Vain heillä on oikeus sanoa asioita täysin suoraan. Me ollaan maalitauluja siinä missä kuka tahansa muukin esim. ammatin tai pituuden stereotypioiden kanssa painiville. Myös ammattini herättää paljon pahennusta. Minähän olen sen vähempiosaisen tai kehutun mielestä automaattisesti saanut työni joko sääriä pitkin tai muulla helpolla tavalla. Kyllä ihan itse olen istunut koulun penkillä 8 vuotta päästääkseni nykyiseen asemaan. Moni saman oppipolun käynyt on korkeammassa asemassa kuin minä, mutta hän on sen tehnyt ammattitaidollaan. On ihan sama, kuinka hyviä me oikeasti ollaan, mutta toiset mielletään vain uskottavammiksi.

Itse en ammattini vuoksi voisi mennä ohjelmaan, mutta se voisi olla kiva kokemus, että minulle valitaan sopivin mies täysin muilla kriteereillä kuin pelkällä ulkonäöllä. Minua kiehtoo kovasti nähdä mieltä ihmiset ovat minusta ihmisenä eikä barbina. 

Vierailija
1187/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Choux1234 kirjoitti:

Spoiler * spoiler * spoiler * spoiler

Kun katsoin tulevan hääjakson C moresta, kiinnitin huomiota yhteen seikkaan joka toi mieleen yhden vanhan kauden. Silloin tämä eräs pari, jossa oli hirmu pituusero (oliko Mikko ja Heidi)pussailivat alussa jatkuvasti. Samaa jatkuvaa pussailua oli nyt tämän kauden Katin ja Jannen hääjaksossa. Pappi ei edes ehtinyt sanoa aamenta kun jo pussailivat eka kerran. Vaikka pari tuntuu sopivan yhteen, niin suoraan sanoen alkoi hälytyskellot kilkattaa ja vähän jo ällöttääkin.

Vierailija
1188/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Choux1234 kirjoitti:

Mutta ei ole myöskään sääntöä, että sormusta pitäisi pitää. Kaikki eivät käytä sormusta vaikka ovat naimisissa. Ja saattaahan olla, että esim. Kati ei käytä sormusta, koska haluaa olla salaperäinen tuloksen suhteen. 

Vierailija
1189/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ohjelmassa aina parit niin, että on täsmälleen sama koulutustausta? Tunnen paljon pareja, joissa toinen on valmistunut AMK:sta ja toinen yliopistosta. Tuntuu kamalalta, jos muuten hyvää paria ei voida muodostaa jonkun tutkinnon perusteella. 

Vierailija
1190/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Choux1234 kirjoitti:

Spoiler * spoiler * spoiler * spoiler

Kun katsoin tulevan hääjakson C moresta, kiinnitin huomiota yhteen seikkaan joka toi mieleen yhden vanhan kauden. Silloin tämä eräs pari, jossa oli hirmu pituusero (oliko Mikko ja Heidi)pussailivat alussa jatkuvasti. Samaa jatkuvaa pussailua oli nyt tämän kauden Katin ja Jannen hääjaksossa. Pappi ei edes ehtinyt sanoa aamenta kun jo pussailivat eka kerran. Vaikka pari tuntuu sopivan yhteen, niin suoraan sanoen alkoi hälytyskellot kilkattaa ja vähän jo ällöttääkin.

SPOILER

Ei mielestäni läheskään yhtä pahaa kuin Mikolla ja Heidillä. Kati oli vaan hermostunut, ja toimi hätiköidysti. Mikkohan alkoi pussailla ennen kuin edes tervehti morsiantaan (muistaakseni). Se oli hieman omituista pakko myöntää.

Vierailija
1191/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ohjelmassa aina parit niin, että on täsmälleen sama koulutustausta? Tunnen paljon pareja, joissa toinen on valmistunut AMK:sta ja toinen yliopistosta. Tuntuu kamalalta, jos muuten hyvää paria ei voida muodostaa jonkun tutkinnon perusteella. 

Yliopistoväkihän kutsuu ammattikorkeakouluja ammattikorkeasaariksi. Ehkä siksi näin.

Vierailija
1192/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... No, itse teen tohtoriopintoja ja vaikka koulutustausta ei kerro kaikkea ihmisestä, olen huomannut että monen ammattikoululaisen kanssa ei vain löydy yhteistä puhuttavaa. Samoin moni ammattikoulutaustainen ei ole yhtään ilahtunut kuultuaan, mitä itse teen työkseni (tylsää ja turhaa heidän mielestään). Ainahan se on ihmisestä kiinni, yksi existäni on siivousalalla ja hyvin meillä sujui, mutta tällaisessa ohjelmassa on mun mielestä hyvä että katsotaan vähän koulutustaustaa. Jos tapaat sen oikean, ei taustalla ole väliä, mutta kyllähän sama tausta nostaa onnistumisen mahdollisuuksia.

Vierailija
1193/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Choux1234 kirjoitti:

En tykkää koruista, ovat esim. liikunnassa aina tiellä, enkä ole käyttänyt sormustani kuin juhlissa. Mieheni on samanlainen. Viisi vuotta jo oltu naimisissa.

Vierailija
1194/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on noi Katin kulmakarvat mitkä tekevät sen paljon vanhemman näköiseksi.

Nostaa niitä vielä niin et tulee sellanen Vilijonkka fiilis

Vierailija
1195/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistoväkihän kutsuu ammattikorkeakouluja ammattikorkeasaariksi. Ehkä siksi näin.

Kyllä ne on yleensä itse AMK-opiskelijat, jotka sitä opintojen tasoa moittivat.

Vierailija
1196/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt pelkästä sormuksen käyttämisestä vielä vetäisi johtopäätöksiä. Mutta kyllähän aviopari varmaan jossain bongataan yhdessä, jos ovat vielä pari kuvausten jälkeenkin. Tuskin tuoreet parit haluaisivat elää arkeaan monta kuukautta niin, etteivät koskaan kulje missään julkisilla paikoilla yhdessä.

Vierailija
1197/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin korona-aikoina sormuksen puuttumisen takia ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä. Mekin avioiduttiin vasta vuosi sitten, mutta sormukset ovat loistaneet poissaolollaan keväästä saakka. Silloin tällöin, riippuen tilanteesta laitetaan sormukset, mutta arkena ei jaksa kun koko ajan pitää olla pesemässä ja desinfioimassa käsiä.

Vierailija
1198/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin joskus suomi24 deittipalvelussa yhteen mieheen. Oltiin täydellinen mätsi, kaikki natsas. Ihan uskomaton kokemus, muutama viikko kirjoiteltiin päivittäin pitkiä kirjeitä. En ollut koskaan ollut niin rakastunut ja se oli molemminpuolista. Ilmoituksen kuvan perusteella mies oli komea.

Kun tavattiin livenä niin tajusin että miehen kuva oltiin otettu tietystä kulmasta ja tietystä ilmeestä. Livenä mies oli todella ruma. Just pystyin halaamaan miestä, mutta en pystyny pussaileen saati että olis ollu seksiä. Vaikka koitin ajatella sydämellä, että mies on sisältä täyttää kultaa, uskomattoman ihana ja just mun tyyppi kaikella tapaa.

Muutama kerta tavattiin kun halusin antaa mahdollisuuden, koska mies olisi ollut todella aarre. Mutta hänen ulkonäkönsä vaan oli sellainen ettei siitä päässyt yli.

Siinä mielessä ymmärrän EA ihmisiä, että vaikka asiantuntijat olisivat löytäneet sulle täydellisen mätsin niin ulkonäöllä on myös merkitystä vaikkei sitä myöntäiskään.

Tuomaksesta välittyi minulle ainakin Cmoren jääjaksosta sellainen kuva että pettyi Emnan ulkonäköön. Oli vaivaannuttavaa katsoa heidän hääjaksoa.

Joskus näkee pareja joilla selvästi kemia säteilee ihanasti ulospäin. Ihan kuin samasta puusta veistettyjä. Esim. Tiina ja Samuel joskus edellisellä kaudella.

Totta, vaivaantuneisuudenkin ulkopuolinen huomaa heti.  En ole nähnyt hääjaksoa, mutta odotan sitä.

Tiina lähti täysillä mukaan ohjelmaan ja hän luotti asiantuntijoihin kovasti. Hänellä riitti kovasti tahtoa hommaan, vaikka toki alussa hän motkotti aika pienistä jutuista Samuelille.

Samuelilla oli itseluottamus kunnossa, joten hän ei Tiinan motkotuksista hätkähtänyt, vaan huomautti aina kun Tiinalla alkoi mennä överiksi. Hyvä pari!

Tiina ja Samuel ovat hyvin esimerkillinen pari. Vaikka Tiina totesi aikoinaan, ettei olisi huomioinut Samuelia mitenkään jos olisivat kohdanneet muualla , vaikka ravintolassa. Siitäkin syystä, että ovat samanpituisia ja Tiinallakin oli toive itseään pidemmästä miehestä.

He molemmat antoivat tilaa suhteelleen kasvaa ja heittivät ennakkoluulot ja odotukset pois kumppanistaan.

Jos kaikki muutkin formaattiin hakijat suhtautuisivat samoin, niin saattaisi onnistaa molempia.

Vierailija
1199/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oli lääkäri?

Eikös se ensimmäisen kauden Esa ollut joku lääkäri?

Vierailija
1200/18026 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oli lääkäri?

Eikös se ensimmäisen kauden Esa ollut joku lääkäri?

Psykologi

Ketju on lukittu.