Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
.
.
.
.
.
Ekan jakson + hääjaksojen perusteella ajattelin Katin & Jannen sekä Juuditin & Tommin olevan unelmamätsit, Emman & Tuomaksen tilanteen olevan toivoton ja Miran & Matin jutun toimimaton, ja nyt uusimman Cmore -jakson jälkeen fiilikset ovat osin kallistuneet toisiin.
.
Edelleen olen samaa mieltä siitä että Miran ja Matin juttu ei toimi. Homma on väkinäistä, vaikka muuta sanovatkin.
.
Emma ja Tuomas on sinänsä ihan viihdyttävää katsottavaa, mutta kyllähän tuo Emman töksäyttely ainakin minua rassaa, Tuomas vaikuttaa ottavan lunkisti. Mutta niin otti Miinakin Heikin töksäyttelyt päällisin puolin lunkisti, silti ikävät kommentit kuitenkin tekivät suhteelle tuhojaan. Tuomas joutuu ehkä nielemään liikaa? No, aika näyttää. Itse en pidä tuollaisesta tavasta töksäytellä, vaikka muutoin noin avoimesta ja suorasta kommunikaatiosta pidänkin. Tämä pari on täysi arvoitus.
.
Juudit ja Tommi vaikuttivat tämän jakson perusteella jotenkin enemmän kavereilta, vaikka sinänsä hyvin toisilleen sopivatkin. En enää ole ihan satavarma, miten jatkossa käy, mutta taatusti kunnioittavat toisiaan ja vähintäänkin ystävystyvät.
.
Kati ja Janne taitavat sittenkin olla niin erilaisia, että mahtavatko menettää kipinänsä lopulta - tai jopa melko nopeasti kun ensihuuma haihtuu ja arkiset tavat olla ja elää ja reagoida asioihin tulee enemmän esiin?
Kyllä viiltää, että Emma tosiaan haukkui huomenlahjankin. En näe, että tuollaisella ikävällä suorapuheisuudella päästäisiin kovin pitkälle. Ei pidä liiaksi luottaa siihen että toinen ottaa tölväisyt vaan leppoisasti, kyllä ne ihon alle menee. On eri asia olla tärkeiden asioiden suhteen suorapuheinen kuin dissata kaikkea mitä toinen edustaa, edes naurun saattelemana.
Emma on niin suorapuheinen, että pistää miettimään, onko hänellä joku diagnoosi (eipä kai katsojille sillä sinällään merkitystä pitäisi olla, mutta onko tuo vain loukkaavaa ja huonotapaisuutta, vaiko onko tosiaan diagnosoitu 'selitys' moiselle).
Vaikka T ei näytä, että loukkaantuisi, niin kyllä nuo joka kerta vähän haavoittaa ja rikkoo suhdetta, varsinkin noin tuttavuuden alussa... Siis kenellä ei ole käytöstapoja pitää mölyt mahassaan, jos ventovieraan sinulle ostama lahja ei ole unelmiesi mukainen???
Vastenmielistä miten heti ollaan antamassa diagnoosia, mikäli joku ei kilju ja pompi kuin joku päätön kana ilosta. Milloin tällainen vähän amerikkalainen tapa on muutenkin rantautunut Suomeen? Emma puhui vaan totta sanoessaan, ettei koru on paras lahjavalinta tällaisessa tilanteessa. Hän kuitenkin lopulta kehui korua ja myös kiitti siitä. Tulee taas fiilis, että tänne kommentoijat eivät koskaan saa itse olla parisuhteissaan ääntänsä kuuluviin ja kadehtivat Emmaa, kuka on aidosti oma itsensä ja Tuomas ainakin vaikuttaa ihastuneelta. Tomaattien leikkaamisesta nillittävät eivät sen sijaan ole koskaan parisuhteessa olleetkaan, kun pitävät tuollaista kommentointia niin vaarallisena.
Huomaa, että nyt kun kukaan ei voi enää väittää Tuomaan olevan tyytymätön Emman ulkonäköön, alkaa kaikenlainen muu kyttääminen. Joillekin tulee henkilökohtaisena loukkauksena, että Emman kaltainen ihminen viehättää (näiden ihmisten halveksimalla) persoonallaan Tuomasta, ja että heillä näyttää klikkaavan hyvin.
Onko Tuomas muka jossain kohdassa sanonut Emman olevan kaunis tai viehättävä? Mennytkin ihan ohi tämmöinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ”oikea” parisuhde tarkoita sitä että toiselle olisi jotenkin oikeutettua arvostella ja haukkua osittain huumorin varjolla pienimmistäkin asioita, kuten nyt vaikka se tomaattien leikkaaminen. Ihan turhaa negatiivista ilmapiiriä. Jos tämä on jollekin se oletus parisuhteessa olemisesta niin onnea elämään vaan
Joka päivä naljailemme mieheni kanssa erilaisista asioista. Yleensä hänen tapansa on ainoa oikea, kuten myös minun. Kohta kymmenen vuotta takana ja kaksi lasta, eikä mitään hätää. Mies tekee muuten mielestäni salaatin ihan väärin. Hänen mielestään täytän tiskikoneen väärin. Käytämme omia tapojamme, ja siedämme sitä ”väärää salaattia” tai ”huonosti täytettyä tiskikonetta”. Edelleen mies kommentoi, että tiskikone täytetty väärin. Miksi minä tuosta hermostuisin? Heitän jotakin takaisin. Kyllästyisin kuoliaaksi jos kotona vallitsisi aina joku hiljainen harmonia. On monia tapoja elää.
Aamen! Juuri tästä syystä sanoinkin, että nämä tomaatin väärinleikkaamisesta valittavat ihmiset eivät ole koskaan parisuhteessa olleetkaan, kun näkevät tällaisen toiminnan niin hirvittävän huonossa valossa. Relatkaa!
Mielipiteitä on monia. Minun mielestäni taas siinä suhteessa pitäis ”relata” ja olla nalkuttamatta ja ottamatta itseensä siitä jos se tomaatti nyt on eri tavalla leikattu kun mitä itse tottunut tai tiskikone täytetty eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ”oikea” parisuhde tarkoita sitä että toiselle olisi jotenkin oikeutettua arvostella ja haukkua osittain huumorin varjolla pienimmistäkin asioita, kuten nyt vaikka se tomaattien leikkaaminen. Ihan turhaa negatiivista ilmapiiriä. Jos tämä on jollekin se oletus parisuhteessa olemisesta niin onnea elämään vaan
Joka päivä naljailemme mieheni kanssa erilaisista asioista. Yleensä hänen tapansa on ainoa oikea, kuten myös minun. Kohta kymmenen vuotta takana ja kaksi lasta, eikä mitään hätää. Mies tekee muuten mielestäni salaatin ihan väärin. Hänen mielestään täytän tiskikoneen väärin. Käytämme omia tapojamme, ja siedämme sitä ”väärää salaattia” tai ”huonosti täytettyä tiskikonetta”. Edelleen mies kommentoi, että tiskikone täytetty väärin. Miksi minä tuosta hermostuisin? Heitän jotakin takaisin. Kyllästyisin kuoliaaksi jos kotona vallitsisi aina joku hiljainen harmonia. On monia tapoja elää.
Aamen! Juuri tästä syystä sanoinkin, että nämä tomaatin väärinleikkaamisesta valittavat ihmiset eivät ole koskaan parisuhteessa olleetkaan, kun näkevät tällaisen toiminnan niin hirvittävän huonossa valossa. Relatkaa!
Se tomaattiasia saattoi sitäpaitsi olla joku ns. ammattitautihuomio. Eikö Emma ole tarjoilija. En tiedä paljon ravintola-alasta, mutta kai jossain kokkikoulussa opetetaan tietyt tavat leikata ne vihannekset.
Ihanaa kun Tommi ja Juudit katsoivat kumpikin toista silmiin sanoessaan tahdon. Muutenkin vaikuttavat fiksuilta ja tosi samanlaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä on monia. Minun mielestäni taas siinä suhteessa pitäis ”relata” ja olla nalkuttamatta ja ottamatta itseensä siitä jos se tomaatti nyt on eri tavalla leikattu kun mitä itse tottunut tai tiskikone täytetty eri tavalla.
Voit vapaasti toteuttaa tätä toimintamallia omassa parisuhteessasi sitten tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en todellakaan muuttaisi koko ikäni pääkaupunkiseudulla asuneena täältä mihinkään! Eli toivottavasti asiantuntijat ovat selvittäneet muuttohalukkuuden alussa. Lähinnä ajattelen Miraa ja Mattia.
Joo, itse voisin muuttaakin, jos kunnolla kolahtaisi, mutta kyllä se todella iso asia olisi. Täällä on kuitenkin työt, perhe, ystävät.
Tässä ohjelmassa ei kannattaisi parittaa ihmisiä kovin pitkien välimatkojen päästä. Se ei ole mikään lupaava alku, että pitäisi alkaa uusia töitä hakemaan, uutta ystäväpiiriä uudelta kotipaikkakunnalta jne. Jos ei ole umpirakastunut ja täysin varma suhteesta, en ryhtyisi.
...kuitenkin useampi onnistunut pari on asunut eri paikkakunnilla: Turku -Hki (Johanna ja Markus), Tampere - Alavus (tai joku muu pikkupaikka, Sini-Vesa)... Vähän kummallista, että heti nostavat liian korkealle tuon paikkakunta-asian, olisko sellainen takaportti paniikissa? Kun ihan hyvin voi kesän yhteiselon jälkeen jatkaa rauhallisemmin seurustellen, muuttaa yhteen rauhassa.
Markus oli Porvoosta ja Vesa Turengista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa nyt sitten huomioon sekin,että Emma ja Tuomas ovat reilusti alle kolmekymppisiä. Ei silloin vielä ole välttämättä parisuhdetaidot hioutuneet huippuunsa, monilla ei ole koko elämänsä aikana. Tuomas ei näyttänyt ottavan itseensä noita Emman kommentteja ja Emmakin naureskeli itselleen. Nyt vähän armoa.
Anteeksi en jaksanut lukea kuin 10sivua mutta huutelen täältä sivusta tuosta Juuditista. Miten ihana häämekko ja tyyli, niin kaunis morsian <3
Muutenkin koko tyyppi on aivan ihana, oon aivan ihastunut ja vain tän parin takia seuraan koko ohjelmaa! Tosi hyvä mätsi Tommin kanssa.
Voi Matti kun hikoaa naamasta....
Vierailija kirjoitti:
Onpas Juudit kaunis nainen.
Samaa mieltä. Olen salaa rakastunut häneen. Tuo hänen erityinen hyväksyvä tapansa olla liittyy varmasti jotenkin siihen perhetaustaan ja kristillisyyteen. On kaunis monella tapaa.
En kestä miten vetovoimainen tuo Tuomas on :D
Miksi Mira roikotti hääkimppua kun tulivat ulos?
Vierailija kirjoitti:
Tuskanhikeä pukkasi, kun tajusi, mihin itsensä laittoi. Jotenkin välttelevä olemukseltaan ja elekieleltään.
Siis nuo Mira ja Matti, ai kauhee :D Kemiaa tasan saman verran kuin kahdella kuolleella lahnalla.
Hääpäivänä Matin kaverit kyselivät että mitäs tykkäät niin Matti vaan toteaa että kiva kun on kaunis morsian. Matin kaverit vaan katsoo hiljaa hämmentyneinä vieressä silleen 'WTF' :D
Matti on just niitä 13 tusinassa kavereita jotka kokee ettei heissä ole mitään vikaa (eikä toki varmasti olekaan mutta tosiaan, ylitarjonta) ja siksi pitäisi saada instafitness-beibe.
Kuitenkin Matti voisi joskus käydä lauantaina Prismassa ja katsoa monellako kaltaisellaan jepukalla on sellainen. Suurimmalla osalla on tuommoinen Miran tyyppinen mamma ja pari kirkuvaa kakaraa. Matti ei vaan itse tätä hahmota. Hänelle on tehty tason mukainen match.
Vierailija kirjoitti:
Tällehän Matti tai kukaan muu ei mitään voi. Varmaan ketä tahansa hikoiluttaisi kuumana kesäpäivänä puku päällä omissa häissä hermostuksissaan kun odotat tapaavasi tulevan vaimon ekaa kertaa kuvausvalot palaen ja kamerat naamassa..
Siis ai kauhee tuo Mira ja Emma... Miralla ei ole persoonaa ja Emmalla liikaakin.
Kumpikin hyötyisi stylistin konsultaatiosta ja taitavasta kampaajasta melkoisesti!
Ekan jakson perusteella haukuin Juuditin häätyylin. Nyt mielipide muuttui. Se välähdys puvun sovituksesta oli varmaan kuvattu omituisesta kulmasta, kun hihat näyttivät siinä aivan liian pitkiltä (tai sitten niitä oli nyt lyhennetty?). Todella ison parannuksen teki myös tällä palstalla paljon puhuttu silmälasien pois jättäminen. Oikein onnistunut häätyyli ja kaunis morsian!
Siinä puolestaan ennustukseni näyttäisi osuneen oikeaan, että Juuditilla ja Tommilla näyttää olevan kehitteillä enemmän kaverikemiat kuin romanttiset/seksuaaliset kemiat. Edelleen toivon että sitä romanttistakin silti kehittyisi ajan kanssa. Juuditin reaktio Tommin tanssiin oli ihana. Tommi osoitti hienoa rohkeutta ja luovuutta tanssiesityksellä.
Mira ja Matti vaikuttivat häissään aika jähmeiltä. Kummankin äänensävy kuulosti jotenkin pettyneeltä ja ikään kuin valmiiksi tulehtuneelta. Keskustelusta jäi sellainen tunne, että jopa samaa mieltä ollessaan heidän äänensävynsä tai puhetapansa oli sellainen, kuin he olisivat riidelleet. Oli aika outoa seurattavaa.