Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman koko historian eroottisin kohtaus oli se, jossa Tuomas hyväili Emman niskaa.
Ilman että siitä tehtiin numeroa. Jos olisi pakko olla jossain näistä liitoista, olisin Emma&Tuomas. On välitöntä. Vrt Mira siippoineen. Vaikka he ovat ihan ok lajissaaan.
Emma ja Tuomas ovat lähentyneet nopeimmin
Toivottavasti Tuomaksella on välillä korvatulpat.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman koko historian eroottisin kohtaus oli se, jossa Tuomas hyväili Emman niskaa.
Jakso? Kohta?
Kyllä Jannen hääaamuinen Katin vyötärön lääppiminen oli aika qmaa.
Onkohan Juudit sukua Sanni Trishininille (sama tyttönimi molemmilla).
Mä en vois lainkaan sietää tuollaista Jannen laista hymistelijää ja lääppijää.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Juudit sukua Sanni Trishininille (sama tyttönimi molemmilla).
Serkuksia
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta minua puistattaa joka kerta, kun tämä otetaan esille. Kai pidin sitä tilannetta kiusallisena, koska en vaan nää aitoa ihastusta heidän välillään. Se ei tietysti tarkoita, etteikö jotakin intiimiä olisi voinut tapahtua. Selittäisi ehkä riitelyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sopisi Janne minullekaan, mutta pidän häntä silti harvinaisen hyvänä miehenä näkemäni perusteella. Joku saa hänestä oikein hyvän puolison. Afrikkalaisen t-paidankin kera!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sopisi Janne minullekaan, mutta pidän häntä silti harvinaisen hyvänä miehenä näkemäni perusteella. Joku saa hänestä oikein hyvän puolison. Afrikkalaisen t-paidankin kera!
Totta, on varmasti hyvä puoliso jolle kulle ja hyvä isä lapsille, jos niitä siunaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jannen t-paita on kiva. Ei mulla muuta.
Mutta se ankean opiskelijaluukun tyylinen kämppä ei.
Punainen sohva? Oikeasti?!?
Mitäs vikaa punaisessa sohvassa????
Ai niin, pitäis olla valkoinen.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta minua puistattaa joka kerta, kun tämä otetaan esille. Kai pidin sitä tilannetta kiusallisena, koska en vaan nää aitoa ihastusta heidän välillään. Se ei tietysti tarkoita, etteikö jotakin intiimiä olisi voinut tapahtua. Selittäisi ehkä riitelyäkin.[/quote
Minusta tosi ällöttävän näköistä. Oikea Casanova 😝.
Jannen esittelyvideo oli kuvattu Afrikassa. Kun täällä pohdittiin olisiko se paita tuliainen Afrikasta. Sieltähän se. Itse en kiinnittänyt koko vaatteeseen mitään huomiota enkä kyllä sohvan väriinkään.
Vierailija kirjoitti:
Jannen esittelyvideo oli kuvattu Afrikassa. Kun täällä pohdittiin olisiko se paita tuliainen Afrikasta. Sieltähän se. Itse en kiinnittänyt koko vaatteeseen mitään huomiota enkä kyllä sohvan väriinkään.
Onkin unohtunut tämmöinen tärkeä huomio aivan tyystin. Jannehan alkaa koko ajan kiinnostaa enemmän 😃
Vierailija kirjoitti:
Mun huomion kiinnittää lähinnä se, että se paita on jotenkin vähän knafti - siis Jannelle huono leikkaus.
Varsinaiselta mökkeilijöiltä juu vaikuttaa tämä K. Kumpa ei kiljuisi itseään väsyksiin. Kohta voi väsähtää näyttelyyn. Baareissa kiljutaan ja hihitellä noin kännissä ja korostetaan terävää slangia. Aikuiset nyt vaan pystyvät hillitsemään käytöstään. Etenkin tiedottaessaan että filmataan. Jotkut eivät vaan pysty hallitsemaan impulsiivisuuttaan missään. Ei ehkä penaalin terävin neito. Sporttailijat on nyt muotia, ja silläkin voi tehostella, baarissakin sillä varmaan tekee vaikutuksen kun ei muulla. Tuhoon tuomittu yritys sanon minä. Kai tästäkin ilmoitetaan ylläpitäjälle:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta minua puistattaa joka kerta, kun tämä otetaan esille. Kai pidin sitä tilannetta kiusallisena, koska en vaan nää aitoa ihastusta heidän välillään. Se ei tietysti tarkoita, etteikö jotakin intiimiä olisi voinut tapahtua. Selittäisi ehkä riitelyäkin.
Mitä kiusallista siinä oli? Emmalle näytti ainakin olevan tilanne ihan ok. Tilanne näytti/oli ihan luonnollinen kummankin puolekta. Turha siitä on ulkopuolisten kiusaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, varsinkin kun nää ei jatkaneet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Varsinaiselta mökkeilijöiltä juu vaikuttaa tämä K. Kumpa ei kiljuisi itseään väsyksiin. Kohta voi väsähtää näyttelyyn. Baareissa kiljutaan ja hihitellä noin kännissä ja korostetaan terävää slangia. Aikuiset nyt vaan pystyvät hillitsemään käytöstään. Etenkin tiedottaessaan että filmataan. Jotkut eivät vaan pysty hallitsemaan impulsiivisuuttaan missään. Ei ehkä penaalin terävin neito. Sporttailijat on nyt muotia, ja silläkin voi tehostella, baarissakin sillä varmaan tekee vaikutuksen kun ei muulla. Tuhoon tuomittu yritys sanon minä. Kai tästäkin ilmoitetaan ylläpitäjälle:)
No minusta on luonnollista, että koskessa kiljutaan. Kyllä siellä huuto pääsee yhdestä jos toiselta, kuka siellä ensikertaa on . Kiljuuhan ihmiset huvipuistoissakin. Ihan normaalia käytöstä, kun pelottaa. On ihanaa, mutta samalla pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Kirjoitit kiukustuneena spagettipötköä.
Mikä sinulla lopulta on kiihtymisesi taustalla? Miten ihminen, jota et varmaankaan edes henkilökohtaisesti tunne, aiheuttaa sinussa tuollaisen reaktion?
Ei Katin ääni särähdä eikä ärsytä. Se narisee. Yle kertoi hiljattain, että narina on yleistynyt.
– Narina on lisääntynyt hirveästi. Jokainen voi kuulla, että moni narisee, Waaramaa sanoo.
https://yle.fi/uutiset/3-11531256