Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
4601/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kovin kaunista mielenmaisemaa sinulla.

Mielestäni kaikki osallistujat ovat kauniita ja ihania. Kaikista en pidä, mutta silti."

No höpötilöpöti vaan sinulle itsensä kohottaja. 

Kaikki on kauniita ja ihania, vaikka et niistä pidäkään, salli mun nauraa!

Jos et jostakin pidä, niin se yleensä johtuu joko ulkoisesta tai sisäisestä rumuudesta. 

Minä vastasin kommentissani vain niihin viesteihin, (mitä muistelin), joissa Miraa kehuttiin kaunottareksi. 

Ilmoitin vain faktan, että tämä ei pidä paikkansa.

Vierailija
4602/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä kirjoitti:

Mielestäni kaikki osallistujat ovat kauniita ja ihania. Kaikista en pidä, mutta silti."

Jos et jostakin pidä, niin se yleensä johtuu joko ulkoisesta tai sisäisestä rumuudesta. 

Minä vastasin kommentissani vain niihin viesteihin, (mitä muistelin), joissa Miraa kehuttiin kaunottareksi. 

Mielipiteesi ei ole fakta. Eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4603/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen itsekin kommentoinut jonkin verran ulkonäköasioita, niin tuollainen ulkonäön arvostelu sinänsä ei tuo mitään lisäarvoa tähän keskusteluun. Ulkonäköasioilla on sillä tavalla merkitystä, että olisi kai hyvä jos se vastapari pitää toista viehättävänä. On todella typerää huudella täällä omia subjektiivisia mielipiteitään faktoina.

Vierailija
4604/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakuprosessi on sellainen ettei sen läpi päästetä mielenterveysongelmaisia, päihdeongelmaisia, autistisia tai mitään muutakaan vastaavaa. Tuollaiset diagnoosit ovat täysin naurettavia ja kertoo vain kommentoijan täydellisestä asiantuntemattomuudesta.  Melkoisen kovassa painetilassa, kameroiden edessä, osallistujat saattavat reagoida tavoilla, jotka yllättävät henkilön itsensäkin.  Mutta ihan tavallisia ihmisiä nämä ovat ja jokaiseltahan taustat on tarkastettu niin, että elämänhallinta on kunnossa.

Vierailija
4605/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan on Miraa kanottareksi kehunut tässä ketjussa.

Ihan perusmimmi.

Toki laihduttamalla ja etuhampaiden korjauksella kaunistuisi jonkin verran.

Vierailija
4606/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilla on ihme tatska.

Vierailija
4607/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan palstan mielestä kauniit ja komeat saisivat puolisoita niin 99,9 % kansasta olisi sinkkuja. 

Jos minä olisin tuolla palsta haukkuisi minut susirumaksi harakaksi. Onneksi palsta ei ole minua parittanut ja mieheni (ilmeisesti patologinen valehtelija) kehuu usein ulkonäköäni. Ja 23 v yhdessä and still going strong. 

Pointti; ulkonäkökeskustelu on AIVAN turha tässä, vaikka koko palsta tuomitsisi jonkun niin se joku voi olla juuri hänelle paritetun mukaan komea / kaunis. 

Toisaalta sama pätee luonteeseenkin, mä olisin palstan mielestä karsea kaakattava lehmä. Mutta mieheni tykkää. Tai sitten henkisellä väkivällalla ja himokkaalla luonteellani olen hänet tähän alistanut. Kuka tietää?

Ihmetteln kyllä että joillain viestin ainoa anti palstalle on jokaisen henkilön ulkonäön haukkuminen.

Vierailija
4608/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jannen t-paita on kiva. Ei mulla muuta.

Mutta se ankean opiskelijaluukun tyylinen kämppä ei.

Punainen sohva? Oikeasti?!?

Vierailija
4609/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä kirjoitti:

Ei todellakaan. Miralla on oudot kasvonpiirteet, kuin hampaaton mummo mussuttaisi pullaa ja nenä olisi saanut täysosuman ja läsähtänyt. Ja se pukeutuminen... Kun siihen lisätään vielä koppava olemus, niin ei ihme ettei miestä ole löytynyt. Olenko minäkin nyt höpötilöpöti mielenmaisemaltani?

Kyllä olet aivan täysin höpötilöpöti. Linkkaapa tähän oma kuvasi muuten.

Vierailija
4610/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. kauden Esa ja Viola myönsivät jälkikäteen, että heillä oli seksiä heti häätöjä ja ovat melkeinpä ainut pari joka kaikilta kausilta on vielä yhdessä. Eli ei se hiljaa kiirehtiminen mikään edellytys liiton onnistumiselle ole, jos kemiat toimii.

Onhan noita nyt muitakin, joka kaudelta keskimäärin yksi. En minä ainakaan tiedä muuta kuin tämän yhden (Sari ja Antti?) jotka erosivat vaikka yhteinen lapsikin. Siis niistä jotka päättivät ohjelman jälkeen jatkaa (ja yhdessä yli vuoden).

Noin muuten, EA-miehet ovat jostain syystä enimmäkseen hieman liian "kilttejä" ja osa naisista taas "vaikeita". Siitäkö syystä ei ole aiemmin natsannutkaan.

Riskinsä siinä hitaasti etenemisessäkin; Tarpeeksi kun seksiä lykkää niin kynnys voi nousta niin isoksi ettei se sitten enää onnistu ja/tai kiinnosta. Välillä tekisi näille pareille mieli sanoa; Menkää nyt jo panem...anteeksi rakastelemaan ja katsokaa kipinöikö!! Voisi olla vapauttava tunne saada se "pois alta".

Vierailija
4611/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut nyt kaikki cmoressa näkyvät jaksot ja ”analyysi” niiden perusteella. Spoilereita siis mahdollisesti.

Mirassa ja Matissa näen potentiaalia, vaikka heidät molemmat täällä lytätty. Mira vaikuttaa toki aika epävarmalta ja varmistelee kelpaahan jne. Matti tähän asti antanut itsestään aika kivan kuvan, huomioi vaimoaan, on kohtelias ja tekee asioita hänen puolesta. Ei ehkä maata jyrisyttävää kemiaa havaittavissa, mutta pientä luonnollisen näköistä kosketusta. Aikuisia ihmisiä. Asuinpaikkavääntö vähän jarruttaa, mutta siinäkin osittain huumoria mukana.

Kati ja Janne ovat kyllä temperamentiltaan hyvin erilaisia. Katin pienetkin tunteet näkyy ja kuuluu isosti ja tykkää niitä hehkuttaa, Janne enemmän itseni kaltanen joka taas ei tunne niin näkyvästi. Esimerkkinä tämä koskenlasku. Itselleni tuli yllätyksenä että Kati kokenut läheisyyden liialliseksi ja ahdistavaksi. Kati ehkä kaipaisi myös sellaista ns. maskuliinisempaa vahvempaa miestä, joka laittaisi hänelle vastaan ja huutaisi koskessa mukana.

Emman ja Tuomaksen kanssakäymisestä en ole tykännyt alusta asti ja vaan vahvistui häämatkalla. Joidenkin mielestä Emman hassun hauska töksäyttely ja kuittailu särähtää omaan korvaan aika pahasti. Myös tapa kommunikoida ei mene yhteen jos toinen pahoittaa mielensä jostain väärinymmärretystä vitsistä ja siihen jäädän roikkumaan. Tuomas kärsivällinen ja selkeästi haluaa ainakin yrittää hyvää hyvyttään vaikka ei varmaan Emmasta kovin kiinnostunut ole Ehkä irrelevantti huomio, mutta Emman nauru alkaa riittämään yhdelle elämälle.

Juuditin ja Tommin oleminen on jotenkin väkinäistä, vähän kiusallista vitsailua ja hassuttelua, mutta romanttisesta kipinästä ei tietoakaan. Välillä ollut tilanne jossa vaikka laseja kilistellessä otetaan ”meille” ja katsotaan silmiin, missä pieni suudelma esim olisi mahdollinen, ja sitten toinen tekeekin typerän ilmeen.

Vierailija
4612/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen itsekin kommentoinut jonkin verran ulkonäköasioita, niin tuollainen ulkonäön arvostelu sinänsä ei tuo mitään lisäarvoa tähän keskusteluun. Ulkonäköasioilla on sillä tavalla merkitystä, että olisi kai hyvä jos se vastapari pitää toista viehättävänä. On todella typerää huudella täällä omia subjektiivisia mielipiteitään faktoina.

Eikö sekin ole ulkonäön arvostelua, kun täällä jonkun mielestä kaikkia osallistujat ovat niin kauniita ja ihania? Arvostelun lisäksi se on valehtelemista, koska eihän todellisuudessa niin ole. Tämä kuitenkin hyväksytään, muttei sitä jos esim. Miran ulkonäköä arvostellaan.

Vierailija
4613/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DrPhil kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. kauden Esa ja Viola myönsivät jälkikäteen, että heillä oli seksiä heti häätöjä ja ovat melkeinpä ainut pari joka kaikilta kausilta on vielä yhdessä. Eli ei se hiljaa kiirehtiminen mikään edellytys liiton onnistumiselle ole, jos kemiat toimii.

Onhan noita nyt muitakin, joka kaudelta keskimäärin yksi. En minä ainakaan tiedä muuta kuin tämän yhden (Sari ja Antti?) jotka erosivat vaikka yhteinen lapsikin. Siis niistä jotka päättivät ohjelman jälkeen jatkaa (ja yhdessä yli vuoden).

Noin muuten, EA-miehet ovat jostain syystä enimmäkseen hieman liian "kilttejä" ja osa naisista taas "vaikeita". Siitäkö syystä ei ole aiemmin natsannutkaan.

Riskinsä siinä hitaasti etenemisessäkin; Tarpeeksi kun seksiä lykkää niin kynnys voi nousta niin isoksi ettei se sitten enää onnistu ja/tai kiinnosta. Välillä tekisi näille pareille mieli sanoa; Menkää nyt jo panem...anteeksi rakastelemaan ja katsokaa kipinöikö!! Voisi olla vapauttava tunne saada se "pois alta".

Joo, se Matin "hiljaa hyvä tulee" ja "ei mihinkään kiire" tuntuu jotenkin tilanteen väistelemiseltä. Ihankuin Matilla olisi mennyt pupu pöksyyn  SEN ASIAN  toteuttamisen kanssa.

Vierailija
4614/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin pari ulkonäköä haukkunutta viestiä ylläpidolle. Jotain rajaa hei siihen arvosteluun. Mitä kukaan voi vaikka nenälleen?

Vierailija
4615/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sekin ole ulkonäön arvostelua, kun täällä jonkun mielestä kaikkia osallistujat ovat niin kauniita ja ihania? Arvostelun lisäksi se on valehtelemista, koska eihän todellisuudessa niin ole. Tämä kuitenkin hyväksytään, muttei sitä jos esim. Miran ulkonäköä arvostellaan.

Mitä ihmeen valehtelua, kun minä ainakin olen alusta asti ollut sitä mieltä, että Mira on miellyttävän oloinen kaunis nainen. Tämä huomio ei tarkoita sitä, että olisin valmis lähettämään häntä Miss Universum-kisoihin, mutta satunpa ainakin minä pitämään tuosta naisesta. Katia kehuit kauniiksi, no kumma juttu, taas täällä yksi sitä mieltä, että enemmänkin tavallisen oloinen. Ovat Jannen kanssa hyvä pari kuitenkin. Mielipiteitä on monia. Faktoja on olemassa, mutta ei silloin, kun on kyse kauneudesta. Joku voi taas kirjoittaa, että pitää kaikkia osallistujia kauniina, koska arvostaa uskallusta heittäytyä, ja heistä jokaisesta huokuu jotakin kaunista. Sinulla taitaa olla huono päivä menossa.

Vierailija
4616/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä kirjoitti:

Ei todellakaan. Miralla on oudot kasvonpiirteet, kuin hampaaton mummo mussuttaisi pullaa ja nenä olisi saanut täysosuman ja läsähtänyt. Ja se pukeutuminen... Kun siihen lisätään vielä koppava olemus, niin ei ihme ettei miestä ole löytynyt. Olenko minäkin nyt höpötilöpöti mielenmaisemaltani?

Kyllä olet aivan täysin höpötilöpöti. Linkkaapa tähän oma kuvasi muuten.

Miksi minä kuvani laittaisin, en minä ole kyseisessä ohjelmassa enkä muutenkaan julkisuudessa. En myöskään ole tarvinnut miehen löytämiseen asiantuntijaraatia ja televisio-ohjelmia.

Vierailija
4617/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DrPhil kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se Matin "hiljaa hyvä tulee" ja "ei mihinkään kiire" tuntuu jotenkin tilanteen väistelemiseltä. Ihankuin Matilla olisi mennyt pupu pöksyyn  SEN ASIAN  toteuttamisen kanssa.

Luulen, että tekisi heille hyvää heittäytyä siihen!

Vierailija
4618/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen valehtelua, kun minä ainakin olen alusta asti ollut sitä mieltä, että Mira on miellyttävän oloinen kaunis nainen. Tämä huomio ei tarkoita sitä, että olisin valmis lähettämään häntä Miss Universum-kisoihin, mutta satunpa ainakin minä pitämään tuosta naisesta. Katia kehuit kauniiksi, no kumma juttu, taas täällä yksi sitä mieltä, että enemmänkin tavallisen oloinen. Ovat Jannen kanssa hyvä pari kuitenkin. Mielipiteitä on monia. Faktoja on olemassa, mutta ei silloin, kun on kyse kauneudesta. Joku voi taas kirjoittaa, että pitää kaikkia osallistujia kauniina, koska arvostaa uskallusta heittäytyä, ja heistä jokaisesta huokuu jotakin kaunista. Sinulla taitaa olla huono päivä menossa.

Oletko selvänäkijä, että olen kehunut Katia kauniiksi? Nyt kristallipallosi taitaa näyttää väärin, koska en ole puhunut hänestä mitään. "Jokaisesta huokuu jotakin kaunista", voi miten runollista.

Vierailija
4619/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ja Matti kiistelee leikkisästi asuinpaikasta.

Emmasta ja Tuomaksesta näytetään Emman nauruhepulit, mökötykset, toisilleen piikittely vaikkakin ymmärrän sen leikkisyyden.

Katista ja Jannesta Katin hyminä, toistensa tuijotus ja lääppiminen.

Juuditista ja Tommista... En oikein osaa sanoa mitään.

Joka tapauksessa, jotenkin tosi vaivaannuttavaa katsottavaa enimmäkseen: "Nonni, kohta Matti heittää jotain asumisesta". "Jaahas, Emmalla hepuli". Ihan kaikkein vaivaannuttavinta on katsoa Jannea ja Katia. Eihän ne oikein edes sano mitään. Kati vain hymisee.

Miksi näistä pareista maalataan katsojille tosi yksipuolista kuvaa? On vähän sellainen joojoo, tiedetään jo - olo. En usko että ovat noin yksipuolisia ihmisinä ja pareina, enkä usko, että siellä ei mitään muuta tapahdu, ja mistään muusta puhuta, kuin mitä nyt on näytetty.

En katso jaksoja ennakkoon, joten en tiedä onko jo jotain muitakin ulottuvuuksia näytetty, kuin mitä tähän häämatkalla 1/2 mennessä on ollut. Mutta tuota viimeisintä jaksoa katsoessa oli jo vähän sellainen hohhoijaa, nähty on - fiilis. Eikä siis johdu noista ihmisistä vaan niistä samojen tilanteiden kierrätyksestä - siitä mitä meille on valittu näyttää.

Tuomas ja Emma on muuten miun lempparit! Ihanan kotosia.

Vierailija
4620/18026 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta laitettu vinkki Kalevauvalle, mammat spekuloi😁

Ketju on lukittu.