Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
3381/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku näkee Emman ja Tuomaksen tunnelman positiivisessa valossa? Huhhei. Töksäyttely jatkuu Emman suunnalta samoin kuin hermostunut kikattaminen. On Tuomakselle tyly ja töykeä. Ja sieltä se ennustamani herneen nenään vetäminenkin tuli, kun Tuomas heitti yhden samantasoisen jutun. Ei jatkoa nähtävissä.

Vierailija
3382/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos seuraavan jakson klipissä viitteitä siihen, että Kati olisi nyt ahdistumassa... Tommikin valitteli erirytmisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3383/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten vaivaannuttavaa katsoa tuota Emman ja Tuomaksen välistä vuorovaikutusta. Ensimmäinen on ihan lapsi ja tarvitsee joka hetkeen vahvistuksen siitä että kelpaa.

Jälkimmäinen alkaa jo kyllästyä ja ylianalysoida toisen lapsellisuuksia ja töksäyttelyjä.

Näille ei pitkää jatkoa näe.

Voi kuule, ihmeen kompleksiset suhteet toimii sit kuitenkin ;) Et ehkä ole täydellinen itsekään, vaikket omia outouksiasi huomaa? Minä luulin olevani lähes täydellinen, kunnes avioliitossani olen saanut huomata, miten kovin epätäydellinen olen. Samoin mieheni. Silti voi rakastaa ja tahtoa <3

Vierailija
3384/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER SPOILER

Häämatkajakso 1/2

Kati ja Janne:

Ovat aidosti ihastuneita. Nyt näkyi Jannestakin, että mieshän on ihan myyty. Kati kommentoi, että tuskin olisivat normaalissa elämässä tavanneet. Onko Kati siis treffaillut ihan eri tyyppisiä miehiä. Vähän jäin miettimään tuota, että kaipaako sittenkin sähäkämpää tyyppiä, vaikka nyt selvästi pitääkin Jannesta. Itselleni tuo kikatus ym olisi aivan liikaa. Toivottavasti Janne jaksaa sitä.

Tommi ja Juudit:

Levollista menoa. Mutta missä on läheisyys ja koskettelu? Alan huolestua, että jääkö tämä kaveruusasteelle. Tai sitten etenevät vain hyvin hitaasti. Heidän vahvuuksiaan taitaa olla kommunikointi.

Tuomas ja Emma:

Emman töykeys jatkuu. Voi luoja tätä naista. Tuomas istui pöydässä syömässä ja pyysi naista pöydän ääreen edes seuraksi. ”En tule”. Ehkä vanhalle pariskunnalle tällainen tavallista, mutta aika outoa käytöstä, kun vasta tutustutaan! Tuntuu, että hänellä ei ole mitään tapoja. Tuomaskin on aika leppoisa, mutta ehkä hänkään ei jaksa tuota loputtomiin. En tiedä. Ei Emmassa ole vikaa ihmisenä, mutta tutustumisvaiheessa harvoin kai tuollainen tyyli iskee kehenkään.

Mira ja Matti:

Matin pitäisi lopettaa välittömästi tuollainen: ”Pidän häntä vähän varpaillaan.” Ei ole aikuista käytöstä. Nyt vaan päättäisivät ne asumiskuviot ja sillä siisti. Tämän parin haaste todella on molempien tietynlainen epävarmuus. Todella harmillista jos lupaava alku tyssää epävarmuuksiin. Mattikin myönsi olevansa hieman ihastunut ja Mira mietti jo jatkoa vuoden päähän.

Tsemppiä kaikille pareille!

Ehkä Tommi ja Juudit ovat sillä tavalla ujoja, etteivät kehtaa kameran edessä kiehnätä? Ja sen verran vahvoja, etteivät katsojien mieliksi ala esittää? Itsekin olen sellainen, että julkiset hellyydenosoitukset tuntuvat vähän noloilta. Ei tarkoita, ettei olisi kuhinaa kahden kesken. 

Vierailija
3385/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Kati ei jaksa kauan feikata, edes häämatkallaan. Sama toistuu, yrittää näytellä odotusten mukaan, onnistumatta siinä. Jannen harkitsevuus varmaan näkyy jatkossa. Höttö Morsian saa siitä aiheen , ja tuo puppu täydentämisestä loppuu. K kuoren alla asuu olletenkin pikku hirviö. Mitä arvelette?

Vierailija
3386/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku näkee Emman ja Tuomaksen tunnelman positiivisessa valossa? Huhhei. Töksäyttely jatkuu Emman suunnalta samoin kuin hermostunut kikattaminen. On Tuomakselle tyly ja töykeä. Ja sieltä se ennustamani herneen nenään vetäminenkin tuli, kun Tuomas heitti yhden samantasoisen jutun. Ei jatkoa nähtävissä.

SPOILER

Juu, itse siis näin muutoin paitsi, että oli se yksi mökötyskohta. Muun töksäyttelyt tuntuvat enemmänkin rempseydeltä. Olihan Tuomaskin sanonut Emmaa jäätäväksi pöntöksi, joka myös oli leikkisästi tarkoitettu. Jos Emma sanoisi Tuomasta siksi, niin johan täällä hyökättäisiin häntä vastaan. Heillä on mielestäni samanlainen rempseä ote. Tuleeko ehkä asuinalueesta jotenkin...?

Vierailija
3387/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

Just hyvä jakso. Emma ja Tuomas erottuu edukseen, heillä on aidosti rento ja hauska meininki, ilo tarttuu kotisohvalle asti. Muut parit on kuin puupökkelöitä näihin kahteen verrattuna.

Mattiin ja Miraan en usko, liian ”asialliset” välit vaikka muuta väittävät. Ehkä samoin Tommilla ja Juuditilla.

Mira ja Janne sitten... plääh. Edelleen se unelmahuttu jatkuu, näitä ei jaksaisi edes seurata. Halia ja pusia ja huokailuja, eivät oikeasti puhu toisilleen mitään.

Ai, vaihtaako Janne siis Katin Miraan?

Vierailija
3388/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Kati ei jaksa kauan feikata, edes häämatkallaan. Sama toistuu, yrittää näytellä odotusten mukaan, onnistumatta siinä. Jannen harkitsevuus varmaan näkyy jatkossa. Höttö Morsian saa siitä aiheen , ja tuo puppu täydentämisestä loppuu. K kuoren alla asuu olletenkin pikku hirviö. Mitä arvelette?

Kati on malliesimerkki ihmisestä, jota en voi sietää. Hänestä huokuu epäaitous ja esittäminen. Epäilemättä hänkin vielä löytää sopivan henkilön vierelleen kuitenkin.

Vierailija
3389/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sille viimevuoden valittajanaiselle kuuluu, jolle ei kelvannut mikään (siis se, jolla oli se iso espoolainen myyntimies)? Onkohan uusi rakas jo löytynyt?

Niin se Heidi ja Napakymppi-gate. Enpä tiedä, mutta häntä ei olisi koskaan pitänyt valita tähän formaattiin. Outo, ongelmainen ihminen.

Olen samaa mieltä. Heidi ja Rosa ovat olleet kaikkien aikojen hirveimmät ETA-morsiamet.

Vierailija
3390/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

Uusin ennakkojakso oli mun mielestä tylsä. Kaikki vaan yhtä tasapaksua onnea ja pumpulihöttöä. Juudittia ja Tommia kuvattiin mun mielestä kaikkein vähiten, eikä heistä saa yhtään sen enempää irti kuin aiemminkaan. Onkohan koko kauden leikkaus samanlainen, mitään draamaa ei näytetä, vaan pelkästään positiivista unelmaa ja hyviä asioita? Tylsää, jos näin. En nimittäin usko, että tällä kaudella onnistumisprosentti parien suhteen ois 100%. 

Leikkaus tietysti voi vaikuttaa, mutta varmaan esitetään kuitenkin jotain olennaista menneillään olevasta vuorovaikutuksesta. Ja kuinka monta draamaparia on jäänyt yhteen? Oman muistini mukaan avioliitto on jatkunut juuri niillä, joiden yhdessäoloa joku voisi kuvailla tylsäksi.

Täällä joku mainitsi aiemmin esimerkiksi Sinin ja Vesan (?). Katselin silloin sitä heidän olemistaan niin, että kylläpä näillä kahdella on jotenkin tylsää ja arkista. No he juuri jäivät yhteen. Toisaalta Anniina ja Ville taisivat kommentoida jossakin haastattelussa, että kyllä hekin ottivat yhteen kuvausten aikana, mutta ruudussa näytettiin enimmäkseen vain seesteistä eloa.

Vierailija
3391/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sille viimevuoden valittajanaiselle kuuluu, jolle ei kelvannut mikään (siis se, jolla oli se iso espoolainen myyntimies)? Onkohan uusi rakas jo löytynyt?

Niin se Heidi ja Napakymppi-gate. Enpä tiedä, mutta häntä ei olisi koskaan pitänyt valita tähän formaattiin. Outo, ongelmainen ihminen.

Olen samaa mieltä. Heidi ja Rosa ovat olleet kaikkien aikojen hirveimmät ETA-morsiamet.

Luulin ensin, että tarkoitit sitä kissanomistajan puolisoa Heidiä. Se nainenhan oli ihana! Puolisosta Mikosta taas ei voi sanoa samaa.

Vierailija
3392/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En unohtaisi myöskään Maria. Mari ja Petri.

Vierailija
3393/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla täysin väärässä, mutta Mira kaiketi toivoisi miestä, joka rakentaa/korjaa terassia ja tekee kiveyksiä. Olen käsittänyt, että Matista ei siihen ole. - joko taidonpuutteesta tai kiinnostuksen puutteesta.

Tämä ohjelma on mielenkiintoinen siksi, että voi reflektoida omia preferenssejään. Toki olen tiennytkin mutta nyt vielä vahvistui, että mInulle ovat tärkeitä miehen käytännön taidot: pitää osata rakentaa oma talo:) MIra saattaa olla tältä osin samanlainen: kädentaitoja pitää olla.

Vierailija
3394/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat näkemykset cmore matkalla jaksosta SPOILER

.

.

.

Emma ja Tuomas: Heillä yksinkertaisesti parhain kommunikaatio, koska puhuvat suoraan heti. Ajatuksia ei tarvi arvailla. Heillä synkkaa hyvin, on naurua ja ”kuin paras kaveri”. Läheisyyttä myös. Suhteen kompastuskivinä näen kyllä Emman pienen kiukkuilun, joka voi olla myös vitsiäkin osakseen. Jaksaako Tuomas aina paikkailla Emmaa?

Kati ja Janne: Eiii... liian erilaisia! Vaikka vastakohdat täydentää toisiaan, on tuossa jo liikaa. Janne rauhallinen, pohtii, Kati taas liian energinen. Olen huomaavinani jo pientä vertailua, ”kun sinä olet tuollainen viilipytty”.. myös keskustelu on ajoittain aika virallisen oloista. Ei sellasta luontevaa. Voisi kuvitella aika stressaavaksi.

Mira ja Matti: Heissä on paljon hyvää, mutta jos täällä on jo juoruttu Matin tinderöinnistä, niin eihän ne varmaan sitten enää yhdessä ole. Heillä kuitenkin huumorikin kukkii, keskustelu ei ehkä aivan kovin luontevaa. Sellaista pientä piikittelyä, mikä on hyväksi, mutta liika on myös liikaa. Molemmilla vähän jääräpäisyyttä.

Judit ja Tommi:

En oikein näe heitä yhdessä. Vaikka kavereina mätsääkin, en oikein usko, että muuten. Liikaa pohtimista, analysointia, keskustelua, mikä varmaan aika energiaa syövää kun ei vaan voi olla luontevasti. Tommissa huomaan pientä päällepäsmäröintiä. Hän päättää, ettei mennä käppäilemään, ja päättää, että katsotaan se ja se leffa.

Vierailija
3395/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaa vähä lapsellinen, mutta mua edelleen huvittaa, ku kuvaillaa pyörä-Petriksi. Rahka-Petriksi. Pyörä-Petrin morsian. 😅 Johanna ja Markus, Pyörä ja Mari..

Harmi, kun aikaisempia kausia (paitsi viime kausi) ei näy missään. Katsoisin kaikki kaudet uudestaankin.

Vierailija
3396/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaa vähä lapsellinen, mutta mua edelleen huvittaa, ku kuvaillaa pyörä-Petriksi. Rahka-Petriksi. Pyörä-Petrin morsian. 😅 Johanna ja Markus, Pyörä ja Mari..

Harmi, kun aikaisempia kausia (paitsi viime kausi) ei näy missään. Katsoisin kaikki kaudet uudestaankin.

Voisin kanssa katsoa uudestaan mielelläni. Huvittaa vieläkin, kun Petri tuli pyöränsä kanssa sinne Marin huolellisesti sisustettuun kotiin, ja no.. pyörälle ei tahtonut löytyä sijaa 😅

Vierailija
3397/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö mistään muualta ennakkoon jaksoja kuin c-morelta samana päivänä illan jakso aikaisemmin?

No ei tietenkään. Kristallipallosta meinasit?

Vierailija
3398/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

Juu, itse siis näin muutoin paitsi, että oli se yksi mökötyskohta. Muun töksäyttelyt tuntuvat enemmänkin rempseydeltä. Olihan Tuomaskin sanonut Emmaa jäätäväksi pöntöksi, joka myös oli leikkisästi tarkoitettu. Jos Emma sanoisi Tuomasta siksi, niin johan täällä hyökättäisiin häntä vastaan. Heillä on mielestäni samanlainen rempseä ote. Tuleeko ehkä asuinalueesta jotenkin...?

Juuri tuota jäätävä pönttö -kommenttia tarkoitin. Oli eka kerta kun itse bongasin Tuomakselta tuota ”samaa huumoria”. Ja herneethän siitä nenään meni. Mökötystä oli muutenkin, ja kaukana toisista oltiin jatkuvasti eri sohvilla, eikä Emma tahtonut mennä seuraksi syömään vaikka pyydettiin jne. Ei siis vaikuta Emma kovin kiinnostuneelta, mutta samalla tuntuu hakevan jotain pönkitystä ja tsemppiä itselleen jatkuvasti.

Vierailija
3399/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

Just hyvä jakso. Emma ja Tuomas erottuu edukseen, heillä on aidosti rento ja hauska meininki, ilo tarttuu kotisohvalle asti. Muut parit on kuin puupökkelöitä näihin kahteen verrattuna.

Mattiin ja Miraan en usko, liian ”asialliset” välit vaikka muuta väittävät. Ehkä samoin Tommilla ja Juuditilla.

Mira ja Janne sitten... plääh. Edelleen se unelmahuttu jatkuu, näitä ei jaksaisi edes seurata. Halia ja pusia ja huokailuja, eivät oikeasti puhu toisilleen mitään.

Kati ja Janne. Voisiko nämä parien nimet saada oikein? Täällä ketjussa esitetään vaikka mitä ihme analyyseja ilman että nimetkään ovat kohdillaan. Nähty useasti.

Vierailija
3400/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kanssa katsoa uudestaan mielelläni. Huvittaa vieläkin, kun Petri tuli pyöränsä kanssa sinne Marin huolellisesti sisustettuun kotiin, ja no.. pyörälle ei tahtonut löytyä sijaa 😅

Se pyörä-Petri vasta olikin outo tapaus. Söi pakonomaisesti niitä Rahkolan, pyöräili jatkuvasti ja kävi salilla kukonlaulun aikaan. Ja sen kaiken olisi vielä ymmärtänyt, jos kyseessä olisi ollut huipputason triatlonisti, jolla kisat juuri tulossa. Vaan vielä mitä, ihan tuiki tavallisen näköinen hemmo, jonka ”urheilulliseen” olemukseen en itse olisi ainakaan kiinnittänyt minkäänlaista huomiota.

Ketju on lukittu.