Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Mitä viime kauden osallistujille kuuluu? Ainakin Anniina ja Ville edelleen yhdessä, mutta onko muut edelleen sinkkuna vai löytänyt uuden kumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Kun nuo miehet haaveilee urheilullisesta kumppanista, niin toivovatko a) aidosti urheilullista naista, vaikka ei olisikaan kokoa nolla vai b) hoikkaa naista? Joillekin urheilullinen on synonyymi hoikalle, eikä viitsitä sanoa "etten sitten halua vähänkään pyöreää tai kunnolla ylipainoista naista".
Kai se on tapa sanoa että pyöreä nainen ei käy.
Exänikin halusi urheilullisen naisen. Käytännössä tämä tarkoitti että olin kotoa pois klo 8-20. Ei varmaan ymmärtänyt että minun lihaksikas vartalo ei ole tullut kotona makaamalla vaan vedessä, salilla ja metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Omat veikkaukset pareista:
Juudit ja Tommi
Emma ja Tuomas
Mira ja Matti
Janne ja KatiJuudit oli ainoa joka ei esittelytekstissä linjaillut lapsihommista, jotka oli Tommille nounou. Emma laitettu lähihoidettavaksi toisen Joensuulaisen kanssa. Jäljellejääneistä nämä kävivät parhaiten järkeen vaikka Matille jääkin tumman ja urheilullisen sijasta käteen blondi sohvaperuna.
Toivon todella, ettei Mira ja Matti ole pari. Epäreilua Miralle saada mies joka haluaa jonkun urheilullisen. Se ei vaan toimi, eikö Marista ja Petristä opittu mitään. Voin tietysti olla väärässä ja onhan kaikilla etukäteen mielessä unelmien kumppani ja lopulta tuleva puoliso onkin ihan muuta. Mielenkiinnolla odotan hääjaksoa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä viime kauden osallistujille kuuluu? Ainakin Anniina ja Ville edelleen yhdessä, mutta onko muut edelleen sinkkuna vai löytänyt uuden kumppanin?
Anniina ja Ville on mun suosikkipari ja ainoa pari jonka veikkaan kestävän. Ensitreffit tyypit ei yleensä halua pysyä julkisuudessa niin en tiedä onko esim. Markus ja Johanna yhdessä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Kun nuo miehet haaveilee urheilullisesta kumppanista, niin toivovatko a) aidosti urheilullista naista, vaikka ei olisikaan kokoa nolla vai b) hoikkaa naista? Joillekin urheilullinen on synonyymi hoikalle, eikä viitsitä sanoa "etten sitten halua vähänkään pyöreää tai kunnolla ylipainoista naista".
Petri varmaan halusi oikeasti urheilullisen. Ja monet miehet haluavat, että naisilla on fitness muodot, eikä vaan tikkulaiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina ja Ville on mun suosikkipari ja ainoa pari jonka veikkaan kestävän. Ensitreffit tyypit ei yleensä halua pysyä julkisuudessa niin en tiedä onko esim. Markus ja Johanna yhdessä vielä?
Markus ja Johanna ovat yhdessä, samoin aiemmilta kausilta Viola ja Esa (heillä kaksi lasta), Tiina ja Samuel ja Sini ja Vesa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exänikin halusi urheilullisen naisen. Käytännössä tämä tarkoitti että olin kotoa pois klo 8-20. Ei varmaan ymmärtänyt että minun lihaksikas vartalo ei ole tullut kotona makaamalla vaan vedessä, salilla ja metsässä.
Ei ole soveliasta sanoa, että haluaa hoikan naisen, vaikka tuskin kukaan läskiä haluaa ellei ole muuta vaihtoehtoa (pl. fetissit). Siispä käytetään sanaa "urheilullinen"
Viime vuoden Heidin ja Oskarin kaltaista vaativuutta ei taida näistä löytyä. Hauskaa oli, kun oltiin niin vaativissa sfääreissä. Ihan tavisten seuraaminen ei taida innostaa, joten jotain särmää täytyy löytyä. Joensuulaiset Emma ja Tuomas luulisi olevan pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole soveliasta sanoa, että haluaa hoikan naisen, vaikka tuskin kukaan läskiä haluaa ellei ole muuta vaihtoehtoa (pl. fetissit). Siispä käytetään sanaa "urheilullinen"
Näin juuri, urheilullisuus on kauniimpi tapa kertoa, että haluaa mahdollisimman hyväkroppaisen naisen. Luonnostaan hoikka, jolle urheilu on satunnainen huvi, käy siis useimmiten vallan hyvin.
Tässäkin urheilullista naista perää Matti, jonka oma fysiikka ei ahkerasta kuntoilusta kieli. Ja aiemminkin hän on katsellut näitä sporttisia naisia vain matkan päästä, varsinaista seurustelusuhdetta ei ole kolmevitosena vielä kokenut.
Ehkä periksiantamattomalla tarkoitetaan tässä yhteydessä sinnikästä.
Vierailija kirjoitti:
"Matti on joustava ja periksiantamaton", minusta kuulostaa vähän ristiriitaiselta :D
Ehkä periksiantamattomalla tarkoitetaan tässä yhteydässä sinnikästä.
Minusta olisi hyvä sanoa asiantuntijoille suoraan minkä tyyppistä kumppania ei halua ollenkaan. Sanoo suoraan esim, että ei ylipainoista eikä blondia. Turha yrittää rivien välistä ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Matti on joustava ja periksiantamaton", minusta kuulostaa vähän ristiriitaiselta :D
Ehkä periksiantamattomalla tarkoitetaan tässä yhteydässä sinnikästä.
Häneltähän uupui käytännön kokemus seurustelusta. Ehkä on haastavampi kuvata itseään kumppanina, jos ei koskaan ole parisuhteessa ollut?
Minä niin odotan, että saadaan katastrofipari tyyliin Mari & Petri tai Heidi & Oskari. Viihdyttävää.
Mira ja Matti voi olla tämän kauden katastrofipari. Kiistelevät, mitä kanavaa telkkarista katsotaan. Jos mies ei ole ollut seurustelusuhteessa ja hups vain suoraan naimisiin. Haastavaa! Ja Heidi veti hirveet pultit, kun Oskari oli ollut Napakympissä. Kannattaisko Matin kertoa olleensa Napakympissä Miralle jo hääpäivänä?
En malta odottaa tän sarjan alkua taas. Tykkäsin myös Netflixin Love is Blindista. Tykkään ilmeisesti näistä realityromanssisarjoista, kaikesta päätellen.
Miksi Matti menisi Miran kanssa? Tietenkin Matti ja Kati, Mira ja Janne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri, urheilullisuus on kauniimpi tapa kertoa, että haluaa mahdollisimman hyväkroppaisen naisen. Luonnostaan hoikka, jolle urheilu on satunnainen huvi, käy siis useimmiten vallan hyvin.
Tässäkin urheilullista naista perää Matti, jonka oma fysiikka ei ahkerasta kuntoilusta kieli. Ja aiemminkin hän on katsellut näitä sporttisia naisia vain matkan päästä, varsinaista seurustelusuhdetta ei ole kolmevitosena vielä kokenut.
"Vapaa-ajallaan hän seuraa intohimoisesti jääkiekkoa ja jalkapalloa ja harrastaa lisäksi golfia, pyöräilyä, crossfitiä ja ystävien tapaamista."
No jos oikeasti harrastaa kaikkia noita, niin en ihmettele jos toivoo urheilullista seuraa. Ja turha vielä arvioida miehen fysiikkaa kun hänestä on nähty vasta kasvokuva. Yleensä crossfitia harrastavat ovat aika kovassa kunnossa, jollei kyse ole sitten jostain 2 kertaa crossfit-treeneissä käyneestä. Tuo helsinkiläinen Katikin näköjään harrastaa crossfitiä, mutta luulen että Matti paritetaan tuon vaalean Miran kanssa.
Katsoin muutaman jakson tuota Australian versiota ja ei voi kuin kunnioittaa miten tuollaisesta formaatista on saatu Suomessa aikaan näin fiksu ohjelma. Australian versiossa näillä pareilla on joka viikko yhteisiä bileitä, joissa isketään toisten kumppaneita ja tämän jälkeen seuraavana päivänä ihmeellinen seremonia jossa asiantuntijat tivaavat yleisön edessä kaiken draaman seksielämää myöten ja päätetään jatketaanko ensi viikolle. Muistutti kyllä enemmän jotain Paratiisihotellia.
Katsokaa Suomi-jaksoja odotellessa Ensitreffit alttarilla Australia! Heillä kun on näitä yhteisiä illanviettoja muiden parien kanssa, niin alkavat kipinät sinkoilemaan ristiin! Tais tulla 2 tai 3 kolme vaihtoa :D Kausi 5.