Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
5641/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati paljastui juuri sellaiseksi nipoksi, jonka hänen ajattelinkin olevan. Tekonaurun ja herttaisuuden takana, on tämän kauden "heidi".

Minä taas ajattelin hänen olevan eräs tuntemani  Kyllikki. 

Vierailija
5642/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

katosi mielenkiinto koska Janne on nössö joka ei uskalla panna naistaan ruotuun

Miksi miehen pitäisi aina "laittaa nainen ruotuun"? Eikö nykyään voi olettaa, että nainen pysyy ruodussa ihan itse?

Sitten jos mies laittaa naisen ruotuun, alkaa valitus siitä, kuinka mies alistaa naista ja rajoittaa tämän tekemisiä.

Ihmettelen itse ihan samaa. Nainen on kuin lapsi joka toivoo, että mies laittaisi ruotuun? 

Eikö aikuisen ihmisen ihan itse pitäisi tehdä se, eikä odottaa, että "äiti tai iskä" tulee sen tekemään.

Ja mitä ruotuun laittamista Katissa on? Ei tuo mitenkään erityisen holtittomalta vaikuta, että sen takia lastenvahtia tarvitsisi.

Katihan on tyypillinen sellainen nainen joka tarvitsee miehen, joka johtaa ja hoitaa homman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5643/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miralle sopisi todella hyvin lyhyemmät hiukset, sellainen takaa aika lyhyt ja eteenpäin pitenevä polkka! Ja vähän luonnollisempi väri. Mira näytti juhannussaunan jälkeen todella nuorelta ja kauniilta! Harmi kun vaikuttaa siltä, että M&M eroavat eikä Mattia ole vaikuttanut aidosti edes kiinnostavan missään vaiheessa... :/

Joo, ei tule sen pitempiaikaista pariskuntaa Mirasta ja Matista. Se on selvästi aistittavissa. 

Kati moittii miestä liiasta lähentelystä. Alussa oli kaiken miehen iholla itse.

Juuditista ja Tommista ei myöskään tule pariskuntaa.

Eli kaikki eroavat. 

Vierailija
5644/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä aika karmaisevaa lukea näitä kommentteja, kuinka uppoudutaan kunnolla haukkumaan jonkun ulkonäköä ja ylianalysoidaan tapahtumia. Loppujen lopuksi vaikea sanoa, mitä kameroiden suljettua tapahtuu. Mitä ulkonäköön tulee, jokaiselle on ne omat mieltymykset. Ne eivät kuitenkaan anna oikeutta haukkua kenenkään ulkonäköä.

Tulin itse lukemaan, ajatuksia menneistä jaksoista, mutta törmäsinkin roskaan... Voitaisiinko edes joskus käydä järkevää keskustelua ilman, että tarvitsee heti olla haukkumassa muita?

Vierailija
5645/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmistunut ja kyllästynyt kirjoitti:

Välillä aika karmaisevaa lukea näitä kommentteja, kuinka uppoudutaan kunnolla haukkumaan jonkun ulkonäköä ja ylianalysoidaan tapahtumia. Loppujen lopuksi vaikea sanoa, mitä kameroiden suljettua tapahtuu. Mitä ulkonäköön tulee, jokaiselle on ne omat mieltymykset. Ne eivät kuitenkaan anna oikeutta haukkua kenenkään ulkonäköä.

Tulin itse lukemaan, ajatuksia menneistä jaksoista, mutta törmäsinkin roskaan... Voitaisiinko edes joskus käydä järkevää keskustelua ilman, että tarvitsee heti olla haukkumassa muita?

Pahoitatko useinkin mielesi siitä mitä ventovieraat kirjoittavat ventovieraista ihmisistä?

Vinkki: pysy poissa internetin keskustelupalstoilta.

Vierailija
5646/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoitatko useinkin mielesi siitä mitä ventovieraat kirjoittavat ventovieraista ihmisistä?

En pahoita mieltäni, sillä mitä se auttaisia. Koitan vaan tuoda esille ja saada asian keskustelun piiriin. Eniten vain huolestaa kyseinen haukkumisen kulttuuri. On se sitten iltalehtien kommenttikentät, nettipalstat jne. Missään ei pystytä normaaliin keskusteluun vaan aletaan huutelemaan puolin ja toisin. Kaikista huolestuttavinta on se, että osalle (kuten monille oppilaistani) tulee sama tapa tosi elämään. Ajatellaan, että on oikeus huudella, mitä sylki suuhun tuo. Siinä on sitten mukava lähteä selvittelemään kiusaamistapauksia. Ja mistä tällainen kulttuuri opitaan, no nettipalstoilta.

Vierailija
5647/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tulit keskustelemaan menneistä jaksoista? No sitä täällä todellakin on, kun puhutaan jatkuvasti aikaisemmista kausista ja niiden henkilöistä. Makuja on niin monenlaisia, mutta keskusteluun kuuluu, että hyväksytään toistenkin mielipiteet. Ei se ole automaattisesta roskaa, vaikka eroaisikin omista mieltymyksistä.

Vierailija
5648/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pahoita mieltäni, sillä mitä se auttaisia. Koitan vaan tuoda esille ja saada asian keskustelun piiriin. Eniten vain huolestaa kyseinen haukkumisen kulttuuri. On se sitten iltalehtien kommenttikentät, nettipalstat jne. Missään ei pystytä normaaliin keskusteluun vaan aletaan huutelemaan puolin ja toisin. Kaikista huolestuttavinta on se, että osalle (kuten monille oppilaistani) tulee sama tapa tosi elämään. Ajatellaan, että on oikeus huudella, mitä sylki suuhun tuo. Siinä on sitten mukava lähteä selvittelemään kiusaamistapauksia. Ja mistä tällainen kulttuuri opitaan, no nettipalstoilta.

Ahaa, piti siis tuoda julki ammattisi. Ymmärrän.

Vierailija
5649/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tulit keskustelemaan menneistä jaksoista? No sitä täällä todellakin on, kun puhutaan jatkuvasti aikaisemmista kausista ja niiden henkilöistä. Makuja on niin monenlaisia, mutta keskusteluun kuuluu, että hyväksytään toistenkin mielipiteet. Ei se ole automaattisesta roskaa, vaikka eroaisikin omista mieltymyksistä.

Kyllä, toisten mielipiteet pitää hyväksyä. Mutta sillä on paljon, miten ne tuodaan esille. Esim. Jos mielipiteesi on, että kaikki eroavat. Saat pitää sen ja tuoda esille. Kuitenkaan tuo ei ole sama kuin haukkuisit kaikki läpi rumiksi, sillä he eivät miellytä sinun silmääsi. Tätä varmaan haettiin eikä sitä etteikö ihmisillä saisi olla erineviä mielipiteitä

Vierailija
5650/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina tulee uusi jakso ja sitten tälläkin palstalla voidaan siirtyä henk.koht. kinastelusta takaisin ruotimaan suurennuslasin kanssa tosi-tv-pareja (mikä on ihan hauskaa välillä eikä sitä tarvitse ottaa niin vakavasti.) Näemme pieniä valikoituja pätkiä ja niiden perusteella on joskus koukuttavaa tehdä analyyseja ja ennustuksia.

Vierailija
5651/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän juuri kerrottiin, että mies piittaa enemmän naisen ulkonäöstä ja muusta viis, mutta naiset ei juokse pelkän komean ulkonäön perässä.  Naisille kelpaa rumakin ja se, että tällä rumiluksella on rahaa, kertoo siitä, että hänellä mitä ilmeisimmin on myös järkeä. Tämä selittää sen, että rumakin kelpaa, kun hänellä on muitkin avuja. Miehille ei nainen kelpaa, vaikka olisi kuinka rikas/menestynyt jos sattuukinolemaan ruma. Miehet kun ei voi rumaa naistaottaa, vaikka tämä muuten olisi ihmisenä ihana ja älykäs/pärjännyt elämässä=rikas.

Tuo, että komea  työtön jää ilman naista vain kertoo siitä, että naiselle ihmisessä merkitsee muukin, kuin vain ulkonäkö. 

Ei sillä, työtönkin, joka on vain väliaikaisesti työtön, on ihan ok kumppani, mutta ei elämäntapatyötön,(sellainen joka ei koskaan ole ollut töissä, eikä koskaan aio mennäkään) vaikka olisi kuinka komea. 

Tämä nyt on ihan höpöhöpöä. Mies ei tosin hae sitä rikasta ja kuuluisaa, koska sellainen ei miehelle merkitse mitään. Kumpi juoksee kuuluisuuksien perässä, esim. muusikkojen, mies vai nainen - niinpä. Tuo ulkonäkökeskeisyyskin on ihan väärin ymmärrettyä. Ei mies, varsinkaan parisuhdetta, pelkkään ulkonäköön perusta. Ehkä niihin yhden illan juttuihin. Luonne se vaan on tärkein miehellekin. Katsohan ympärillesi. Huomaat, että tavattoman moni ei-niin-kaunis nainen (perinteisessä mielessä) on naimisissa, äiti ja mieskin on ihan tyytyväisen oloinen. Ei pidä antaa median ja julkkisten johtaa harhaan.

Höpöhöpö. Maailman sivu on ollut rahan tai ulkonäön perässä juoksevia bimbo-ukkoja.

Vierailija
5652/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin kauden vasta nyt ja katsoin kaikki telkussa näytetyt jaksot putkeen. Tällaisia vaikutelmia:

- Tommi ja Juudit: Ei tule mitään, kun Tommia ei pätkääkään kiinnosta. Ei se yhteinen arvomaailma auta, jos muuten vain ei nappaa. Juudit yrittää urhoollisesti, puhuu kauniisti ja vakuuttelee Tommille, kuinka hyvin menee. En tiedä uskooko itsekään, mitä puhuu. Pitää yllä kulissia, ei uskalla (Elina Tanskasen sanoin) olla haavoittuva, antaa sen kunnolla satuttaa ettei olekaan Tommin unelmanainen. Juuditista tulee olo, että on pohjimmiltaan aika epävarma. (Tuollaista fiksuin lausein ylläpidettyä kulissia olen muulloinkin kuullut juuri akateemisilla.) Tämä pari ei muuten halaile, fyysinen kontakti rajoittuu kädestä pitämiseen. Tuntuu kuin Tommi työntäisi Juuditia koko ajan vähintään käsivarren mitan päähän.

- Matti ja Mira: Tässä kumpikin on kovin varovainen ja tunnusteleva, ei uskalla heittäytyä. Taitaa olla niin, etteivät toiveet kunnolla kohtaa. Matti haluaa sekä pitää kakkunsa että syödä sen, ts. jatkaa poikamiespäiviä harrastuksineen ja kaverimenoineen, mutta niin että kotona olisi vaimo aina silloin kun haluaa. Mira haluaisi kovasti lapsiperhe-elämää, mutta ei Matista taida olla tenavien kanssa puuhaavaksi isukiksi. Matti haluaa parisuhteen joka ei liiaksi sido, Mira perheen. Matti antoi ymmärtää, että sama se tuleeko lapsia vai ei, ts. ajatus lienee että jos tulee niin vaimo hoitaa. Ei tiedä, että todellisuus olisi ihan muuta. Jos pysyvät yhdessä ja Miran toiveesta hankkivat muksun tai pari, ero tulee ennen pitkää.

- Janne ja Kati: Tässä voisi olla onnistumisen mahdollisuus. Janne vaikuttaa samuelmaiselta viilipytyltä, eli ehkä pystyykin kestämään Katin orastavat skitsoilut ja tunteiden vuoristoradat. Molemminpuolinen fyysinen viehätys on tarpeeksi vahvaa, ja elämäntyylissä tarpeeksi samaa. (Itse en muuten voi sietää Katin ääntä, mutta sillähän ei ole väliä, kun ei taida Jannea häiritä. Jannen puheessa taas kuuluu häivähdys itäistä nuottia, ja mainitsi mökistä Pohjois-Karjalassa. Lieneekö sieltä kotoisin?)

- Tuomas ja Emma: Mukavan tavallisia. Ehkä kun asuin itse pitkään Joensuussa, kuulen sanailun ihan normaalina, en piikittelynä. Kyllähän Tuomas myös tukee Emmaa tämän epävarmuuden hetkinä. Voi tietysti olla, ettei sittenkään pidemmän päälle jaksa kaikkia pelkoja (olihan siellä myös ahtaat paikat ja ne hämpyt). Paljon on kiinni siitä, löytyykö fyysistä vetovoimaa. Hääjakso oli kyllä kamalaa katsottavaa, kun Emman epävarmuus pääsi oikein valloilleen, ja Tuomas joko siitä syystä tai ihan omankin jännittämisensä vuoksi oli ihan paskanjäykkänä.

Se on jännä miten toisten mielestä tuo Emman touhu on ihanan tavallista ja normaalia, kun minä saan kylmiä väreitä tuollaisesta käyttäytymisestä. Mun mielestä Tuomakselle ei nyt oikein annettu edes mahdollisuutta ohjelman puitteissa, koska hän selkesäti on tosissaan osallistunut, mutta eihän tuollaisen naisen kanssa oikeasti kukaan jaksa olla, jos ei jo alunperin ole täysin lätkässä(jostain kumman syystä) ja tässä konseptissahan näin ei ole. Hääjaksossa Emma taisi järkyttyä enemmän omasta valinnastaan osallistua ohjelmaan, joka siinä sitten konkretisoitui. Se jäätävä palikka-juttu oli ihan silkkaa tilanteen luomaa huumoria, ja jokainen katsoja varmasti ymmärsi että Tuomas tarkoitti sillä "vähän niin kuin sinä"-heitolla jotain ihan muuta kuin sitä että Emma olisi iso. 

Katin mielestä maailma ja kaikki taitaa pyöriä aika lailla hänen tunteidensa kautta, ja ympräillä. Erikoista oikeuttaa itselleen vuoristoratamaisuus vain itsessä olevana luonteenpiirteenä, kun moni meistä näkee sen kyllä ihan kehityskohteena ihmisessä. Eli ei ole hyvä ja "hehheh, mä nyt vaan olen tällainen!"-asia, vaan sellainen joka kanssa pitää tehdä töitä.

Mirasta ja Matiista ottaisin ennemmin Miran kuin Matin, vaikka heteronainen olenkin. Ymmärrän että Matti on peräkammarinpoika ja pitkän linjan sinkku, mutta näyttäisi vähän siltä että syy siihen on hänessä itsessään, eikä tarjokkaissa.  Ensimmäisten jaksojen Pirkanmaalle asumaan-vänkääminen joka väliin oli turn off.

Tommi ja Juudit. Musta vähän tuntuu että Juudit ei nyt kelpaa ulkonäöllisesti Tommille. 

Kaikesta muusta samaa mieltä, mutta Matti ei ole peräkammarinpoika. Ei vain Mirasta innostu.

Vierailija
5653/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati paljastui juuri sellaiseksi nipoksi, jonka hänen ajattelinkin olevan. Tekonaurun ja herttaisuuden takana, on tämän kauden "heidi".

Kumpi aiempi Heidi? Heitähän on ollut kaksi.

Vierailija
5654/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

katosi mielenkiinto koska Janne on nössö joka ei uskalla panna naistaan ruotuun

Miksi miehen pitäisi aina "laittaa nainen ruotuun"? Eikö nykyään voi olettaa, että nainen pysyy ruodussa ihan itse?

Sitten jos mies laittaa naisen ruotuun, alkaa valitus siitä, kuinka mies alistaa naista ja rajoittaa tämän tekemisiä.

Ihmettelen itse ihan samaa. Nainen on kuin lapsi joka toivoo, että mies laittaisi ruotuun? 

Eikö aikuisen ihmisen ihan itse pitäisi tehdä se, eikä odottaa, että "äiti tai iskä" tulee sen tekemään.

Ja mitä ruotuun laittamista Katissa on? Ei tuo mitenkään erityisen holtittomalta vaikuta, että sen takia lastenvahtia tarvitsisi.

Katihan on tyypillinen sellainen nainen joka tarvitsee miehen, joka johtaa ja hoitaa homman.

Joo, naisia on erilaisia, ja Kati tosiaan voisi sellaisen miehen tarvita.

Sen sijaan jos ajattelen vaikka 1. kauden Violaa tai sittemmin esiintynyttä Johannaa, näistä joiden liitot ovat kestäneet, niin enpä usko että heissä mitään erityisempää ruotuun laittamista on ollut, tai että olisivat sitä kaivanneet. Ihan tasapainoisia täyspäisiä tapauksia kumpikin.

Vierailija
5655/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emman huulirasva oli jäätävä pönttö eli jäätävän kokoinen.

"Vähän niin kuin sinäkin"

En alun perinkään vakuuttunut Tuomaksen selittelyistä.

Hyvässä parisuhteessa ei heitellä (tahallisen) monitulkintaisia kommentteja, jotka aiheuttavat epävarmuutta ja pahaa mieltä.

Instastoryn perusteella tulee vaikutelma, että näin jälkeenpäin Tuomas kavereilleen naureskelee ja pilkkaa Emmaa. No, osoittaapa tuolla käytöksellään muillekin kuin kameroiden ulkopuolella Emmalle, mikä on miehiään.

Meidän hyvässä parisuhteessa heitellään. Tokikaan emme ole tuollaisia kaikesta mielensä pahoittajia kuin Emma. Mutta voitaisiinko sopia, että kumpikaan tässä ei ole se 'pahis' vaan paritus on vain tuoltakin osin epäonnistunut?

Miksi muuten on ok, että Emma pahoittaa Tuomaksen mieltä suorilla töksäytyksillään (tulisiko mun seuraksi syömään - en tule! Yms) mutta tämä Tuomaksen tapa käyttää kielileikkejä tekee hänestä koulukiusaajan ?

Niin meidänkin parisuhteessa heitellään, mutta me olemmekin olleet yhdessä jo liki 20v. Ei me suhteen alussa niitä heitelty, kyllä siinä ensin tutustuttiin ja todettiin, että meidän huumorintaju on samanlainen ja toinen ymmärtää ne heitot. Samoin en mä edelleenkään heittele niitä heittojani tuttaville ja oleta, että he ymmärtävät ne. Ja jos eivät ymmärrä niin totean että oletpa ikävä kaikesta mielensäpahoittaja kun et huumoria ymmärrä. Mä olen jo ajat sitten tajunnut, että huumorintajuja on monenlaisia. Se että joku ei tajua juuri minun huumoriani ei tee hänestä mitään mielensäpahoittajaa. Hänellä on vaan erilainen huumorintaju kuin minulla. 

Vierailija
5656/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sitä on taas luvassa, uutta materiaalia. =D

Vierailija
5657/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiiiian pitkä lainaus:)

Vierailija
5658/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas ja Emma on mielenkiintoinen pari. Alussa tilanne vaikutti katastrofaaliselta mutta kun Tuomas pääsi ulkonäön tuottaman pettymyksen yli hän on selvästi alkanut pitää Emmasta. Emma osaa kuitenkin olla hankala välillä. Luulen että kemiat ei riitä avioliiton jatkamiseen, parhaassa tapauksessa jäävät hyväksi ystäviksi.

Vierailija
5659/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ihan viime kauden Heidiä tarkoitetaan.

Vierailija
5660/18026 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppu noi puolen sivun lainaukset!!!!

Ketju on lukittu.