Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
941/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti olisi noista miehistä itselle viimeinen vaihtoehto. Tulee ensivaikutelmasta mieleen kokoomusta ihaileva poikanen, jonka haaveena on olla rikas ja saada nätti vaimo kotiin pantavaksi. Kamalaa, en tiedä miksi ajattelen hänestä näin.

Veikkaan ettei Katin ja Jannen suhde tule toimimaan. Jotain draamaa ja tikusta vikinää tulee takuulla.

Odotan mielenkiinnolla Juuditin ja Tommin kohtaamista. Ehkä kauden kiinnostavimmat persoonat.

Minä olen se Matin tunteva, muutaman kommentin laittanut. Ja tuo on todella hyvä kuvaus Matista. Hän on tosi mukava, fiksu ja kiltti, mutta hyvin status-ihminen. Ja tosiaan hyvin kranttu ja kriittinen naisten ulkonäön suhteen.

Mielenkiintoista että on lähtenyt tällaiseen sokkona naimisiin-formaattiin, jos on aiemmin pitänyt ulkonäössä rimaa (epäonnisen) korkealla. Esittelytekstistä ei saa kuvaa, että hän hakisi muutosta itsessään, kun kiinnostus sporttisiin brunetteihin tuotiin esiin heti alussa.

Luuletko, että Matti on itse laatinut sen esittelytekstin tai käskenyt laittamaan siihen jotain sporttibruneteista? Ei varmasti.

Päin vastoin koko lausahdus voi olla otettu esim sellaisesta yhteydestä, kun hakijahaastattelussa on pyydetty kuvailemaan itseään ulkoisesti viehättävää naista. Ties vaikka olisi oikein painettu päälle, että pitää olla yksityiskohtainen, ei saa puhua yleisesti mukavannäköisestä.

Ehkä jopa poimittu sieltä tuohon kauden kuvausten lopuksi, kun on käynyt ilmi, ettei heillä suhde jatku. Hyvähän se on tekijöiden silloin pestä kätensä mätsäyksen epäonnistumisesta, kun kaltaiseksi lukevat tuollaisen noston ja ovat heti vakuuttuneita että ahaa, Matin suppea naismakuhan se oli syynä.

Kommentti voi olla kontekstistaan irroitettu toki, viihdeohjelmaahan tässä tehdään. Mutta naismaku kiistämättä on suppea, jos ei kolmevitosena ole parisuhteista juurikaan kokemusta.

Mätsäyksen epäonnistumisesta tuskin tarvitsee olla huolissaan, selväähän on että se on ennemminkin iloinen yllätys jos joku pareista oikeasti rakastuu ja pariutuu.

Vierailija
942/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän pienisieluista arvostella pelipaitaa. Meistä jokaiselta löytyy juntteja juttuja, ne kertovat enemmän henkilöstä kuin desing-massatuolit ja suuret ikkunat.

Ei minulta ainakaan löydy mitään junttia. En vain tykkää sellaisesta. Voitaisiinko hyväksyä, että juuri mikään asia ei päde "meistä jokaiseen"?

Toinen hyvä esimerkki on nämä ulkonäön painottajat, jotka väittävät että asialla on kaikille muillekin suuri merkitys, ja jos joku väittää ettei ole niin se on vain jotain ihme hyvesignalointia. Ei ole totta. Seiskää rohkeasti oman mielipiteenne/elämäntyylinne/valintojenne takana. On lapsellista tarvita kaikkia muita ihmisiä olemaan samaa mieltä, että uskaltaa itse olla sellainen.

Varmaan tässä oli nyt pointtina se, että niin pieni ja merkityksetön asia, esim. se pelipaita seinällä, on naiselle joku kynnyskysymys. Esimerkiksi monen tuntemani miehen mielestä naisten korkeavyötäröiset housut ovat hirvein muotivillitys ikinä, kun taas monet naiset ovat innoissaan, kun "korostaa kivasti uumaa" ja "on niin mukavat jalassa". Jos joku mies pitäisi tätä vaatekappaletta kynnyskysymyksenä kantajaansa tutustumiselle, miestä pidettäisiin totaalisena vässykkänä.

Tiivistettynä: mitä väliä jollain pelipaidalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on saatu palstan vakioarvostelijalle hyvästi töitä aamusta iltaan. Negatiivisuutta ei tule puuttumaan. Välillä harava käteen ja koko lähitienoo siistiksi, ei mene aika ja elämä ihan hukkaan.

"Hyvästi"?

Vierailija
944/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati on kasvoiltaan nätti ja hyvävartaloinen. Ja kivan positiivinen verrattuna mörrimöykkymäisiin suominaisiin.

Vierailija
945/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan millään lakkaa ihmettelemästä, eräs tuttu Kristillisten kannattaja, joka on valmis koska tahansa kertomaan että samaa sukupuolta olevien avioliitot vievät kaiken uskottavuuden koko avioliittoinstituutiolta, on salaa ihan innoissaqn tästä sarjasta.

Vierailija
946/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomaksen ja Emman suhde on tuhoon tuomittu. Sen näki jo alttarilla Tuomaksen katseesta. Tuomas odotti enemmän.

Minusta on vähän typerää sanoa, että odotti enemmän, ihan kuin Emmassa olisi jotain vikaa. Parempi olisi sanoa, että Tuomas odotti jotain muuta.

Vierailija
947/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan millään lakkaa ihmettelemästä, eräs tuttu Kristillisten kannattaja, joka on valmis koska tahansa kertomaan että samaa sukupuolta olevien avioliitot vievät kaiken uskottavuuden koko avioliittoinstituutiolta, on salaa ihan innoissaqn tästä sarjasta.

Niin, eikös näillä ole joku pappikin siellä loitsimassa?

Mutta häät on nykyään tälllaisia. Tuttu liittyi kirkkoon saadakseen kirkkohäät ja pöivän prinsessana. Oikein kävi rippikoulun miten kuten, aikuisena ihmisenä vaikkei omien sanojensa mukaan ollut uskovainen.

Erosi höiden jölkeen kirkosta ja nyt kuitenkin haluaa lapdelle kristillisen kasteen. Eipä suvaitse samansukupuolisten avioliittoa hänkään, tiukka oikean laidan kulkija. Eikä myösköän naispappeutta.

Vierailija
948/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kati on tosi kaunis ja Janne komea, ihanasti symppis pari häiden perusteella. Itse olen nelikymppinen ja minusta Kati ei kyllä mitenkään näytä nelikymppiseltä. En ymmärrä miksi hänen ulkonäköönsä on täällä takerruttu negatiivisessa mielessä. Taitaa olla parin kateellisen suoltamia kaikki negisviestit.

Minäkin kyllä introverttinä uupuisin aika äkkiä tuosta naurun ja rempseyden määrästä, mutta se onkin taas aivan toinen juttu. Kyllä Kati on ihana.

Vierailija
949/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sporttiset näyttää vanhemmalta kun naamassa ei ole rasvaa. Mutta liikunta on tietty hyvästä!

Vierailija
950/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati on kasvoiltaan nätti ja hyvävartaloinen. Ja kivan positiivinen verrattuna mörrimöykkymäisiin suominaisiin.

Vartalo on upea, kasvoista en pidä yhtään. Eivät vaan ole minun silmiini viehättävät, suussa on jotain omituista. Myös luonne tuntui raskaalta. Itse pidän ihmisistä, joiden persoona sijoittuu sinne mörrimöykyn ja hysteerisen tyhjännaurajan puoliväliin.

Kirjoittaa ihminen, joka on raskassoutuinen ilon pilaaja.

Pata kattilaa soimaa. Jos sulla on mielestäsi edellytyksiä tehdä analyyseja ihmisistä ja heidän luonteenpiirteistään yksittäisten kommenttien perusteella ilman, että se paljastaa sinun perimmäistä luonnettasi, minulla on aivan varmasti edellytyksiä tehdä analyyseja ohjelman osallistujista näiden jaksojen perusteella ilman, että se tekee minusta "raskassoutuista ilon pilaajaa".

Vierailija
951/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän pienisieluista arvostella pelipaitaa. Meistä jokaiselta löytyy juntteja juttuja, ne kertovat enemmän henkilöstä kuin desing-massatuolit ja suuret ikkunat.

Ei minulta ainakaan löydy mitään junttia. En vain tykkää sellaisesta. Voitaisiinko hyväksyä, että juuri mikään asia ei päde "meistä jokaiseen"?

Toinen hyvä esimerkki on nämä ulkonäön painottajat, jotka väittävät että asialla on kaikille muillekin suuri merkitys, ja jos joku väittää ettei ole niin se on vain jotain ihme hyvesignalointia. Ei ole totta. Seiskää rohkeasti oman mielipiteenne/elämäntyylinne/valintojenne takana. On lapsellista tarvita kaikkia muita ihmisiä olemaan samaa mieltä, että uskaltaa itse olla sellainen.

Anteeksi, mutta tämä kommentti oli junttiuden multihuipentuma.

Vierailija
952/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalo on upea, kasvoista en pidä yhtään. Eivät vaan ole minun silmiini viehättävät, suussa on jotain omituista. Myös luonne tuntui raskaalta. Itse pidän ihmisistä, joiden persoona sijoittuu sinne mörrimöykyn ja hysteerisen tyhjännaurajan puoliväliin.

Kirjoittaa ihminen, joka on raskassoutuinen ilon pilaaja.

Pata kattilaa soimaa. Jos sulla on mielestäsi edellytyksiä tehdä analyyseja ihmisistä ja heidän luonteenpiirteistään yksittäisten kommenttien perusteella ilman, että se paljastaa sinun perimmäistä luonnettasi, minulla on aivan varmasti edellytyksiä tehdä analyyseja ohjelman osallistujista näiden jaksojen perusteella ilman, että se tekee minusta "raskassoutuista ilon pilaajaa".

Vierailija
953/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku noista miehistä aloitti kirjeensä sanoin "Hei Kaunotar", joten jo tuosta voi päätellä, että odottaa/toivoo hänelle valitun puolison olevan kaunis.

Mua ärsytti se. Onneksi tiedän vaikean luonteeni, enkä menisi tuollaiseen ohjelmaan. Mutta suututtaisi jos mies kutsuisi minua kaunottareksi ennen kuin on edes nähnyt minut! Kaikkein sanojen joukosta piti valita jokin ulkonäköön liittyvä... Ei hyvä.

Samoin. Vielä enemmän ärsyttäisi jos itse tietäisin, etten ole mikään kaunotar.

Muutenkin on kovin kliseinen ja miehelle "helppo" aloitus. Ei tarvinnut keksiä omaperäistä aloitusta. Myös hiukan mielistelyn makua. Ajattelee, että vetoaa tällä naiseen.

Tietysti kirjeen muu sisältö myös ratkaisisi.

Juu, joku nyt sanoo, että kyllä te naiset olette vaikeita.

Ei olla, kunhan mies vain ei yritä liikaa tai liian vähän. 😁

Mun ensimmäinen ajatus oli tästä ”kaunottaresta”, että kerrankin jollain miehellä välähti! Itselle ainakin tulisi hyvä mieli, jos saisi hääpäivänä kirjeen, joka alkaa ”Hei, kaunotar!”, koska yleensähän joka morsian haluaa olla häissään kaunis tai siihen ainakin moni siihen pyrkii, tuollainen lausahdus on siinä tilanteessa tosi kiva, kun on käyttänyt aikaa laittautumiseen. :)

Mutta eihän se ole nähnyt sinun laittautumista eli se sana ei tarkoita tuossa mitään.

Vierailija
954/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati on noista morsiamista kaunein ja ilmankos saa palstalla paljon kielteistä palautetta. Kateus vie kalatkin vedestä. Ruotimalla haetaan vikaa vanhasta ulkonäöstä, liiasta hymyilemisestä, hihittelystä jne. Ja en ole hänen ystävä, sukulainen tai muuta sellaista.

Kerrotko, miksi laitat nuo morsiamet kauneusjärjestykseen?

Vierailija
955/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Kati on tosi kaunis ja Janne komea, ihanasti symppis pari häiden perusteella. Itse olen nelikymppinen ja minusta Kati ei kyllä mitenkään näytä nelikymppiseltä. En ymmärrä miksi hänen ulkonäköönsä on täällä takerruttu negatiivisessa mielessä. Taitaa olla parin kateellisen suoltamia kaikki negisviestit.

Minäkin kyllä introverttinä uupuisin aika äkkiä tuosta naurun ja rempseyden määrästä, mutta se onkin taas aivan toinen juttu. Kyllä Kati on ihana.

Miksi aina vedotaan kateuteen, kun joku ei tykkää jostain? Omalla kohdallani ei ainakaan ole kyse siitä. Ei vaan ole minusta kaunis eikä ihana näkemäni perusteella. Ei siinä ole sen kummempaa taustalla.

Vierailija
956/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne kokemasi ja haalimasi asiat voi oikeasti olla jollekin juntteja.

Palstan mukaan juttia ovat: muumimukit, mariskoolit, tekstisisusteet, aaltomaljakot, laminaatti, ruutumatot, kokonaan valkoinen sisustus, jukkapalmut, guessin, korsin ja Marimekon tuotteet.............

Sitten joku pitää lammasjunttina uhanaa ja valkoisella maalilla käsiteltyä antiikkia.

Viimeistään elokuvamakusi on juntti. Hengitä, ei se haittaa.

Vierailija
957/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati ei ole vanhemman näköinen, vain vanhemman oloinen. Olen nähnyt hänet liven useita kertoja vuosien varrella ja olen aina luulluut häntä itseäni vanhemmaksi (39). Luulin, että ohjelmatiedoissa oli virhe kun häntä väitettiin 29- vuotiaaksi.

Viehättävä hän on kyllä.

Vierailija
958/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä, mutta tässä omat veikkaukset ekan jakson perusteella- jospa 1 menisi oikein. :)

- Emma ja Tuomas. Eivät mätsää habitukseltaan, ehkä heillä on kavereina kivaa, kun samasta kaupungistakin ovat. Pelkään, että Emma kokee sydänsuruja. Emma olisi ehkä sopinut viime kauden Ollille, samantyylisiä, herkkiä.

-Kati ja Janne. Nämä ovat minusta etukäteen selkeästi toisilleen sopivin pari, Janne on vähän rauhallisempi, mikä on hyvä juttu, uskon että jatkavat yhdessä. Minä olisin arvannut Katin iäksi 42, mutta hän on joka tapauksessa ihan hyvännäköinen.

-Juudit ja Tommi. Näistä tulee varmasti hyviä ystäviä, ja jos seksuaalista vetoakin löytyy, niin jatkavat yhdessä ja voi tulla pitkäaikainen liitto.

- Mira ja Matti. Tavallisen, tasapainoisen oloisia ihmisiä, jos oikeasti kaipaavat toista samanlaista niin seesteistä arkea on luvassa ja nämäkin jatkavat.

Olen siis etukäteen optimistinen niin kuin aiemmillakin kausilla, mutta saas nähdä mitä taas tuleman pitää. :)

Vierailija
959/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tässä oli nyt pointtina se, että niin pieni ja merkityksetön asia, esim. se pelipaita seinällä, on naiselle joku kynnyskysymys. Esimerkiksi monen tuntemani miehen mielestä naisten korkeavyötäröiset housut ovat hirvein muotivillitys ikinä, kun taas monet naiset ovat innoissaan, kun "korostaa kivasti uumaa" ja "on niin mukavat jalassa". Jos joku mies pitäisi tätä vaatekappaletta kynnyskysymyksenä kantajaansa tutustumiselle, miestä pidettäisiin totaalisena vässykkänä.

Tiivistettynä: mitä väliä jollain pelipaidalla.

Olet oikeassa, tartuin epäolennaisuuteen. Tuo asia on ärsyttänyt pidempään (että mennään väittämään kuinka joka ikinen ihminen X tai Y), ja näin tilaisuuteni koittaneen, joten avauduin aiheesta! :D

Vierailija
960/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naisista ovat nirppanokkaisia, ehkä jotkut tykkää. Punatukkaisuus tai hämähäkki. Iiik!!

Ketju on lukittu.