Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
7501/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä viipyy todistusaineisto Matin suhteesta?

Niinpä! Sillä trollilla on kiire väsätä keksitty keskustelu, ennen kuin saa jaettua linkkiä siihen.. kieltämättä ehtymätön mielikuvitus tällä tyypillä, joka väittää milloin olevansa lähipiiriä, ex, salarakas ja mikä vielä :D 

Ainakin minä uskon tätä ”trollia”. Ei ole mitään syytä olla uskomatta. Hän on kertonut jutut uskottavasti, ja ne kertomukset täydentävät kuvaani Matista.

Alkaa tässä taas usko ihmiskuntaan loppua. Ei ole syytä olla uskomatta? Minä voisin yhtä uskottavasti sepustaa täällä kenestä tahansa osallistujasta mitä tahansa, ei se nyt vaadi yhtään mitään taustatietoja. Ei kukaan ole niin kaistapää, että paljastaa itsensä täällä ja tulee mahdollisesti tunnistetuksi. Muuten on kyllä huolestuttavaa, miten jollain on aikaa tarinoida täällä huvikseen jonkun mustamaalaamistarkoituksessa, aivan kuten viime vuonnakin. Mutta ilmeisesti kannattaa jatkaa, kun jotkut selvästi nappaavat koukkuun.

Tähän ikään mennessä on jo jonkinlaista tatsia siihen, että mikä on valhetta ja mikä ei. Sinisilmäisyyttä on se, ettei suostu uskomaan tuollaista ollenkaan Matista. Kun vähänkin miettii ja katsoo Matin käytöstä ohjelmassa, niin palaset loksahtavat yhteen. Siksi, ei ole syytä olla uskomatta. Toki on aina se mahdollisuus, ettei asia kuitenkaan ole totta.

Todellakin usko ihmiskuntaan ja sen järkevyyden horjuu ja pahasti. Nämä kehonkielen ”asiantuntijat” kun näkee jostain niskan nytkäytyksestä, mitä mieltä joku on ja tiedetään, mitä joku ajattelee keneltäkin. Olette te varsinaisia ennustajaeukkoja ja selvännäkijöitä. Huhhuh, en paremmin sano. Koko ohjelman idea jää näiden valehtelijoitten ja soopaa kirjoittavien trollien peittoon. En oikeasti ymmärrä tätä haukkumiskulttuuria toisten ulkonäöstä ja käytöksestä. Kukaan teistä ei tietääkseni ole tässä ohjelmassa vihittynä, ettei tarvitse kenenkään morsiamen käytöksen takia lähteä Kövelemöön, joten pitäkää mölyt mahassa. Käykääpä katsomassa, mitä Janne sanoo instassa! Varsinainen tunkio on tämä ketju!

Vierailija
7502/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira ei ole ulkonäöllisesti Matin tyyppiä, ei vaan tunne vetovoimaa eikä siksi yhtään ylimääräisesti koske. Simple.

Jos nämä ei jää pariksi niin lähtisköhän Matti mun kanssa treffeille :D

Olen 6v vanhempi kuin Mira, suunnilleen yhtä muodokas mutta paljon nuoremman näköinen. Ja asun Tampereella, ei tarvitsisi vääntää asuinpaikoista. Tosin en tiedä haluanko naimisiin :D

Joo, kyllä mä olisin Matille parempi deitti, en ole puutarhassa möyrivä kotihiiri :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7503/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nasaali Kati on kuin katujyrä. Jyrää rauhallisen, hitaan Jannen jalkoihinsa koko ajan. Älä tuu liian lähelle! Älä koske! Älä lääpi koko ajan! Ei mitään pusukuvia! Ja tämä komentelu piilotetaan rasittavan kikattelun ja irvistelyhymyn taakse. Kerrassaan rasittava akka....

Moi Katin vihaaja.

Meneekö sulta kuinka monta tuntia päivässä kirjoittaen näitä tunnistettavia viestejäsi tänne av-puolelle? Olisikohan aika hakea apua niihin oman elämän ongelmiisi?

Vierailija
7504/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ei vaan osaa olla, sitä jännittää uus ihminen ja kamerat.

Voin hyvin kuvitella oman mieheni Matin tilalle hikoilemaan, koiraa rapsuttamaan ja pyörittelemään silmiöön hermostuksissaan.

Ja monen mielestä mun mies on itsevarma iso äijä.

Joo on, sillon kun ei tarvi sanoa mitään tai esiintyä vaikka tv-ohjelmassa.

Vierailija
7505/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler....

Cmoren viimeisessä jaksossa Kati oli ihastuttava. Juhannusjaksoa lukuunotramatta olen pitänyt hänen iloisesta persoonastaan. Aika varmaa on, että pysyvät yhdessä. Katin ja Jannen välillä on kemiaa, läheisyyttä ja huumoria. Kati on hyvä piirtäjä näemmä. Parhaat naurut tässä jaksossa tuli Jannen piirroksesta. Edellisessä jaksossa Jannen tanssista. He ovat sympaattisia ja pari on ihana!

Tommi ja Juudit on tasaista "tutustutaan ja ollaan kohteliaita" menoa. En näe Tommissa orastavaa työnarkomaniaa ja outoja heittoja lukuunottamatta mitään negatiivista. Mielestäni heillä on vielä hyvät mahdollisuudet.

Emma oli suosikkini häämatkajakson perusteella. Tuomaksella ja hänellä tuntui olleen aidointa ja avointa yhdessäoloa, vaikka jotain murjotusta olikin. Seuraavissa jaksoissa Emman mielialavaihtelut korostuvat, itkuherkkyys ja nauruun purskahtaminen. Ei voi olla kärpäsenä katossa, niin ei tosiaan tiedä, mikä on tunnemyrskyjen taustalla. Voi olka, että hän kok kuvausten aikana suuren pettymyksen Tuomaksen suhteen, jos siis jälimmäinen ei aöunperinkään ollut tosissaan mukana.

Mira ja Matti. Molemmat sympaattisia. Mutta Miran 1950-luvulle jäänyt konservatiivinen asenne, ja kiire perheen perustamiseen ajaisi minut kyllä luultavasti kauas, jos olisin mies. En siis ihmettele Mattia. Matti sen sijaan on diplomaattinen ja joka jaksossa hänestä paljastuu hyviä piirteitä.

Ei tässä nyt paljoa spoilereita ollut. Lähinnä omaa pohdintaani.

Vierailija
7506/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E ja T. Olenko ainoa, jolle tulee T:stä sellainen olo, että voisi helposti pettää puolisoaan?

Vierailija
7507/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler....

Cmoren viimeisessä jaksossa Kati oli ihastuttava. Juhannusjaksoa lukuunotramatta olen pitänyt hänen iloisesta persoonastaan. Aika varmaa on, että pysyvät yhdessä. Katin ja Jannen välillä on kemiaa, läheisyyttä ja huumoria. Kati on hyvä piirtäjä näemmä. Parhaat naurut tässä jaksossa tuli Jannen piirroksesta. Edellisessä jaksossa Jannen tanssista. He ovat sympaattisia ja pari on ihana!

Tommi ja Juudit on tasaista "tutustutaan ja ollaan kohteliaita" menoa. En näe Tommissa orastavaa työnarkomaniaa ja outoja heittoja lukuunottamatta mitään negatiivista. Mielestäni heillä on vielä hyvät mahdollisuudet.

Emma oli suosikkini häämatkajakson perusteella. Tuomaksella ja hänellä tuntui olleen aidointa ja avointa yhdessäoloa, vaikka jotain murjotusta olikin. Seuraavissa jaksoissa Emman mielialavaihtelut korostuvat, itkuherkkyys ja nauruun purskahtaminen. Ei voi olla kärpäsenä katossa, niin ei tosiaan tiedä, mikä on tunnemyrskyjen taustalla. Voi olka, että hän kok kuvausten aikana suuren pettymyksen Tuomaksen suhteen, jos siis jälimmäinen ei aöunperinkään ollut tosissaan mukana.

Mira ja Matti. Molemmat sympaattisia. Mutta Miran 1950-luvulle jäänyt konservatiivinen asenne, ja kiire perheen perustamiseen ajaisi minut kyllä luultavasti kauas, jos olisin mies. En siis ihmettele Mattia. Matti sen sijaan on diplomaattinen ja joka jaksossa hänestä paljastuu hyviä piirteitä.

Ei tässä nyt paljoa spoilereita ollut. Lähinnä omaa pohdintaani.

Anteeksi kirjoitusvirheet, kännykällä naputtelin.

Vierailija
7508/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nasaali Kati on kuin katujyrä. Jyrää rauhallisen, hitaan Jannen jalkoihinsa koko ajan. Älä tuu liian lähelle! Älä koske! Älä lääpi koko ajan! Ei mitään pusukuvia! Ja tämä komentelu piilotetaan rasittavan kikattelun ja irvistelyhymyn taakse. Kerrassaan rasittava akka....

NYT AKKA MAATE SIELTÄ JA HETI!

ON SE KUMMA KUN ELÄMÄ PYÖRII YHEN EUKON PANETTELUSSA.

JA YHEN AINOON KERRAN KAUNIIKS KEIMAILIJAKS KUTUIN.

KOHTA NÄKYY TÄMÄN ISÄNNÄN  AUTON PERÄVALOT JOS EI TUO HULLUUS LOPU.

Tästä päivän naurut 🤣🤣🤣

Tarkoitit varmaan:

TÄSTÄ PÄIVÄN NAURUT

kun vastasit itsellesi. Miltä tuntuu olla keski-ikäinen naisiin pettynyt iki-sinkku?

Vierailija
7509/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E ja T. Olenko ainoa, jolle tulee T:stä sellainen olo, että voisi helposti pettää puolisoaan?

Koulukiusaajan vibat tuo Tuomas aiheuttaa aika monelle ainakin. En tiedä pettämisestä mutta ainakin näyttää siltä että on todella agressivinen ja ahdistava persoona.

Vierailija
7510/18026 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, nyt on sitten Tuomas keskustelijoiden kynsissä. Mukavaa perjantaita vaan!

Vierailija
7511/18026 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira ei ole ulkonäöllisesti Matin tyyppiä, ei vaan tunne vetovoimaa eikä siksi yhtään ylimääräisesti koske. Simple.

Olen 6v vanhempi kuin Mira, suunnilleen yhtä muodokas mutta paljon nuoremman näköinen. Ja asun Tampereella, ei tarvitsisi vääntää asuinpaikoista. Tosin en tiedä haluanko naimisiin :D

Joo, kyllä mä olisin Matille parempi deitti, en ole puutarhassa möyrivä kotihiiri :D

Minä kyllä tykkään puutarhatöistä, mutten vaatisi Matilta samaa. Tehköön hän omia harrastuksiaan.

Vierailija
7512/18026 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma "vaatimus" tuo nykyään, että pitäisi olla täysin samanlaiset ja tehdä kaikki yhdessä, jotta suhde voisi onnistua.

Olen ollut 20v onnellisesti naimisissa ja meillä on miehen kanssa yhteistä (arvot, luonteet, se mystinen "kemia), mutta myös eroja.

Ei tuota mitään ongelmaa, että mies tykkää harrastaa urheilua ja kilpalajeja. Minä taas hoidan puutarhaa ja käyn ystävien kanssa vaikka ulkona syömässä. Yhdessä vietetään vapaa-aikaa mökillä ja iloitaan yhteisistä ihanista lapsista. Jaetaan arki ja koti.

Tuntuu että oikein etsitään eroja ja jos ei halua olla 100% ajasta toisen kanssa, se on deal breaker. Siitä sitten tehdään Ongelma.

Vierailija
7513/18026 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tykkään puutarhatöistä, mutten vaatisi Matilta samaa. Tehköön hän omia harrastuksiaan.

Se vasta olisikin ollut hyvää televisio-ohjelmaa kun olisi kuvattu Miraa puutarhassa ja Mattia lätkämatsissa. Nämä kommentit on välillä täysin typeriä ja osoittavat täydellistä ymmärtämättömyyttä.

Vierailija
7514/18026 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma "vaatimus" tuo nykyään, että pitäisi olla täysin samanlaiset ja tehdä kaikki yhdessä, jotta suhde voisi onnistua.

Olen ollut 20v onnellisesti naimisissa ja meillä on miehen kanssa yhteistä (arvot, luonteet, se mystinen "kemia), mutta myös eroja.

Ei tuota mitään ongelmaa, että mies tykkää harrastaa urheilua ja kilpalajeja. Minä taas hoidan puutarhaa ja käyn ystävien kanssa vaikka ulkona syömässä. Yhdessä vietetään vapaa-aikaa mökillä ja iloitaan yhteisistä ihanista lapsista. Jaetaan arki ja koti.

Tuntuu että oikein etsitään eroja ja jos ei halua olla 100% ajasta toisen kanssa, se on deal breaker. Siitä sitten tehdään Ongelma.

Kuka muka tekee eri harrastuksista ongelman? Tuntuu olkiukolta tämä keksintösi.

Vierailija
7515/18026 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu, että arvoissa ja luonteissa on paljon samaa. Joitain samoja kiinnostuksenkohteita on, mutta emme esimerkiksi harrasta mitään samaa. Kyllä se sama arvopohja esim kannattelee paljon enemmän kuin yhteiset harrastukset. Liian samanlainenkaan ei voi olla, muuten ei ole sitä kuuluisaa vetovoimaa.

Vierailija
7516/18026 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, nyt on sitten Tuomas keskustelijoiden kynsissä. Mukavaa perjantaita vaan!

Jaa no mielestäni on ihan ansaittua "kynsiin" pääsemistä, jos aiheuttaa ikäviä tunteita katsojissa ja saa siitä palautteen keskustelu palstan kautta. Tuomas kiroilee ja töksäyttelee, vissiin kun oma vaimo ärsyttää niin paljon. Nuori hömelö.

Vierailija
7517/18026 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen sitä, että pitäisi olla yhteiset harrastukset. Vanhemmillani oli pitkä liitto, joka kesti siihen kuuluisaan "kunnes kuolema erottaa", eikä silti heillä pahemmin yhteisiä harrastuksia ollut. Isäni kalasti, metsästi, hoiti pihaa ja puutarhaa, leikki lasten kanssa ja oli mukana Lions-toiminnassa. Äitini taas laittoi ruokaa, leipoi, hoiti kodin, kävi jumpassa. Yhdessä he viettivät aikaa meidän lasten kanssa ja mökillä. 

Ystäväni taas pohti, että pitäisikö hänellä ja miehellään olla enemmänkin yhteisiä juttuja kuin stand up komedian katsominen, koti ja lapset. Aikaa kun ei ole paljon ja lapset pieniä. Toisaalta, kun heillä on hyvä olla yhdessä jo 15 vuotta, niin turhaa kai mennä liikaa muuttamaan sellaista, mikä toimii ja molemmat ovat tyytyväisiä?

Vierailija
7518/18026 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti ei vaan osaa olla, sitä jännittää uus ihminen ja kamerat.

Voin hyvin kuvitella oman mieheni Matin tilalle hikoilemaan, koiraa rapsuttamaan ja pyörittelemään silmiöön hermostuksissaan.

Ja monen mielestä mun mies on itsevarma iso äijä.

Joo on, sillon kun ei tarvi sanoa mitään tai esiintyä vaikka tv-ohjelmassa.

Minustakin Matti on tosi itsevarma iso äijä. Kaikki vaikuttaa siltä. Varmaan telkkarissa vaan esitetään päinvastaiseksi kaikki.

Vierailija
7519/18026 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

.

.

Emma kehui, että he puhuvat enemmän kuin muut. Ööö. Mutta toisilla onkin parisuhde, hänellä on kaverillinen suhde.

Enkä oikein ymmärtänyt sitäkään kun Tuomas sanoi että onneksi hänelle valittiin juuri Emma. Jos ohjelman tarkoitus on löytää elämänkumppani niin itse en kyllä ilahtuisi uudesta ystävästä.

Vierailija
7520/18026 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen sitä, että pitäisi olla yhteiset harrastukset. Vanhemmillani oli pitkä liitto, joka kesti siihen kuuluisaan "kunnes kuolema erottaa", eikä silti heillä pahemmin yhteisiä harrastuksia ollut. Isäni kalasti, metsästi, hoiti pihaa ja puutarhaa, leikki lasten kanssa ja oli mukana Lions-toiminnassa. Äitini taas laittoi ruokaa, leipoi, hoiti kodin, kävi jumpassa. Yhdessä he viettivät aikaa meidän lasten kanssa ja mökillä. 

Ystäväni taas pohti, että pitäisikö hänellä ja miehellään olla enemmänkin yhteisiä juttuja kuin stand up komedian katsominen, koti ja lapset. Aikaa kun ei ole paljon ja lapset pieniä. Toisaalta, kun heillä on hyvä olla yhdessä jo 15 vuotta, niin turhaa kai mennä liikaa muuttamaan sellaista, mikä toimii ja molemmat ovat tyytyväisiä?

Suomi on täynnä ihmisiä jotka eivät ole koskaan nähneet vanhempiensa osoittavan toisilleen läheisyyttä. Puolisosta käytetään nimityksiä äiti ja isä. "Miksi pitäisi olla tätä enempää tai yhteisiä harrastuksia?"

Ketju on lukittu.