Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Miten Matista tulee sellainen Vesa Keskinen -vaikutelma? Että ei oikein vain naisasiat suju. Samaa ulkonäköäkin on, ja vanhempien varallisuutta. Tuleeko seuraavaksi vaimo ulkomailta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muilla kuin Jannella ja Tuomaksella on yksityinen profiili.
Aloin myös miettiä onko Matin paljastuksia kertova Matti itse, surullista jos näin.
Tosin luulen, että Matin elämän sepittäjiä on kaksi 1.Matti itse (se joka mm kertoi perheen olevan rikas) 2. Joku vihamielinen tuttu, joka jo diagnosoikin Matin ja levy jäi päälle.
Tsemppiä Matille! Eipä hänestä tosin mitään superpäräyttävää ole paljastunut.
Ei tarvinnut kun nähdä Matin asunto ja auto, niin jopa minä täältä sohvalta saatoin päätellä, ettei ole köyhä kaveri. Iso, uusi asunto järvinäköalalla Pirkkalassa noin rannassa, puhutaan ehkä 400 000 pelkkä asunto.
Katseltiin asuntoja ja upeita olisi löytynyt Pirkkalasta, mutta ei näillä tuloilla. Oli pakko jäädä Tampereen puolelle, koska ei oltaisi ikinä saatu omasta kämpästämme tarpeeksi että oltaisiin saatu lainaa.
Minäkin olen haaveillut muutosta Pirkkalaan. En vain saa myytyä kerrostalokolmiotani täältä Eirasta. Jonain päivänä ehkä voitan lotossa, ja pääsen muuttamaan siihen PAREMPAAN kotiin Pirkkalaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen haaveillut muutosta Pirkkalaan. En vain saa myytyä kerrostalokolmiotani täältä Eirasta. Jonain päivänä ehkä voitan lotossa, ja pääsen muuttamaan siihen PAREMPAAN kotiin Pirkkalaan.
Öh. Tässä puhutaan nyt Pirkanmaan hintatasosta ==DDDD
Otahan lääkkeet ja mene vaikka halaamaan puita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Matin ja Miran asuinpaikka ala nyt varmistua kun Miralle kaunis koti on niin tärkeä arvo. Järvenpäästä ei saa noin hienoa järvinäköalaa edes rahalla.
Matti asuu edelleen yksin vanhempiensa asunnossa.
Eikö Matti käy töissä? Miksei ole muuttanut omaan asuntoon?
Kyllä Matti käy töissä, mut miksi ei saisi asua omassa tulevassa perintö-asunnossaan? Kummallisia pikkunilkkejä täällä, ihmisen mitta näyttäis olevan omassa asuntolainassa :D
Totta. Osalla täällä kirjoittelevista taitaa olla jotain pahasti pielessä. Suosittelen kiinnittämään huomion omaan pahoinvointiin toisille ilkeilyn sijasta.
Kaikki kilpailijat näyttäisivät olevan enemmän tai vähemmän hyvä tuloisissa töissä. Matti elää vanhempiensa siivellä mutta se on hyvinkin tavallista juurikin esim. rikkaammilla suvuilla tai ylipäänsä perheellä jossa omistetaan jotain eikä eletä pelkästään velkahelvetissä.
Mikseihän tähän oteta koskaan työttömiä tai sosiaalituilla eläviä ihmisiä? Tällaisiakin sinkkuja Suomesta löytyy aikalailla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Mattia solvaava ja yksityisasioita levittelevä on varmaan joku exä.
Ainakin on mieleltään häiriintynyt. Saattaa olla exäkin, joka ei itse ole Mattia saanut kaikista ponnisteluistaan huolimatta. On päättänyt nyt pilata Matin elämän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jankutetaan siitä, että Matti asuu vanhempiensa asunnossa. Minä asun perheinesi vanhempieni asunnossa kantakaupungissa. Rahat sijoitettu muualle. Verosuunnittelua ja suvun omaisuuden hallintaa ja ylläpitoa. Win win -tilanne. Myönnän kyllä, että mitä varakkaampi suku, sen vähemmän itsenäisyyttä, koska jonkun on kiinteistöjä hallittava. Ei ole aina järkevää luovuttaa ulkopuolisten haltuun vuokralle kesäparatiiseja ja kaupunkiasuntoja. Niistä voi myös itse nauttia. Ei kerro Matista mitään, jos asuu vanhempiensa asunnossa - muuta kuin että vanhemmilla sattuu olemaan ylimääräinen asunto tyhjillään.
Syynä perisuomalainen kateus osaltaan. On paljon ihmisiä, jotka eivät tiedosta omia motiivejaan mollata toisten valintoja. Esim. nuoren ihmisen kotona asumista 18v. päivän jälkeen paheksutaan yleisesti tälläkin palstalla; pitäähän nuoren lähteä itsenäistymään omassa vuokrayksiössään, asumistuet tietysti mukana paketissa. Taustalla on usein kateus siitä, että joillakin perheillä on mahdollisuus tarjota nuorelle tilaa lapsuuskodissaan. Samaan kuvioon liittyy nyt tämä Matin asumismuoto. Kadehditaan hienoa lukaalia ja sitten leimataan siellä asuava luuseriksi. Ja yksin kateudesta ei kuitenkaan ole kyse, vaan myös kertakaikkisesta kyvyttömyydestä hyväksyä erilaisia valintoja kuin mitä itse on tehnyt ja näkee lähipiirissään. Ja kyvyttömyydestä kuvitella erilaista elämää kuin mitä itse juuri nyt elää.
Omasta mielestäni on erittäin järkevää elämänsuunnittelua, jos vanhemmat pystyvät hankkimaan oman ensiasunnon lapsilleen. Näin lapset voivat aloittaa säästämisen ja sijoittamisen jo nuorella iällä. Näin varallisuutta kerrytetään sukupolvesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin on mieleltään häiriintynyt. Saattaa olla exäkin, joka ei itse ole Mattia saanut kaikista ponnisteluistaan huolimatta. On päättänyt nyt pilata Matin elämän.
No ei hän nyt sentään kenenkään elämää pilaa levittelemällä roskaa keskustelupalstoilla. Itsensä lähinnä tekee naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko muuten, miten siisti asunto Matilla on? Wau!
Tai siis sen vanhempien asunto?
Ei siinä mitään jos asuu mamman ja pappan kämpässä, mutta en toisaalta mainostaisikaan sitä noin paljon.Onkohan Matti pilalle hemmoteltu ja siten kuvittelee itsestään liikoja naismarkkinoilla?
Käyköhän Matin äiti siivoamassa tuon asunnon?
Kuulema Matin isoisä käy siivoamassa!
Kyllä, Matin edesmennyt isoisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin väitän, että Matti se on aina jäänyt lehdelle soittelemaan. Jos totta, että juossut aina itseään parempien naisten perässä. Mutta tiedä häntä.
En ainakaan itse saa irti mitään siitä, että haukkuisin muiden kirjoittelijoiden mielentilaa sairaaksi. Jos ei kestä sitä että yksityishenkilönä lähtee yksityiselämää avaavaan ohjelmaan ja siitä jollain on mielipide, ei ymmärrä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hän nyt sentään kenenkään elämää pilaa levittelemällä roskaa keskustelupalstoilla. Itsensä lähinnä tekee naurunalaiseksi.
En sanonutkaan, että onnistuu siinä. Mutta kovasti kyllä yrittää mustamaalata Mattia.
Miksi ohjelmassa ei puhuta parien seksielämästä mitään vai eikö sitä ole?! Toimiva seksielämä on kyllä aika iso osa parisuhdetta..muuten ollaan kaverisuhteessa.
ihmetys78 kirjoitti:
Miksi ohjelmassa ei puhuta parien seksielämästä mitään vai eikö sitä ole?! Toimiva seksielämä on kyllä aika iso osa parisuhdetta..muuten ollaan kaverisuhteessa.
Näkeehän sen jokaisesta "pariskunnasta", ettei kaveruuden lisäksi ole yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse saa irti mitään siitä, että haukkuisin muiden kirjoittelijoiden mielentilaa sairaaksi. Jos ei kestä sitä että yksityishenkilönä lähtee yksityiselämää avaavaan ohjelmaan ja siitä jollain on mielipide, ei ymmärrä elämää.
Hah! Miksi sitten kutsuisit sitä, että joku spämmää ties mitä viestitolkulla? Kutsutko sitä mielipiteen ilmaisemiseksi? Kyllä se on ihan vaan trollaamista ilman järjen hiventäkään.
ihmetys78 kirjoitti:
Tämä on hyvä pointti. Seksi/seksuaalisuus on kuitenkin jokaisen parisuhteen kulmakivi, jos se ei toimi / mätsää niin suhteella ei ole pitkää tulevaisuutta. Elina Tanskanen seksuaaliterapeutti mutta jauhaa yleensä vain yleistä koskettamisen diipadaapaa. Seksi pitäisi nostaa rohkeasti esille.
Jossain jenkki ETAssa (yhden kauden katsoin, roskaa se on) oli jopa seksillä mässäilyä mutta kuuluu toki peri amerikkalaiseen tv-kulttuuriin. En tiedä miten muiden maiden ETAssa.
Laitoin myös Iltasanomiin juttuvinkkiä, että osallistuja/t olisivat rikkoneet vaitioloaan formaatista. Täällä Matti ja Tuomas trollaavat, Tommi on homoseksuaali ja Miran tiedetään olevan raskaana jollekin toiselle.
Laitoin Miralle linkin tähän ketjuun ja kysyin tietääkö hän, mitä miehensä puuhaa. Odotellaan vastausta.