Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
921/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu häiriintyneeltä nyt nämä Matti-tuntijan jutut yhtä lailla kun viime kaudella Oskariin liittyvät. Lopeta nyt, ennen kuin annetaan ilmi ylläpidolle.

Vierailija
922/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Kati näyttää ikäistään vanhemmalta, se on fakta. Olen 3 vuotta vanhempi, eikä kukaan ikäiseni ystävä näytä noin iäkkäältä. Hänellä on kuitenkin keskivertoa parempi vartalo, ja persoonalliset kasvot, eli todennäköisesti on minua ja ystävänikin viehättävämpi 10-15 vuoden päästä.

Katin hiukset ovat noin 3 sävyä liian tummat, mikä vaikuttaa ulkonäön kovuuteen. Voi olla tietoinenkin valinta, sillä näyttää ihan pätevältä uranaiselta. Kikattelu oli raskasta, mutta saisin itseni kuulostamaan samalta innostuneena.

Toisekseen, naurua tässä maassa ei ole ikinä liikaa 🌺🌺

Muuuut, jokuhan toi ilmi osallistujien ammatit ja Kati oli kait toimistoassari? Mikä uranainen se sellainen on? Vai haluaako hän vain näyttää pätevältä uranaiselta?

Ei kun avainasiakaspäällikkö. Mira on assari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Matin asunto, jonka seinillä oli jotain jääkiekko- tai jalkapallopelipaitoja kehyksissä? Minulle tuo olisi vähän turn off, vaikka itsekin jalkapalloa seuraan. Kehystetyt pelipaidat seinillä sopii teini-ikäisille.

Vierailija
924/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko katsoa ulkomailla? Vpn ei onnistu.

Voi katsoa ulkomailla, mutta pitää tilata palvelu siihen väliin. Ei onnistu enää VPN:llä eikä maikkarin sovelluksen kautta.

Vierailija
925/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko katsoa ulkomailla? Vpn ei onnistu.

Eikö ole muuta elämää siel?

No ei hirveästi kun on paikallinen lockdown :D

Vierailija
926/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

.

.

.

.

Katsoin toisen jakson ja kylläpä on taas liioiteltu reaktioita täällä. En kyllä huomannut, että Tuomas olisi mitenkään erityisen pettynyt ollut alttarilla. Ja minusta ei ole mitenkään epätavallista, että halusi nukkumaan ja selvittämään päätä. Itsekin vastaavassa tilanteessa hirveän jännityksen ja pitkän päivän jälkeen olisin aivan kuoleman poikki. Ainoastaan olen samaa mieltä siitä, että Emma vaikutti epävarmalta. Toisaalta se saattoi osakseen johtua jännityksestäkin. En tosiaankaan tuhoontuomitsisi tätä paria näillä perustein.

Kati ja Janne vaikuttivat kivalta parilta. Toivottavasti heillä menee hyvin. Tosin pahoin pelkään, että tässä voisi olla uusi Rosa ja Eetu.

Vierailija
927/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomas on ihan tavis, täällä on liioiteltu hänen ulkonäköään. Ehkä hän sitten erottuu tuissa porukassa, minussa partamiehen kanssa about samaa tasoa.

Nämä on jänniä juttuja, itsekään en yksinkertaisesti tunnista juuri mitään mitä tuon parin ulkonäködynamiikasta on täällä kirjoitettu.

No, se on huono alkuasetelma, jos mies on paremman näköinen kuin nainen, ikävä kyllä. Tosin ei tuo epätasapaino suuri ole, ja sitä ei ehkä olisi ollenkaan, jos naisella olisi enemmän tyylisilmää.

Ne joidne mielestä Tuomas on loistava saalis jonka on vaikea uskoa olevan vapaalla jalalla, sivuuttavat sen tosiasian että suurin osa naisista haluaa vähintään oman tasoisensa tai koulutetumman miehen. Tuo karsii jo aika lailla.

Niinpä. Lähihoitajan ammatti ei todellakaan helpota miehen pariutumista. Arvokasta työtä toki, mutta käsittääkseni ne palkat ovat täysi vitsi. Moni nainen kuitenkin toivoo miehen tienaavan enemmän kuin lähihoitajat tapaavat tienata.

Otin riskin ja sanoin lähihoitajana työskentelyn olevan usein ei-niin-houkutteleva asia naisten silmissä. No, miinustahan tuosta kommentista on näköjään ropissut isolla kädellä, nyt näkyy olevan 20 miinusta. En ole yllättynyt, mutta ehkä vähän huvittunut.

Minun mielestäni voidaan ihan hyvin valehdella, että eihän miehen tuloilla mitään väliä tietenkään ole, mutta en hetkeäkään epäile etteikö niillä tuolla oikean maailman puolella olisi merkitystä. Jollain tapaa vain olisi rehellisempää myöntää että hei, en mielelläni ottaisi huonosti ansaitsevaa kumppania, koska sillä on hyvin suoria vaikutuksia esim. asumiseen, muuhun elämiseen ja vapaa-ajan mahdollisuuksiin. Mutta joo, eihän miehen tulotasolla mitään merkitystä ole enää vuonna 2020...

Minusta merkitystä ei ole tuloilla, vaikka ne on lähärillä pienet, vaan sillä, että eikö ole mitään kiinnostusta tai kunnianhimoa muihin asioihin? Kosa lähäristä tulee aina se tunne, että kun ei oo mitään intohimoja mihinkään ni mennään sitte lähäriksi kun sinne kaikki pääsee. Olis edes sairaanhoitaja! 

Ja oon ite maisteri, amiksen kanssa naimisissa, se ei ole mikään issue. Toi lähihoitaja ammattina vaan on niin sieltä menemistä, missä aita matalin.. sori vaan. 

Ei taas tätä ammattijankkausta tänne.

Vierailija
928/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämähäkki-mies kirjoitti:

Onko kenelläkään mitään hajua miten pääsisin ulkomailta katsomaan MTV Katsomosta tätä sarjaa? tulee heti viesti ettei onnistu Suomen ulkopuolelta. Edes VPN ei toimi.

Sama ongelma täällä! Ärsyttävää kun olen joka vuosi katsonut ihan suoraan katsomosta ea:n ja nyt herjaa tämä uusi kausi että ohjelma ei ole katsottavissa ulkomailla. Edellinen kausi vieläkin näkyy ihan normaalisti :( Ei taida olla katsottavissa missään muualla?

Pystyn ainakin Saksasta käsin katsomaan. Freedome käytössä.

Vierailija
929/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

.

Katsoin toisen jakson ja kylläpä on taas liioiteltu reaktioita täällä. En kyllä huomannut, että Tuomas olisi mitenkään erityisen pettynyt ollut alttarilla. Ja minusta ei ole mitenkään epätavallista, että halusi nukkumaan ja selvittämään päätä. Itsekin vastaavassa tilanteessa hirveän jännityksen ja pitkän päivän jälkeen olisin aivan kuoleman poikki. Ainoastaan olen samaa mieltä siitä, että Emma vaikutti epävarmalta. Toisaalta se saattoi osakseen johtua jännityksestäkin. En tosiaankaan tuhoontuomitsisi tätä paria näillä perustein.

Kati ja Janne vaikuttivat kivalta parilta. Toivottavasti heillä menee hyvin. Tosin pahoin pelkään, että tässä voisi olla uusi Rosa ja Eetu.

No kyllähän se vaan niin menee, että jos nainen on miehelle mieleen, niin ei miehen todellakaan tee mieli mennä ihan vaan nukkumaan ennen aikojaan... Ja ymmärrän Tuomasta kyllä täysin, ettei ole Emmasta kiinnostunut.

Vierailija
930/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

.

SPOILER

Ei todellakaan ole liioiteltu. Ajattelin etukäteen kommentteja luettuani "ei voi olla noin paha". Kyllä se oli, ellei pahempikin. Dynamiikka noiden välillä oli vaan niin kummallinen: Emma kuin epävarma teini ja Tuomas teiniä lempeällä kädellä ohjaava isä. Samaa mieltä aikaisempien kanssa, ettei Emmaa olisi pitänyt ottaa mukaan ohjelmaan. Vaikuttaa niin älyttömän tarvitsevalta.

Vierailija
931/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti olisi noista miehistä itselle viimeinen vaihtoehto. Tulee ensivaikutelmasta mieleen kokoomusta ihaileva poikanen, jonka haaveena on olla rikas ja saada nätti vaimo kotiin pantavaksi. Kamalaa, en tiedä miksi ajattelen hänestä näin.

Veikkaan ettei Katin ja Jannen suhde tule toimimaan. Jotain draamaa ja tikusta vikinää tulee takuulla.

Odotan mielenkiinnolla Juuditin ja Tommin kohtaamista. Ehkä kauden kiinnostavimmat persoonat.

Minä olen se Matin tunteva, muutaman kommentin laittanut. Ja tuo on todella hyvä kuvaus Matista. Hän on tosi mukava, fiksu ja kiltti, mutta hyvin status-ihminen. Ja tosiaan hyvin kranttu ja kriittinen naisten ulkonäön suhteen.

Mielenkiintoista että on lähtenyt tällaiseen sokkona naimisiin-formaattiin, jos on aiemmin pitänyt ulkonäössä rimaa (epäonnisen) korkealla. Esittelytekstistä ei saa kuvaa, että hän hakisi muutosta itsessään, kun kiinnostus sporttisiin brunetteihin tuotiin esiin heti alussa.

Luuletko, että Matti on itse laatinut sen esittelytekstin tai käskenyt laittamaan siihen jotain sporttibruneteista? Ei varmasti.

Päin vastoin koko lausahdus voi olla otettu esim sellaisesta yhteydestä, kun hakijahaastattelussa on pyydetty kuvailemaan itseään ulkoisesti viehättävää naista. Ties vaikka olisi oikein painettu päälle, että pitää olla yksityiskohtainen, ei saa puhua yleisesti mukavannäköisestä.

Ehkä jopa poimittu sieltä tuohon kauden kuvausten lopuksi, kun on käynyt ilmi, ettei heillä suhde jatku. Hyvähän se on tekijöiden silloin pestä kätensä mätsäyksen epäonnistumisesta, kun kaltaiseksi lukevat tuollaisen noston ja ovat heti vakuuttuneita että ahaa, Matin suppea naismakuhan se oli syynä.

Vierailija
932/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu häiriintyneeltä nyt nämä Matti-tuntijan jutut yhtä lailla kun viime kaudella Oskariin liittyvät. Lopeta nyt, ennen kuin annetaan ilmi ylläpidolle.

Hyvä, että tunnet häiriintyneisyyden itsessäsi. Voit ihan itse poistaa tarinasi.

Vierailija
933/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne häät muuten nyt sitten pidettiin?

Vierailija
934/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan isoon ääneen Matti näissä "illanistujaisissa" arvosteli naistaan?

Luulen, että yksi ja sama trolli. Yleensä noista ei puhuta yli 5 hengelle ja silloin täällä kommentoivat henkilöt x ja y tuntisivat, ainakin etäisesti, toisensa. Vai onko Matti täällä itse? Lopettakaa jo.

-se kokkarikommentoija

Vierailija
935/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku noista miehistä aloitti kirjeensä sanoin "Hei Kaunotar", joten jo tuosta voi päätellä, että odottaa/toivoo hänelle valitun puolison olevan kaunis.

Mua ärsytti se. Onneksi tiedän vaikean luonteeni, enkä menisi tuollaiseen ohjelmaan. Mutta suututtaisi jos mies kutsuisi minua kaunottareksi ennen kuin on edes nähnyt minut! Kaikkein sanojen joukosta piti valita jokin ulkonäköön liittyvä... Ei hyvä.

Samoin. Vielä enemmän ärsyttäisi jos itse tietäisin, etten ole mikään kaunotar.

Muutenkin on kovin kliseinen ja miehelle "helppo" aloitus. Ei tarvinnut keksiä omaperäistä aloitusta. Myös hiukan mielistelyn makua. Ajattelee, että vetoaa tällä naiseen.

Tietysti kirjeen muu sisältö myös ratkaisisi.

Juu, joku nyt sanoo, että kyllä te naiset olette vaikeita.

Ei olla, kunhan mies vain ei yritä liikaa tai liian vähän. 😁

Mun ensimmäinen ajatus oli tästä ”kaunottaresta”, että kerrankin jollain miehellä välähti! Itselle ainakin tulisi hyvä mieli, jos saisi hääpäivänä kirjeen, joka alkaa ”Hei, kaunotar!”, koska yleensähän joka morsian haluaa olla häissään kaunis tai siihen ainakin moni siihen pyrkii, tuollainen lausahdus on siinä tilanteessa tosi kiva, kun on käyttänyt aikaa laittautumiseen. :)

Vierailija
936/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pienisieluista arvostella pelipaitaa. Meistä jokaiselta löytyy juntteja juttuja, ne kertovat enemmän henkilöstä kuin desing-massatuolit ja suuret ikkunat.

Vierailija
937/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*design, korjaan ennen kuin joku saa mielihyvää liikaa.

Vierailija
938/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pienisieluista arvostella pelipaitaa. Meistä jokaiselta löytyy juntteja juttuja, ne kertovat enemmän henkilöstä kuin desing-massatuolit ja suuret ikkunat.

Ei minulta ainakaan löydy mitään junttia. En vain tykkää sellaisesta. Voitaisiinko hyväksyä, että juuri mikään asia ei päde "meistä jokaiseen"?

Toinen hyvä esimerkki on nämä ulkonäön painottajat, jotka väittävät että asialla on kaikille muillekin suuri merkitys, ja jos joku väittää ettei ole niin se on vain jotain ihme hyvesignalointia. Ei ole totta. Seiskää rohkeasti oman mielipiteenne/elämäntyylinne/valintojenne takana. On lapsellista tarvita kaikkia muita ihmisiä olemaan samaa mieltä, että uskaltaa itse olla sellainen.

Vierailija
939/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati on noista morsiamista kaunein ja ilmankos saa palstalla paljon kielteistä palautetta. Kateus vie kalatkin vedestä. Ruotimalla haetaan vikaa vanhasta ulkonäöstä, liiasta hymyilemisestä, hihittelystä jne. Ja en ole hänen ystävä, sukulainen tai muuta sellaista.

Vierailija
940/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako luonnon päälle aikuislapsella?

Ketju on lukittu.