Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan ensi tiistain tv-loppujakson jälkeen jotain tuoreita klippejä, joissa valotetaan tämänhetkistä tilannetta? Olisi todella kiva tietää millaisissa fiiliksissä osallistujat tällä hetkellä on koko sarjan itsekin nähtyään, ja että miten ainoan jatkaneen parin Katin ja Jannen kävi kuvausten päätyttyä.
.
Itse olen nähnyt kaikki jaksot c morelta ja loppukaneettina haluan laittaa vielä positiivisen listan kaikista ja jättää miinuskohdat pois:
+ Juudit: fiksu, lämminsydäminen, suloinen, varmasti helppo ja mutkaton kumppani jollekulle
+ Tommi: oman tiensä kulkija
+ Mira: nätti ja naisellinen, hyväntahtoinen
+ Matti: tyylikäs ja siisti, sympaattinen, huumorintajuinen, herkkä, hyväntahtoinen, yllätyksellinen
+ Emma: söpö, kaunis, herkkä
+ Tuomas: komea, reipas, aito, avoin, mutkaton
+ Kati: kaunis, eläväinen
+ Janne: komea, sympaattinen, liikunnallinen, kohtelias, huomaavainen, sanoittaa mietteitään selkeästi, EA-miesten aatelia, ihana
Ihan pelastit monen päivän noilla positiivisilla näkökannoillasi. Olen samaa mieltä ja yleensä pyrin näkemään aina mieluummin positiivista kuin negatiivista ihmisissä. Anna hyvän kiertää!
. Sinä tarvitset hyvin älykkään, lämpöisen, rakastava, sinua kunnioittava naisen---anteeksi virhe, piti olla miehen!!! , löydät kyllä sellaisen
Kirjoitin väärin, usein kirjoittelen väärin...vaikka olen myös yliopiston käynyt!!!!
yst kirjoittava akateeminen äiti1954
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vähän ihmettelen, ettei Mira ja Matti päässeet fyysisessä läheisyydessä edes alkuun! Siis miten se on oikeastaan mahdollista?
Onko tästä aiheesta olemassa muuta kuin ilmeisen epäluotettavan Matin kommentointia?
Kenelles sitten Mira ajatteli olevansa raskaana, kuten yhdessä jaksossa arvuuttelee lopussa? Ellei Matille...Matti menee kyllä ilmaisen perään, ihan varmaan....
akateeminen äiti1954 kirjoitti:
. Sinä tarvitset hyvin älykkään, lämpöisen, rakastava, sinua kunnioittava naisen---anteeksi virhe, piti olla miehen!!! , löydät kyllä sellaisen
Kirjoitin väärin, usein kirjoittelen väärin...vaikka olen myös yliopiston käynyt!!!!yst kirjoittava akateeminen äiti1954
Eiköhän me kaikki täällä olla yliopiston käyneitä, vai mitä?
Oletko ihan varma, että kirjoitit väärin? Mitäs sen tietää, mitä Juudit tarvitsee loppupeleissä? Ei saa olla ahdasmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vähän ihmettelen, ettei Mira ja Matti päässeet fyysisessä läheisyydessä edes alkuun! Siis miten se on oikeastaan mahdollista?
Onko tästä aiheesta olemassa muuta kuin ilmeisen epäluotettavan Matin kommentointia?
No, ei tuo minusta nyt ainakaan tässä yhteydessä vaikuta epäluotettavalta. Jos olisi sutinoita ollut, niin olisi hän varmaan silloin kommentoinut sitäkin - tyyliin, että oli mutta ei päästy samalle aaltopituudelle. En usko että hän tässä suhteessa virittelee mitään omia kertomuksiaa.
Entäs se kohta kun M&M menivät yhdessä rantasaunaan ja sieltä kuului kuiskuttelua. Tai se kun Matti sanoi Miralle häämatkalla, että ääntelee öisin. Taitaa Matti nyt tosiaan vähän venyttää totuutta.
Täytyy miehenä sanoa, että täällä on aikamoinen lyttäysmeininki, jota en vaan ymmärrä. Vaikka en viehäty yhdestäkään näistä ohjelmaan osallistuneista naisista, ei se tarkoita että haeskelen tai odotan jotain missiä taivaasta tippuvaksi. Tavallinen nainen riittää hyvin, mutta sen naisen pitää natsata ja tuntua oikealta. Mistä me tiedetään, minkä takia joku ei kolahda toiselle? Tarviiko sitä edes alkaa perustelemaan televisiossa ja hieroa toiselle arkaa asiaa toisen naamalle? Mielestäni ei.
Nyt kuulostaa siltä, että täällä on jotain omissa suhteissaan katkeroituneita kalkkarokäärmeitä vetämässä tuomiolle jokaisen joka ei ihastu ohjelmassa siihen hänelle ohjelmassa valkattuun maailman ihanimpaan vaimoon tai mieheen. Oletatte, että kun juuri tuo YKSI ihminen ei kelpaa, niin sitten sillä tyypillä on varmaan ihan hullut vaatimukset. Laitatte sanoja muiden suuhun omasta päästänne. Se kertoo paljon enemmän teidän kommentoijien mielenliikkeistä kuin ohjelmassa olleiden.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy miehenä sanoa, että täällä on aikamoinen lyttäysmeininki, jota en vaan ymmärrä. Vaikka en viehäty yhdestäkään näistä ohjelmaan osallistuneista naisista, ei se tarkoita että haeskelen tai odotan jotain missiä taivaasta tippuvaksi. Tavallinen nainen riittää hyvin, mutta sen naisen pitää natsata ja tuntua oikealta. Mistä me tiedetään, minkä takia joku ei kolahda toiselle? Tarviiko sitä edes alkaa perustelemaan televisiossa ja hieroa toiselle arkaa asiaa toisen naamalle? Mielestäni ei.
Nyt kuulostaa siltä, että täällä on jotain omissa suhteissaan katkeroituneita kalkkarokäärmeitä vetämässä tuomiolle jokaisen joka ei ihastu ohjelmassa siihen hänelle ohjelmassa valkattuun maailman ihanimpaan vaimoon tai mieheen. Oletatte, että kun juuri tuo YKSI ihminen ei kelpaa, niin sitten sillä tyypillä on varmaan ihan hullut vaatimukset. Laitatte sanoja muiden suuhun omasta päästänne. Se kertoo paljon enemmän teidän kommentoijien mielenliikkeistä kuin ohjelmassa olleiden.
Matin mielenliikkeistä kertoo se, että on pettäjä. Tällaista ”miestäkö” pitäisi arvostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kallionmaaret2.0 kirjoitti:
Selväähän se on, että Tommi haaveili mahdottomasta, playboy-kannen seksipommista. Ei ihme, ettei Juudit siksi kelvannut. Joillekin se ulkonäkö on vain ratkaiseva tekijä, joka menee jopa luonteen edelle.
Matti menee myös ulkonäkö edellä, hiustenvärillä ja urheilullisella kropalla näyttää olevan paljon painoarvoa. Toivoi selvästi urheilullista sporttimimmiä, jota kavereille esitellä.
Ja sitten Tuomas. Suorasukainen läpänheittäjä, ei missään nimessä oikea valinta herkälle ja tunteelliselle Emmalle. Koen kuitenkin, ettei Tuomakselle naisen ulkonäöllä ole niin suurta merkitystä verrattuna edellä mainittuihin sankareihin.
Viimeisenä muttei vähäisenä Janne, sympaattinen herrasmies kertakaikkiaan. Kärsivällinen, pohdiskeleva ja tunteellinen suomalainen mies. Katina pitäisin tiukasti kiinni ja arvostaisin tällaistä miestä.
Missä Matti on muuten sanonut että etsii urheilullista brunettea? Sehän on aivan selvää tietoa tällä sivulla mutta minua vaan kiinnostaa tietää missä hän on sen sanonut kun ainakaan ei muistaakseni ohjelman aikana.
Täällä, osallistujien esittelyt.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-he-ovat-ensitreffit-alttarill…
"Hän ei ole koskaan ollut pitkässä seurustelusuhteessa, mutta ihastuu yleensä tummiin ja urheilullisiin naisiin."
Kiitos. Kieltämättä Mira on aika jännä valinta Matille kun hän on etsinyt tummaa ja urheilullista. Ehkäpä asiantuntijat ajattelivat että muut asiat ovat sitten toissijaisia kun ovat kuitenkin ulkoisesti samantyyppisiä ja samantyyppisiä myös luonteeltaan, rauhallisia ym. Ja toisaalta ehkä asiantuntijat näkivät ulkoisesti Matin ja Miran sopivaksi pariski kun ovat molemmat hieman pullukoita ja ajattelivat että kenties yhdessä löytäisivät mukavan ulkoiluharrastuksen ja lenkittäisivät vaikka koiraa yhdessä. Mutta se ei tainnut vaan Matille riittää...
Niin. Miehille se naisen ulkonäkö on se top 1 asia, mistä ei tingitä. Ihmettelen tuota sporttisuuden vaatimusta eli käytännössä sitä, että kroppa on timmi ja kaunis, kun mies itse on pullukka ja sporttisuus on golfia ja lätkän katsomista. Ihmetyttää tämä miesten vaatimukset naisen ulkonäön suhteen , kun itse ei pystytä samaan
Niin, miehille naisten ulkonäkö on tosi tärkeää. Naiset saattavat ihastua myös muiden asioiden kautta mieheen, kuten itsevarmuuden, hyvien sänkytaitojen ym. kautta pikkuhiljaa. Mutta jos miestä ei heti tavatessa jo viehätä nainen seksuaalisesti/naisen ulkonäkö, niin vaikka se nainen olisi minkälainen enkeli luonteeltaan, huumorintajuinen ja fiksu, ei sillä ole mitään merkitystä jos ei viisari värähdä.
Tässä on kyllä minun mielestäni naisten ja miesten välillä oleellinen ero. Miehet arvioivat uuden naisen kohdatessaan seksuaalista vetovoimaa ja "värähtääkö viisari" (niin housuissa siis?). Minä en kyllä naisena uuden miehen tavatessani pohdi, miltä alakerrassa tuntuu vai tuntuuko. Ajatuskin tuntuu naurettavalta. Lähinnä haluan ymmärtää, olemmeko henkisesti samalla levelillä ja kuulla miehen arvoista, elämäntyylistä ym. ja sen perusteella miettiä, tapaammeko vielä uudelleen. Aiemmin täällä miehet kommentoivat, että näillä asioilla ei ole mitään merkitystä jos ei "värähdä" ja naiset rankataan heti kaverizonelle. Aika moista.
Minunkin tuttuavapariskuntani ei viehättynyt toisistaan siinä mielessä, kun tapasivat ensimmäisen kerran ja naisen näkökulmasta sen kyllä ymmärrän, kun mies ei mikään varsinainen komistus ole. Mutta koska kokivat olevansa niin samalla henkisellä tasolla ja tulevansa hyvin juttuun, jatkoivat tapailua silloin tällöin. Nyt he ovat naimisissa ja heillä on yhteinen lapsikin.
Eikös tämänkin ohjelman tarkoitus ole ulkokuoren sijaan tutustua ihmiseen? Täällä verrattiin johonkin baaritiskillä tutustumiseen. Minusta tässä formaatissa kyse on nimenomaan siitä, että sen 5min ulkokuoren perusteella kategorisesti poisrankkaamisen sijaan tutustutaan ihmiseen ja lähdetään sitä kautta tutustumaan.
Tämä ohjelma on ilkeä ihmiskoe, jossa ei ole tarkoituskaan löytää toisilleen sopivaa paria. Keskeisiä toiveita ei oteta huomioon. Laitetaan luonteiden vastakohdat pariksi. Vastakohdat eivät todellakaan täydennä toisiaan, vaan seurauksena on katastrofi.
Ilman draamaa ei ole viihdettä tai katsojia.
Ja järjestetty avioliitto on jo sinänsä tuhoon tuomittu ajatus. Kaikki osallistujat voisivat löytää muutenkin parinsa, kun mitään suurta estettä kumppanin löytämiseen ei ole kenelläkään näistä.
Laitettaisiin ennemmin oikeasti yksinäisiä kumppanin hakijoita, joilla on joku suuri syy, miksi kumppania ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei Tommilla olisi mitään syytä peitellä homouttaan jos sellainen olisi, kun on oman tiensä kulkija ja kavereina viher/feministinaisia. Homous olisi jopa kannustettavaa. Mulle ei tule Tommista homoviboja, vaan ehkä hän tykkää jopa kinkymmästä s. ksistä ja just naisellisista naisista. Minusta hän on kropaltaan ja maailmankatsomukseltaan aika ryhdikäs.
Ei ole ollenkaan harvinaista että hiljainen ja pidättyväinen mies kiihottuu dramaattisista ja dominoivista naisista. Näkeehän sen jo Katissa ja Jannessa. Ehkä Tommi olisi halunnut alistua suhteessaan, ei voi tietää... Siinä tapauksessa on tosi hyvä ettei Juudittia ottanut. Juudit löytää itselleen sopivamman varmasti.
Pco, km 10/19 ja 11/20, kaksosten la 11/21
Vierailija kirjoitti:
En oikein käsitä mikset huomannut miehesi pahaa tuoksua, ilman paidan nuuhkimistakin. Mikä nyt oli esimerkki, ei tarkoittanut kirjaimellisesti.
Kait te nyt olitte lähekkäin ennen papin aamenta?
Ihmisen pahan ominaishajun kyllä haistaa ja aistii hyvin äkkiä. Esimerkiksi nukkuessa lähekkäin, niinkuin ihan jossain muussakin läheisessä toiminnassa, jos tiedät mitä tarkoitan.
Miksi et muka huomannut jos oikein inhoat.Todella siis ihmisen tuoksulla on merkitystä, ainakin minulle.
Todellakin ominaistuoksulla on merkitystä! Sehän on tutkittu, että naisen mielestä mies tuoksuu pahalta, kun heillä on liian samanlaiset geenit eli ei niin hyvä juttu lisääntymisen kannalta. Mahdollisimman erilaiset geenit sen sijaan tuoksuvat jopa huumaavilta. Hormoniehkäisy voi vaikuttaa naisen hajuaistiin ja vääristää tunnistamista, joten se kannattaa kuitenkin ottaa huomioon.. Miehillä vastaavaa tunnistamista ei ollut, mutta miehet pitivät ovuloivan naisen tuoksua parempana, kuin ei-ovuloivan; testissä pisteyttivät ovuloivan naisen viehättävämmäksi, vaikka kyseessä oli sama nainen. Miehille naisen tuoksu tulee hyväksi ja tärkeäksi suhteen edetessä: rakas tuoksuu hyvälle.
Rakkaushan on tahdon asia, pitää tahtoa olla toisen kanssa vaikka aina ei ehkä niin huvittaisikaan. Järjetöntä lähteä tällaiseen formaattiin jos sitten ulkoinen vetovoima määrää onko suhteella tulevaisuutta.
Ohjelmaan ei pitäisi ottaa suhderintaman ensikertalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt kovasti kun täällä on kehuttu Jannea komeaksi. Kaukana siitä, naama on ihan vaaleanpunainen kaiken muun lisäksi. Mun mielestä jopa komean vastakohta.
No onneksi makuja on monia.
Sama. En ymmärrä. En olisi hänen kanssaan pystynyt tositoimiin. Eniten minua haittaisi se, ettei hänen ilmeestään voi lukea mitään. Hänellähän on kaksi ilmettä; se normaali ja sitten se, jossa hän hymyilee.
Autismikirjon piirre tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selväähän se on, että Tommi haaveili mahdottomasta, playboy-kannen seksipommista. Ei ihme, ettei Juudit siksi kelvannut. Joillekin se ulkonäkö on vain ratkaiseva tekijä, joka menee jopa luonteen edelle.
Matti menee myös ulkonäkö edellä, hiustenvärillä ja urheilullisella kropalla näyttää olevan paljon painoarvoa. Toivoi selvästi urheilullista sporttimimmiä, jota kavereille esitellä.
Ja sitten Tuomas. Suorasukainen läpänheittäjä, ei missään nimessä oikea valinta herkälle ja tunteelliselle Emmalle. Koen kuitenkin, ettei Tuomakselle naisen ulkonäöllä ole niin suurta merkitystä verrattuna edellä mainittuihin sankareihin.
Viimeisenä muttei vähäisenä Janne, sympaattinen herrasmies kertakaikkiaan. Kärsivällinen, pohdiskeleva ja tunteellinen suomalainen mies. Katina pitäisin tiukasti kiinni ja arvostaisin tällaistä miestä.
Missä Matti on muuten sanonut että etsii urheilullista brunettea? Sehän on aivan selvää tietoa tällä sivulla mutta minua vaan kiinnostaa tietää missä hän on sen sanonut kun ainakaan ei muistaakseni ohjelman aikana.
"Hän ei ole koskaan ollut pitkässä seurustelusuhteessa, mutta ihastuu yleensä tummiin ja urheilullisiin naisiin."
Kiitos. Kieltämättä Mira on aika jännä valinta Matille kun hän on etsinyt tummaa ja urheilullista. Ehkäpä asiantuntijat ajattelivat että muut asiat ovat sitten toissijaisia kun ovat kuitenkin ulkoisesti samantyyppisiä ja samantyyppisiä myös luonteeltaan, rauhallisia ym. Ja toisaalta ehkä asiantuntijat näkivät ulkoisesti Matin ja Miran sopivaksi pariski kun ovat molemmat hieman pullukoita ja ajattelivat että kenties yhdessä löytäisivät mukavan ulkoiluharrastuksen ja lenkittäisivät vaikka koiraa yhdessä. Mutta se ei tainnut vaan Matille riittää...
Niin. Miehille se naisen ulkonäkö on se top 1 asia, mistä ei tingitä. Ihmettelen tuota sporttisuuden vaatimusta eli käytännössä sitä, että kroppa on timmi ja kaunis, kun mies itse on pullukka ja sporttisuus on golfia ja lätkän katsomista. Ihmetyttää tämä miesten vaatimukset naisen ulkonäön suhteen , kun itse ei pystytä samaan
Niin, miehille naisten ulkonäkö on tosi tärkeää. Naiset saattavat ihastua myös muiden asioiden kautta mieheen, kuten itsevarmuuden, hyvien sänkytaitojen ym. kautta pikkuhiljaa. Mutta jos miestä ei heti tavatessa jo viehätä nainen seksuaalisesti/naisen ulkonäkö, niin vaikka se nainen olisi minkälainen enkeli luonteeltaan, huumorintajuinen ja fiksu, ei sillä ole mitään merkitystä jos ei viisari värähdä.
Tässä on kyllä minun mielestäni naisten ja miesten välillä oleellinen ero. Miehet arvioivat uuden naisen kohdatessaan seksuaalista vetovoimaa ja "värähtääkö viisari" (niin housuissa siis?). Minä en kyllä naisena uuden miehen tavatessani pohdi, miltä alakerrassa tuntuu vai tuntuuko. Ajatuskin tuntuu naurettavalta. Lähinnä haluan ymmärtää, olemmeko henkisesti samalla levelillä ja kuulla miehen arvoista, elämäntyylistä ym. ja sen perusteella miettiä, tapaammeko vielä uudelleen. Aiemmin täällä miehet kommentoivat, että näillä asioilla ei ole mitään merkitystä jos ei "värähdä" ja naiset rankataan heti kaverizonelle. Aika moista.
Minunkin tuttuavapariskuntani ei viehättynyt toisistaan siinä mielessä, kun tapasivat ensimmäisen kerran ja naisen näkökulmasta sen kyllä ymmärrän, kun mies ei mikään varsinainen komistus ole. Mutta koska kokivat olevansa niin samalla henkisellä tasolla ja tulevansa hyvin juttuun, jatkoivat tapailua silloin tällöin. Nyt he ovat naimisissa ja heillä on yhteinen lapsikin.
Eikös tämänkin ohjelman tarkoitus ole ulkokuoren sijaan tutustua ihmiseen? Täällä verrattiin johonkin baaritiskillä tutustumiseen. Minusta tässä formaatissa kyse on nimenomaan siitä, että sen 5min ulkokuoren perusteella kategorisesti poisrankkaamisen sijaan tutustutaan ihmiseen ja lähdetään sitä kautta tutustumaan.
No ei tuotakaan voi yleistää.
Minä olen nainen, ja tiedän ensi silmäykseltä haluanko miestä seksuaalisesti vai en - eli ulkonäkö vaikuttaa, enkä tunnista sinun kuvailemaasi ”naisten tapaa” omasta elämästäni ollenkaan, että ei miettisi heti seksiä ja haluaisi mittailla (heti) henkistä yhteyttä jne.
En ala haluta ketään pelkän luonteen perusteella ja vaikka mies olisi miten ihana luonteeltaan, niin jos se ei viehätä mua ulkosesti, niin ei siitä mitään voi tulla.
Ihastumiseen tarvitaan molemmat; ulkonäkö JA sopiva luonne, arvot yms.
Myös moni ystäväni on tällainen, että miehen ulkonäöllä on väliä.
Samoin äitini, isoäitini jne. eli olen ihan tavallinen omassa elinpiirissäni eikä kellään ole rumaa miestä.
Toki voi olla kuitenkin keskimäärin noin kuten väität, että naisille miehen luonteella on isompi merkitys ihastumisessa kuin miehille naisen luonteessa.
Samoin miehen status ja taloudellinen tilanne on naisille keskimäärin merkittävämpää, kuin naisen status ja taloudellinen tilanne miehille.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Rakkaushan on tahdon asia, pitää tahtoa olla toisen kanssa vaikka aina ei ehkä niin huvittaisikaan. Järjetöntä lähteä tällaiseen formaattiin jos sitten ulkoinen vetovoima määrää onko suhteella tulevaisuutta.
Ohjelmaan ei pitäisi ottaa suhderintaman ensikertalaisia.
Itsekin ihmettelen, miksi tuollaiseen ohjelmaan menee ketään muita kuin sellaisia, jotka kykenevät ihastumaan pelkkään luonteeseen ja arvoihin yms.
T: nainen, jolle miehen ulkonäkö ratkaisee sen kiinnostaako vai ei
On tuo aika raakaa Juuditille kun joutuu toteamaan, että ei kelvannut ja riittänyt toiselle sellaisena kuin on. Luulisi alentavan itsetuntoa, kun toinen ei vaan kykene haluamaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuotakaan voi yleistää.
Minä olen nainen, ja tiedän ensi silmäykseltä haluanko miestä seksuaalisesti vai en - eli ulkonäkö vaikuttaa, enkä tunnista sinun kuvailemaasi ”naisten tapaa” omasta elämästäni ollenkaan, että ei miettisi heti seksiä ja haluaisi mittailla (heti) henkistä yhteyttä jne.
En ala haluta ketään pelkän luonteen perusteella ja vaikka mies olisi miten ihana luonteeltaan, niin jos se ei viehätä mua ulkosesti, niin ei siitä mitään voi tulla.
Ihastumiseen tarvitaan molemmat; ulkonäkö JA sopiva luonne, arvot yms.Myös moni ystäväni on tällainen, että miehen ulkonäöllä on väliä.
Samoin äitini, isoäitini jne. eli olen ihan tavallinen omassa elinpiirissäni eikä kellään ole rumaa miestä.Toki voi olla kuitenkin keskimäärin noin kuten väität, että naisille miehen luonteella on isompi merkitys ihastumisessa kuin miehille naisen luonteessa.
Samoin miehen status ja taloudellinen tilanne on naisille keskimäärin merkittävämpää, kuin naisen status ja taloudellinen tilanne miehille.Sivusta
Mites muu sukusi, onko kaikilla kauniit puolisot?
Minäkin ihmettelen, miten pareilla ei ole ollut seksiä tai läheisyyttä. Kyllähän aikuiset ihmiset yleensä melko pian lähtee kokeilemaan uudessa parisuhteessa sitäkin puolta ja he olivat kuitenkin naimisissa. Jos ei edes ole kokeiltu, niin kyllä se kertoo siitä, ettei todellakaan ole ollut kiinnostusta toista kohtaan. Jotenkin Emmasta ja Tuomaksesta tuli sellainen viba, että heillä jotain sutinaa oli alussa, mutta J&T ja M&M sitten vissiin ei...