Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
SPOILERS
Emman epävarmuus haisee kauas, en ymmärrä miksi asiantuntijat valitsivat tähän ihmisen, jolla on selvästi vielä paljon työstettävää itsensä hyväksymisessä. Väitän, että tällaiset parisuhdeformaatit voivat toimia ainoastaan ihmisillä joilla on oma paketti kasassa ja jalat maassa. Tuomaskin vaikuttaa vähän joustamattomalta ja liian itsenäiseltä ainakin epävarmalle Emmalle. Esimerkiksi halu pakottaa omaa kiipeilyharrastustaan oli vähän hölmä. Emmalla taas on herkkänä tyyppinä varmaan jonkinlainen korkeanpaikankammo tai paniikkihäiriö ja hänelle seikkailu tarkoittaa lähinnä merkityillä luontopoluilla kävelyä, siinä missä Tuomakselle kalliokiipeilyä ja skorppioneja. Eikä kummassakaan mitään vikaa ole, mutta eri maata he siinä ovat ja molemmat pelaavat omilla erilaisilla mukavuusalueillaan.
Kati ja Janne puolestaan vaikuttavat kumpikin olevan aika eheiltä tyyppejä, vaikka Kati aika pirskahteleva onkin. Ja vaikka vähän pääsivätkin innostumaan häissään, en vertaisi esimerkiksi edellisen kauden kahjoon Heidiin ja siihen Napakymppimieheen, joiden (tai lähinnä Heidin) sekava ja naiivi alkuinnostus vaihtui äkkiä karuun todellisuuteen. Tämä Heidi oli myös aivan liian epäkypsä ja sekaisin tällaiseen formaattiin ja huono castaus. Tai ehkä castattiin vain aiheuttamaan draamaa. Katin ja Jannen juttuun siis uskon, vaikka tiedäpä näistä. Varmasti tuolta hääpäivän pilvilinnoista tipahdetaan tietysti. Kuitenkin veikkaan että pysyvät yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku noista miehistä aloitti kirjeensä sanoin "Hei Kaunotar", joten jo tuosta voi päätellä, että odottaa/toivoo hänelle valitun puolison olevan kaunis.
Mua ärsytti se. Onneksi tiedän vaikean luonteeni, enkä menisi tuollaiseen ohjelmaan. Mutta suututtaisi jos mies kutsuisi minua kaunottareksi ennen kuin on edes nähnyt minut! Kaikkein sanojen joukosta piti valita jokin ulkonäköön liittyvä... Ei hyvä.
Samoin. Vielä enemmän ärsyttäisi jos itse tietäisin, etten ole mikään kaunotar.
Muutenkin on kovin kliseinen ja miehelle "helppo" aloitus. Ei tarvinnut keksiä omaperäistä aloitusta. Myös hiukan mielistelyn makua. Ajattelee, että vetoaa tällä naiseen.
Tietysti kirjeen muu sisältö myös ratkaisisi.Juu, joku nyt sanoo, että kyllä te naiset olette vaikeita.
Ei olla, kunhan mies vain ei yritä liikaa tai liian vähän. 😁
Sama myös mulla. Mitähän feministimme tuosta ajattelee?
Joskus miehiä neuvottiin kehumaan älykkäitä naisia kauniiksi ja kauniita älykkäiksi. Hmmm. Mikähän mä olen?
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka lempipari on Emma & Tuomas?
Tähänkin asti parhaiksi pareiksi ovat muodostuneet ne epätodennäköisimmät. Tiina & Samuel, Johanna & Markus, Miina & Heikki, Kimmo & Milla, Sini & Vesa ja Anniina & Ville. Jokainen pari tyrmättiin jo alkuvaiheessa ulkonäön vuoksi. Johannan uskottiin olevan tosi pettynyt Markukseen, Sini & Vesa ja Milla & Kimmo olivat kaikille ylläreitä...
Sit taas ne näyttävämmät parit, joilla lempi räiskyi jo alttarilla, kuten Mikko & Heidi ja Rosa & Eetu ovat olleet täysiä katastrofeja, kun tutustuivat paremmin.
Televisiossa näytetään vain pienet pätkät heidän taipaleestaan ja kameroiden edessä harva osaa olla luontevasti oma itsensä. Tuo hääjuhla vieraan kanssa ja kamerat sekä tietoisuus siitä, että kaikki näytetään myöhemmin televisiossa, on sellainen hetki, että katsojan on mahdoton tulkita osallistujien ilmeitä, katseita tai sanomisia. Suuri osa kun on täysin irrotettu asiayhteydestä leikkaajien toimesta.
Et ole ainoa. Minunkin lempiparini Emma ja Tuomas. Toisena Juudit ja Tommi. Juuri samoilla ajatuksilla noista aiemmista kausista. Tuntuu olevan, että mitä vauhdikkaampi alku sitä nopeammin ja korkeammalta pudotaan alas. Tokihan nyt voi olla poikkeus ja voisi olla virkistävää nähdä sekin. Mutta Emmaa ja Tuomasta en kyllä vielä lyttäisi. Täällä tuntuu ihmiset nyt saaneen fiksaation Tuomaksesta ja kuinka komea hän on. Minusta jostain syystä taas ovat sopivan oloiset toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Matti olisi noista miehistä itselle viimeinen vaihtoehto. Tulee ensivaikutelmasta mieleen kokoomusta ihaileva poikanen, jonka haaveena on olla rikas ja saada nätti vaimo kotiin pantavaksi. Kamalaa, en tiedä miksi ajattelen hänestä näin.
Veikkaan ettei Katin ja Jannen suhde tule toimimaan. Jotain draamaa ja tikusta vikinää tulee takuulla.
Odotan mielenkiinnolla Juuditin ja Tommin kohtaamista. Ehkä kauden kiinnostavimmat persoonat.
Minä olen se Matin tunteva, muutaman kommentin laittanut. Ja tuo on todella hyvä kuvaus Matista. Hän on tosi mukava, fiksu ja kiltti, mutta hyvin status-ihminen. Ja tosiaan hyvin kranttu ja kriittinen naisten ulkonäön suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi säälittää Kati, kun hän näyttää yli nelikymppiseltä, vaikka nainen on vielä alle 30-vuotias.
Jännä. Minua säälittää enemmän, että hän joutuu lukemaan tällaisia kommentteja itsestään. Mutta jos ihan aitoa huolta ja empatiaa tunnet Katin ulkonäön vuoksi, niin voin lohduttaa, että tilanne taatusti tasoittuu Katin eduksi 40-50-vuotiaana. Hänellä on mielestäni piirteet ja värit, jotka tekevät hänestä ikikauniin. Terveelliset elämäntavat pitävät huolta kehosta ja mielestäkin. Ehkä voisit koittaa nähdä Katin tyylissä ja elämäntavoissa myönteisiä puolia niin ei tarvitsisi sääliä häntä oman pinnallisen mielipiteesi perusteella. Tsemppiä henkiseen kasvuun sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma ja Tuomas jää tämän kauden pareista yhteen.
Luulen ettei näillä fyysinen puoli toimi.
Tuo olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten noissa testeissä tutkitaan fyysista vetovoimaa ja ulkonäöllisä vaatimuksia, koska niillä on merkitystä lähes kaikille, vaikka sitä ei myönnettäisikään.
Sinänsä hauska idea, että yritetään todella selvittää toimiiko suhde, jos ulkonäköä ei juuri painoteta. Tossa on vaan se ongelma, että ohjelmaan lähteneet ovat menneet jo niin pitkälle, ettei siinä helpolla heti luovuteta, jos toisen ulkoinen olemus ei ihan vetoa, vaan ehkä jopa huijataan itseäänkin, ettei ulkonäkö niin merkitse, mutta alun jälkeen se merkitsee ihan varmasti.
Juuri noin, vaikka kaikki muut asiat testeissä olisivat 100-prosenttinen match, mutta ulkonäkö ei sytytä yhtään, niin vaikea siitä on parisuhdetta kehittää, tästä paras esimerkki on Esan ja Aliisan tapaus, ulkonäköön se kaatui, siinä täytyy olla se "jokin" joka saa sinut syttymään, turha sitä on kieltää, siksi siihen pitäisi kiinnittää riittävää huomiota myös testeissä.
En ihan usko, että kaataja on pelkkä ulkonäkö. Esim. tossa Aliisan ja Esan tapauksessa, kyllä Aliisa, joka oli hieman varakkaamman perheen tyttö, kauhistui enemmän Esan "maalaismaisuutta" murretta ja duunariutta. Ei siis koulutukseltaan itsekään mikään aivokirurgi, mutta "paremmista piireistä" mielestään. Sellaisen kuvan itse tuosta sain. Ja uskoisinpa, ettei Emman isoin ongelma suhteessa tule ulkonäöstä vaan olemattomasta itsetunnosta joka näyttää laittavan melkoisia haasteita kumppanille. Sama juttu oli siinä Oskarin ja Heidin tapauksessa, Heidi riepu vaan ei uskonut itseensä yhtään ja kun toinen alkoi tulla liian lähelle piti kehitellä hurja draama jostain tyhjästä. Noin minä nuo tvstä olen nähnyt ja arvelen menevät, tietenkään ei tässä analysoida oikeita ihmisiä vaan sitä tvn kuvaa noiden suhteiden viriämisistä ja kaatumisista.
Samaa mieltä. Katjalla ja Ollillakin oli sama ongelma. Persoonallisuuserot eivät olisi nousseet niin valtaviksi haasteiksi, jos kummallakin olisi ollut vahva itseluottamus. Itseluottamus on siis sellainen katalysaattori, joka saa muut asiat - kuten ulkonäön - vaikuttamaan elämää suuremmilta ongelmilta, vaikka jollain muulla parilla täysin sama asia olisi vain pieni ongelma, josta päästään helposti yli.
Samasta asiasta on muuten puhuttu palstalla niissä keskusteluissa, joissa käsitellään yleisellä tasolla sitä kuinka jotkut ihmiset arvioivat deittiensä ulkonäköä hyvin kovasanaisesti. Niihin tulee melkein aina kommentteja, joissa huomautetaan että nämä arvostelijat ovat usein itse epävarmoja omasta ulkonäöstään. Omakin arkikokemukseni on tällainen: olen saanut kaikilta muilta kumppaneiltani pelkästään kehuja ulkonäöstäni, mutta vaatimattomimman näköinen näistä miehistä koki tarpeelliseksi arvostella kielteiseen sävyyn. Eli juuri hän, jolla ei olisi ollut ns. "varaa" arvostella. Tämä siitä huolimatta että itse pidin häntä tosi kuumana ja hyvännäköisenä, vaikka tajusinkin ettei hän objektiivisella skaalalla ole kummoinen.
Tai sitten tuo mies oli lukenut pelimiesoppaita, niissä kun neuvotaan että jos mies on altavastaajana, niin pelikentää voi tasata luomalla pientä epävarmuutta vastapuolelle eli nakertaa etenkin eritysen vetävien naisten uskoa omaan viehätysvoimaansa hieman arvosteleviksi tulkittavilla kommenteilla.
No jos näin oli, niin eipä toiminut. Kypsähdin alta aikayksikön siihen, että toinen näkee ympärillään rumuutta ja arvostelun aihetta kauneuden ja myönteisyyden sijaan. Enkä ole edes mitenkään erityisen vetävän näköinen, jos kohta en suohirviökään. Olen ihan tyytyväinen itseeni, en varsinaisesti tarvitse muilta pönkitystä ja kritiikinkin kyllä kestän. Mutta onhan se nyt kymmenen kertaa hauskempaa olla myönteisen ja emotionaalisesti anteliaan ihmisen seurassa, vs. sellaisen emotionaalisen pihtarin, jollainen vaikkapa se Miinan Heikki oli. Ja koska minä voin valita seurani eikä ole pakko tyytyä pihtareihin, niin myös tein.
Ulkoa päin se, kun jätin tuon miehen, näytti tietysti siltä että hänen ulkonäkönsä ei riittänyt minulle. :D Ja sehän ei oikeastaan voisi olla kauempana totuudesta. Hän osui todella syvälle jonnekin alitajuiseen viehtymyskoodistooni, vaikka olikin useimpien mielestä varmaan aika vaatimattoman näköinen. Vieläkin muistelen hänen piirteitään huokaillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka lempipari on Emma & Tuomas?
Tähänkin asti parhaiksi pareiksi ovat muodostuneet ne epätodennäköisimmät. Tiina & Samuel, Johanna & Markus, Miina & Heikki, Kimmo & Milla, Sini & Vesa ja Anniina & Ville. Jokainen pari tyrmättiin jo alkuvaiheessa ulkonäön vuoksi. Johannan uskottiin olevan tosi pettynyt Markukseen, Sini & Vesa ja Milla & Kimmo olivat kaikille ylläreitä...
Sit taas ne näyttävämmät parit, joilla lempi räiskyi jo alttarilla, kuten Mikko & Heidi ja Rosa & Eetu ovat olleet täysiä katastrofeja, kun tutustuivat paremmin.
Televisiossa näytetään vain pienet pätkät heidän taipaleestaan ja kameroiden edessä harva osaa olla luontevasti oma itsensä. Tuo hääjuhla vieraan kanssa ja kamerat sekä tietoisuus siitä, että kaikki näytetään myöhemmin televisiossa, on sellainen hetki, että katsojan on mahdoton tulkita osallistujien ilmeitä, katseita tai sanomisia. Suuri osa kun on täysin irrotettu asiayhteydestä leikkaajien toimesta.
Et ole ainoa. Minunkin lempiparini Emma ja Tuomas. Toisena Juudit ja Tommi. Juuri samoilla ajatuksilla noista aiemmista kausista. Tuntuu olevan, että mitä vauhdikkaampi alku sitä nopeammin ja korkeammalta pudotaan alas. Tokihan nyt voi olla poikkeus ja voisi olla virkistävää nähdä sekin. Mutta Emmaa ja Tuomasta en kyllä vielä lyttäisi. Täällä tuntuu ihmiset nyt saaneen fiksaation Tuomaksesta ja kuinka komea hän on. Minusta jostain syystä taas ovat sopivan oloiset toisilleen.
Saahan heitä pitää suosikkinaan mutta silloin ei ole todennäköisesti nähnyt hääjaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sisäinen kauneus (jos sitä edes on) pitkälle riitä jos toinen ei ole ulkoisesti miellyttävä. Niin raakaa kuin se onkin niin vähemmän kauniit jäävät yleensä sivuun tai löytävät toisen kaltaisensa. En minäkään baarissa lähestyisi miestä, joka ei ole komea.
Näin se on. Tosin kauniimmilla ei ole sen helpompaa löytää sielunkumppania, päin vastoin, jos ihmiset vikittelee paljon vain ulkonäön perusteella ja itselläkin on liikaa kalaa meressä ongittavaksi niin saattaa jäädä syvällisempi yhteys muodostamatta ja voi olla vaikeampi sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti olisi noista miehistä itselle viimeinen vaihtoehto. Tulee ensivaikutelmasta mieleen kokoomusta ihaileva poikanen, jonka haaveena on olla rikas ja saada nätti vaimo kotiin pantavaksi. Kamalaa, en tiedä miksi ajattelen hänestä näin.
Veikkaan ettei Katin ja Jannen suhde tule toimimaan. Jotain draamaa ja tikusta vikinää tulee takuulla.
Odotan mielenkiinnolla Juuditin ja Tommin kohtaamista. Ehkä kauden kiinnostavimmat persoonat.
Minä olen se Matin tunteva, muutaman kommentin laittanut. Ja tuo on todella hyvä kuvaus Matista. Hän on tosi mukava, fiksu ja kiltti, mutta hyvin status-ihminen. Ja tosiaan hyvin kranttu ja kriittinen naisten ulkonäön suhteen.
Mielenkiintoista että on lähtenyt tällaiseen sokkona naimisiin-formaattiin, jos on aiemmin pitänyt ulkonäössä rimaa (epäonnisen) korkealla. Esittelytekstistä ei saa kuvaa, että hän hakisi muutosta itsessään, kun kiinnostus sporttisiin brunetteihin tuotiin esiin heti alussa.
Onko Tuomaksen kaveri Johannes sinkku vai varattu?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ekan jakson nyt ja voi apua........ onhan siihen selkeät syyt, että nämä ihmiset edelleen etsivät kumppania.
Kaikki naiset voisivat pudottaa painoa 5-20 kiloa. Emma ja Juudit voisivat hankkia toisenlaiset silmälasit ja Emma kasvattaa palkkiotsatukan pois (Emma) sekä lisää pituutta tukkaan muutenkin, jos haluavat näyttää naiselliselta ja viehättävältä. Mira olisi nätti, jos olisi hoikempi.
Yllättävän ryppyisiä ovat myös nuoret ihmiset. Kati harrastaa paljon liikuntaa, mutta kasvot ovat tosi röpelöiset, ryppyiset ja pöhöttyneet ja silmäpussejakin löytyy. Luulisi, että terveelliset elämäntavat näkyisivät selkeämmin ihossa?
Miehistä Tommi, Janne ja Tuomas ovat ulkoisesti ihan ok - suomalaista keskikastia. Matti saisi myös tipauttaa 15-20 kiloa. Jääkiekkopaitaa roikkuu seinällä, mutta liikunnallisuus ei näy miehen turpeassa ulkomuodossa yhtään.
Sanotaan mitä sanotaan, niin ulkoinen viehättävyys on se, mistä suhde saa alkukipinän. Turha sitä on kiistää tai edes vähätellä. Henkinen yhteensopivuus jää sitten nähtäväksi myöhemmissä jaksoissa.
Puhu vain itsestäsi: ehkä sulla ulkoinen viehättävyys on avaintekijä suhteen syntymisessä, mutta on myös ihmisiä, jotka malttavat katsoa ulkokuoren ohi - ite oon tehnyt niin ja kiitän onneani, etten tyrmännyt nykyistä suhdettani, vaikkei ulkonäkö heti miellyttänytkään, myöhemmin sekin sitten muuttui.
Epäilen, että Tuomaksen pettymys alttarilla saattaa paljolti johtua siitä, että Emma oli melko arkisen näköinen silmälasiensa ja kampauksen kanssa.
Jos eka kohtaaminen olisi ollut esim. jossain kahvilla, niin ei tuommoiselle lookille räpäyttäisi silmäänsä. Mutta kun ensikohtaaminen tapahtuu alttarilla, mitä varten suurin osa ihmisistä pistänyt parhaansa ylle ja morsiameltakin automaattisesti odottaa juhlavaa lookkia, tuollainen arkinen look osuu ikävällä tavalla silmään.
Vierailija kirjoitti:
Voiko katsoa ulkomailla? Vpn ei onnistu.
Eikö ole muuta elämää siel?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroit, että Matti on mukava, fiksu ja kiltti. Siihen ei kyllä sovi se, että hän haluaa nätin vaimon kotiin pantavaksi. Siten edellisen kommentoijan arvio Matista ei voi mitenkään pitää paikkaansa. Ja tosiaan, kukaan meistä ei ole täydellinen. Kyllä mukavuus, fiksuus ja kiltteys ovat jo tosi hieno joukko hyviä ominaisuuksia. Jos sitten on kranttu, niin sitten on. Moni muukin on.
Kyllähän Kati näyttää ikäistään vanhemmalta, se on fakta. Olen 3 vuotta vanhempi, eikä kukaan ikäiseni ystävä näytä noin iäkkäältä. Hänellä on kuitenkin keskivertoa parempi vartalo, ja persoonalliset kasvot, eli todennäköisesti on minua ja ystävänikin viehättävämpi 10-15 vuoden päästä.
Katin hiukset ovat noin 3 sävyä liian tummat, mikä vaikuttaa ulkonäön kovuuteen. Voi olla tietoinenkin valinta, sillä näyttää ihan pätevältä uranaiselta. Kikattelu oli raskasta, mutta saisin itseni kuulostamaan samalta innostuneena.
Toisekseen, naurua tässä maassa ei ole ikinä liikaa 🌺🌺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että on lähtenyt tällaiseen sokkona naimisiin-formaattiin, jos on aiemmin pitänyt ulkonäössä rimaa (epäonnisen) korkealla. Esittelytekstistä ei saa kuvaa, että hän hakisi muutosta itsessään, kun kiinnostus sporttisiin brunetteihin tuotiin esiin heti alussa.
Matti on ollut myös Napakympissä. Että on isosti haku päällä ja kun ikää tulee, kokemus nolla, niin varmaan jotain epätoivoisuuttakin.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että Tuomaksen pettymys alttarilla saattaa paljolti johtua siitä, että Emma oli melko arkisen näköinen silmälasiensa ja kampauksen kanssa.
Jos eka kohtaaminen olisi ollut esim. jossain kahvilla, niin ei tuommoiselle lookille räpäyttäisi silmäänsä. Mutta kun ensikohtaaminen tapahtuu alttarilla, mitä varten suurin osa ihmisistä pistänyt parhaansa ylle ja morsiameltakin automaattisesti odottaa juhlavaa lookkia, tuollainen arkinen look osuu ikävällä tavalla silmään.
Tämä!
Vaikka tyyli on rillit, neuleet ja nuttura niin häihin pitäisi panostaa. Kyseessä on juhlat ja ensivaikutelma. Mekkokin näytti kovin halvalta.
Emma on naisista nätein. Jos kaikki stailattaisiin klassiseen tyyliin, vesi sirohko Emma helmet korvissaan hymykuoppineen voiton.
Arkityylin voi läväyttää heti seuraavana päivänä, kun on ensin lyönyt itsensä läpi kauneimmillaan. Edes rokkari ei pane klassista naista pahakseen, häissä kauneus on oletus ei miinus.
Harmittaa tuon Emman puolesta, kun hänestä olisi saanut paljon nätimmänkin häihin. Otsis pois hetkeksi silmiltä. Hyvä meikki ja piilarit päähän. Mekko ei myöskään imarrellut häntä, itse olisin valinnut jonkin "rauhallisemman" mallin.
Tatuoinneista en välitä henk.koht yhtään, mutta jos ne on hänen juttunsa, olisi niitäkin voinut korostaa esim. rauhoittamalla hääpuvun. Tyyli meni vain jotenkin pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroit, että Matti on mukava, fiksu ja kiltti. Siihen ei kyllä sovi se, että hän haluaa nätin vaimon kotiin pantavaksi. Siten edellisen kommentoijan arvio Matista ei voi mitenkään pitää paikkaansa. Ja tosiaan, kukaan meistä ei ole täydellinen. Kyllä mukavuus, fiksuus ja kiltteys ovat jo tosi hieno joukko hyviä ominaisuuksia. Jos sitten on kranttu, niin sitten on. Moni muukin on.
Ei se, että toivoo vakituista petikaveria ja kainaloista leffailtoihin varsinaisesti sulje mukavuutta pois. Fiksuus taas voi tarkoittaa joillekin esim matemaattista lahjakkuutta, ei välttämättä viisautta. Toivon, että olisi kiltti myös uskollisuuden osalta.
Matti on ylipainoinen joten ei voi kuvitella saavansa salikissaa, enkä usko että on sen tason rahamies, että kissat juoksee perässä.
Hänestä voi tulla ihan hyvä mies, jos rakastuu eikä rikastu liikaa.
En minäkään. Mä luulen, että siinä oli enemmänkin kaiken jännityksen ja kuukausien odotuksen purkautuminen ja toivottujen mielikuvien täyttyminen siinä hetkessä. Mutta eivät he edes tunne vielä toisiaan ja ääni voi muuttua kellossa hyvinkin pian, tässä ohjelmassa usein jo häämatkalla. Kun pöly laskeutuu ja alkaa arjessa tutustuminen niin alkaa ihmisten todelliset luonteenpiirteet tulla esille ja silloin vasta mitataan se kestääkö ihastus ja tulevatko he edes pidemmän päälle toimeen.