Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
3421/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sille viimevuoden valittajanaiselle kuuluu, jolle ei kelvannut mikään (siis se, jolla oli se iso espoolainen myyntimies)? Onkohan uusi rakas jo löytynyt?

Niin se Heidi ja Napakymppi-gate. Enpä tiedä, mutta häntä ei olisi koskaan pitänyt valita tähän formaattiin. Outo, ongelmainen ihminen.

Olen samaa mieltä. Heidi ja Rosa ovat olleet kaikkien aikojen hirveimmät ETA-morsiamet.

En unohtaisi myöskään Maria. Mari ja Petri.

Entäs Veera ja Oskari? Tai Maija ja Pertti?

Vierailija
3422/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut jatkavat, paitsi Kati ja Janne. En ymmärrä miksi heidät on valittu pariksi. Kati on todella epäaidon oloinen kameran edessä. Rasittavaa kikatusta joka välissä. Onko heillä ollut yhtään vakavaa keskustelua mistään, vai onko kaikki hihhih-ihanaa?

Emma ja Tuomas ovat ehkä paras match tällä kaudella. Heidän suhteen kehitystä on kiva seurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3423/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katin nauru tarttuu tänne kotikatsomoonkin.

Minun mielestäni hänellä on sellainen perus virastotädin sieluton nauru, josta tulee lähinnä vähän kolkko olo jos jotain.

Emman hirinä on itselleni sellainen, joka alkaa naurattaa.

Vierailija
3424/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä osaisin kertoa heti useita lapsuusmuistoja, ja ne kyllä kertovat luonteestani paljonkin.

Ehkä sekin toisaalta kertoo luonteesta, jos ei osaa sanoa mitä kertoisi jos pitäisi kertoa parhaita lapsuusmuistoja?

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
3425/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä osaisin kertoa heti useita lapsuusmuistoja, ja ne kyllä kertovat luonteestani paljonkin.

Ehkä sekin toisaalta kertoo luonteesta, jos ei osaa sanoa mitä kertoisi jos pitäisi kertoa parhaita lapsuusmuistoja?

Ketä kiinnostaa?

Sitä vaan, että kyllä nuo parien lapsuusmuistot kertoo heistä ihmisenä.

Miksi olet tässä ketjussa jos ei ohjelmasta ja pareista keskustelu kiinnosta?

Vierailija
3426/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kati oikeasti 29? Olisin veikannu 40+

Vierailija
3427/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi Kati muuten tekee elämässään?

Mitä opiskellut, missä töissä, mitä harrastaa?

Vierailija
3428/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kati oikeasti 29? Olisin veikannu 40+

Minä taas oisin veikannut noin 33-38-vuotiaaksi.

Nelikymppiset on yleensä jo selvästi vanhemman näköisiä.

Vierailija
3429/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin aktiivisesta ja rakastavasta suurperheestä kuten Juuditkin. En näe, että lapsuudenperheiden erilaisuus olisi Juuditille este. Juudit ja Tommi voivat oppia toisiltaan ja saada lisää. Tommi pääsee suurperheen joukkoon ja Juudit näkee ainoan lapsen perheen. Juudit on todella sopeutuvaisen ja tasapainoisen oloinen nainen, joten nämä asiat ei liene ongelmia. Erilaisuus on myös rikkaus.

Toivon todella onnea ja pitkää avioliittoa heille!

Vierailija
3430/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katin nauru tarttuu tänne kotikatsomoonkin.

Minun mielestäni hänellä on sellainen perus virastotädin sieluton nauru, josta tulee lähinnä vähän kolkko olo jos jotain.

Emman hirinä on itselleni sellainen, joka alkaa naurattaa.

Minä tunnistan tuon Katin naurun ja olemuksen taas entisestä elämästäni ison firman myyntiosastolta. Ehkä se kertoo riittävästi, että olen vaihtanut alaa?

Vierailija
3431/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaa vähä lapsellinen, mutta mua edelleen huvittaa, ku kuvaillaa pyörä-Petriksi. Rahka-Petriksi. Pyörä-Petrin morsian. 😅 Johanna ja Markus, Pyörä ja Mari..

Harmi, kun aikaisempia kausia (paitsi viime kausi) ei näy missään. Katsoisin kaikki kaudet uudestaankin.

Voisin kanssa katsoa uudestaan mielelläni. Huvittaa vieläkin, kun Petri tuli pyöränsä kanssa sinne Marin huolellisesti sisustettuun kotiin, ja no.. pyörälle ei tahtonut löytyä sijaa 😅

Se pyörä-Petri vasta olikin outo tapaus. Söi pakonomaisesti niitä Rahkolan, pyöräili jatkuvasti ja kävi salilla kukonlaulun aikaan. Ja sen kaiken olisi vielä ymmärtänyt, jos kyseessä olisi ollut huipputason triatlonisti, jolla kisat juuri tulossa. Vaan vielä mitä, ihan tuiki tavallisen näköinen hemmo, jonka ”urheilulliseen” olemukseen en itse olisi ainakaan kiinnittänyt minkäänlaista huomiota.

Tämä pariskunta on kyllä ollut minulle se mieleenpainuvin kaikista. Varsinkin kun laittoivat pelin poikki jo puolessa välissä. En ikinä unohda Dunderfeldtin ilmettä, kun tapaamisessa suoraan kyseenalaistivat asiantuntijoiden parituksen. Miksi ihmeessä heidät oli paritettu?

Jotain se D. siinä änkytti 😂.

Vierailija
3432/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö mistään muualta ennakkoon jaksoja kuin c-morelta samana päivänä illan jakso aikaisemmin?

No ei tietenkään. Kristallipallosta meinasit?

C-more taitaa mainostaa, että katso jaksot ennakkoon eli näkyy samanpäivän jakso muutaman tunnin aikaisemmin. Yleensähän tuo tarkottas, että voi katsoa kaikki jaksot yhtäkyytiä.

Kristallipallo>tosi hyvä vitsi>not

Vierailija
3433/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaa vähä lapsellinen, mutta mua edelleen huvittaa, ku kuvaillaa pyörä-Petriksi. Rahka-Petriksi. Pyörä-Petrin morsian. 😅 Johanna ja Markus, Pyörä ja Mari..

Harmi, kun aikaisempia kausia (paitsi viime kausi) ei näy missään. Katsoisin kaikki kaudet uudestaankin.

Voisin kanssa katsoa uudestaan mielelläni. Huvittaa vieläkin, kun Petri tuli pyöränsä kanssa sinne Marin huolellisesti sisustettuun kotiin, ja no.. pyörälle ei tahtonut löytyä sijaa 😅

Se pyörä-Petri vasta olikin outo tapaus. Söi pakonomaisesti niitä Rahkolan, pyöräili jatkuvasti ja kävi salilla kukonlaulun aikaan. Ja sen kaiken olisi vielä ymmärtänyt, jos kyseessä olisi ollut huipputason triatlonisti, jolla kisat juuri tulossa. Vaan vielä mitä, ihan tuiki tavallisen näköinen hemmo, jonka ”urheilulliseen” olemukseen en itse olisi ainakaan kiinnittänyt minkäänlaista huomiota.

Tämä pariskunta on kyllä ollut minulle se mieleenpainuvin kaikista. Varsinkin kun laittoivat pelin poikki jo puolessa välissä. En ikinä unohda Dunderfeldtin ilmettä, kun tapaamisessa suoraan kyseenalaistivat asiantuntijoiden parituksen. Miksi ihmeessä heidät oli paritettu?

Jotain se D. siinä änkytti 😂.

Minusta heistä olisi voinut tulla hyvä pari. Sopivasti särmää. Heidän juttunsa tuntui vain lähteneen alussa väärille jengoille. Petri oli minusta hauska ja fiksu.

Vierailija
3434/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Matista ja Mirasta? Löytävätkö fyysistä yhteyttä, vaikka Matti on epävarma ja ujo?

Osaavatkohan olla parisuhteessa, jotenkin huomaa että ovat eläneet itsekseen.

Mira sanoi viime jaksossa, kun Elinan kanssa juttelivat, että on epävarma Matin tunteista vaikka mies sanookin että "on hyvä fiilis". No sama epävarmuus (tunteiden ja kipinän kaikkinainen puuttuminen) välittyy myös katsojalle. Tulee mielikuva, että Matti yrittää parhaansa, kun on kerran leikkiin lähtenyt mutta oikeasti tunteita ei vain ole.

Spoilereiden perusteella homma kääntyy seuraavassa jaksossa parempaan suuntaan, kiva jos näin on!

Vierailija
3435/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Kati muuten tekee elämässään?

Mitä opiskellut, missä töissä, mitä harrastaa?

KTM taitaa olla

Vierailija
3436/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö mistään muualta ennakkoon jaksoja kuin c-morelta samana päivänä illan jakso aikaisemmin?

No ei tietenkään. Kristallipallosta meinasit?

C-more taitaa mainostaa, että katso jaksot ennakkoon eli näkyy samanpäivän jakso muutaman tunnin aikaisemmin. Yleensähän tuo tarkottas, että voi katsoa kaikki jaksot yhtäkyytiä.

Kristallipallo>tosi hyvä vitsi>not

sori, tuohan olikin hyvä juttu, tuo kristallipallo, Iltalehti taitaa käyttää sitä, kun jo eilen oli juttua tämän päivän jaksosta.

Vierailija
3437/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin aktiivisesta ja rakastavasta suurperheestä kuten Juuditkin. En näe, että lapsuudenperheiden erilaisuus olisi Juuditille este. Juudit ja Tommi voivat oppia toisiltaan ja saada lisää. Tommi pääsee suurperheen joukkoon ja Juudit näkee ainoan lapsen perheen. Juudit on todella sopeutuvaisen ja tasapainoisen oloinen nainen, joten nämä asiat ei liene ongelmia. Erilaisuus on myös rikkaus.

Toivon todella onnea ja pitkää avioliittoa heille!

Ei varmastikaan. Samoin olen isosta perheestä. En ole koskaan kokenut sen vaikuttaneen ihmissuhteisiini. Tietty en ole varmastikaan itsekeskeinen, mutta sehän onkin vain plussaa ja osaltaan varmaan suurperheen ansioita. Mutta ainokainen voi samalla tavalla kasvaa toisia huomioonottavaksi. 

Vierailija
3438/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy jäätelöä, ja on kovasti olevinaan iso päällikkö kuuleman mukaan. Onkos isäkin tuttu Tinderistä?

Vierailija
3439/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe Juuditin ja Tommin välillä mitään riskiä siinä, että toinen on suurperheestä ja toinen ainokainen.

Luonteeltaan voivat olla liian erilaisia, mutta kyse on tosiaan luonteesta eikä siitä minkä kokoisesta perheestä on.

Ainoatkin lapset voi olla vilkkaita seikkailija-luonteita, ja suurperheissä on ne rauhalliset omiin oloihin vetäytyvätkin tyypit.

Vierailija
3440/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin uusimman jakson (Matkalla 1/2)

ja mietteet siitä:

Juudit ja Tommi:

Tiedän Juuditin lapsuudesta saakka, enkä jotenkin vaan näe Tommia hänen rinnallaan enkä hänen tyyppisenä.

Saatan kyllä vertailla hänen veljiinsä ja siksi Tommi tuntuu jotenkin laimealta, mutta on vaikea nähdä Juuditia miehen kanssa jonka parhaita lapsuusmuistoja on se kun on ollut yksin kotona syömässä ja katsomassa telkkaria tai pelaamassa Nintendoa ja joka haluaa näyttää Juuditille ensimmäisenä elokuvan ”Inception” eikä mitään erikoisempaa....

Juuditin omat parhaat lapsuusmuistot liittyivät päinvastoin isolla porukalla olemiseen ja tekemiseen (uimareissut) ja hän on sellaisesta perheestä jossa ollaan paljon yhdessä ja lähellä toisia, harrastetaan extreme-lajeja ym. kun taas Tommin mielestä jo tuo Juuditin pieni taiteilu on ”keulimista” (toki huumorilla sanottu, mutta kertoo sekin jotain).

Saattaa olla, että Tommi on liian rauhallinen ja tylsä tyyppi Juuditille kun Juudit itse on aika menevä ja leikkisä ihminen, vaikka omalla tavallaan rauhallinen ja varsinkin tasapainoinen onkin.

Tommihan ei olisi mennyt edes uimaan ilman Juuditia.

Samaa mieltä ajattelin noista lapsuusmuistoista. Kuitenkin se sama lapsi on myös se aikuinen, ja ajattelen, että ompa todella eriävät lapsuuden parhaat muistot. Toisen parhaat muistot liitty nintendon pelaamiseen yksinään ja kun sai syödä herkkuja, ja toinen oli 11 lapsisesta perheestä ja aina tehtiin jotain. Judit nimenomaan sellanen ihanan hullutteleva, leikkisä tms, kun taas Tommi todella itsenäinen ja sellanen liian ”tosikko” sanoisin.

Nytkö pitää olla jo samanlaiset lapsuusmuistotkin, jotta suhde onnistuu :O Aika kovat on pyyteet ja vaateet! Sanon, et kyllä erittäin erilaisia muistoja ja kokemuksia läpikäyneetkin voivat olla loistava match.

Vai miten ihmeessä muuten yhdessä voi olla esim. sellainen pari, joista toinen on viettänyt kesät mökillä, toinen kerrostalon pihalla? Tai toinen ulkomailla reissaten ja toinen sodan jaloissa? Tällaisia pareja on miljoonia.

Älkää pliis nyt ihan kaikesta keksikö varmoja esteitä hyvälle suhteelle! Kaikenlaiset kombot on oikeasti mahdollisia =)

Ketju on lukittu.