Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
5721/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cmoren uusin jakso katsottu.

Juuditin on pakko ottaa tosi toverillinen ja reipas asenne Tommin kanssa, kun Tommi niin varovainen ja epäilevä. Luulen, että jonkun muun seurassa Juudit uskaltaisi tuoda esiin enemmän naisellisia puolia itsessään. Minun on vaikea nähdä tämän parin välillä romantiikkaa. Valitettavasti. Iloinen yllätys olisi, jos löytäisivät toisensa. Jannen selkäkivut hellittäneet, yrittää olla taas ystävällinen.

Kati huutelee melontaretkellä Jannelle, ettei osaa meloa. Ja huutaa Jannea varomaan, koska Janne se, joka osaa ohjata. Ei minusta komentele vaan lähinnä varoittelee Jannea, ettei Itse osaa. Kaikki tilanteet voi toki tulkita Katille epäedullisesti, jos hänen tyylinsä ärsyttää. Kati ja Janne ainoa pariskunnista, joilla kemiaa. Ehkä he yrittävät jatkaa yhdessä?

Matti ja Mira: yhdessä oleilu ei taida riittää jos ei ole mitään yhteistä. Ulkoisesti kyllä näyttävät vanhalta avioparista.

Tuomas on heittänyt hanskat tiskiin ja Emma pahoillaan. Molemmille toivon hyvää, mutta avioliittoa ei tainnut tulla. Emmaa moititaan epäkypsäksi, mutta minusta vaikuttaa, että Tuomaalle tämä ohjelma on yksi seikkailu muiden joukossa. Emma on jännä, haastava ja vaikea mutta toisaalta hirveän avoin ja mukava. Jakaa varmasti mielipiteitä. Ehkä tyyli ei miellyttänyt Tuomasta.

Vierailija
5722/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsimmät parit ikinä! En jaksa seurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati on mun mielestä ihana ja hauska! Pakko kommentoida kun Katia niin paljon täällä syyttä haukutaan. Tykkään tavallaan kyllä kaikista osallistujista.. paitsi ehkä Tommista joka vaikuttaa pitävän itseään muita parempana ihmisenä ja on aika viileä ihanaa Juuditia kohtaan.

Vierailija
5724/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira pyyteli viime jaksossa kovasti Mattia koskettamaan ja hellimään, mutta jäin ihmettelemään sitä, että mikä esti häntä itseään koskettamasta Mattia?

Näytti siltä kuin Mira olisi ollut se perinteiden mukainen nainen joka jäi sivustakatsojana odottamaan aloitetta ja toimintaa mieheltä.

Vierailija
5725/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cmoren uusin katsottu. Eniten yllättää se, kuinka mitäänsanomattomia näistä jaksoista pystytään tekemään. Kahdeksan jaksoa takana, eikä vaan mitään tapahdu.

Ihan samaa ajattelin. Kauden ekat pari jaksoa oli virkistävää, kun kaikki oli niin tasaista ja seesteistä, eikä mukaan oltu leikelty ihmeellisiä draamapätkiä niinkuin viime kausilla. Mutta nyt tässä kohtaa, kun kaikki on edelleen samanlaista tasapaksua mitään sanomatonta diipadaapaa, niin alkaa kyllästyttää. Kaikki on edelleen pelkkää pintaraapaisua, mitään todellista ei näytetä eikä parien todellisia tuntemuksia/tekoja/tunteita.

Tuossa kiitollisuuskohdassakin Mira sanoi Matille, että on ihanaa kun halit mua aamuisin tms, niin ihan tuli yllätyksenä että näillä kahdella on mitään intiimiä kanssakäymistä. Eipä ole juuri jaksoissa näytetty, vaan on jätetty pinnalliseksi heidänkin tarinansa. Ihan kuin tarkoituksella yritettäisiin pitää kaikki todelliset tunteet ja tapahtumat piilossa, ja kuvata pareja mahdollisimman ylimalkaisesti ja ympäripyöreästi. Näistä ei saa mitään otetta. 

Sitten spoileria...

Mua kävi niin paljon ärsyttämään Katin ja Jannen melontaretki. Janne osasi hallita kajakkiaan (vai mikä onkaan), mutta Kati oli ilmeisesti ekaa kertaa melomassa ja silti huutaa koko ajan Jannelle, että älä tule tänne, pysy poissa mun tieltä -samalla kun taas ITSE syöksyy kajakillaan Jannen eteen/tielle/päälle. Siis ihan itse törmäili, mutta huusi siitä koko ajan Jannelle, niinkuin syy ois ollut Jannessa. Ottaako tuo nainen mistään omista virheistään mitään vastuuta koskaan? Hatunnosto Jannelle, että pysyi niinkin rauhallisena, mulla ois mennyt hermot. 

Onko haliminen aamuisin intiimiä kanssakäymistä? Voihan Matti halia Miraa aamuisin kuin halkoa niin kuin muutenkin tekee.

Kyllä haliminen aamuisin on intiimiä kanssakäymistä. Miksi haukut, ei kaikki osaa halata muuten kuin halkoa. Pakko aina olla tuomitsemassa...

Vierailija
5726/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin kanssa huomiota siihen Tuomaksen kiitollisuuspuheeseen. Voihan myötähäpeä. Emma pitkästi kertoi Tuomakselle omiaan, Tuomas taas kameralle kolmannessa persoonassa vitsaillen. Mitään läheisyyttä tai kosketusta ei tainnut koko jaksossa olla. Sikäli Emman ärtyminen on ymmärrettävää, jos yhteistä aikaa on minimaalisesti, niin se olisi kyllä aihetta hyödyntää ja mennä kavereiden kanssa vaikka sitten Emman ollessa töissä. Kauden ylivoimaisesti huonoin match, ottamatta sen paremmin kantaa siihen kumman toiminta enemmän mahdollisuuksia vesittää.

Vierailija
5727/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin kanssa huomiota siihen Tuomaksen kiitollisuuspuheeseen. Voihan myötähäpeä. Emma pitkästi kertoi Tuomakselle omiaan, Tuomas taas kameralle kolmannessa persoonassa vitsaillen. Mitään läheisyyttä tai kosketusta ei tainnut koko jaksossa olla. Sikäli Emman ärtyminen on ymmärrettävää, jos yhteistä aikaa on minimaalisesti, niin se olisi kyllä aihetta hyödyntää ja mennä kavereiden kanssa vaikka sitten Emman ollessa töissä. Kauden ylivoimaisesti huonoin match, ottamatta sen paremmin kantaa siihen kumman toiminta enemmän mahdollisuuksia vesittää.

Eikö siinä hää jaksossa Tuomas naureskellut kaverinsa kanssa että ihan vitsinä lähti ohjelmaan mukaan?

Vierailija
5728/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira pyyteli viime jaksossa kovasti Mattia koskettamaan ja hellimään, mutta jäin ihmettelemään sitä, että mikä esti häntä itseään koskettamasta Mattia?

Näytti siltä kuin Mira olisi ollut se perinteiden mukainen nainen joka jäi sivustakatsojana odottamaan aloitetta ja toimintaa mieheltä.

Tässä nyt vain ei tiedetä sitä, kuinka paljon Mira on jo hellinyt Mattia. Entä jos nyt kaipaakin vastakaikua. Mutta ei kyllä toisaalta ole telkkarissa näkynyt sellaista.

Itse täytyy kyllä sen verran sanoa, että kaikesta tasa-arvo- yms. höpinästä huolimatta itsekin kuitenkin ajattelen, että parisuhteen dynamiikkaan jotenkin vain kuuluu se, että mies vähän jahtaa naista. Olen siis itse nainen. Jos mies ei (vähän) jahtaa, niin en saa silloin parisuhteesta ihan kaikkea sitä, mitä minun mielestäni pitäisi saada. Niin se vain on. Jos itse jahtaan miestä, niin en voi olla täysin varma siitä, ajautuiko hän minun kanssani suhteeseen vain siksi, kun ei sillä hetkellä ollut muutakaan tarjolla. Tuollaisia kaarnaveneitä miehet usein ovat.

Vierailija
5729/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cmoren uusin katsottu. Eniten yllättää se, kuinka mitäänsanomattomia näistä jaksoista pystytään tekemään. Kahdeksan jaksoa takana, eikä vaan mitään tapahdu.

Ihan samaa ajattelin. Kauden ekat pari jaksoa oli virkistävää, kun kaikki oli niin tasaista ja seesteistä, eikä mukaan oltu leikelty ihmeellisiä draamapätkiä niinkuin viime kausilla. Mutta nyt tässä kohtaa, kun kaikki on edelleen samanlaista tasapaksua mitään sanomatonta diipadaapaa, niin alkaa kyllästyttää. Kaikki on edelleen pelkkää pintaraapaisua, mitään todellista ei näytetä eikä parien todellisia tuntemuksia/tekoja/tunteita.

Tuossa kiitollisuuskohdassakin Mira sanoi Matille, että on ihanaa kun halit mua aamuisin tms, niin ihan tuli yllätyksenä että näillä kahdella on mitään intiimiä kanssakäymistä. Eipä ole juuri jaksoissa näytetty, vaan on jätetty pinnalliseksi heidänkin tarinansa. Ihan kuin tarkoituksella yritettäisiin pitää kaikki todelliset tunteet ja tapahtumat piilossa, ja kuvata pareja mahdollisimman ylimalkaisesti ja ympäripyöreästi. Näistä ei saa mitään otetta. 

Cmoren jakso myös katsottuna, ja on kyllä harvinaisen puuduttava kausi. Ilmeisesti Matin&Miran ja Juuditin&Tommin kohtalo halutaan säilyttää viimeiseen jaksoon, vaikka Tommi jo kaipaili hullaantumisen ja ihastumisen tunnetta. Ainakin ymmärrän nyt paremmin Tommia ja miksi hän ei halua koskettaa/suudella Juuditia. Vaikea kuvitella Tuomaksen odottavan, että Emman ja hänen välille syntyisi muuta kuin kaveruutta, vaikka Emma sitä toivoo. Matista ei ota selvää, olin jo valmis sanomaan, ettei Mattia kiinnosta, mutta sitten soitti kaikuluotainta romanttisesti Miralle. Jospa ensi jaksossa saisi vähän herran ajatuksista selvempää kuvaa. Voin kuvitella miksi Miralla on sellainen olo, ettei tiedä missä mennään. Kati ja Janne on tämän kauden varma pari. Janne hymisteli kuinka ei edes viitsi hehkuttaa suhdettaan muille miehille. Ilmeisesti koska muut miehet eivät ole niin innostuneita vaimoistaan kuin hän.

Vierailija
5730/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

.

.

Kun Emma puhui te-muodossa niin hän tarkoitti Tuomasta ja Papu-koiraansa. Ilmeisesti he olivat tulleet liian aikaisin lenkiltä tms. ja Emma ei halunnut lähteä mökille ennenkuin oli tiskannut. Toi oli kyllä vähän just sitä turhaa kiukuttelua. Jos heillä oli vain se yhteinen ilta siinä aikaa niin Emma olisi ehtinyt tiskata tiskinsä seuraavankin päivänä!

Joku täällä sanoikin että kyllähän monet muutkin pariskunnat tekevät vuorotyötä ja silti löytävät yhteistä aikaa jos niin haluavat! Vaikka myönnän kyllä että tilanne on haastava!

Vierailija
5731/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eikö siinä hää jaksossa Tuomas naureskellut kaverinsa kanssa että ihan vitsinä lähti ohjelmaan mukaan?[/quote]

Ei nyt ihan suoraan sentään, mutta sellainen kuva tuli, että vähän kokeilemaan lähti, ei kovin vakavalla mielellä.

Vierailija
5732/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER SPOILER

.

.

9. jakso vaikutti tähän mennessä kiinnostavimmalta kun siinä miehet kohtaavat nelistään ja naiset kohtaavat nelistään. Onhan se varmaan hyvä päästä puhumaan sellaisen kanssa joka on kokenut saman tilanteen!

Emma ainakin itkee naisten kesken, en nyt muista mitä hän siinä teaserissa puhui.

Vierailija
5733/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Mira: Tuli yllätyksenä, että Mira onkin suhteen konservatiivi. On selvä käsitys, mitkä hommat miehen tehtäviä (esim. grillaaminen, mihin Matti huumorilla, että mieluummin imuroisi). Mira ei arvosta edes jätteiden lajittelua. Taisi Matti kysyä, missä biojäteastia... En tiedä, onko Matti älykkäämpi kuin Mira, mutta voi olla, ettei kyse ole vain ulkonäöstä vaan on muutenkin mietteliäs Miran suhteen.

Kati ja Janne niin epäsuhta pari, että mahtaako suhde toimia, kun kamarin ovi on sulkeutunut. Katin käytös juhannuksena lipsahti jo loukkaavan puolelle (nämä hirveät ”nyt se haluu pussata” kohtaukset). Ei tainnut Kati itse huomata. Yrittää kyllä kameralle puhua Jannesta kauniimmin.

Juudit ja Tommi: Juudit on kasvoiltaan kaunis ja pinnin kanssa lyhyet hiuksetkin kivat. Mutta lippis & shortsit on kyllä häämatkalle erikoinen valinta. Ei oikein viritä suhdetta eroottiseen suuntaan... Toki kätevät pyöräillessä ja meloessa. Tommin ei mielestäni aviomiehenä pitäisi ainakaan tyylin takia jarrutella. Kun on vuosi suhdetta takana, voi jo varovasti tuoda esiin omia mieltymyksiä. Ei näin: hirveä tuo lippis. Vaan näin: tuo lyhyt hame kyllä pukee sinua. Muutoin haluaisin kommentoida, että poikamaisilla naisilla on myös vientiä. Sitä eivät tunnu kaikki kommentoijat käsittävän. Tosin Juudit ei lopulta vaikuta yhtään poikamaiselta vaan kypsältä naiselta, tyyli hämää. Eikä Tommi varmaan ole erityisesti toivonut androgyyniä tai poikamaista seuraa. Tommi ei mielestäni edes yritä nähdä Juuditin hyviä puolia tai johdatella juttua romanttisempaan suuntaan. Juudit parka yrittää. Vaikuttaa todella sydämellisesti ihmiseltä.

Emmasta ja Tuomaasta ei ota mitään selvää. Onko riitojen lisäksi kiinnostusta tai kipinää?

Ylipäätään kaikki parit aika neutraaleja keskenään. Järjestetyssä avioliitossa ei oteta huomioon makukysymyksiä, tuoksua, kemiaa... En osaa veikata, ketkä lopulta pysyvät yhdessä.

Ei se Tommin melomisretken hattukaan mitään erotiikkaa tihkunut, antoi lähinnä tätimäisen vaikutelman. Ja jos noista jompikumpi on androgyyni, niin kyllä se on Tommi. Ja en nyt ihan ymmärrä, mitä vaatteita jollain eräretkellä pitäisi käyttää, jos lippis ja shortsit ei käy. Jos Juuditilla olisi ollut hellehattu ja mekko, hänet olisi haukuttu alimpaan hvettiin siitä, miten Tommille on laitettu nainen, joka ei osaa pukeutua erälomalle. 

Juuditilla oli loppukuvissa Marimekon mekko ja eräjormalippis päässä. Ei siis mikään NYC-lippis vaan kammoittava metsästyserkkilippalakki.

Meneekö telkkarissa kaksi eri ohjelmaa, kun tuntuu että katsotaan kaikki ihan jotain muuta ohjelmaa?

”Ei siis mikään NYC-lippis vaan kammoittava metsästyserkkilippalakki”

:D

:D

Siellä taas joku ihan jämähtänyt perusmamma kommentoimassa toisten tyyliä ikäänkuin tietäisi aiheesta yhtään mitään....

NY-lippikset on ne nolot lippikset joita ei muotiväen päässä näe, tai kenenkään joka vähän seuraa aikaansa.

”Metsästyserkkilippalakkeja” sen sijaan kyllä. ;)

Vierailija
5734/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

.

.

.

Juuditin lippiksestä: katsoinko aivan kieroon, kun minusta näytti siltä, että Tommilla olisi ollut uusimmassa C-More-jaksossa sama lippis päässä? Ainakin oli hyvin samanlainen. :D

Vierailija
5735/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämän kauden miehet lähteneet ohjelmaan siinä toivossa, että tulee tosi kaunis vaimo? Edellisillä kausilla on ollut enemmän kaunottaria mukana. Kaikki muut paitsi Janne ovat pettyneet ulkonäköön eivätkä sen vuoksi näe mitään tulevaisuutta. Ovat ehkä lähteneet mukaan myös sillä mielellä, että sitten sitä kaunista vaimoa näytetään kavereille ja nyt onkin nolosti käynyt niin, että kaverit ovat jo häissä nähneet "rumat" vaimot ja kenties naureskelevat parhaillaan. Lisää miesten halua olla tylyjä vaimoilleen jotta pääsevät sit edes sitä nauramaan kavereiden kanssa myöhemmin. Naisilla on ihan eri meininkin. Johtuuko siitä, että on paljon miehiä jotka ovat ulkonäkökeskeisiä ja edellisten kausien innottamina heitä on nyt hakenut tähän? Naisissa vähemmän ulkonäkökeskeisiä ja toisaalta eipä sitä kovin montaa komeaa miestä ole edellisinä vuosina ollutkaan, niin ei ole ne ulkonäkökeskeiset naiset liikkeellä.

Minä en ymmärrä miksi täällä jatkuvasti leivotaan Matista miestä, jota ei viehätä Miran ulkonäkö, vaikka Mattihan nimenomaan useampaan otteeseen hääjaksossa hehkutteli, miten kaunis morsian eli Mira on?!

Matti sanoi ilahtuneena kavereilleen hääjaksossa näin: ”Mulle oli yllätys, et morsian on niinku noin kaunis” - ja täällä mammat valehteli, että Matti oli pettynyt morsiamensa ulkonäköön.

Käyttekö ihan täysillä, vai miksi haluatte väkisillä vääntää tuollaista mikä ei edes pidä paikkaansa?

Ja satunpa tietämään, että yksi ohjelman naisista on aina ihastunut vain niihin söpöimpiin poikiin ja joutuu nyt ohjelmassa hyväksymään sen, ettei mies ole komistus.

Hyvin hän kyllä osaa vetää, kun ette tajua mitään.

Asiallisella linjalla vaan, ja mammojen hirviösyynissähän on vain miehet ;)

Vierailija
5736/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten spoileria...

Mua kävi niin paljon ärsyttämään Katin ja Jannen melontaretki. Janne osasi hallita kajakkiaan (vai mikä onkaan), mutta Kati oli ilmeisesti ekaa kertaa melomassa ja silti huutaa koko ajan Jannelle, että älä tule tänne, pysy poissa mun tieltä -samalla kun taas ITSE syöksyy kajakillaan Jannen eteen/tielle/päälle. Siis ihan itse törmäili, mutta huusi siitä koko ajan Jannelle, niinkuin syy ois ollut Jannessa. Ottaako tuo nainen mistään omista virheistään mitään vastuuta koskaan? Hatunnosto Jannelle, että pysyi niinkin rauhallisena, mulla ois mennyt hermot. 

Onko haliminen aamuisin intiimiä kanssakäymistä? Voihan Matti halia Miraa aamuisin kuin halkoa niin kuin muutenkin tekee.

Kyllä haliminen aamuisin on intiimiä kanssakäymistä. Miksi haukut, ei kaikki osaa halata muuten kuin halkoa. Pakko aina olla tuomitsemassa...

Lähinnä meinasin, kun tuo koskettaminen on niin jäykkää ja sellaista taputtelua, niin vaikea nähdä mitään aidosti intiimiä tai lämmintä heidän välillään muutenkaan. Ehkä se siitä ajan kanssa. Tai voi johtua kameroistakin, vaikka tosin Mirakin asiasta puhuu.

Vierailija
5737/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

Kun Emma puhui te-muodossa niin hän tarkoitti Tuomasta ja Papu-koiraansa. Ilmeisesti he olivat tulleet liian aikaisin lenkiltä tms. ja Emma ei halunnut lähteä mökille ennenkuin oli tiskannut. Toi oli kyllä vähän just sitä turhaa kiukuttelua. Jos heillä oli vain se yhteinen ilta siinä aikaa niin Emma olisi ehtinyt tiskata tiskinsä seuraavankin päivänä!

Joku täällä sanoikin että kyllähän monet muutkin pariskunnat tekevät vuorotyötä ja silti löytävät yhteistä aikaa jos niin haluavat! Vaikka myönnän kyllä että tilanne on haastava!

Kommentti SPOILERIIN eli myöskin SPOILER!!

.

.

.

Katsoin kohdan uudestaan, kun mielestäni oli kyse nimenomaan siitä, että Tuomas tuli myöhässä ja kyllä hän selkeästi sanoo siinä, että kertoi tulevansa myöhässä ja siitä vielä vähän myöhemmin tuli. Eli Emma on Tuomasta odottanut aiemmin ja nyt oli pettynyt, kun miestä ei ollut ilmeisesti näkynyt. Tiskaaminen vaikutti minusta semmoiselta äkäilyltä, jolla osoitti mieltään.

Mutta tuosta tilanteesta on vaikea sanoa mitään, kun ei tiedä kontekstia eli mitä oli sovittu, sanottu ja luvattu ja kuinka iso myöhästyminen oli kyseessä. Ilmeisesti kyse oli saman päivän aamusta, jolloin lähtivät sille erämökille, joten jos myöhästyminen on ollut kovin suuri, niin onhan tuo vaikuttanut heidän yhteiseen aikaansa, joka muutenkin on kortilla.

Vierailija
5738/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten spoileria...

Lähinnä meinasin, kun tuo koskettaminen on niin jäykkää ja sellaista taputtelua, niin vaikea nähdä mitään aidosti intiimiä tai lämmintä heidän välillään muutenkaan. Ehkä se siitä ajan kanssa. Tai voi johtua kameroistakin, vaikka tosin Mirakin asiasta puhuu.

Joo ei kumppania tosiaan kosketeta tuolla lailla, jos on yhtään ihastusta tai mielenkiintoa olemassa, vaikka kuinka oltaisiin tutustumisen alussa.

Vierailija
5739/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miralle sopisi todella hyvin lyhyemmät hiukset, sellainen takaa aika lyhyt ja eteenpäin pitenevä polkka! Ja vähän luonnollisempi väri. Mira näytti juhannussaunan jälkeen todella nuorelta ja kauniilta! Harmi kun vaikuttaa siltä, että M&M eroavat eikä Mattia ole vaikuttanut aidosti edes kiinnostavan missään vaiheessa... :/

Ei missään nimessä polkkaa. Pyöreämmällä naisella kaikki lyhyemmät hiusmallit tekevät valitettavasti tanttamaisen vaikutelman. Viisikymppisellä ja sitä vanhemmalla ok, kolme- nelikymppistä lyhyt tukka vain vanhentaa turhaan, ja niska näyttää kaamealta.

En oikein tiedä, millainen malli hänelle sopisi. Ehkä puolipitkä.

Mira on paljon nätimpi ja freesimpi heti kun laittaa tukkansa ponnarille.

Vierailija
5740/18026 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt vain ei tiedetä sitä, kuinka paljon Mira on jo hellinyt Mattia. Entä jos nyt kaipaakin vastakaikua. Mutta ei kyllä toisaalta ole telkkarissa näkynyt sellaista.

Itse täytyy kyllä sen verran sanoa, että kaikesta tasa-arvo- yms. höpinästä huolimatta itsekin kuitenkin ajattelen, että parisuhteen dynamiikkaan jotenkin vain kuuluu se, että mies vähän jahtaa naista. Olen siis itse nainen. Jos mies ei (vähän) jahtaa, niin en saa silloin parisuhteesta ihan kaikkea sitä, mitä minun mielestäni pitäisi saada. Niin se vain on. Jos itse jahtaan miestä, niin en voi olla täysin varma siitä, ajautuiko hän minun kanssani suhteeseen vain siksi, kun ei sillä hetkellä ollut muutakaan tarjolla. Tuollaisia kaarnaveneitä miehet usein ovat.

Huhhuh! Ihan samalla tavoinhan se mieskin voi kokea epävarmuutta naista jahdatessa ja miettiä, aloittaako nainen suhteen vain koska naisella ei ole parempaa kiikarissa. Ja tietenkin kutsua lopuksi naisia samalla tavoin "kaarnaveneiksi"!

Ketju on lukittu.