Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt huomannut mitään ongelmaa Mirassa ja Matissa. Yritetäänkö heistä nyt väkisin keksiä jotain ikävää?
Osa kommentoijista on yhden jakson edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" ihan kaunis morsian"
Näin sanoo pettynyt sulhanen (Matti). :D
Tampereen murretta. Ei sev väliä vastataan, ku ollaan innoissaan jostain :)
Itsekin täällä 30 vuotta asunut eikä oo mikään murre juttu. :D "ihan kaunis" sanotaan, kun ei ole kaunis muttei rumakaan. Perusnätti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä näillä kaikilla pareilla on mahdollisuus onnistua. Paljon se riippuu sitten myös itsestä ja omasta käytöksestä, että mikä se lopputulema sitten on. Matchit on mielestäni hyvät ja nyt pallo on näillä ihmisillä itsellään ja he määrittävät jatkon.
Match mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matilla kiire jo hääyön viettoon :D
Matilla on sellainen vihjaileva tyyli koko ajan. Minullekin tulee hänestä sellainen panomies
fiilis ”saako ottaa kaikki pois”:)Ja se jatkuva vihjailu Miralle asuinpaikan muuttamisesta Pirkkalaan. Ja Mira taas suunnittelee pientä piharemonttia, jonka Matti tekisi. Ja Matti kun vaikuttaa kaikkea muuta kuin remppamieheltä (voin tietysti olla väärässä).
Ei taida ehtiä remontteja tekemään, kun aika menee lätkämatseissa ja golfkentällä. En tiedä tunteeko kukaan golfia yhtään, mutta ne kierrokset kestää aivan järkyttävän kauan! En minäkään lajista muuta tiedä kuin sen, että golfarit on kuin joku oma heimonsa ja lajiin kuluu aikaa. Matille sopisi joku, jonka kanssa voisi yhdessä pelata. Toisaalta siihen lätkäfaniuteen taitaa päteä vähän sama homma jos kerta ihan kiertää niissä matseissa eri kaupungeissa. Ihme, ettei ole urheilupiireistä löytänyt ketään.
hetti888 kirjoitti:
Mira sanoo, että ei ole varma mitä mieltä Matti on ja kyselee aikooko Matti vielä pitää sormusta sormessa. Joskus toki tämä voi olla epäilystä, joka on turhaa, mutta joskus myös ihan aito huomio: jos on läheinen toisen kanssa, niin kyllä sitä tuntee haluaako toinen olla lähellä ja ihaileeko sinua vai ei. Häälahjaksi sai "kyynel"-korun. :/
Kati sai samanlaisen korun ja viime vuonna Heidikin sai saman korun.
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt huomannut mitään ongelmaa Mirassa ja Matissa. Yritetäänkö heistä nyt väkisin keksiä jotain ikävää?
En minäkään. Toisaalta viime vuonnakin täällä oli Heidin ja Oskarin haukkujia (tai siis erityisesti Oskarin) heti kun kausi alkoi, vaikka heilläkin näytti alkumetreillä menevän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ”oikea” parisuhde tarkoita sitä että toiselle olisi jotenkin oikeutettua arvostella ja haukkua osittain huumorin varjolla pienimmistäkin asioita, kuten nyt vaikka se tomaattien leikkaaminen. Ihan turhaa negatiivista ilmapiiriä. Jos tämä on jollekin se oletus parisuhteessa olemisesta niin onnea elämään vaan
Joka päivä naljailemme mieheni kanssa erilaisista asioista. Yleensä hänen tapansa on ainoa oikea, kuten myös minun. Kohta kymmenen vuotta takana ja kaksi lasta, eikä mitään hätää. Mies tekee muuten mielestäni salaatin ihan väärin. Hänen mielestään täytän tiskikoneen väärin. Käytämme omia tapojamme, ja siedämme sitä ”väärää salaattia” tai ”huonosti täytettyä tiskikonetta”. Edelleen mies kommentoi, että tiskikone täytetty väärin. Miksi minä tuosta hermostuisin? Heitän jotakin takaisin. Kyllästyisin kuoliaaksi jos kotona vallitsisi aina joku hiljainen harmonia. On monia tapoja elää.
Juuri näin. Lisäisin tähän vielä pyykinpesun, jota miehet ei osaa lainkaan. Kyllä näistä arkisista perusasioista tulee räpätettyä vielä 20 vuoden jälkeenkin. Ja minä kyllä olen tarkka vaikkapa kírsikkatomaattien leikkaamisesta ja varsinkin siitä, jos ne on jätetty kokonaisiksi. Naljailu vältetään ainoastaan sillä, että toinen osapuoli tekee kaiken YKSIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi ja Juudit❤️
Jummi <3
Toodit <3
Isäni golffaa. Riippuu radasta, välillä käy vaan harjoitusradan ja lyömässä avauksia, menee parista tunnista neljään. Tosin on jo vanha mies ehkei pisimpiä ratoja kierrä.
Jos kiertää pitkän ja käy välillä clubilla syömässä niin saahan siellä aikaa kulumaan. En silti pitäisi ongelmana.
Juudit ja Tommi 💗💗💗 Enskareiden historian ihanin pari hääjakson perusteella. Ihania ihmisiä, kauniita sieluja ja se säteilee heistä myös ulkoisena kauneutena.
Juuditin isä on kyllä symppis.
Lahjoista oli puhe. Ne villasukat. Olen pahasti villalle allerginen, mutta arvostan kovasti käsityötä. Hieno ele, onneksi suurin osa ei ole allergikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Matti kun hikoaa naamasta....
Tuskanhikeä pukkasi, kun tajusi, mihin itsensä laittoi. Jotenkin välttelevä olemukseltaan ja elekieleltään.
Ettei vaan ole ympäristön toive, että Matti ottaisi vaimon ja vakiintuisi? Jospa hän kuitenkin on pohjimmiltaan ikuinen poikamies, jolle avioliitto on vain sopiva kulissi, koska se ”kuuluu asiaan”?
Kristiina xx kirjoitti:
Moneskohan lapsi Juudit on 12-lapsisessa perheessään?
Juuditin ja sisarukset 12 kaikkiaan ovat syntyneet 1979- 2004 välillä. Vanhimman ja nuorimman välinen ikäero on peräti 25 vuotta.
Juuditin isä vanhoillislesta on saanut jonkin arvokkaan tunnustuksen SPR: tä, koska on puolustanut homoja ja vaatinut, että lasten hyväksikäytöt on tutkittava perusteellisesti. Tunnetusti listojen suvuissa on insestiä tms.
Parit ovat ihan tavallisen oloisia suomalaisia. Mitenkähän sitten, jos jompikumpi olisi vaikka puoleksi musta tai vaikka Afrikasta tai Kiinasta adoptoitu. Tuollaiset etnisyysseikat ovat parinvalinnassa hyvin voimakkaita.
Mitä, Tommin tanssihan oli hieno, oletko koskaan kuullut nykytanssista? Vaikuttaa muutenkin ajattelevaiselta, luovalta ja hyvältä tyypiltä tuo Tommi, kuten vaimonsa. Kaikkea hyvää heille!
Juu. Tummista.