Siis mitä mä just luin? Lasta seksuaalisesti hyväksi käyttänyt pedopoliisi sai vain EHDOLLISTA !?
Miten voi olla taas?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c0cd80b0-b1f5-42ed-8895-491206cff2dc
Kommentit (57)
Tuliko yllätyksenä että seksuaalirikoksista ei oikeasti tule rangaistuksia?
Melkoisen pitkä aika ehtinyt kulua noista teoista. Se on saattanut vaikuttaa. Ja tietenkin ammattinsa myös.
Jos olisit tehnyt veropetoksen ja valtion tappio olisi 1000€ -> Ehdotonta.
Käyttänyt hyväksi työtään ja uhkaillut pientä lasta ettei saa kenelläkään kertoa. Tuollainen hirviö pitäisi sulkea vankilan syvimpään kolkkaan loppuiäkseen.
Ikävä kyllä poliisit näemmä saavat toimia todella rikollisesti - kuten tapaus Vornanenkin osoittaa 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vanhentuneet rikokset.
Ei kaikki:
"Myöhäisen ilmoituksen vuoksi osan teoista syyteoikeus oli jo vanhentunut. Näin ollen käräjäoikeus katsoi hyväksikäytön jatkuneen huhtikuusta 2005 ja marraskuuhun 2009. Tyttö oli tuolloin noin 913-vuotias."
Eli jos panee lasta 4,5 vuoden ajan, saa ehdollista. Ei käy minun oikeustajuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kannattanut kuolemantuomiota.
Vähintäänkin rikoksentekovälineen takavarikointi valtiolle.
Täysin kohtuuton rangaistus. Ei 74-vuotias kykene suoriutumaan 60 tunnin yhdyskuntapalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Tollaset pitäisi laittaa vankilan pahimmalle osastolle ja pakottaa pitämään paitaa, jossa lukee isolla: Olen pedofiili.
Mukavia pelihetkiä vankilan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen pitkä aika ehtinyt kulua noista teoista. Se on saattanut vaikuttaa. Ja tietenkin ammattinsa myös.
Rikoksen tapahtuma-ajan ei pitäisi vaikuttaa. Ammatin pitäisi peräti lisätä tuomiota. Poliisin tulisi suojellaa ihmisiä. Tuokin jatkui vuosia. Millainen kansa on kyseessä, kun miehet saavat tehdä noin lapsille, eikä rangaistukseksi tule oikeastaan mitään?
Syyttäjänä valittaisin tuomiosta ilman muuta. Haiskahtaa hyvä veli -tuomiolta.
Vierailija kirjoitti:
Poliisitkin ovat vain ihmisiä. Eivät sen enempää eivätkä sen vähempää.
Oliko kyseessä seksuaalinen hätätila?
Vierailija kirjoitti:
Vanhentuneet rikokset.
Melkein ilman todisteita.
Koittakaa käsittää että lakijärjestelmän tehtävä on hallitsevien yhteiskuntaluokkien omaisuuden varjelu, eikä meidän karjaeläinten suojeleminen.
Tämän vuoksi seksuaali- ja väkivaltarikoksista saa aivan kohtuuttoman pieniä tuomioita. Mutta auta armias jos varastat rikkailta tai kierrät veroja...
Tollaset pitäisi laittaa vankilan pahimmalle osastolle ja pakottaa pitämään paitaa, jossa lukee isolla: Olen pedofiili.