Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
5741/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler.....

Vähän nauratti Matin ja Miran rippijuhla-keskustelu. Mira selkeästi halusi vain Matin sanovan, että haluan sinut mukaan juhliin. Voi kun Matti olisi sen ymmärtänyt, tai sitten Matti ei halunnut Miraa mukaan ja yritti viestittää sen tuolla kiertelyllä.

Tuo Matin jatkuva taputtelu on pistänyt silmään häiritsevästi. Halaukset näyttävät erittäin kiusallisilta, näyttää kuin halaisi kaukaista enoaan.

Mirakaan ei näytä paljon koskevan, mutta niissä harvoissa kohdissa voi kuitenkin havaita lämpimän kosketuksen. Varsinkin nyt uudessa jaksossa.

Toivottavasti he löytäisivät yhteisen sävelen ja Matti vähän rentoutuisi. Mira näyttää kaipaavan enemmän fyysisyyttä ja avointa keskustelua.

Vierailija
5742/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä kaikki parit vielä voivat onnistua. Se on tahdon asia. Yksikään pareista ei kuitenkaan ole ajautunut sellaisiin konflikteihin, kuten vaikka rahkamies ja Mari tai Mikko ja Heidi, etteivät voineet enää sietää toisiaan. Minä olen toiveikas näiden kaikkien suhteen edelleen ja pidän peukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miralle sopisi todella hyvin lyhyemmät hiukset, sellainen takaa aika lyhyt ja eteenpäin pitenevä polkka! Ja vähän luonnollisempi väri. Mira näytti juhannussaunan jälkeen todella nuorelta ja kauniilta! Harmi kun vaikuttaa siltä, että M&M eroavat eikä Mattia ole vaikuttanut aidosti edes kiinnostavan missään vaiheessa... :/

Ei missään nimessä polkkaa. Pyöreämmällä naisella kaikki lyhyemmät hiusmallit tekevät valitettavasti tanttamaisen vaikutelman. Viisikymppisellä ja sitä vanhemmalla ok, kolme- nelikymppistä lyhyt tukka vain vanhentaa turhaan, ja niska näyttää kaamealta.

En oikein tiedä, millainen malli hänelle sopisi. Ehkä puolipitkä.

Mira on paljon nätimpi ja freesimpi heti kun laittaa tukkansa ponnarille.

Nenän nyt vielä kestää, mutta miksei hän korjauta purentaa?

Vierailija
5744/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira pyyteli viime jaksossa kovasti Mattia koskettamaan ja hellimään, mutta jäin ihmettelemään sitä, että mikä esti häntä itseään koskettamasta Mattia?

Näytti siltä kuin Mira olisi ollut se perinteiden mukainen nainen joka jäi sivustakatsojana odottamaan aloitetta ja toimintaa mieheltä.

Tässä nyt vain ei tiedetä sitä, kuinka paljon Mira on jo hellinyt Mattia. Entä jos nyt kaipaakin vastakaikua. Mutta ei kyllä toisaalta ole telkkarissa näkynyt sellaista.

Itse täytyy kyllä sen verran sanoa, että kaikesta tasa-arvo- yms. höpinästä huolimatta itsekin kuitenkin ajattelen, että parisuhteen dynamiikkaan jotenkin vain kuuluu se, että mies vähän jahtaa naista. Olen siis itse nainen. Jos mies ei (vähän) jahtaa, niin en saa silloin parisuhteesta ihan kaikkea sitä, mitä minun mielestäni pitäisi saada. Niin se vain on. Jos itse jahtaan miestä, niin en voi olla täysin varma siitä, ajautuiko hän minun kanssani suhteeseen vain siksi, kun ei sillä hetkellä ollut muutakaan tarjolla. Tuollaisia kaarnaveneitä miehet usein ovat.

Huhhuh! Ihan samalla tavoinhan se mieskin voi kokea epävarmuutta naista jahdatessa ja miettiä, aloittaako nainen suhteen vain koska naisella ei ole parempaa kiikarissa. Ja tietenkin kutsua lopuksi naisia samalla tavoin "kaarnaveneiksi"!

No, tämä on minun mielipiteeni, johon minulla on oikeus. :D Oma käsitykseni on, että miehillä saattaa olla pienempi kynnys ruveta "muuten vaan" -suhteisiin, koska niissä saa säännöllisemmin seksiä, jota miehen voi olla vaikea saada yhdenillanjuttuina (toisin kuin naisten). Voin toki olla väärässäkin, mutta joka tapauksessa se, että mies on aloitteellinen, on edellytys sille, että voisin häneen ihastua. Niin se vain on omalta osaltani.

Vierailija
5745/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miralle sopisi todella hyvin lyhyemmät hiukset, sellainen takaa aika lyhyt ja eteenpäin pitenevä polkka! Ja vähän luonnollisempi väri. Mira näytti juhannussaunan jälkeen todella nuorelta ja kauniilta! Harmi kun vaikuttaa siltä, että M&M eroavat eikä Mattia ole vaikuttanut aidosti edes kiinnostavan missään vaiheessa... :/

Ei missään nimessä polkkaa. Pyöreämmällä naisella kaikki lyhyemmät hiusmallit tekevät valitettavasti tanttamaisen vaikutelman. Viisikymppisellä ja sitä vanhemmalla ok, kolme- nelikymppistä lyhyt tukka vain vanhentaa turhaan, ja niska näyttää kaamealta.

Ei hänen naamassaan ole mitään vikaa, on nätti ja fresh.

Hiukset vaan välillä semmosta heluna-tyyliä, ja nätti naama pääsee oikeuksiinsa kun tukka on ponnarilla.

Vierailija
5746/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo ja että toisille hääyö Kämpissä ja joensuulaiset saavat tyytyä Glo Hotels -tasoon. Olisin kyllä katkera.

Kiinnitin samaan huomiota. Myös häät olivat melko eritasoiset. Käsittääkseni tuotantoyhtiö maksaa ne kuitenkin kokonaan? Toiset häät kartanomiljöössä, toiset jossain sinänsä toki sympaattisessa ja kivassa navetassa. Toisissa häissä fiiniä ruokaa pöytiin tarjoiltuina, toisissa salaattikulhot kiersivät pöydissä. Toiset pääsevät satojen kilometrien päähän häämatkalle, toiset naapuripitäjään. 

Ja se hotelli tosiaan oikein pisteenä iin päälle. Toisille Kämpin sviitti ja toisille joku Glon kämäinen perushuone. 

Jep ja sitten vielä ne "miina ja manu" esiintymässä "stadilaisten" häissä. Joensuulaisten bileissä taisi soida Irwin tupladekkimankasta, kun tunnelmat oli miksattu pääkaupunkilaisten trubaduurien biisin tahtiin.

Eikös ne Miina ja Manu olleet Jannen tuttavia, ja sitä kautta tulivat mukaan?

Näillä taisi olla jokin mahdollisuus itse vaikuttaa siihen, millaiset häät tulee. Ainakin Juudit kirjoitteli jotain listaa aiheesta. Vaikea tietysti suunnitella, kun ei voi tehdä sitä tulevan puolison kanssa yhdessä.

Kieltämättä Koli oli joensuulaisille vähän mielikuvitukseton häämatkakohde, ja hääpaikkojen välillä oli "hieman" tasoeroa. Mutta ehkä kysymys oli siitä, että tuotannon oli saatava häät purkkiin aika lyhyellä aikavälillä, eikä ollut mahdollisuutta odotella että kaikki vihitään samassa paikassa, kun viikonloppuina vihkimiset varmaan käytännössä tapahtuneet. Meneehän paikan järjestelyihinkin aikansa.

Mitä hotelleihin tulee, niin ei se Kämp välttämättä kaikkien mieleen ole. Omaan makuuni ainakin olisi modernimpi, vaikka sitten joku Glo Hotel.

Olen kyllä ihmetellyt, miten tuotanto suhtautuisi, jos haluaisi ihan erilaiset häät. Aika lailla saman kaavanhan mukaan nuo ovat kaikilla menneet. Jos vaikka haluaisi 60-luvun tyylisesti ruokatunnilla maistraattiin -vihkimisen, ilman että paikalla on mitään sukulaisia ja kavereita, häävalsseista ja yhteisistä kakunleikkuista puhumattakaan.

Minä olen ihan samaa miettinyt! Itse asiassa tämä on melkein suurimpia esteitä itselleni osallistua ohjelmaan, jos jätetään huomiotta se että en myöskään usko minulle löytyvän riittävän samanhenkistä paria. Mutta itse en todellakaan haluaisi tuollaisia perinteisiä häitä sukulaisvieraineen ja kliseisine ohjelmanumeroineen. Taitaisi mennä haasteelliseksi ohjelman kannalta, kun asiasta pitäisi yrittää neuvotella sulhasen kanssa häntä kuitenkaan tapaamatta, ja sitten kuvauksetkin pitäisi suunnitella hyvin eri pohjalta kuin muilla.

Vierailija
5747/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on mennyt jo niin tylsäksi, ettei uuden jakson jälkeen synny enää tän enempää keskustelua :D

Itse katsoin uusimman jakson eilen sängyssä ennen nukahtamista, enkä enää edes MUISTA mitä jaksossa tapahtui....

Eli tylsää on..

Vierailija
5748/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti näyttää kiusaantuneelta tilanteissa, joissa pitäisi olla lähellä ja toinen vielä toivoo kosketusta. Koira toimii selvästi jonkinlaisena turvakeinona, jota saa hypistellä ahdistuksissaan.

Vierailija
5749/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti näyttää kiusaantuneelta tilanteissa, joissa pitäisi olla lähellä ja toinen vielä toivoo kosketusta. Koira toimii selvästi jonkinlaisena turvakeinona, jota saa hypistellä ahdistuksissaan.

Bruno on pelastanut monta kiusallista tilannetta 😘.

Terkkuja Miralle, Bruno on muuten todella hyvinhoidetun näköinen.

Koskaan en ole nähnyt noin upeaa turkkia Bichon Frisellä.

Näyttää niin söötiltä siinä Matin polvella kököttäessään.

5750/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että osa ihmettelee, miksi Tommin ikäisellä miehellä on vielä kämppis. Se ei nimittäin ole Helsingissäkään mikään tavallinen tarina. Tiedän kyllä parikymppisiä opiskelijoita, joilla on kämppiksiä, mutta - myönnän - tuntemissani tapauksissa mies on homo ja nainen hetero tai sitten sisarukset jakavat kämpän. Tommi ei kyllä muutenkaan taida olla ihan perusjamppa, joten ehkä sekin vaikuttaa asiaan. Lähtökohtaisesti en ajattelisi, että heillä on ollut sutinaa, mutta yleisemmin kyllä tuossa iässä ihmisillä on ihan omat (vuokra)kodit, myös Helsingissä.

Tommilla taisi olla jotain jaloja tavoitteita perustaa oma hyväntekeväisyyssäätiö. Mahtaneeko pyrkiä säästämään vähän kaikessa, jotta tavoite onnistuisi, siis myös asumisessa? Ja eihän kimppakämän lämmittämiseen kulu energiaakaan niin paljon kuin yksinasujan lukaalin.

Onkohan Juudit kuitenkin liian materialisti Tommin makuun? Ja viinaanmeneväkin... häissä puhuivat, että heitä yhdistää sekin että ei alkoa, mutta näkyyhän kuohuviini aina silloin tällöin Juuditia kiinnostavan. Asuntokin on iso.

Mä joisin joka päivä, jos olisin Tommin kaltaisen tylsimyksen kanssa. Juudit on kyllä ihana.

Vierailija
5751/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papu on enemmän minun makuuni kuin Bruno mutta mukavilta koirilta vaikuttavat molemmat. 

Vierailija
5752/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti kuin siellä saunassa olisi avattu tölkit eikä suukoteltu :D kun täällä joku kirjoitti, että kuumaa meininkiä siellä tms. Toki saunassa on kuuma, ei sillä...

Vierailija
5753/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papu on enemmän minun makuuni kuin Bruno mutta mukavilta koirilta vaikuttavat molemmat. 

Molemmat on niin suloisia, Bruno ja Papu.

Ovat molemmat niin hyvinhoidettuja ja rakastettuja.

Matti ja Tuomaskin tykkäävät heistä.

Kyllä se niin on, että koirista on paljon iloa.

Vierailija
5754/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jakson, joka tulee tänään tv:stä.

Harmi ettei Miran ja Matin jutusta tule mitään. Heille kummallekin toivoisi hyvää. Matista pilkahtelee yllättäviä positiivisia piirteitä. Hän pitää itsestään ja kodistaan hyvää huolta. Miran koira oli ihana.

Janne ja Kati jäävät yhteen. Jannen pisteet nousevat jakso jaksolta. Miellyttävä, fiksu, tasapainoinen, urheilullinen mies. Introvertin Jannen ja ekstrovertin Katin mahdollisuuksia parantaa se, että he tiedostavat ominaisuutensa ja pystyvät keskustelemaan niistä.

Kun Tommi vastasi kuohuvatarjoukseen "taas?!", Juudit teki kaulallaan saman liikkeen kuin katsoessaan Tommin häätanssia. Tommi on aiheuttanut hänessä ahdistusta koko ajan.

Tommi kiitti banaanilaatikoista ironisella äänensävyllä: "Kiitos. Hienosti ajateltu." Joku muu mies olisi kiittänyt aidosti ja samalla halannut. Tuo ironinen äänensävy kertoo heidän suhteestaan kaiken.

Tuomas on päättänyt, ettei jatka. Mutta hän ei sano sitä suoraan, vaan roikottaa Emmaa "otetaan rauhallisesti ja katsotaan mitä tästä tulee" -puheillaan. Ja Emma jää odottamaan jotain, mitä ei koskaan tule.

Vierailija
5755/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei Miran ja Matin jutusta tule mitään. Heille kummallekin toivoisi hyvää. Matista pilkahtelee yllättäviä positiivisia piirteitä. Hän pitää itsestään ja kodistaan hyvää huolta. Miran koira oli ihana.

Janne ja Kati jäävät yhteen. Jannen pisteet nousevat jakso jaksolta. Miellyttävä, fiksu, tasapainoinen, urheilullinen mies. Introvertin Jannen ja ekstrovertin Katin mahdollisuuksia parantaa se, että he tiedostavat ominaisuutensa ja pystyvät keskustelemaan niistä.

Kun Tommi vastasi kuohuvatarjoukseen "taas?!", Juudit teki kaulallaan saman liikkeen kuin katsoessaan Tommin häätanssia. Tommi on aiheuttanut hänessä ahdistusta koko ajan.

Tommi kiitti banaanilaatikoista ironisella äänensävyllä: "Kiitos. Hienosti ajateltu." Joku muu mies olisi kiittänyt aidosti ja samalla halannut. Tuo ironinen äänensävy kertoo heidän suhteestaan kaiken.

Tuomas on päättänyt, ettei jatka. Mutta hän ei sano sitä suoraan, vaan roikottaa Emmaa "otetaan rauhallisesti ja katsotaan mitä tästä tulee" -puheillaan. Ja Emma jää odottamaan jotain, mitä ei koskaan tule.

Muutama huomio: eikös se Juudit kaulaillut kaulaansa ihastuksissaan häissä, kun Tommi esitti sen "tanssinsa"? Vai näitkö sen ahdistukseen viittaavana eleenä? No kyllähän sellainen esitys uudelta puolisoita saisi kenet vain vähän hermostumaan.

Ai Janne on urheilullinen? Heititkö tämän vain liekittääksesi keskustelua?

Vierailija
5756/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri tämänpäiväisen jakson ja minusta kaikki osallistujat olivat todella sympaattisia ja rakastettavia, ja meno juuri niin auvoista kuin mikä tässä vaiheessa on realistista. Kaikki liitot voivat ihan hyvin jatkua ja puhjeta täyteen kukkaansa. Eli tähän mennessä nähdyn perusteella ei voi tietää jatkosta. Jos joku muuta väittää, ylianalysoi.

Vierailija
5757/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira pyyteli viime jaksossa kovasti Mattia koskettamaan ja hellimään, mutta jäin ihmettelemään sitä, että mikä esti häntä itseään koskettamasta Mattia?

Näytti siltä kuin Mira olisi ollut se perinteiden mukainen nainen joka jäi sivustakatsojana odottamaan aloitetta ja toimintaa mieheltä.

Tässä nyt vain ei tiedetä sitä, kuinka paljon Mira on jo hellinyt Mattia. Entä jos nyt kaipaakin vastakaikua. Mutta ei kyllä toisaalta ole telkkarissa näkynyt sellaista.

Itse täytyy kyllä sen verran sanoa, että kaikesta tasa-arvo- yms. höpinästä huolimatta itsekin kuitenkin ajattelen, että parisuhteen dynamiikkaan jotenkin vain kuuluu se, että mies vähän jahtaa naista. Olen siis itse nainen. Jos mies ei (vähän) jahtaa, niin en saa silloin parisuhteesta ihan kaikkea sitä, mitä minun mielestäni pitäisi saada. Niin se vain on. Jos itse jahtaan miestä, niin en voi olla täysin varma siitä, ajautuiko hän minun kanssani suhteeseen vain siksi, kun ei sillä hetkellä ollut muutakaan tarjolla. Tuollaisia kaarnaveneitä miehet usein ovat.

Huhhuh! Ihan samalla tavoinhan se mieskin voi kokea epävarmuutta naista jahdatessa ja miettiä, aloittaako nainen suhteen vain koska naisella ei ole parempaa kiikarissa. Ja tietenkin kutsua lopuksi naisia samalla tavoin "kaarnaveneiksi"!

No, tämä on minun mielipiteeni, johon minulla on oikeus. :D Oma käsitykseni on, että miehillä saattaa olla pienempi kynnys ruveta "muuten vaan" -suhteisiin, koska niissä saa säännöllisemmin seksiä, jota miehen voi olla vaikea saada yhdenillanjuttuina (toisin kuin naisten). Voin toki olla väärässäkin, mutta joka tapauksessa se, että mies on aloitteellinen, on edellytys sille, että voisin häneen ihastua. Niin se vain on omalta osaltani.

Totta kai :) Mutta sen verran radikaalisti erilainen oli tuo näkemys sukupuolten asemasta ja eroista että kyllä se ihan ymmärrettävää ihmettelyä voi nykyään aiheuttaa.

Vierailija
5758/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Miran pitäisi korjauttaa purenta vain teidän takia? Vain ollakseen yleiseen ihannenormiin sopiva?

Minunkin silmäni karsastavat, mutta en tosiaan korjauta niitä, sillä eivät häiritse erinomaista näköäni.

Koen todella moukkamaisema ulkonäön arvostelun. Nenät, jalat ja mitä kaikkea täällä onkaan ollut.

Millaisen maailman haluaa ihminen, jolle poikkeava nenä on kauhistus?

Vierailija
5759/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänen naamassaan ole mitään vikaa, on nätti ja fresh.

Hiukset vaan välillä semmosta heluna-tyyliä, ja nätti naama pääsee oikeuksiinsa kun tukka on ponnarilla.

https://img.ilcdn.fi/WFpI1fff2VogGbOeO2Ak8hgD9do=/full-fit-in/612x0/img… Miralle sopisi paremmin sileä ja pidempi tukka, kaikista pahin on tuo nykyinen yliblondattu pituus. ETA-pressikuvassa Mira näytti ikäiseltään, hiusten sävykin oli nuorekkaampi. 

Vierailija
5760/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama huomio: eikös se Juudit kaulaillut kaulaansa ihastuksissaan häissä, kun Tommi esitti sen "tanssinsa"? Vai näitkö sen ahdistukseen viittaavana eleenä? No kyllähän sellainen esitys uudelta puolisoita saisi kenet vain vähän hermostumaan.

Ai Janne on urheilullinen? Heititkö tämän vain liekittääksesi keskustelua?

Tarkoitin nopeaa pään työntämistä eteenpäin ja vetämistä taaksepäin. Janne harrastaa ainakin ratsastusta, vuorikiipeilyä ja tanssimista. Pyörän selässäkin hän on kuin kotonaan.

Ketju on lukittu.