Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Juudit on kertakaikkiaan hurmaava. Ihminen isolla iillä. Avarakatseinen ja lämmin. Olen aivan fani, Miinasta tykkäsin aikanaan samalla tavoin. Harmillisesti näin katsojan silmään vaikuttaa kyllä siltä, että Tommi ei ole alun lupaavasta meiningistä huolimatta aivan samalla levelillä. Jokin siinä tuntuu jarruttavan, tai ehkä meille poimitaan vain tietynlaisia paloja jotta siltä näyttää.
Mutta jos niin on että leikkauspöydällä saadaan jostakusta jotain ihan muuta kuin todellisuus on, en pidä katsojien manipuloinnista. Puhumattakaan siitä että osallistuisin ohjelmaan ja minut esitettäisiin valossa tyyppinä jota en ole.
En siis usko, että leikkauspöydällä nyt ihan hirveästi rakennettaisiin epätosia ja kontekstistaan irrotettuja paloja ja tilannekuvia. Luotan siihen että Suomessa toimitaan melko nätisti kuitenkin.
Miksi pelkkää alapeukkua..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juudit on kertakaikkiaan hurmaava. Ihminen isolla iillä. Avarakatseinen ja lämmin. Olen aivan fani, Miinasta tykkäsin aikanaan samalla tavoin. Harmillisesti näin katsojan silmään vaikuttaa kyllä siltä, että Tommi ei ole alun lupaavasta meiningistä huolimatta aivan samalla levelillä. Jokin siinä tuntuu jarruttavan, tai ehkä meille poimitaan vain tietynlaisia paloja jotta siltä näyttää.
Mutta jos niin on että leikkauspöydällä saadaan jostakusta jotain ihan muuta kuin todellisuus on, en pidä katsojien manipuloinnista. Puhumattakaan siitä että osallistuisin ohjelmaan ja minut esitettäisiin valossa tyyppinä jota en ole.
En siis usko, että leikkauspöydällä nyt ihan hirveästi rakennettaisiin epätosia ja kontekstistaan irrotettuja paloja ja tilannekuvia. Luotan siihen että Suomessa toimitaan melko nätisti kuitenkin.
Miksi pelkkää alapeukkua..?
Niin tuskinpa nyt niin sentään leikataan, että tehdään jotain ihan muuta kuin mitä ihminen on. Ihan yleisesti ottaen ketään osoittamatta, kiukuttelijasta näytetään kiukuttelua koska hän useimmiten on sellainen, naurajasta naurua koska suuri osa on juuri sitä.
Toki näitä voi vielä korostaa leikkaamalla, mutta ei tyhjästä mitään voi nyhjästä. Turha väittää että jostakusta tehdään jotain ihan täysin muuta kuin hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hieman samat pohdinnat Tommin kanssa. Eikös se ollut juuri Tommi, joka haikaili jo kirjeessä kaunotarta? Olisiko sitten niin, että hän kaipaa kuitenkin naisellisempaa naista kuin Juudit?
Mihinkäs katosivat ne Juuditin sisaret(?), jotka moniäänisesti todistelivat, että Juudit on kaunotar? Uskaltauduin sitä ennen kommentoimaan Juuditin ulkonäköä. :)
Menkää nyt sanomaan Tommille, että on se kaunotar!
No onko Tommi nyt mikään erityinen komistus, jolla olisi saumaa kaunottariin?
Eiköhän se kaunotar-kommentti siinä kirjeen alussa ollut vain hänen huumoriaan.Olenko sanonut Tommia komistukseksi? En.
Sukulaiset (?) toitottivat Juuditia kaunottareksi. Siitä oli kysymys.
Ulkopuolisena, luulen, että ihmiset ihastuivat Juuditin säkenöintiin. Hän hehkui häissä, hehkuva ihminen on monen mielestä kaunis. Tuolla määritelmällä ei ole mitään tekemistä klassisten kauneuskriteerien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hieman samat pohdinnat Tommin kanssa. Eikös se ollut juuri Tommi, joka haikaili jo kirjeessä kaunotarta? Olisiko sitten niin, että hän kaipaa kuitenkin naisellisempaa naista kuin Juudit?
Mihinkäs katosivat ne Juuditin sisaret(?), jotka moniäänisesti todistelivat, että Juudit on kaunotar? Uskaltauduin sitä ennen kommentoimaan Juuditin ulkonäköä. :)
Eiköhän se kaunotar-kommentti siinä kirjeen alussa ollut vain hänen huumoriaan.Olenko sanonut Tommia komistukseksi? En.
Sukulaiset (?) toitottivat Juuditia kaunottareksi. Siitä oli kysymys.
Anteeksi mutta miten sinulla voi olla tietoa siitä, ketkä täällä ovat kirjoittaneet? Minustakin Juudith säteili tosi kauniisti hääpäivänä. En todellakaan ole sukulainen enkä koskaan edes tavannut Juuditia.
Ja toisaalta: miksi sukulaiset eivät saisi kirjoittaa toisesta kauniisti? Mitä vahinkoa siitä koituu?
Minäkään en todellakaan ole mikään sukulainen tai että olisin ikinä edes nähnyt Juuditia, mutta silti sanon että hän on erittäin kaunis ihminen. Hänessä on jotain sellaista määrittelemätöntä sisäistä kauneutta, joka näkyy myös ulospäin. Kaikki kauneus ei ole mitattavissa jollain hiusten pituudella tai muulla "perinteisellä" ja kovin yksisilmäisellä kaavalla. Siitähän syntyy myös ihmisen karisma.
Onneksi muitakin samalla tavalla ajattelevia on, kaikki eivät tuijota ainoastaan tietyllä kaavalla esiintyviin ulkoisiin seikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ei ohjelmassa manipuloida, mutta katsojia voidaan hieman. Eikä tuo ole pahasta, ohjelmaan pitää rakentaa draaman kaarta. Jos kaikkien parien kohtalo olisi alusta alkaen selvä kuka jaksaisi sarjaa seurata? Tuo epätietoisuus, tarve muuttaa omia ajatuksia pareista pitää meidät koukussa. Täällä analysoidaan hyvin pieniä klippejä: aluksi päätettiin Katin ja Jannen olevan täydellinen pari, nyt iso osa jo povaa eroa - kääntyykö vielä kerran onnelliseksi "lopuksi"? Tuomas ja Emma kiistelevät ja ylianalysoivat, toisaalta ovat toistensa lähellä hyvin luontevasti, kuinkahan tuossa käy. Juudit ja Tommi ovat voineet todeta heti alkumetreillä ettei jutusta tule hyvää ystävyyttä kummempaa mutta klipit eivät sitä meille paljasta kuin viimeisessä jaksossa? Ei klipit ole epätosia, vaan kontektista irrotettuja. Katsellaan sarja loppuun, ainakin itse aion. Ja pohdin miten kiva olisi saada itseen hieman lisää Katin energisyyttä, paljon Juuditin avarakatseisuutta ja hipaus kykyä sanoa asioita suoraan kuten Emma.
Vierailija kirjoitti:
Miran kohdalla olen miettinyt, että onko häntä satutettu. Varovaisuutta ilmassa. Matista ei oikein saa selvää, että mikä on aitoa ja mikä sanahelinää. Toivottavasti on lähtenyt ihan aidosti etsimään puolisoa ja tutustumaan nyt Miraan. On se mahdollista, kumpikin tarvitsisi rempseän irtioton, että toinen vain vie mukanaan ja kumpikin aidosti antaisi toiselle mahdollisuuden.
Tommista minulle on tullut saman suuntaisia ajatuksia kuin mitä aiemmin mainittiin: onko hän itseasiassa paljon vaativampi kuin mitä on käynyt ilmi? Juudit on omalla tavallaan viehättävä ja hänellä on kauniit silmät ja mielestäni juuri sopivan avoin ja utelias asenne tähän ohjelmaan. Jos Tommi etsi perinteistä naisellista kaunotarta, sellainen hänen puolisonsa ei ole. Se voi olla pienestä kiinni, vaikka heillä vaikuttaa olevan paljon yhteistä. Mieleeni tuli vahvasti yksi tuntemani henkilö, joka tiukasti piti kiinni omasta tiukkaraamisesta boksistaan, jonka sisälle koko elämän piti mahtua - jos Tommi on samaa ihmistyyppiä, niin jos Juudit ei ole juuri sellainen kuin "pitäisi" noiden raamien sisällä olla, niin ei ole mitään mahdollisuuksia. Toivon kovasti, että tällä parilla olisi mahdollisuus. Aika näyttää.
Olen pohtinut Katia ja Jannea pareista vähiten, koska jotenkin on hyvin vaikeaa erottaa, että onko siellä aito ihastus vai "näytellään" kameroille. Ollaanko innoissaan, että ollaan naimisissa vai koska puoliso on juuri tämä.
Minusta Miran kaaso sanoi, että Miralla on ollut jotain huonoja kokemuksia. Ymmärsin, että juuri huono parisuhde. Lisäksi Mira haluaisi koko ajan varmistusta Matilta. Kyseli, että kehtaako Matti näyttää häntä kaupungilla ja tuntuuko Matista vielä että haluaa jatkaa Miran kanssa. Tällä palstalla on niin paljon ollut keskustelua Matin pinnallisuudesta ja se luultavasti vaikuttaa mielipiteeseeni, mutta en vaan usko Matin ihastuvan Miraan. Matti haluaa jonkun menevämmän ja liikunnallisemman tyypin, mutta on kohtelias kunnes Mira saa tarpeekseen Matin ympäripyöreistä vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vähän ymmälläni Juuditin ja Tommin kanssa.
Juudit on mielestäni mukava, ihminen jonka minä haluaisin ystäväkseni. Hänessä on jotain sellaista kovin arvostettavaa aitoutta ja rehellisyyttä, ja tuon parisuhteen kanssa hän on hellyyttävän varovainen ja haparoiva 'pikkutyttönen'.
Tommi on myös 'kiva kaveri' mutta jotenkin tuntuu että hän on ehkä 'liian vähän' mukana tuossa projektissa? Onko kyse siitä, että hän näkee Juuditissa 'vain' kivan kaverin (vaikka se onkin mielestäni myös onnistuneessa parisuhteessa ehdoton edellytys) ? Vai onko hän oikeasti vain niin aseksuaalinen ? Minun mielestäni hänen puoleltaan ei oikein tule sellaista parisuhteen orastuksen viehättyneisyyden oloa.
Vai onko hänen vaikea asennoitua siihen tosiasiaan, että Juuditin lapsuus on ollut hyvin uskonnollinen?
Vai onko hän vain sellainen 'tossukka' ettei hänen päivänsä ja elämäänsä (työn lisäksi) kummoista kuulu?
En oikein saa mitään otetta hänen persoonastaan?Tommi vaikuttaa pohjimmiltaan kurinalaiselta ja vaativalta persoonalta, jonka kriteerit on korkealla eikä selvästikään Juudit niitä täytä. Kaveripohjalla näköjään mennään, vaikka Juudit selvästi haluaisi enemmän. Juudit on selvästi myös perhekeskeinen ja hyvin luonteva lähestymään toista, mutta Tommi ei kykene samaan. Ikävää katsella Tommin etäistä asennetta Juuditiin. Tuntuu, että kun Juudit ei ole heti alussa vastannut Tommin kriteereitä, niin Tommi ei halua edes yrittää. Lisäksi ei mahda mitään, että Tommista tulee kyllä ne homo-/ tai biseuksuaalisuusfibat, mutta on jo sen ikäinen et varmasti tuntee itsensä ja tuskin olisi lähtenyt mukaan parisuhdeohjelmaan, jos olisi esim. bi.
Miksi bi ei voisi mennä naimisiin? Ajatteletko, että he ovat ihmisiä, jotka haluavat joka toinen viikko toista sukupuolta, eivätkö pysty sitoutumaan vain yhteen sukupuoleen?
Minusta on kyse samasta, kuin hetero valitsee sen yhden kumppanin, eikä enää hypi muiden sänkyihin, vaikka kuinka tekisi mieli. Eiköhän bi:tkin ole kykeneväisiä uskollisuuteen?
Ei taas oikein liity EAhan mutta minä en kyl tiedä miten tuo on, onko se bi:lle sitten jossain vaiheessa ok, että toinen noista mieltymyksistä vaan tukahdutetaan? Vai onko he jotakuin kaksiavioisia?
Elkää vaan alapeukuttako vaan opettakaa tietämätöntä.
Mun ainoa 'tietoinen' kokemus on bi:stä joka oli naimisissa naisen kanssa mutta petti häntä ja lähti toisen miehen matkaan. Joten minä en o oikeasti tiedä miten venasin kokee ja minkälaiset ne heidän tarpeet molempiin sukupuoliin on!
Vierailija kirjoitti:
Muuten: kun täällä on ollut puhetta siitä, ettei ohjelmaan otettaisi mielenterveysongelmista kärsivää tai vaikka autistia, niin eipä autakaan olla niin ”huoleton”. Itsekin ajattelin ensin näin, mutta nyt tajusin, että yhdelläkään asiantuntijalla ei ole oikeaa asiantuntemusta edes havaita näitä asioita ihmisestä! Kukaan ei ole psykologi tai psykiatri. Elina on kyllä terapeutti, mutta sitähän nimitystä saa käyttää kuka vain: ainoastaan em. tutkinnon suorittaneet antavat lausuntoja mielenterveysongelmista. Stolbowkin on esitetty kovana asiantuntijana, mutta Google kertoo että hän on opiskellut historiaa ja naistutkimusta (ilmeisesti saamatta loppututkintoakaan). Kanala on pappi. Pelottavaa.
Kyllä siellä tuotannossa taustalla häärii ihan kouluja käyneitä psykologian ammattilaisia. He tekevät mm. sähköiset kysymyspatteristot ym. ja nämä julkkisasiantuntijat sitten muulla tavalla yhdistää parit. Nuo 3 asiantuntijaa vain tekee sen puhumistyön telkkuun.
Deittailin kerran vähän Tommin oloista insinöörimiestä muutaman kuukauden. Minä ihastuin, hän ei, koska olin hänen mielestään liian pyöreä hänen makuunsa. Muuten kiva mies, mutta tuo tuntui kyllä julmalta, kun oltiin sitä ennen jo useita viikkoja tapailtu, harrastettu seksiä, puhuttu paljon kaikesta (ja tiesi jo, että se on minulle arka paikka, etten ole ihannevartaloinen) jne. Sitten tyyppi ilmoitti asian vielä julmalla tavalla liiankin suoraan, että olet muuten kaikin tavoin ihana, rakastava, kasvoista kauniskin, mutta vartalo ei sytytä... En tiedä, onko tällainen yleistäkin insinöörimiehillä, jotenkin ajattelu on omaan makuuni liian joustamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kaunotar-kommentti siinä kirjeen alussa ollut vain hänen huumoriaan.
No jostain syystä tuntuu, että yhä harvempi ihminen näkee sen saman peilistä mitä me muut näemme ja kaikenlaiset Tavis-Tommit ja Perus-Pirjot haikailee sen kaunottaren/tosi komistuksen perään (minkä toki varmaan voi saada jos kemiat kohtaa ja sulla on jotain muuta arvokasta siihen parisuhteeseen, siis mitä se toinen arvostaa).
Ehkä Tommikin pitää itseään todellisena saaliina?
Tykkään Juuditista, mutta kyllä hänkin tuntuu välillä liian miellyttämishaluiselta kuten myös Janne omassa suhteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en todellakaan ole mikään sukulainen tai että olisin ikinä edes nähnyt Juuditia, mutta silti sanon että hän on erittäin kaunis ihminen. Hänessä on jotain sellaista määrittelemätöntä sisäistä kauneutta, joka näkyy myös ulospäin. Kaikki kauneus ei ole mitattavissa jollain hiusten pituudella tai muulla "perinteisellä" ja kovin yksisilmäisellä kaavalla. Siitähän syntyy myös ihmisen karisma.
Onneksi muitakin samalla tavalla ajattelevia on, kaikki eivät tuijota ainoastaan tietyllä kaavalla esiintyviin ulkoisiin seikkoihin.
J. on ihan pojan (miehen) näköinen. Naisellinen vetovoima puuttuu täysin.
Vierailija kirjoitti:
Deittailin kerran vähän Tommin oloista insinöörimiestä muutaman kuukauden. Minä ihastuin, hän ei, koska olin hänen mielestään liian pyöreä hänen makuunsa. Muuten kiva mies, mutta tuo tuntui kyllä julmalta, kun oltiin sitä ennen jo useita viikkoja tapailtu, harrastettu seksiä, puhuttu paljon kaikesta (ja tiesi jo, että se on minulle arka paikka, etten ole ihannevartaloinen) jne. Sitten tyyppi ilmoitti asian vielä julmalla tavalla liiankin suoraan, että olet muuten kaikin tavoin ihana, rakastava, kasvoista kauniskin, mutta vartalo ei sytytä... En tiedä, onko tällainen yleistäkin insinöörimiehillä, jotenkin ajattelu on omaan makuuni liian joustamatonta.
No ei kai se nyt ihmisen ammatista johdu! Aikamoista stereotypiaa väittää, että kaikki insinöörit ovat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se nyt ihmisen ammatista johdu! Aikamoista stereotypiaa väittää, että kaikki insinöörit ovat samanlaisia.
Ajattelussa voi silti olla jotain samaa. Jos naisihanne on vaikka Lara Croft (kurvikas, naisellinen brune) niin vaalea vähemmän kurvikas ja täysin meikitön ei vaan välttämättä herätä kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juudit on mielestäni mukava, ihminen jonka minä haluaisin ystäväkseni. Hänessä on jotain sellaista kovin arvostettavaa aitoutta ja rehellisyyttä, ja tuon parisuhteen kanssa hän on hellyyttävän varovainen ja haparoiva 'pikkutyttönen'.
Tommi on myös 'kiva kaveri' mutta jotenkin tuntuu että hän on ehkä 'liian vähän' mukana tuossa projektissa? Onko kyse siitä, että hän näkee Juuditissa 'vain' kivan kaverin (vaikka se onkin mielestäni myös onnistuneessa parisuhteessa ehdoton edellytys) ? Vai onko hän oikeasti vain niin aseksuaalinen ? Minun mielestäni hänen puoleltaan ei oikein tule sellaista parisuhteen orastuksen viehättyneisyyden oloa.
Vai onko hänen vaikea asennoitua siihen tosiasiaan, että Juuditin lapsuus on ollut hyvin uskonnollinen?
Vai onko hän vain sellainen 'tossukka' ettei hänen päivänsä ja elämäänsä (työn lisäksi) kummoista kuulu?
En oikein saa mitään otetta hänen persoonastaan?Tommi vaikuttaa pohjimmiltaan kurinalaiselta ja vaativalta persoonalta, jonka kriteerit on korkealla eikä selvästikään Juudit niitä täytä. Kaveripohjalla näköjään mennään, vaikka Juudit selvästi haluaisi enemmän. Juudit on selvästi myös perhekeskeinen ja hyvin luonteva lähestymään toista, mutta Tommi ei kykene samaan. Ikävää katsella Tommin etäistä asennetta Juuditiin. Tuntuu, että kun Juudit ei ole heti alussa vastannut Tommin kriteereitä, niin Tommi ei halua edes yrittää. Lisäksi ei mahda mitään, että Tommista tulee kyllä ne homo-/ tai biseuksuaalisuusfibat, mutta on jo sen ikäinen et varmasti tuntee itsensä ja tuskin olisi lähtenyt mukaan parisuhdeohjelmaan, jos olisi esim. bi.
Miksi bi ei voisi mennä naimisiin? Ajatteletko, että he ovat ihmisiä, jotka haluavat joka toinen viikko toista sukupuolta, eivätkö pysty sitoutumaan vain yhteen sukupuoleen?
Minusta on kyse samasta, kuin hetero valitsee sen yhden kumppanin, eikä enää hypi muiden sänkyihin, vaikka kuinka tekisi mieli. Eiköhän bi:tkin ole kykeneväisiä uskollisuuteen?
Ei taas oikein liity EAhan mutta minä en kyl tiedä miten tuo on, onko se bi:lle sitten jossain vaiheessa ok, että toinen noista mieltymyksistä vaan tukahdutetaan? Vai onko he jotakuin kaksiavioisia?
Mun ainoa 'tietoinen' kokemus on bi:stä joka oli naimisissa naisen kanssa mutta petti häntä ja lähti toisen miehen matkaan. Joten minä en o oikeasti tiedä miten venasin kokee ja minkälaiset ne heidän tarpeet molempiin sukupuoliin on!
Olen bi ja täydellisen yksiavioinen. Ihastun ihmiseen sukupuolesta riippumatta eli sillä kummat värkit haaroissa on, ei ole mitään väliä. Kun vakiinnun, en koe jääväni mistään paitsi siksi etten pääse toisen sukupuolen kanssa sekstailemaan. Minulle riittää juuri se ihminen johon olen rakastunut ja vain hänen kanssa haluan harrastaa seksiä.
Heterotkin pettää ja lähtee toisen mukaan. Bi ei välttämättä lähde sen takia, että kaipaa toista sukupuolta. Vaan siksi, että ei ole tyytyväinen suhteeseen ja haluaa jotain muuta. Ihan niinkuin heterokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen bi ja täydellisen yksiavioinen. Ihastun ihmiseen sukupuolesta riippumatta eli sillä kummat värkit haaroissa on, ei ole mitään väliä. Kun vakiinnun, en koe jääväni mistään paitsi siksi etten pääse toisen sukupuolen kanssa sekstailemaan. Minulle riittää juuri se ihminen johon olen rakastunut ja vain hänen kanssa haluan harrastaa seksiä.
Heterotkin pettää ja lähtee toisen mukaan. Bi ei välttämättä lähde sen takia, että kaipaa toista sukupuolta. Vaan siksi, että ei ole tyytyväinen suhteeseen ja haluaa jotain muuta. Ihan niinkuin heterokin.
Jatkan vielä vähän.:
En siis tarvitse kumpaakin sukupuolta. Haluan yhden rakastettavan ihanan ihmisen vierelleni kulkemaan. Oli se sitten mies tai nainen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä vähän.:
En siis tarvitse kumpaakin sukupuolta. Haluan yhden rakastettavan ihanan ihmisen vierelleni kulkemaan. Oli se sitten mies tai nainen :)
Kiitos tästä asiallisesta vastauksesta.
Tieto lisää ymmärrystä ja hyväksyntääkin, joten pahoittelut jos minä olen antanut ymmärtää jotain väärin - olen ehkä tosiaan kuvitellut ja käsittänyt väärin, että bi tarvitsisi ne molemmat kokemukset läsnä elämäänsä, ei vaihtoehtoisesti vaan sekä-että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelussa voi silti olla jotain samaa. Jos naisihanne on vaikka Lara Croft (kurvikas, naisellinen brune) niin vaalea vähemmän kurvikas ja täysin meikitön ei vaan välttämättä herätä kiinnostusta.
Ehkä kannattaa jättää EA väliin, jos on joku tiukka ulkonäköihanne ja kaikki muu on ehdoton turnoff.
Se vain huvittaa kun tyypit on itsekin niin perus-Matteja ja -Tommeja kuin olla ja voi. Missä myydään tuota itsetuntoa, missä näkee itsensä n kymmenen kertaa spesiaalimpana kuin oikeasti on?