Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
6161/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matin seurustelemattomuus on tulkintakysymys. Ja siitä on saatu hyvät lööpit. Vuosia sitten Matti tapaili tiiviisti erästä M-kirjaimella alkavaa ikäistään naista. Esitteli perheelleen jne. Päälle vuoden tiivis tapailu olisi monelle seurustelua, mutta Matti odotti koko ajan jotain "enemmän klikkaavaa". Lopulta Matti vihelsi pelin pois, koska ei enää kokenut naista viehättävänä, oli itse silloin vielä hoikahko. Vanhemmat ja lähipiiri olisi kovasti halunnut, että olisivat jatkaneet. Mutta Matti halusi muuta. Sen jälkeen oli muutaman kuukauden tiiviissä tapailussa nainen, mutta tämä halusi lapsia. Kaatui siihen. Sitten tapailtiin naista, jolla oli lapsia. Matti ei halunnut nähdä lapsiviikoilla. Kaatui siihen. Siviilissä (baarissa) Matti lähestyi aina itseään pidempiä ja kauniita naisia. Marttyyri jos nainen ei lämmennyt. Matti ei itse kauheasti käytä alkoholia, koska kauheat krapulat. Painoa alkoi kertyä erään aineenvaihduntahäiriön myötä.

Pointti: Matti on ollut hyvinkin paljon naisten kanssa tekemisissä, mutta ei tulkinnut seurusteluksi mitään. Mutta nämä naiset ovat.

- se Matin tuttava

Ja siinä avautuu kai yksi näistä naisista, veikkaan. Toivottavasti tunnet piston sydämessä, koska tiedät taatusti miten kiltti ja hyvä tyyppi Matti on, joka ottaa aina ensin muut huomioon, mikäli oikeasti yhtään tunnet. Kun päättää seurustelun, tekee sen taatusti vasta yritettyään kaikin tavoin saada sen toimimaan ja fiksusta syystä.

Hyvin mietti Miraakin eron tullessa...

Vierailija
6162/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti viitannut Jannen ig:ssa ilmeisesti tähän palstaan ja tähän ”Matin tuntevaan”. Kirjoittelee, että kannattaa näitä palstoja lukea kriittisellä silmällä, ja että täällä riittää näitä kommentteja ”tunnen sen ja sen tyypin todella hyvin”. Enpä sano juuri juuta enkä jaata, mutta ehkäpä näissä juoruissa joku totuuden siemen on kuitenkin. Aika yksityiskohtaista kerrontaa on ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6163/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista, jos joku osallistuja lukee tätä roskaketjua.

Älkää hyvät osallistujat rikkoko itseänne tällä roskalla. Ihan sääntö 1. Älä lue mitä sinusta kirjoitetaan.

Tämä ketju on viihdettä ja lätinää, mutua ja ajan tappoa, älkää lukeko.

Ihan peruspertsoja on jokainen osallistuja. Tavallisia ihmisiä, joita näkee kadulla tuon tuosta. ♥️🌸

Todella kaduttaa jotkut kommenttini täällä, olen yrittänyt olla asiallinen, mutta saattanut joitakin arvostella ikävällä tavalla.

Vierailija
6164/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa että Janne onkin tuollainen ällötavallinen pyrkyri, kokkaripoika (pahat vibat Nuorkauppakamarin ääliöistä) sopii hyvin Katille.

Ettei vaan olisikin Kati se, joka on jäsen! Janne lähtenyt aveciksi...

Vierailija
6165/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voi Matilta noista pistää kyselyä. Täyttä totta.

Vierailija
6166/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne Mattia mutta kylläkin naisena tunnistan ihmistyypin. Vaikeaselkoinen, ei oikein tiedä mitä haluaisi ja kuinka se saadaan. Vaikea naisena seurustella tällaisen kanssa koska siitä ei ota selvää. Hassua jos vuodenkin on tapaillut jotakuta mutta ei pidä sitä seurusteluna. Me sovittiin mun miehen kanssa seurustelusta 5 viikon jälkeen! Naiset kaipaa miestä jonka kanssa asiat etenee ja mies tietää mitä tahtoo ja kertoo sen. Ja sellaisen ketä kiinnostaa fyysinen läheisyys ja kaikki mitä siihen liittyy. Minä olen ainakin suorastaan allerginen « katsotaan nyt sitten» miehille. Saa jäädä mun puolesta vapaasti kahtomaan kun minä porskutan elämässä eteenpäin.

Vierailija
6167/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tuomas itki Emman vieressä sohvalla jaksossa 8?

Työvuorot meni ristiin. Ei se oikeasti itkenyt.

Kyllä minusta näytti siltä että Tuomas paljasti herkkyytensä.

Heillä on tämä, puolin ja toisin tunneyhteys. Se on paljon.

Vierailija
6168/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä puhuttaisiin paskaa niin miksi Matti viitsisi reagoida mitenkään? Ei savua ilman tulta.

Vierailija
6169/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaako Matti itseään? Vai miten täällä lueskellut/kommentoinut? Vai onko tämä hänen läheisensä linkittänyt tämän ketjun hänelle? Vai onko jokin muu sarjan hahmo täällä mukana?

Vierailija
6170/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Matti on symppis!

Vierailija
6171/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kun näitä kerrotaan! Sylettää koko Matti-Patti. Antaa itsestään ihan toista kuvaa telkassa kuin mitä totuus. Eiköhän tämäkin ollut vaan egon nostatusta Miran kustannuksella. Eka Napakymppiä, sitten tämä. Sitten painelee Tindetiin tuplaan mätsinsä.

No voi herran tähden, mitä pahaa tuossa Matin menneisyydessä on! Eikö me olla aikuisia ihmisiä ja kai tuonikäinen on jo maailmaa nähnyt. Milloin Matti on peräkammarinpoika, milloin liian kokenut, mikään ei näytä käyvän. Antakaa niin Matin kuin muidenkin osallistujien elää omaa elämäänsä, älkääkä yrittäkö puttua heidän joka tekemiseensä.

Vierailija
6172/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin!

Vierailija
6173/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusi, pusi Matti! Milloin tavataan?

Vierailija
6174/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kun näitä kerrotaan! Sylettää koko Matti-Patti. Antaa itsestään ihan toista kuvaa telkassa kuin mitä totuus. Eiköhän tämäkin ollut vaan egon nostatusta Miran kustannuksella. Eka Napakymppiä, sitten tämä. Sitten painelee Tindetiin tuplaan mätsinsä.

Milloin ollut Napakympissä?

Vierailija
6175/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikit on Janne ja Matti. Ja Juudit.

Vierailija
6176/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusi, pusi Matti! Milloin tavataan?

Aika naisellinen olen kyllä Matiksi, sori vaan:Dd Mutta jos n35/164/58 kelpaa Matiksi niin voin kokeilla!

Vierailija
6177/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tunne Mattia mutta kylläkin naisena tunnistan ihmistyypin. Vaikeaselkoinen, ei oikein tiedä mitä haluaisi ja kuinka se saadaan. Vaikea naisena seurustella tällaisen kanssa koska siitä ei ota selvää. Hassua jos vuodenkin on tapaillut jotakuta mutta ei pidä sitä seurusteluna. Me sovittiin mun miehen kanssa seurustelusta 5 viikon jälkeen! Naiset kaipaa miestä jonka kanssa asiat etenee ja mies tietää mitä tahtoo ja kertoo sen. Ja sellaisen ketä kiinnostaa fyysinen läheisyys ja kaikki mitä siihen liittyy. Minä olen ainakin suorastaan allerginen « katsotaan nyt sitten» miehille. Saa jäädä mun puolesta vapaasti kahtomaan kun minä porskutan elämässä eteenpäin.

Sovitaanko että puhut vain itsestäsi, etkä yleistä meitä kaikkia naisia siihen, mitä "naiset kaipaa".

Vierailija
6178/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko että puhut vain itsestäsi, etkä yleistä meitä kaikkia naisia siihen, mitä "naiset kaipaa".

Samaa mieltä

Vierailija
6179/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kävi sääliksi Juuditia siinä kuohuva-kohtauksessa. Juudit ajatteli Tommin saapumisen olevan sen verran spesiaali, että olisi voinut ottaa lasilliset kuohuvaa. "Vedä vaan, jos haluat" oli Tommin vastaus. Juuditin hymy hyytyi hetkessä ja naama valahti vakavaksi, katse kääntyi alaspäin. Itse olisin ollut loukkaantunut. Vaikkei toinen kuohujuomasta niin välitä, niin olisi voinut silti kohteliaisuuttaan ja yhteisen matkan pieniä etappeja juhlistaen ottaa lasillisen. Lannistavaa käytöstä.

Miksi muuten T&J viettivät juhannuksen vain kaksin? Olikohan niin, ettei Tommi halunnut viettää aikaa Juuditin tuttavien seurassa tai toisinpäin.

Jotenkin tuli vaikutelma, ettei kaksistaan juhannuksen vieton syy ollut se, että eivät voi pitää näppejään toista erossa ja haluavat olla kahdestaan joko ajan. Joku selkkaus varmana taustalla.

Juuditilla ei varmaan ole muuta tuttava/kaverpiiriä kuin siskot ja uskonsiskot. Kun on tiiviisti VL yhteisön jäsen, ei katsota hyvällä, että hengailee ei uskovaisten kanssa, koska heidän arvot eivät kohtaa tai niitä ei siis hyväksytä.

Joten ei ollut varmastikaan kaveriporukkaa, mihin Tommin olisi voinut viedä. Voi olla, että Juudit ei halunnut puolestaan Tommin kavereiden kanssa, jos ei ollut pariskuntia, vain harrastus- tai työkavereita.

Täytyy oikaista vääriä tietoja: kyllä vl-ihmiset voivat viettää aikaa myös liikkeeseen kuulumattomien kanssa. Ja Juudit ei enää ole vl. Jotenkin aivan väärän oloisia arveluja Juuditista. Ei ole kaveriporukkaa, mitä skeidaa... Ei halua viettää Tommin ystävien kanssa jos muita kuin pariskuntia, höpönlöpön...

Vierailija
6180/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler

.

.

.

Huomasitteko uusimmassa CMore -jaksossa lopussa, kun Mira kertoi, että on kiitollinen Matille kun Matti on tässä täysillä mukana, miten Matin rento ilme muuttui. Silmät laajenivat ja tuli ahdistunut ilme. Tuli mielikuva katsojana, että Matti tietää itsekin ettei ole enää täysillä mukana ja ahdistuu, kun Mira ihan eri linjoilla. Selkeästi huomasi tällaiset "mikroilmeet" ja ilmeen täydellisen muutoksen, kun osasi katsoa. Vaikea peitellä täysin.

Ketju on lukittu.