Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin jokaisen osallistujan, jolla on täysin ehdoton nais/miesmaku, jättäytyvän tämän ohjelman ulkopuolelle. Ei ole kiva sille uudelle puolisolle, kun toinen ei voi päästää irti ulkonäkökriteereistään ja et vaan kelpaa toiselle.
Tai jos nämä ulkonäkökriittiset sanoisivat ihan rehdisti jo hakuvaiheessa "Mä haluan missimittaisen, sinisilmäisen blondin, bmi korkeintaan 21. Täytyy olla mua nuorempi. Jos ei löydy, niin älkää parittako mua ollenkaan." Näin olisi kaikki tyytyväisiä. Toinen saisi hyväksyvän kumppanin jostain toisesta ja toinen saisi jatkaa missinsä etsintää.
Näitä ihmisiä on. Fiksut osaavat päästää irti ennakkotoiveistaan avioliiton myötä ja osa sarjassa on tehnyt niin. Osa on varmasti alkanut näkemään puolisonsa kauniimpana/komeampana, kun on tutustunut tämän luonteeseen ja löytänyt kivan tyypin. Kaunis tai komea ilkeilevät hapannaama alkaa käytöksen perusteella näyttää rumemmalta kuin aluksi ajatteli.
Se ei välttämättä silti kuitenkaan ole mikään kauneus/komeus-kysymys, jos jonkun ulkonäkö tökkii. Jos on vaikka ulkonäöllinen kopio omasta veljestä/äidistä tms, niin voi olla että menee huonot kylmät väreet eikä niistä pääse eroon. Tai joitain vain kertakaikkiaan tökkii jokin tietty piirre ulkonäössä, vaikka muuten henkilö olisi yleisen käsityksen mukaan kauniskin/komeakin.
Jotenkin joistain kommenteista käy ilmi joidenkin naisten joukkoloukkaantuminen, jos joku uskaltaa arvostella Juditin tai Emman ulkonäköä tai tyyliä. Miksi menee noin tunteisiin?
Kuka kirjoitti, että tietää Katin aiemmasta elämästä? Veikkaanko oikein, että hän on ihminen, jolle on tärkeää saada hyviä suorituksia, kärkisijoja ja kehuja? Päättelen tämän urheiluharrastuksen liittyvästä tavoitteellisuudesta, ilmeisen haastavasta työstä ja halusta tuoda energisyyttä esiin. Mutta vähän myös mietin, polttaako kynttilää molemmista päistä ja siksi näkyy jo rasituksen merkkejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on yrittänyt iskeä minua baarissa Joensuussa. Olen siis tumma, hoikka ja pitkähiuksinen ja ruskeasilmäinen. Taitaa Tuomaksen naistyyppi olla vähän toinen kuin Emma...
Emmalla on tummat, pitkät hiukset ja hän on normaalipainoinen. Kuulostaa siltä, että Emman ulkonäössä tietyt perusasiat siis ovat Tuomaksen makuun, kun kerran sinustakin kiinnostui. Harvalla miehellä tosin edes on mitään fiksattua naistyyppiä, suurin osa onnistuu vallan mainiosti kiinnostumaan niin tummista kuin vaaleista, niin hoikista kuin vähän pyöreämmistäkin, jos muuten synkkaa hyvin.
Emmalla ei kyllä ole pitkät hiukset... Ja pyöreä hän on naamasta eikä hoikaksikaan voi sanoa. Itse käyn salilla ja treenasin kisoihin tuohon aikaan niin aika eri puusta olen kuin Emma vaikka tummia molemmat olemmekin.
ja nyt koet olevasi sitten jotenkin parempi ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin jokaisen osallistujan, jolla on täysin ehdoton nais/miesmaku, jättäytyvän tämän ohjelman ulkopuolelle. Ei ole kiva sille uudelle puolisolle, kun toinen ei voi päästää irti ulkonäkökriteereistään ja et vaan kelpaa toiselle.
Tai jos nämä ulkonäkökriittiset sanoisivat ihan rehdisti jo hakuvaiheessa "Mä haluan missimittaisen, sinisilmäisen blondin, bmi korkeintaan 21. Täytyy olla mua nuorempi. Jos ei löydy, niin älkää parittako mua ollenkaan." Näin olisi kaikki tyytyväisiä. Toinen saisi hyväksyvän kumppanin jostain toisesta ja toinen saisi jatkaa missinsä etsintää.
Aivan, mutta voi olla, että ei kehdata olla kovin vaativia. Toisaalta ohjelmassa on kai ideana sekin, että ihmisen silmiä ja mieltä avataan uusille mahdollisuuksille. Usein se ei ehkä johda hyvään tulokseen. Itse olen elämäni aikana huomannut ihastuvani lähes aina isäni kaltaisiin miehiin.
Näin isossa asiassa mä kehtaisin todellakin olla vaativa. Jos mulle olisi ehdottomia turn offeja miehen nariseva puheääni, runsas alkoholin käyttö ja piikittelevä, ilkeäsävyinen huumori, niin todellakin sanoisin sen ääneen. Joillekin nuo asiat olisivat pikkujuttuja, mutta ei kaikille.
Miksiköhän Tuomas on sitten sanonut kyllä Emman valokuvalle, jos ei kerran nappaa.
Kati on ainoa nainen, jonka valokuvalle olisin sanonut kyllä. Näyttää hoikalta ja nätit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vaan tulee se ongelma, että ihminen voi kuvitella olevansa avoin ja aliarvioida ulkonäön merkityksen itselleen parinvalinnassa. Vaikkei pitäisi ulkonäköä edes kovin merkittävänä seikkana niin vaikea silti kiinnostua sellaisesta, joka ei yhtään miellytä ja jota kohtaan ei tunne vetoa vaikkei tässä edes ns mitään vikaa olisi mutta jokin puuttuisi.
Eikö asiantuntijat voisi pyytää listaamaan, miltä exät näyttivät tai vaikka top 5 nais/miesjulkkikset, joita pidät hyvännäköisinä. Saisi vähän osviittaa, onko kaikki samasta muotista vai löytyykö vaihtelua? Jos itse mietin, omista kumppaneista on löytynyt niin lyhyt vaaleatukkainen "emohenkinen" tyyppi, keskimittainen mustahiuksinen pitkätukkahevari sekä pitkä tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen nörttimies. Eli ei ole tarkkaa miestyyppiä. Toisilla taas on tosi tarkkaa.
Kun oikeasti haluaa löytää sen rakkauden on pystyttävä luopumaan tuollaisesta ajattelusta. Exät ovat exiä, turha heitä on katsella. Oma mieheni ei ollut yhtään tyyppiäni, vaikka minulla ei mitään tiettyä tyyppiä ollutkaan, mutta niin vain löysin hänestä elämäni rakkauden ja ollaan nyt yli 10v oltu yhdessä. Siinä kohtaa moni menee juuri vikaan kun kumppanin olisi oltava tietynlainen ulkoisesti tai että aina kiinnostustaan ulkoisesti tietyn tyyppisistä. Se oma miestyyppi/naistyyppi on voinut rajoittaa liikaa, siksi sitä pysyvää kumppania ei ole löytynyt.
Tietääkö joku, mikä kappale soi toisen jakson alussa? Meni jotenkin näin "ja vaikka rakastan sua enemmän ku mitään, niin onks musta tähän"
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin joistain kommenteista käy ilmi joidenkin naisten joukkoloukkaantuminen, jos joku uskaltaa arvostella Juditin tai Emman ulkonäköä tai tyyliä. Miksi menee noin tunteisiin?
Jotenkin joistakin kommenteista käy ilmi, että ihmiset arvioivat parien sopivuutta oman ulkonäkömieltymyksensä mukaan. Koska MINUSTA joku ei ole hyvännäköinen, pettyy tämän kumppanikin hänen ulkonäköön. Jotenkin ihmeellinen logiikka. Mieltymyksiä on niin monta kuin ihmisiäkin.
Kun kaikki jankkaa ulkonäöstä, niin itse ihmettelen että joku voi olla niin nirso, että vaatii tietyn väriset silmät, hiukset jne. Kai itsellä on aika laaja maku sitten kun voin ihastua vaaleaan tai tummaan. Tuli myös mieleen, että useammin miehillä on tarkka kuva unelmien naisesta ulkoisesti, esim. blondi, siniset silmät jne. Vai onko naisillakin?
Itse en usko Katiin ja Janneen. Kati peittää jotain tekopirteyteen. Ehkä jotain käsittelemättömiä asioita.
Nyt on saatu palstan vakioarvostelijalle hyvästi töitä aamusta iltaan. Negatiivisuutta ei tule puuttumaan. Välillä harava käteen ja koko lähitienoo siistiksi, ei mene aika ja elämä ihan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en usko Katiin ja Janneen. Kati peittää jotain tekopirteyteen. Ehkä jotain käsittelemättömiä asioita.
Eikö tuo ole ihan perus pääkaupunkiseudun menestyjä: pitää pärjätä työelämässä, pitää olla fit, pitää olla hyvin koulutettu, pitää olla paljon ystäviä ja menoja, pitää olla pirteä, pitää olla tehokas yms yms.
Olin nuorempana tuollainen mutta nyt rauhoittunut.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on yrittänyt iskeä minua baarissa Joensuussa. Olen siis tumma, hoikka ja pitkähiuksinen ja ruskeasilmäinen. Taitaa Tuomaksen naistyyppi olla vähän toinen kuin Emma...
Emmalla on tummat, pitkät hiukset ja hän on normaalipainoinen. Kuulostaa siltä, että Emman ulkonäössä tietyt perusasiat siis ovat Tuomaksen makuun, kun kerran sinustakin kiinnostui. Harvalla miehellä tosin edes on mitään fiksattua naistyyppiä, suurin osa onnistuu vallan mainiosti kiinnostumaan niin tummista kuin vaaleista, niin hoikista kuin vähän pyöreämmistäkin, jos muuten synkkaa hyvin.
Emmalla ei kyllä ole pitkät hiukset... Ja pyöreä hän on naamasta eikä hoikaksikaan voi sanoa. Itse käyn salilla ja treenasin kisoihin tuohon aikaan niin aika eri puusta olen kuin Emma vaikka tummia molemmat olemmekin.
ja nyt koet olevasi sitten jotenkin parempi ihminen?
Ei kait tuollaista kukaan väittänytkään. Luultavasti on kuitenkin paremman näköinen, joka miellyttää enempi miehen silmää, ja joka taas helpottaa pariutumista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä epävarma itsestään. Janne kuitenkin huomattavasti nuorekkaan näköinen Katiin verrattuna, ja siksi vetää pirteysroolia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän asiantuntijaraatiin laittaa seuraavalla kerralla neljänneksi jäseneksi joku muita nuorempi, hieman pinnallisempi persoona? Vaikka joku Bile-Dani, joka lataa muille realiteetteja? Noin niinkuin tasoitukseksi :) Ja olen ihan tosissani, ei nyt ehkä Dania, mutta jotain siihen suuntaan, paitsi fiksumpi henkilö :P
Minäkin toitotin täällä jo viime vuonna, että ohjelmaan olisi saatava mukaan sellainen asiantuntija, joka ymmärtää tyyliasioiden päälle. Niillä on valtava merkitys siinä, voiko parista tulla yhtään mitään! Ja puhun nyt siis tyylistä, en biologisesta ulkonäöstä, vaikka tyyli ilmeneekin ulkoista olemusta katsomalla. Kukaan näistä asiantuntijoista ei ymmärrä tämän asian päälle yhtään, ovat sille sokeita ja jättävät sen siis vain kokonaan huomioimatta pareja muodostettaessa. Ei näin!
Esimerkiksi tyttömäinen ja mymmelimäinen Emma ei sovi kumppaniksi tummasävyiselle ja emo-henkiselle, slaavilaisen temperamentin Tuomakselle, vaikka samassa kaupungissa asuvatkin ja kertovat kumpikin pitävänsä seikkailemisesta. Sen näkee jo yhdellä vilkaisulla, että edustavat ihan erilaisia sosiaalisia lokeroita. Varmaan jos asiantuntijat katsovat vain karkeaa sosio-ekonomista luokkaa, niin siinä osuvat samaan lokeroon, mutta kun se lokero jakautuu nykyään tyyli- ja kulttuuriseikkojen perusteella kymmeniin erilaisiin alaryhmiin, joilla ei ole välttämättä mitään tekemistä keskenään. Sapettaa etteivät asiantuntijat pysty huomioimaan näin itsestäänselviä asioita pareja muodostaessa.
Ensimmäisellä EA-kaudella oli sentään se folkloristi asiantuntijana, jolta voi ainakin odottaa tämän sektorin osaamista. En tosin muista, välittyikö hänen osaamisensa tasosta minkäänlaista mielikuvaa. Mutta sen jälkeen koko osa-alue on vain jätetty täysin huomiotta, ja väitän että juuri siksi näitä todella kummallisia parituksia edelleen tulee, vaikka sentään Dunderfelt egoineen on saatu pois päsmäröimästä valintoja.
Olisi hauska lukea kuvauksesi muidenkin osallistujien lokeroista :)
No Matista sain esittelytekstin, olemuksen ja ehkä vähän kämpänkin perusteella aika pinnallisen kuvan. Vertailinkin häntä jo tuolla aiemmin mieskaveriini, jolla suhteet kariutuvat melkein aina siihen, että naisessa on jokin "sietämätön" ulkoinen vika. Toivon näillä kahdella olevan se eroavaisuus, että Matti olisi halukas kehittämään tätä puutettaan paremmaksi. Uskonkin niin olevan, jos hänellä tällainen puute oikeasti on: ei kai hän muuten lähtisi tähän ohjelmaan. Tämä kaverini on oikein kiva mies muuten, ja hämmentävää hänessä on juuri tuo ulkonäkökriittisyys, joka ei tunnu sopivan lainkaan yhteen hänen muun, rennon ja ymmärtäväisen persoonallisuutensa kanssa. Jännä nähdä onko Matissakin tosiaan jotain samaa.
Matille paritetussa Mirassa on jotain viehkoa hempukkamaisuutta, jonka voisin uskoa sopivan Matille hyvinkin. Kunhan tämä vain pääsee yli siitä, että Mira ei ole tummahiuksinen eikä valokuvamallin mitoissa. Matti on aika perinteisen maskuliininen ja Mira taas feminiininen, ja varmasti tällaista vastakohtaisuutta he molemmat myös kumppaniltaan toivovat.
Juuditia tulin aiemmin kutsuneeksi Tuu-tikkimäiseksi ja olen samaa mieltä monen muun kanssa siitä, että hänestä tulee jonkinasteiset lesbovibat. HUOM: lesbovibat eivät ainakaan minulle tarkoita yhtään mitään negatiivista, enkä ajattele hänen oikeasti olevan lesbo. Tarkemmin sanoen hänestä välittyy avarakatseisuus, moniulotteinen ajattelu, itseensä luottaminen ja rennosti valtavirran ulkopuolella kulkeminen. Näkisin hänet ja Tommin ihan potentiaalisena matchina, jos vain kemiaa syntyy. Toinen vaihtoehto on, että heistä tulee hyvät ystävykset. Uskon, että kemian syntymiseen voi kyllä mennä jonkin aikaa, mutta en pidä sitä mahdottomana. Paljon voi olla kiinni siitä, malttaako pari pitää avoimen mielen riittävän pitkän ajan. Vaikuttavat kyllä luottavaisilta ja rauhallisilta, joten uskon että mahdollisuudet on. Juuditin tyylisilmää ei mielestäni voi kehua, mutta eipä voi Tomminkaan, joten ainakin päältä katsoen voisi ajatella että tyyliseikat (ja siis ulkonäkö) eivät edes heitä kiinnosta, vaan elämän sisältö tulee ihan muista asioista. Tommia voisin oikeastaan kuvailla aika samoilla sanoilla kuin Juuditiakin. Kummallakin vaikuttaa olevan hyvä itseluottamus, ja odotan että heidän seuraamisensa tulee siitä syystä olemaan mukavaa.
Sähköjänismäisestä Katista ja vakaan peruskallion oloisesta Jannesta en saanut vielä ekan jakson perusteella kovin tarkkaa kuvaa, paitsi että match vaikuttaa kyllä hyvältä. Vaikuttavat kumpikin edustavan eräänlaista nykyajan valtavirtaihannetta, tai ainakin yhtä niistä: hyvinvoiva, omillaan toimeentuleva, kaupunkilaiselämästä nauttiva perusmenestyjä, joka nauttii tavallisista, helposti saavutettavista ja siksi hieman persoonattomista asioista (matkustelu turistikohteissa, suositut urheilulajit, jne.), ja jolla ei ole kummemmin luurankoja kaapissa. Jää nähtäväksi mitä puolia heistä jatkossa paljastuu. Asenne tuntuisi kummallakin olevan erinomainen. Odotan mielenkiinnolla, miten heillä sujuu!
Ainut selvästi epäonnistunut match on siis mielestäni Emma ja Tuomas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän asiantuntijaraatiin laittaa seuraavalla kerralla neljänneksi jäseneksi joku muita nuorempi, hieman pinnallisempi persoona? Vaikka joku Bile-Dani, joka lataa muille realiteetteja? Noin niinkuin tasoitukseksi :) Ja olen ihan tosissani, ei nyt ehkä Dania, mutta jotain siihen suuntaan, paitsi fiksumpi henkilö :P
Minäkin toitotin täällä jo viime vuonna, että ohjelmaan olisi saatava mukaan sellainen asiantuntija, joka ymmärtää tyyliasioiden päälle. Niillä on valtava merkitys siinä, voiko parista tulla yhtään mitään! Ja puhun nyt siis tyylistä, en biologisesta ulkonäöstä, vaikka tyyli ilmeneekin ulkoista olemusta katsomalla. Kukaan näistä asiantuntijoista ei ymmärrä tämän asian päälle yhtään, ovat sille sokeita ja jättävät sen siis vain kokonaan huomioimatta pareja muodostettaessa. Ei näin!
Esimerkiksi tyttömäinen ja mymmelimäinen Emma ei sovi kumppaniksi tummasävyiselle ja emo-henkiselle, slaavilaisen temperamentin Tuomakselle, vaikka samassa kaupungissa asuvatkin ja kertovat kumpikin pitävänsä seikkailemisesta. Sen näkee jo yhdellä vilkaisulla, että edustavat ihan erilaisia sosiaalisia lokeroita. Varmaan jos asiantuntijat katsovat vain karkeaa sosio-ekonomista luokkaa, niin siinä osuvat samaan lokeroon, mutta kun se lokero jakautuu nykyään tyyli- ja kulttuuriseikkojen perusteella kymmeniin erilaisiin alaryhmiin, joilla ei ole välttämättä mitään tekemistä keskenään. Sapettaa etteivät asiantuntijat pysty huomioimaan näin itsestäänselviä asioita pareja muodostaessa.
Ensimmäisellä EA-kaudella oli sentään se folkloristi asiantuntijana, jolta voi ainakin odottaa tämän sektorin osaamista. En tosin muista, välittyikö hänen osaamisensa tasosta minkäänlaista mielikuvaa. Mutta sen jälkeen koko osa-alue on vain jätetty täysin huomiotta, ja väitän että juuri siksi näitä todella kummallisia parituksia edelleen tulee, vaikka sentään Dunderfelt egoineen on saatu pois päsmäröimästä valintoja.
Olisi hauska lukea kuvauksesi muidenkin osallistujien lokeroista :)
No Matista sain esittelytekstin, olemuksen ja ehkä vähän kämpänkin perusteella aika pinnallisen kuvan. Vertailinkin häntä jo tuolla aiemmin mieskaveriini, jolla suhteet kariutuvat melkein aina siihen, että naisessa on jokin "sietämätön" ulkoinen vika. Toivon näillä kahdella olevan se eroavaisuus, että Matti olisi halukas kehittämään tätä puutettaan paremmaksi. Uskonkin niin olevan, jos hänellä tällainen puute oikeasti on: ei kai hän muuten lähtisi tähän ohjelmaan. Tämä kaverini on oikein kiva mies muuten, ja hämmentävää hänessä on juuri tuo ulkonäkökriittisyys, joka ei tunnu sopivan lainkaan yhteen hänen muun, rennon ja ymmärtäväisen persoonallisuutensa kanssa. Jännä nähdä onko Matissakin tosiaan jotain samaa.
Matille paritetussa Mirassa on jotain viehkoa hempukkamaisuutta, jonka voisin uskoa sopivan Matille hyvinkin. Kunhan tämä vain pääsee yli siitä, että Mira ei ole tummahiuksinen eikä valokuvamallin mitoissa. Matti on aika perinteisen maskuliininen ja Mira taas feminiininen, ja varmasti tällaista vastakohtaisuutta he molemmat myös kumppaniltaan toivovat.
Juuditia tulin aiemmin kutsuneeksi Tuu-tikkimäiseksi ja olen samaa mieltä monen muun kanssa siitä, että hänestä tulee jonkinasteiset lesbovibat. HUOM: lesbovibat eivät ainakaan minulle tarkoita yhtään mitään negatiivista, enkä ajattele hänen oikeasti olevan lesbo. Tarkemmin sanoen hänestä välittyy avarakatseisuus, moniulotteinen ajattelu, itseensä luottaminen ja rennosti valtavirran ulkopuolella kulkeminen. Näkisin hänet ja Tommin ihan potentiaalisena matchina, jos vain kemiaa syntyy. Toinen vaihtoehto on, että heistä tulee hyvät ystävykset. Uskon, että kemian syntymiseen voi kyllä mennä jonkin aikaa, mutta en pidä sitä mahdottomana. Paljon voi olla kiinni siitä, malttaako pari pitää avoimen mielen riittävän pitkän ajan. Vaikuttavat kyllä luottavaisilta ja rauhallisilta, joten uskon että mahdollisuudet on. Juuditin tyylisilmää ei mielestäni voi kehua, mutta eipä voi Tomminkaan, joten ainakin päältä katsoen voisi ajatella että tyyliseikat (ja siis ulkonäkö) eivät edes heitä kiinnosta, vaan elämän sisältö tulee ihan muista asioista. Tommia voisin oikeastaan kuvailla aika samoilla sanoilla kuin Juuditiakin. Kummallakin vaikuttaa olevan hyvä itseluottamus, ja odotan että heidän seuraamisensa tulee siitä syystä olemaan mukavaa.
Sähköjänismäisestä Katista ja vakaan peruskallion oloisesta Jannesta en saanut vielä ekan jakson perusteella kovin tarkkaa kuvaa, paitsi että match vaikuttaa kyllä hyvältä. Vaikuttavat kumpikin edustavan eräänlaista nykyajan valtavirtaihannetta, tai ainakin yhtä niistä: hyvinvoiva, omillaan toimeentuleva, kaupunkilaiselämästä nauttiva perusmenestyjä, joka nauttii tavallisista, helposti saavutettavista ja siksi hieman persoonattomista asioista (matkustelu turistikohteissa, suositut urheilulajit, jne.), ja jolla ei ole kummemmin luurankoja kaapissa. Jää nähtäväksi mitä puolia heistä jatkossa paljastuu. Asenne tuntuisi kummallakin olevan erinomainen. Odotan mielenkiinnolla, miten heillä sujuu!
Ainut selvästi epäonnistunut match on siis mielestäni Emma ja Tuomas.
Nämä kommentit siis ensimmäisen jakson perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma ja Tuomas jää tämän kauden pareista yhteen.
Luulen ettei näillä fyysinen puoli toimi.
Tuo olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten noissa testeissä tutkitaan fyysista vetovoimaa ja ulkonäöllisä vaatimuksia, koska niillä on merkitystä lähes kaikille, vaikka sitä ei myönnettäisikään.
Sinänsä hauska idea, että yritetään todella selvittää toimiiko suhde, jos ulkonäköä ei juuri painoteta. Tossa on vaan se ongelma, että ohjelmaan lähteneet ovat menneet jo niin pitkälle, ettei siinä helpolla heti luovuteta, jos toisen ulkoinen olemus ei ihan vetoa, vaan ehkä jopa huijataan itseäänkin, ettei ulkonäkö niin merkitse, mutta alun jälkeen se merkitsee ihan varmasti.
Juuri noin, vaikka kaikki muut asiat testeissä olisivat 100-prosenttinen match, mutta ulkonäkö ei sytytä yhtään, niin vaikea siitä on parisuhdetta kehittää, tästä paras esimerkki on Esan ja Aliisan tapaus, ulkonäköön se kaatui, siinä täytyy olla se "jokin" joka saa sinut syttymään, turha sitä on kieltää, siksi siihen pitäisi kiinnittää riittävää huomiota myös testeissä.
Täällä on jo tullut muutama kommentti siihen suuntaan, että Tuomaksen ja Emman matchiin olisi vaikuttanut se, että asuvat molemmat Joensuussa. Missä niin on muka kerrottu? Asiantuntijoiden perimmäisiä aivoituksia ei voi tietää, mutta en oikein jaksa uskoa, että sama paikkakunta olisi vaikuttanut parinvalintaan.
Aivan, mutta voi olla, että ei kehdata olla kovin vaativia. Toisaalta ohjelmassa on kai ideana sekin, että ihmisen silmiä ja mieltä avataan uusille mahdollisuuksille. Usein se ei ehkä johda hyvään tulokseen. Itse olen elämäni aikana huomannut ihastuvani lähes aina isäni kaltaisiin miehiin.