Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
4621/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkähän pareista ovat jo harrastaneet seksiä enemmänkin kuin sivistyneitä pikkupusuja? Luulisi että Kati ei välttämättä ole malttanut pitää housujansa jalassaan, mutta onko jo saanut Jannenkin innostumaan? Muiden parien seksuaalinen jännite on sen verran laimeaa, että onkohan vielä kunnon avioseksiä tapahtunut?

Emma ja Tuomas. Näkihän sen siitä miten Tuomas seisoi Emman takana ja hyväili niskaa.

Itsekin kiinnitin huomiota tuohon, ettei toista lähestytä noin intohimoisella otteella että niskaa koko ajan huulilla hyväillään, ellei jotain intiimimpää olisi jo tapahtunut.

TAI ellei olisi tapahtunut, niin ainakin vetovoima on kova

Tuomas on pelimies. Avioliitto saattoi olla vikatikki, mutta hän tietää, miten saa pesää.

Vähän täytyy ”hupsutella”.

Voi luoja, pientä rajaa näihin aivopieruihin! Eiköhän sitä naista saa vähemmälläkin vaivalla, kuin menemällä naimisiin TV ohjelmassa? 

Eikä tuo tapa olisi edes mitenkään varma saada "pesää". Varmaan rahkapetterit ja monet muutkin on jääneet ilman.

Juu, sitä paitsi kuten sanonta kuuluu seksi loppuu avioliittoon

Vierailija
4622/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen itsekin kommentoinut jonkin verran ulkonäköasioita, niin tuollainen ulkonäön arvostelu sinänsä ei tuo mitään lisäarvoa tähän keskusteluun. Ulkonäköasioilla on sillä tavalla merkitystä, että olisi kai hyvä jos se vastapari pitää toista viehättävänä. On todella typerää huudella täällä omia subjektiivisia mielipiteitään faktoina.

Eikö sekin ole ulkonäön arvostelua, kun täällä jonkun mielestä kaikkia osallistujat ovat niin kauniita ja ihania? Arvostelun lisäksi se on valehtelemista, koska eihän todellisuudessa niin ole. Tämä kuitenkin hyväksytään, muttei sitä jos esim. Miran ulkonäköä arvostellaan.

Mitä ihmeen valehtelua, kun minä ainakin olen alusta asti ollut sitä mieltä, että Mira on miellyttävän oloinen kaunis nainen. Tämä huomio ei tarkoita sitä, että olisin valmis lähettämään häntä Miss Universum-kisoihin, mutta satunpa ainakin minä pitämään tuosta naisesta. Katia kehuit kauniiksi, no kumma juttu, taas täällä yksi sitä mieltä, että enemmänkin tavallisen oloinen. Ovat Jannen kanssa hyvä pari kuitenkin. Mielipiteitä on monia. Faktoja on olemassa, mutta ei silloin, kun on kyse kauneudesta. Joku voi taas kirjoittaa, että pitää kaikkia osallistujia kauniina, koska arvostaa uskallusta heittäytyä, ja heistä jokaisesta huokuu jotakin kaunista. Sinulla taitaa olla huono päivä menossa.

Oletko selvänäkijä, että olen kehunut Katia kauniiksi? Nyt kristallipallosi taitaa näyttää väärin, koska en ole puhunut hänestä mitään. "Jokaisesta huokuu jotakin kaunista", voi miten runollista.

Nyt olen sitten niputtanut kaksi eri arvostelijaa yhdeksi henkilöksi, pahoittelut siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4623/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin pari ulkonäköä haukkunutta viestiä ylläpidolle. Jotain rajaa hei siihen arvosteluun. Mitä kukaan voi vaikka nenälleen?

No voi hellanlettas! Kiva, että täällä on palstapoliisi paikalla. 

Vierailija
4624/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä kirjoitti:

"Ei kovin kaunista mielenmaisemaa sinulla.

Mielestäni kaikki osallistujat ovat kauniita ja ihania. Kaikista en pidä, mutta silti."

No höpötilöpöti vaan sinulle itsensä kohottaja. 

Kaikki on kauniita ja ihania, vaikka et niistä pidäkään, salli mun nauraa!

Jos et jostakin pidä, niin se yleensä johtuu joko ulkoisesta tai sisäisestä rumuudesta. 

Minä vastasin kommentissani vain niihin viesteihin, (mitä muistelin), joissa Miraa kehuttiin kaunottareksi. 

Ilmoitin vain faktan, että tämä ei pidä paikkansa.

Ei todellakaan. Miralla on oudot kasvonpiirteet, kuin hampaaton mummo mussuttaisi pullaa ja nenä olisi saanut täysosuman ja läsähtänyt. Ja se pukeutuminen... Kun siihen lisätään vielä koppava olemus, niin ei ihme ettei miestä ole löytynyt. Olenko minäkin nyt höpötilöpöti mielenmaisemaltani?

Kyllä olet aivan täysin höpötilöpöti. Linkkaapa tähän oma kuvasi muuten.

Miksi minä kuvani laittaisin, en minä ole kyseisessä ohjelmassa enkä muutenkaan julkisuudessa. En myöskään ole tarvinnut miehen löytämiseen asiantuntijaraatia ja televisio-ohjelmia.

Tähän on hyvä lisätä erään psykologin viisaus: Joku viettää koko elämänsä sellaisessa avioliitossa, jossa joku toinen ei olisi päivääkään.

Vaikeaa pitää onnellisena ja tavoiteltavana liittoa, jossa vaikkapa nainen lihoo muodottomaksi. Jotain on pielessä, jos pitää ruoalla itseään lohduttaa.

Vierailija
4625/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma ja Tuomas jää kavereiksi, minusta heidän välillään ei ole mitään muuta kipinää kuin kaverillinen.

Vierailija
4626/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannessa ja Rahka-Petrissä on jotakin samaa. Ns. paperilla hyviä miehiä. Petri on ilmeisesti ollut melko ahkera deittailija. Saattanut etsiä vähän liiankin täydellistä naista. Tiedä sitten onko Jannenkin kriteerit korkealla. No ainakin on nyt ihastunut. Jannen kuuluisaksi jo tullut t-paita on muuten saattanut olla joku matkamuisto. Ehkä Himalajalta jopa?

Voi muuten olla Himalajaltakin se t-paita, sen verran erikoisen näköinen. Tähän on saatava selvyys 😂

TeeppariGateskandaali, minäkin seuraan...

Teepparin tyyli viittaa Afrikkaan. Veikkaan, että Janne on käynyt jossain päin Afrikkaa lomalla, ja ostanut paidan sieltä 😄

Samaa katsoin, että paita on varmaankin matkamuisto Afrikasta.

Vierailija
4627/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se joka piti kaikkia osallistujia kauniina ja ihanina, vaikken kaikista pidäkään.

Todellakin olin ihan vilpitön ja kuten joku tuossa yllä näemmä hyvin sisäistikin mitä tarkoitin, pidän kaikkissa osallistujissa arvossa juuri tuota "uskallusta heittäytyä, ja sitä että heistä jokaisesta huokuu jotakin kaunista". Ei minun tarvitse nostaa itseäni erittelemällä mistä ulkonäkökohdasta en jossakussa pidä, koska henk.koht. mielipiteeni esim. jonkun kasvonpiirteen tai vartalonmallin suhteen ei ole vähäisimmässäkään määrin relevanttia.

Vierailija
4628/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näistä pareista maalataan katsojille tosi yksipuolista kuvaa? On vähän sellainen joojoo, tiedetään jo - olo. En usko että ovat noin yksipuolisia ihmisinä ja pareina, enkä usko, että siellä ei mitään muuta tapahdu, ja mistään muusta puhuta, kuin mitä nyt on näytetty.

En katso jaksoja ennakkoon, joten en tiedä onko jo jotain muitakin ulottuvuuksia näytetty, kuin mitä tähän häämatkalla 1/2 mennessä on ollut. Mutta tuota viimeisintä jaksoa katsoessa oli jo vähän sellainen hohhoijaa, nähty on - fiilis. Eikä siis johdu noista ihmisistä vaan niistä samojen tilanteiden kierrätyksestä - siitä mitä meille on valittu näyttää.

Tämän suhteen olen täsmälleen samaa mieltä. Hirvittävän yksiulotteista kuvaa osallistujista annetaan (6 jaksoa nähneenä), enkä jaksa uskoa että kukaan ihminen/pari on vain noin yhdenlainen.

Emman ja Tuomaksen yhdessäolo hyvä esimerkki; yksilöhaastatteluissa Emma on aina sympaattisen, rauhallisen ja analyyttisen oloinen, mutta kaikki yhdessäolo on kuvattu ihan päinvastaiseksi. Tuskinpa siis on koko totuus? Sama jotenkin muidenkin parien kanssa. Olisi kiva nähdä erilaisia puolia kunkin parin vuorovaikutuksesta.

Vierailija
4629/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta laitettu vinkki Kalevauvalle, mammat spekuloi😁

Mikä on Kalevauva?

Vierailija
4630/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkähän pareista ovat jo harrastaneet seksiä enemmänkin kuin sivistyneitä pikkupusuja? Luulisi että Kati ei välttämättä ole malttanut pitää housujansa jalassaan, mutta onko jo saanut Jannenkin innostumaan? Muiden parien seksuaalinen jännite on sen verran laimeaa, että onkohan vielä kunnon avioseksiä tapahtunut?

Emma ja Tuomas. Näkihän sen siitä miten Tuomas seisoi Emman takana ja hyväili niskaa.

Itsekin kiinnitin huomiota tuohon, ettei toista lähestytä noin intohimoisella otteella että niskaa koko ajan huulilla hyväillään, ellei jotain intiimimpää olisi jo tapahtunut.

TAI ellei olisi tapahtunut, niin ainakin vetovoima on kova

Tuomas on pelimies. Avioliitto saattoi olla vikatikki, mutta hän tietää, miten saa pesää.

Vähän täytyy ”hupsutella”.

Voi luoja, pientä rajaa näihin aivopieruihin! Eiköhän sitä naista saa vähemmälläkin vaivalla, kuin menemällä naimisiin TV ohjelmassa? 

Eikä tuo tapa olisi edes mitenkään varma saada "pesää". Varmaan rahkapetterit ja monet muutkin on jääneet ilman.

Juu, sitä paitsi kuten sanonta kuuluu seksi loppuu avioliittoon

Paitsi meillä uskovaisilla, jolloin se vasta alkaa silloin ;) Kiihkeää oli mooonta ekaa aviovuotta, ja edelleenkin säännöllistä, kohta 24v naimisissa.

Vierailija
4631/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma ja Tuomas jää kavereiksi, minusta heidän välillään ei ole mitään muuta kipinää kuin kaverillinen.

Minusta taas heillä on paras kipinä. Tuomashan hyväili Emmaa huulillaan olalle, oli varmaan Emmalla vaikeuksia olla rauhallinen, itse olisin alkanut riipimään vaatteita Tuomaksen päältä siinä vaiheessa mut kamera :D Takuulla seksiä heillä, on mun veikkaus.

Vierailija
4632/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas heillä on paras kipinä. Tuomashan hyväili Emmaa huulillaan olalle, oli varmaan Emmalla vaikeuksia olla rauhallinen, itse olisin alkanut riipimään vaatteita Tuomaksen päältä siinä vaiheessa mut kamera :D Takuulla seksiä heillä, on mun veikkaus.

Ihan selvästi on. Samaa olen katsonut ja minusta se on upea asia.

Vierailija
4633/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

::::::::::::::::::::::::::::::::SPOILER ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::c more jakso:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Juudit ja Tommi.  Itse näkisin Juuditin hieman lupsakkaamman ja rennon miehen kanssa. Jonkun joka näyttäisi vähän enemmän tunteita kuin Tommi. Tommi vaikuttaa ihan liian vakavalta Juuditille. Juudit ei ole enää yhtä innoissaan kuin alussa. Sen huomaa ilmeistä. Tommi ei vaikuta ihastuneelta. Toki tässäkin voi joku suuri yllätys tulla lopuksi, mutta jotenkin ei vaikuta lupaavalta.

Kati ja Janne. Tykkään katsella tätä parivaljakkoa. Jotenkin heistä huokuu lämpö ja ihastuminen. Tuollaista kun saisi itsekin kokea! 

Mira ja Matti. Tuntuu että heistä valitaan tahallaan todella latteat pätkät ohjelmaan. Pari jolle ei koskaan tapahtunut mitään. Molemmat kuitenkin ihan miellyttävän ja sopeutuvaisen oloisia.  Näistä jaksoista ei näy mikään vuosisadan rakkaustarina, tai että kipinät sinkoilisivat ihmeemmin.  

Tuomas ja Emma. Kaiken tv:ssä nähdyn perusteella en pidä Emman jatkuvasta hörö-naurusta, tai äksyisyydestä. Ohjelman perusteella vaikuttaa hieman rasittavalta. Ymmärrän kyllä, että livenä voi olla täysin erilainen. Tuomas on erittäin kivanoloinen mies. Tuollaisen kanssa lähtisin itsekin reissuun ;) 

Vierailija
4634/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen itsekin kommentoinut jonkin verran ulkonäköasioita, niin tuollainen ulkonäön arvostelu sinänsä ei tuo mitään lisäarvoa tähän keskusteluun. Ulkonäköasioilla on sillä tavalla merkitystä, että olisi kai hyvä jos se vastapari pitää toista viehättävänä. On todella typerää huudella täällä omia subjektiivisia mielipiteitään faktoina.

Eikö sekin ole ulkonäön arvostelua, kun täällä jonkun mielestä kaikkia osallistujat ovat niin kauniita ja ihania? Arvostelun lisäksi se on valehtelemista, koska eihän todellisuudessa niin ole. Tämä kuitenkin hyväksytään, muttei sitä jos esim. Miran ulkonäköä arvostellaan.

Mitä ihmeen valehtelua, kun minä ainakin olen alusta asti ollut sitä mieltä, että Mira on miellyttävän oloinen kaunis nainen. Tämä huomio ei tarkoita sitä, että olisin valmis lähettämään häntä Miss Universum-kisoihin, mutta satunpa ainakin minä pitämään tuosta naisesta. Katia kehuit kauniiksi, no kumma juttu, taas täällä yksi sitä mieltä, että enemmänkin tavallisen oloinen. Ovat Jannen kanssa hyvä pari kuitenkin. Mielipiteitä on monia. Faktoja on olemassa, mutta ei silloin, kun on kyse kauneudesta. Joku voi taas kirjoittaa, että pitää kaikkia osallistujia kauniina, koska arvostaa uskallusta heittäytyä, ja heistä jokaisesta huokuu jotakin kaunista. Sinulla taitaa olla huono päivä menossa.

Oletko selvänäkijä, että olen kehunut Katia kauniiksi? Nyt kristallipallosi taitaa näyttää väärin, koska en ole puhunut hänestä mitään. "Jokaisesta huokuu jotakin kaunista", voi miten runollista.[/quote

Tällä palstalla ei pidä kenenkään olettaa, että joka kerta on se sama ihminen , joka johonkin kommenttiin vastaa. Samaan kommenttiin saattaa tulla 10 lainausta, eikä niistä joka toinen välttämättä aina ole saman ihmisen kirjoittaja, vaikka näi monesti tunnutaan ajattelevan. Sitten kiukutaan, että äsken kirjoitit niin ja nyt noin. Vaikka kirjoittaja on kummallakin kerralla eri.

Mutta näistä ulkonäkö asioista ollaan yhtä monta mieltä kuin on ihmistäkin, eli niistä ei kannata alkaa kinastelemaan.  Varmaan monien mielestä Mira on kaunis ja monien mielestä Kati on kaunis.

-ohis-

Vierailija
4635/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visionääri kirjoitti:

Ohjelmaan saisi säpinää aikaiseksi apinoimalla Australian EA:ta ja naittamalla näitä ristiin rastiin. Janne ja Juudit olisivat hyvä pari. Kytevä sänkykamaripeto Tuomas voisi huudattaa Katia ja Miraa vuorotellen vaihdellen Matin kanssa. Emma ja Tommi yhteen, Mira taas, no, ei...

Ei unohdeta naittaa sateenkaaren kaikissa väreissä. Johan täällä leimattiin 1/4 naisista ja puolet miehistä piilohomoiksi, niinkin pätevistä syistä kuin naisella on lyhyet hiukset ja miehet ovat herkkiä.

AV:lla muutenkaan tunnetusti ei ymmärretä mitä on esim. bi tai seksuaalisuuden monimuotoisuus muutenkaan.

Mielellään kaikki kameralle niin ei jää epäselvyyksiä kellekään.

Vierailija
4636/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta laitettu vinkki Kalevauvalle, mammat spekuloi😁

Mikä on Kalevauva?

Bändi joka laulaa Vauvan keskusteluketjuja. Nykyisin ovat laajentaneet repertuaariaan mm lääkärien hauskoihin saneluihin ("potilas vantaalainen,ei muuta ongelma" "potilas parantunut hoidosta huolimatta").

Vierailija
4637/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän pettynyt Tuomakseen. Heti kättelyssä, viikon tutustumisen jälkeen, alkaa riidan tuoksinassa "uhkailla" erolla. Vaikutti niin symppikselta tyypiltä. Olkoot Emma sitten millanen töksäyttelijä tahansa, niin tuo oli rumasti tehty. Ei ole Tuomaskaan kovin kummoinen sulhokanditaatti.

Milloin se näin teki? En huomannut. Kerro enemmän!

Vierailija
4638/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko Sanoa kirjoitti:

::::::::::::::::::::::::::::::::SPOILER ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::c more jakso:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Juudit ja Tommi.  Itse näkisin Juuditin hieman lupsakkaamman ja rennon miehen kanssa. Jonkun joka näyttäisi vähän enemmän tunteita kuin Tommi. Tommi vaikuttaa ihan liian vakavalta Juuditille. Juudit ei ole enää yhtä innoissaan kuin alussa. Sen huomaa ilmeistä. Tommi ei vaikuta ihastuneelta. Toki tässäkin voi joku suuri yllätys tulla lopuksi, mutta jotenkin ei vaikuta lupaavalta.

Kati ja Janne. Tykkään katsella tätä parivaljakkoa. Jotenkin heistä huokuu lämpö ja ihastuminen. Tuollaista kun saisi itsekin kokea! 

Mira ja Matti. Tuntuu että heistä valitaan tahallaan todella latteat pätkät ohjelmaan. Pari jolle ei koskaan tapahtunut mitään. Molemmat kuitenkin ihan miellyttävän ja sopeutuvaisen oloisia.  Näistä jaksoista ei näy mikään vuosisadan rakkaustarina, tai että kipinät sinkoilisivat ihmeemmin.  

Tuomas ja Emma. Kaiken tv:ssä nähdyn perusteella en pidä Emman jatkuvasta hörö-naurusta, tai äksyisyydestä. Ohjelman perusteella vaikuttaa hieman rasittavalta. Ymmärrän kyllä, että livenä voi olla täysin erilainen. Tuomas on erittäin kivanoloinen mies. Tuollaisen kanssa lähtisin itsekin reissuun ;) 

Tommi ja Juudit.

Haluavat kahden aikuisen tasavertaisen suhteen johon ei haluta lapsia.

Mielestäni heillä on kaikki mahdollisuudet onnistua. Itse pidän Tommista, hänellä on miellyttävä ääni ja on sopivasti jämäkän oloinen. Ja Juudit on niin tyttömäisen suloinen.

Kati ja Janne.

Nämäkin ovat jo hyvin aikuisen oloisia. Kiehnäämisen määrästä päätellen ihastus on ilmeistä. Janne on minun makuuni vähän jäyhä, mutta pinnan alla on varmaan lämmin ihminen. Kati on sellainen trendikäs nainen ja varmaan kaksi näin sporttista viihtyy yhdessä.

Mira ja Matti.

Näillä on suurimmat ennakko-odotukset (varsinkin Miralla). Lapsihaaveet on jo sitä luokkaa, että tuskin muuta miettiikään. Tai tietysti asumista ja sisustamista aina välillä.

Matti on taas mielestäni sitä miestyyppiä, joka haluaa vain helppoja ratkaisuja elämäänsä.

Olisko tämäkin nyt vain sitä, että on tullut se hetki, että pitäisi vakiintua.

Emma ja Tuomas.

En usko, että tulee toimimaan pitemmän päälle. Tavallaan hyvä match, mutta liian myrskyisä meininki jo heti alussa. Tai sitten tapahtuu joku ihme seestyminen ja Emma lakkaa käyttäytymästä rasittavasti.

Vierailija
4639/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin aiemmin, miten täällä kommentoitiin Katin ääntä. Sitten huomasin, että uusimmassa jaksossa Katin ääni särähti minunkin korvaani ja ymmärsin, mitä jotkut kommentoijat olivat tarkoittaneet. Joidenkin ääni vain ärsyttää, sille ei mahda mitään.

Vierailija
4640/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman koko historian eroottisin kohtaus oli se, jossa Tuomas hyväili Emman niskaa.

Ketju on lukittu.