Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Siis ai kauhee tuo Mira ja Emma... Miralla ei ole persoonaa ja Emmalla liikaakin.
Kumpikin hyötyisi stylistin konsultaatiosta ja taitavasta kampaajasta melkoisesti!
Varo kohta saat vihat päällesi :D
Siis hyvänen aika kun Mira ja Matin äiti ovat saman näköisiä!
Eikö sitä aina sanota että mies etsii äitinsä kaltaista naista niin asiantuntijat ovat kyllä siinä onnistuneet ainakin ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siis nuo Mira ja Matti, ai kauhee :D Kemiaa tasan saman verran kuin kahdella kuolleella lahnalla.
Hääpäivänä Matin kaverit kyselivät että mitäs tykkäät niin Matti vaan toteaa että kiva kun on kaunis morsian. Matin kaverit vaan katsoo hiljaa hämmentyneinä vieressä silleen 'WTF' :D
Matti on just niitä 13 tusinassa kavereita jotka kokee ettei heissä ole mitään vikaa (eikä toki varmasti olekaan mutta tosiaan, ylitarjonta) ja siksi pitäisi saada instafitness-beibe.
Kuitenkin Matti voisi joskus käydä lauantaina Prismassa ja katsoa monellako kaltaisellaan jepukalla on sellainen. Suurimmalla osalla on tuommoinen Miran tyyppinen mamma ja pari kirkuvaa kakaraa. Matti ei vaan itse tätä hahmota. Hänelle on tehty tason mukainen match.
Kiitos osuvasta analyysista! Matti on todennäköisesti päätynyt ohjelmaan juuri siksi, koska ei ole vielä hahmottanut, että lähestyy kenties vääräntasoisia naisia. Nyt onkin jännä paikka, kun hänet on mätsätty sopivasti. Voisin hyvin nähdä heidät Järvenpään Prismassa. Onkohan siellä Prismaa.
Ihanat Juudit ja Tommi. Ja aivan ihana häämekko! Tykkään hihallisista, ehottomasti.
Toivon tästä parista pysyvää, mutta saa taas nähdä.
Moneskohan lapsi Juudit on 12-lapsisessa perheessään?
On niitä ihmisiä, joilla on väliä, pursuaako tomaatista siemenet pihalle vai ei, jos tietää, miten ne voi leikata ilman, että niin käy. On olemassa ihmisiä, joille on aivan sama, miten ne asiat hoidetaan, joille itsellä ei ole suurta väliä. Kun tulee kyse asioista, jotka merkitsevät hänelle, kiinnostusta "oikeaan" tapaan löytyy.
Osa meistä ei jaksa hermostua mistään, millä ei ole mitään tekemistä isojen arvovalintojen kanssa, osa säätää ihan pienintäkin asiaa. On ehkä yllätys, mutta monesti nämä kaksi ovat naimisissa keskenään.
Samasta syystä kroonisen myöhästelijän puoliso on pedantti ajoissa olemisen suhteen, toisen ottaa rennosti kotityöt toisen ollessa lähes siivousfriikki ja intohimoisesti kokkaavan puoliso polttaa vedenkin pohjaan.
Kristiina xx kirjoitti:
Veikkaan että yksi vanhimmista tytöistä. Usein eivät itse halua lapsia sillä joutuvat huolehtimaan liikaa pienemmistä sisaruksista jo lapsena.
Mira sanoo, että ei ole varma mitä mieltä Matti on ja kyselee aikooko Matti vielä pitää sormusta sormessa. Joskus toki tämä voi olla epäilystä, joka on turhaa, mutta joskus myös ihan aito huomio: jos on läheinen toisen kanssa, niin kyllä sitä tuntee haluaako toinen olla lähellä ja ihaileeko sinua vai ei. Häälahjaksi sai "kyynel"-korun. :/
SPOILER
Tuo asuinpaikasta vääntäminen on niin kummallista. Miksi ihmeessä olettaa, että kumppani on lähiseudulta/haluaa muuttaa juuri sinun luoksesi? Luulisi, että moni osallistujista on jo tsekannut Tinderistä/nettitreffeiltä lähiseutujen tarjonnan ennen ohjelmaan osallistumista.
Plus itse ajattelen, että hyvän tyypin osuessa kohdalle asuinpaikka ei ole lapsettomilla ihmisillä kynnyskysymys (perheellisillä toki on lasten koulut yms kuviot). Itse asuin Espoossa ja mieheni Turussa, kun tavattiin aikoinaan, eikä todellakaan ollut välimatka este.❤️
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Veikkaan että yksi vanhimmista tytöistä. Usein eivät itse halua lapsia sillä joutuvat huolehtimaan liikaa pienemmistä sisaruksista jo lapsena.
Juuditin isä taisi sanoa, että avioliittoa on takana yli 40 v. Juuditilla on siis varmasti useampikin vanhempi sisarus, kun hän on vasta kolmekymppinen.
Onko se tyypillistä, että lestadiolaisuudesta eronnut nainen ei halua ollenkaan omia lapsia?
Tommi ja Juudit❤️Miten ihanan avoimia ja valoisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nuo Mira ja Matti, ai kauhee :D Kemiaa tasan saman verran kuin kahdella kuolleella lahnalla.
Hääpäivänä Matin kaverit kyselivät että mitäs tykkäät niin Matti vaan toteaa että kiva kun on kaunis morsian. Matin kaverit vaan katsoo hiljaa hämmentyneinä vieressä silleen 'WTF' :D
Matti on just niitä 13 tusinassa kavereita jotka kokee ettei heissä ole mitään vikaa (eikä toki varmasti olekaan mutta tosiaan, ylitarjonta) ja siksi pitäisi saada instafitness-beibe.
Kuitenkin Matti voisi joskus käydä lauantaina Prismassa ja katsoa monellako kaltaisellaan jepukalla on sellainen. Suurimmalla osalla on tuommoinen Miran tyyppinen mamma ja pari kirkuvaa kakaraa. Matti ei vaan itse tätä hahmota. Hänelle on tehty tason mukainen match.Kiitos osuvasta analyysista! Matti on todennäköisesti päätynyt ohjelmaan juuri siksi, koska ei ole vielä hahmottanut, että lähestyy kenties vääräntasoisia naisia. Nyt onkin jännä paikka, kun hänet on mätsätty sopivasti. Voisin hyvin nähdä heidät Järvenpään Prismassa. Onkohan siellä Prismaa.
Järvenpäässä on Prisma.
Juudit ja Tommi on todella hyvä match!
Tää on huisia. Tulin jo ennen häitä tänne sanomaan, että tunnen Matin ja millaisia naisia hän aiemmin jahdannut. Ja millaisista naisista sanonut kertonut pitävänsä. Ja sanoin, että Matti ei lämmennyt Miran ulkonäölle, koska blondi ja tukeva. Niin sain rippiä ja alapeukkua. Ja nyt kommentti toisen perään todetaan sama. :D
Olen katsonut sen kauden, missä olivat Viola ja Esa (ensimmäinen kausiko?) ja nyt aloitin katsomaan uusinta kautta ja viime vuoden kautta. Näiden perusteella minulle on välittynyt kuva, että enemmän nämä miehet ovat olleet avoimempia ja tyytyväisempiä puolisoihinsa kuin naiset. Miehet vaikuttavat rennommilta ja avarakatseisimmilta.
Veikkaan että Tommin ja Juuditin lapsikannan syyt ovat molemmilla ekologiset.
Kristiina xx kirjoitti:
Onko se tyypillistä, että lestadiolaisuudesta eronnut nainen ei halua ollenkaan omia lapsia?
Ennemmin sanoisin, että ihmiset, joilla on ollut lapsuudessa/nuoruudessa raskaita kokemuksia, harkitsevat vanhemmuutta erityisen tarkkaan. Ei haluta omien mahdollisten lasten kokevan samaa, mitä on itse kokenut. Osa jättää lapset siksi "hankkimatta".
Tätä olen koko ajan sanonut. Elekieli ei vastaa sitä, mitä hän sanoo. Matista ei ota selvää mitä hän oikeasti ajattelee. Mirakin taisi uusimmassa jaksossa viitata jotenkin siihen, että on epävarma Matista. Ehkä se ei olekaan vain Miran omaa epävarmuutta, vaan sitä, että Matti ei tohdi kertoa kaikkea. Voisi se Mattikin nyt ehkä vain sanoa jos joku mietityttää.