Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Tuomas luulee itsestään liikoja. Kuuntelisi kaveriaan, bestman katsoi Emmaa sydämet silmissä, ja jotain nauroivatkin yhdessä 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hyvä ratkaisu, että hääjaksoja on tällä kaudella kaksi, joista kummassakin keskitytään vain kahteen pariin. Hääjakso on usein se koko ohjelman mielenkiintoisin ja odotetuin, joten kiva, että niitä on kaksi ja häiden kuvauiluun varataan kunnolla aikaa. Jos kaikkien 4 parin häät olisi laitettu yhteen samaan jaksoon, olisi pitänyt leikata aika paljon materiaalia pois.
Yksi hääjakso olisi riittänyt. Eiväthän he tunne toisiaan tuossa vaiheessa vielä lainkaan, joten tusta näkee vain ensivaikutelman ja siitä seuraavan reaktion. Paljon kiinnostavampaa on myöhempien vaiheiden katsominen, kun oikea ihminen alkaa tulla pintakerroksen alta esiin.
Ehkä olisi ollut vähän liian epäkohteliasta tuotannolta laittaa eetteriin vain yksi hääjakso. Naimisiin meno on kuitenkin iso tapaus ihmiselämässä ja pikainen silmäys neljän parin häihin olisi ollut pikakelauksella menemistä. Siitä olen samaa mieltä, että myöhemmät jaksot ovat todellakin kiinnostavampia kun parit alkavat tutustua toisiinsa oikeasti. Ja eteen voi tulla vaikka mitä (yllättäviäkin) tilanteita.
Miten se olisi ollut epäkohteliasta? Ihan yhtä kivat ja pitkät hääjuhlat siellä on varmasti ollut siitä riippumatta, kauanko kuvataan ja minkä verran siitä näytetään. Ehkä jopa rennompaa, kun ei liian pitkään ole kamera jännitystä luomassa, vaan pääsee rentoutumaan ilman ajatusta kaiken päättymisestä telkkaan. Tai ainakin itselleni olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on yrittänyt iskeä minua baarissa Joensuussa. Olen siis tumma, hoikka ja pitkähiuksinen ja ruskeasilmäinen. Taitaa Tuomaksen naistyyppi olla vähän toinen kuin Emma...
Mikset lämmennyt? :)
Kävelytyyli myös oli "rempseä".
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla josko kerrankin AV:n asiantuntijat olisivat oikeassa ja täällä yksimielisesti lynkattu tai hypetetty pari menisikin tämän yksimielisen kuoron mielipiteen mukaisesti. Aiemmin kuitenkin huteja on nähty. Johanna ja Markus lynkattiin ihan täysin kunnes muuttuikin AV:n suosikkipariksi. Sitten taas Rosa ja Eetu oli aivan unelmapari ja kaikki täällä oli varmoja, että ne pysyy yhdessä. Homma hajosi jo häämatkaan.
Johanna ja Markus ehkä lynkattiin, mutta ei yksimielisesti! Minä olin heti ensimmäisestä jaksosta alkaen sitä mieltä että Markus on todella jees (lynkkaaminenhan kohdistui alussa häneen, Johannaa säälittiin kun sai tasoaan huonomman miehen).
Rosa ja Eetu -tragedia tuli kyllä minulle yllätyksenä.
Mutta jännä tosiaan nähdä, miten veikkailut osuvat tällä kertaa. Olisihan se hauskaa nähdä, kuinka Emma ja Tuomas rakastuvat toisiinsa päätä pahkaa.. :)
t. Tuo "tyylin" arvioimisen puutteesta aiemmin valittanut
Vierailija kirjoitti:
Missä hääjakso jo on näytetty, kun maikakrilta tullut vasta esittelyjakso.
CMoressa näkyy hääjaksoista ensimmäinen, jossa avioliittoon astelee pareista kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Cmoressa näkyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kati vaikuttaa niin tutun oloiselta mutten millään keksi missä hänet olisin tavannut!
muistuttaa livenä Ladies of London sarjan Juliet Angus'ta
-eleet, ilmeet, hymy
Tai sitten 90 päivää morsiamen Loren, se Alexein vaimo! Mulle tuli ihan se mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Tuomaksella on lemmikkeinä vain hämähäkki ja skorpioni, mutta niiden lisäksi löytyy rapuja (monikossa) ja taistelukala.
Horoskoopiltaan joku vesimerkki?😁
Vierailija kirjoitti:
Eikös jokaisella kaudella samassa ketjussa ole olleet sekä tv:n että Cmoren tahdissa ohjelmaa katsovat?
Onko? Harmi, pitää jättäytyä sitten täältä keskustelusta pois :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira on vähintään samaa tasoa kuin Matti. Luonteeltaan tasokkaampi, enemmän vivahteita. Olisin yhdistänyt Jannen ja Miran.
Aika rohkeaa tehdä luonteen tasoa alyysejä, kun ollaan nähty ruhtinaalliset muutama minuutti kutakin henkilöä ja nekin ohjaajan mielensä mukaan valikoimia paloja, jotka sopivat käsikirjoituksen kaareen.
Aina on ohjaaja päättänyt.
Minusta Mirasta jäi jotenkin outo kuva. Saa nähdä aukeaako outous tulevissa jaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, jos ei Emma käy Tuomakselle. Olin sitä mieltä, että Emma on ihan söpö ja onhan heillä kuitenkin melko paljon yhteistä, ihan jo alkaen asuinpaikasta, josta ilmeisesti molemmat tykkäävät – moni hesalainen ei välttämättä muuta helpolla Joensuuhun.
Aika erikoista, että pariksi on valittu kaksi joensuulaista. Voisivat hyvin tuntea toisensa jotakin kautta. Emma on vielä tarjoilija, niin olisihan Tuomas voinut törmätä häneen ravintolassakin? Joensuu on niin pieni paikka, niin ovatkohan ohjelman tekijät selvittäneet etukäteen, että eivät tunne toisiaan ja jos niin miten?
Näyttämällä valokuvat.
Joo, totta kai näyttämällä valokuvat onnistuisi, mutta "näkeekö" pari silloin toisensa ensi kertaa alttarilla? Ei minun mielestä.
Eniten jäi mieleen Tanjan ja Ronin tapaus. Tanja tippui tosi korkealta. Olihan hän kontrollifriikki, mutta ei lähellekään niin paha kuin Rosa tai pyöräpetrin valittu. Onko tietoa, mitä Tanjalle kuuluu nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän asiantuntijaraatiin laittaa seuraavalla kerralla neljänneksi jäseneksi joku muita nuorempi, hieman pinnallisempi persoona? Vaikka joku Bile-Dani, joka lataa muille realiteetteja? Noin niinkuin tasoitukseksi :) Ja olen ihan tosissani, ei nyt ehkä Dania, mutta jotain siihen suuntaan, paitsi fiksumpi henkilö :P
Minäkin toitotin täällä jo viime vuonna, että ohjelmaan olisi saatava mukaan sellainen asiantuntija, joka ymmärtää tyyliasioiden päälle. Niillä on valtava merkitys siinä, voiko parista tulla yhtään mitään! Ja puhun nyt siis tyylistä, en biologisesta ulkonäöstä, vaikka tyyli ilmeneekin ulkoista olemusta katsomalla. Kukaan näistä asiantuntijoista ei ymmärrä tämän asian päälle yhtään, ovat sille sokeita ja jättävät sen siis vain kokonaan huomioimatta pareja muodostettaessa. Ei näin!
Esimerkiksi tyttömäinen ja mymmelimäinen Emma ei sovi kumppaniksi tummasävyiselle ja emo-henkiselle, slaavilaisen temperamentin Tuomakselle, vaikka samassa kaupungissa asuvatkin ja kertovat kumpikin pitävänsä seikkailemisesta. Sen näkee jo yhdellä vilkaisulla, että edustavat ihan erilaisia sosiaalisia lokeroita. Varmaan jos asiantuntijat katsovat vain karkeaa sosio-ekonomista luokkaa, niin siinä osuvat samaan lokeroon, mutta kun se lokero jakautuu nykyään tyyli- ja kulttuuriseikkojen perusteella kymmeniin erilaisiin alaryhmiin, joilla ei ole välttämättä mitään tekemistä keskenään. Sapettaa etteivät asiantuntijat pysty huomioimaan näin itsestäänselviä asioita pareja muodostaessa.
Ensimmäisellä EA-kaudella oli sentään se folkloristi asiantuntijana, jolta voi ainakin odottaa tämän sektorin osaamista. En tosin muista, välittyikö hänen osaamisensa tasosta minkäänlaista mielikuvaa. Mutta sen jälkeen koko osa-alue on vain jätetty täysin huomiotta, ja väitän että juuri siksi näitä todella kummallisia parituksia edelleen tulee, vaikka sentään Dunderfelt egoineen on saatu pois päsmäröimästä valintoja.
Olisi hauska lukea kuvauksesi muidenkin osallistujien lokeroista :)
Tommi on minimalisti. Luulisi hänen mielistyvän Juuditin minimalistisuuteen, mikä ilmenee minimaalisena ehostamisena, minimaalisena vaatteilla koreiluna, minimaalisena kynsien muokaamisena ja minimaalisena hiuksiin satsaamisena. Hyvä Juudit, hyvä tyyli!
Ulkomailla olijat! Ohjelma toimii parhaalla VPN, eli Freedome
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, jos ei Emma käy Tuomakselle. Olin sitä mieltä, että Emma on ihan söpö ja onhan heillä kuitenkin melko paljon yhteistä, ihan jo alkaen asuinpaikasta, josta ilmeisesti molemmat tykkäävät – moni hesalainen ei välttämättä muuta helpolla Joensuuhun.
Aika erikoista, että pariksi on valittu kaksi joensuulaista. Voisivat hyvin tuntea toisensa jotakin kautta. Emma on vielä tarjoilija, niin olisihan Tuomas voinut törmätä häneen ravintolassakin? Joensuu on niin pieni paikka, niin ovatkohan ohjelman tekijät selvittäneet etukäteen, että eivät tunne toisiaan ja jos niin miten?
Näyttämällä valokuvat.
Joo, totta kai näyttämällä valokuvat onnistuisi, mutta "näkeekö" pari silloin toisensa ensi kertaa alttarilla? Ei minun mielestä.
Hakuprosessin aikana hakijoille näytetään useita toisten hakijoiden kuvia, ei siis ainoastaan sitä joka on valittu. Varmaan tarkoituksena on, että jos joku on täysin nou nou jostain syystä, esim. juuri siksi että hakija tuntee hänet jo, niin asiantuntijat tietävät olla harkitsematta näiden parittamista toisilleen.
Saa nähdä, miten ratkaisevat asumiskuviot Mira ja Matti? Kumpikin vaikuttaa aika jäärältä ja työkuviot tietysti pitää molempia aloillaan. Mira muistutti vähän Jenni Poikelusta.
Mielenkiinnolla odotan toista hääjaksoa! Seuraan siis CMoren kautta. Itsestäni Juudit&Tommi ja Mira&Matti eivät ole kumpikaan hyvin yhytetty, mutta ehkä tulen yllättymään!
Musta Emma ois voinut sopia Tommille. Toivon että Kati ja Janne onnistuvat! Muille ei musta tässä kattauksessa ollut sopivaa paria.