Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti älykkäät ihmiset, miten havainnoitte maailmaa?

Vierailija
03.08.2020 |

Ei nyt keskiälyisiä vastaamaan, jooko? Ts millaisiin asioihin te älykkäät ihmiset kiinnitätte huomiota, mitä pohditte, jotain esimerkkejä? Saa kertoa muutakin.

Kommentit (2508)

Vierailija
1381/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pärjäilkää :( Pystytte parempaankin.

Vierailija
1382/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni älykkyysosamäärien ilmoittaminen liittyy hyvinkin, koska harvemmin ihmisten oma henkilökohtainen mutu on kovin hyvä määre sille ovatko he älykkäitä. Varmaan suurin osa ihmisistä mutuilisi itsensä keskivertoa älykkäämmäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Ei kuule kiinnosta mikään poliittinen kiihkoilusakki. Ei kiinnosta sen puoleen mikään poliittinen kiihkoilusakki. Piste.

Noin kun asian ilmaiset, niin sinua ei usko erkkikään.

No kun ei teihin tehoa mikään. Kuulostat ihan joltain salaliittoteoreetikolta. Vai kuulutko johonkin muuhun ihmisryhmään? Tarkoittaako ryhmiin kuuluminen sitä että astelma on tämä: me hyvikset ja nuo pahat? Vähintään pirusta seuraavat?

Teihin. Kehen teihin?

Tuossa tarkoitettiin sitä, kun noin ponneekkaasti ja ylimitoitetusti jotain vannotaan ja keuhkotaan, niin se ei ole uskottavaa.

Esim. jos joku vaahtoaa ja hirveästi tolkuttaa kaikille, että hän ei naisia lyö, tai hän ei sitä ikinä, eikä tätä missään nimessä, ja onko nyt kaikille selvä, niin kuka uskoo?

Vierailija
1384/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni älykkyysosamäärien ilmoittaminen liittyy hyvinkin, koska harvemmin ihmisten oma henkilökohtainen mutu on kovin hyvä määre sille ovatko he älykkäitä. Varmaan suurin osa ihmisistä mutuilisi itsensä keskivertoa älykkäämmäksi. 

Evvk. Kato kun on aivan yksi lysti, mikä numero se ÄO on. Kun joku on älykäs, se riittää. Tässä ketjussa on ollut älykkäitä ihmisiä. Sitä haluaa tietää: miten hahmotat todellisuutta.

Kyllä sen hyvin älykkään tajuaa heti, ei- älykkään ja ihmisen siltä väliltä. Ei tätä ole pakko uskoa, mutta niin se on. Ei tarvitse todistella mitään.

Vierailija
1385/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Ei kuule kiinnosta mikään poliittinen kiihkoilusakki. Ei kiinnosta sen puoleen mikään poliittinen kiihkoilusakki. Piste.

Noin kun asian ilmaiset, niin sinua ei usko erkkikään.

No kun ei teihin tehoa mikään. Kuulostat ihan joltain salaliittoteoreetikolta. Vai kuulutko johonkin muuhun ihmisryhmään? Tarkoittaako ryhmiin kuuluminen sitä että astelma on tämä: me hyvikset ja nuo pahat? Vähintään pirusta seuraavat?

Teihin. Kehen teihin?

Tuossa tarkoitettiin sitä, kun noin ponneekkaasti ja ylimitoitetusti jotain vannotaan ja keuhkotaan, niin se ei ole uskottavaa.

Esim. jos joku vaahtoaa ja hirveästi tolkuttaa kaikille, että hän ei naisia lyö, tai hän ei sitä ikinä, eikä tätä missään nimessä, ja onko nyt kaikille selvä, niin kuka uskoo?

Evvk. Mitä mun pitäis vastata sulle? Mitä odotat minulta? Kysy niin vastaan.

Vierailija
1386/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt. Nukahdan kohta.

Vierailija
1387/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko kateellisia huippuälykkäille. Itse vaihtaisin niin mielelläni todistetusti liiankin (mitatusti) älykkäät aivoni siihen, että minulla olisi ihmisiä, keiden kanssa puhua ja jakaa ajatuksia olematta friikki. Huippuälykkään ihmisen elämä on todella yksinäistä. Olkaa te tavikset ja suoriutumiskykyiset onnellisia ja nauttikaa siitä elämästä, mitä toisten kanssa voitte jakaa. Todella älykkäät ihmiset harvoin saavat nauttia siitä luksuksesta mitä teillä useimmilla on hyvinvointivaltioissa.

En ole koskaan ollut kateellinen huippuälykkäille. Minusta on ihanaa olla tavis. Mutta taviskin haluaa jotain mielenvirikettä. Mietin pitäisikö rekisteröityä uudelleen sinne oikealle älykköjen foorumeille. Olin siellä vuosikausia. Sitten kyllästyin jatkuvaan pohtimiseen. Tästä ketjusta tuli pettymys. Kuten av: lla aina käy. Riittää kun vedettiin vielä politiikka mukaan ja haukuttiin toisia. Olin kiinnostunut miten oikeasti älykkäät hahmottavat todellisuutta. Täällä oli muutamia kiinnostavia viestejä asiasta. Se oli myös kyllästyttävää kun ihmiset ilmoittavat omia älykkyysosamääriään kuten jossain pikkulaisten neuvolassa. Ei sekään liity aiheeseen miten joku älykäs hahmottaa todellisuutta.

Ai ei liity vai? Jaksoitko lukea edes otsikon loppuun asti? ÄO:n ilmoittaminen on myös ihan relevanttia kun muutoin paikalle säntää välittömästi joku potkimaan jakkaraa alta, toinen lyömään luuta kurkkuun ja kolmas pätemään Dunning-Krugerilla yrittäen mutulla vesittää älykkään kertomuksen.

Vierailija
1388/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko kateellisia huippuälykkäille. Itse vaihtaisin niin mielelläni todistetusti liiankin (mitatusti) älykkäät aivoni siihen, että minulla olisi ihmisiä, keiden kanssa puhua ja jakaa ajatuksia olematta friikki. Huippuälykkään ihmisen elämä on todella yksinäistä. Olkaa te tavikset ja suoriutumiskykyiset onnellisia ja nauttikaa siitä elämästä, mitä toisten kanssa voitte jakaa. Todella älykkäät ihmiset harvoin saavat nauttia siitä luksuksesta mitä teillä useimmilla on hyvinvointivaltioissa.

En ole koskaan ollut kateellinen huippuälykkäille. Minusta on ihanaa olla tavis. Mutta taviskin haluaa jotain mielenvirikettä. Mietin pitäisikö rekisteröityä uudelleen sinne oikealle älykköjen foorumeille. Olin siellä vuosikausia. Sitten kyllästyin jatkuvaan pohtimiseen. Tästä ketjusta tuli pettymys. Kuten av: lla aina käy. Riittää kun vedettiin vielä politiikka mukaan ja haukuttiin toisia. Olin kiinnostunut miten oikeasti älykkäät hahmottavat todellisuutta. Täällä oli muutamia kiinnostavia viestejä asiasta. Se oli myös kyllästyttävää kun ihmiset ilmoittavat omia älykkyysosamääriään kuten jossain pikkulaisten neuvolassa. Ei sekään liity aiheeseen miten joku älykäs hahmottaa todellisuutta.

Politiikka vedettiin mukaan, mutta huomasiko kukaan älykäs, että minkään näköistä poliitiikkaa puhuttu?

Yksi persunatsi-kortti heitettiin jonkun naamaan kerran ja kaikilta meni basga housuun.

Jotain on pahasti pielessä kun tämä on mennyt tämmöiseksi.

Puolueet on pakko saada pois politiikasta, muuten me tulemme vielä tap pa neeksi toinen toisemme joku päivä ihan viimeiseen mieheen/naiseen.

Vierailija
1389/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan moi

Olen älykäs nälkää näkevä etiopiasta

En pysty muuttamaan älykkyyttäni ruuaksi

kuolen aaaarrrggghhhhhhh

Vierailija
1390/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy nyt. Nukahdan kohta.

Tiesitkö etten ole koko ajan täällä teidän tuttinanne?

Vierailija
1391/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu tässä hei vaan moi!

Näin 4 laudaturin ylioppilaana voin kertoa.

Jeesus on herra..ja muulla ei o väliä.

Kiitos Jeesus

Vierailija
1392/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei vaan moi

Olen älykäs nälkää näkevä etiopiasta

En pysty muuttamaan älykkyyttäni ruuaksi

kuolen aaaarrrggghhhhhhh

Hei olen älykäs teinipoika, en voi muuttaa älykkyyttäni pildeksi, hajoon.

Vierailija
1393/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti todella älykäs ei käy vauvapalstalla. Koskaan eikä milloinkaan.

Vierailija
1394/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt maria tässä pikaisesti taivaasta

Olin superälykäs..mutta ainoa mikä merkitsi oli :että TAMPPOONIA EI OLLUT VIELÄ KEKSITTY

Jumala tykkää tiukasta immenkalvosta

Oma kasvoi heti takaisin kun jeesus pullahti heinille:)

Vierailija
1395/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei liity vai? Jaksoitko lukea edes otsikon loppuun asti? ÄO:n ilmoittaminen on myös ihan relevanttia kun muutoin paikalle säntää välittömästi joku potkimaan jakkaraa alta, toinen lyömään luuta kurkkuun ja kolmas pätemään Dunning-Krugerilla yrittäen mutulla vesittää älykkään kertomuksen.

Itselleni tiedettiin kertoa, ettei niistä pidä välittää?

Vierailija
1396/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aloittaisin? Varmaan kronologisessa järjestyksessä. Yksi varhaisimpia muistojani on se, kun näin aamukasteen lehdellä. Ihmettelin luontoa. Minä 3-vuotiaana halusin saada tietää asiasta, miksi jotain näin kaunista on olemassa.

Opin lukemaan 3-vuotiaana, äitini ja hänen äitinsä lukivat minulle iltasatuja, ja ilmeisesti osasin lapsen pesusieniaivoilla laitella äänteet, asiayhteydet ja niihin kuuluvat merkit yhteen. Enoni oli ahkera valokuvaaja, ja niissä varhaislapsuuden kuvissa katson kaukaisuuteen ihmetellen. Olin kirjaston vakioasiakkaita jo ennen päiväkoti-ikää. Vanhempani eivät olleet korkeasti koulutettuja, eivätkä tienneet kysymyksiini vastauksia.

Kuvataide ja asioiden kuvantaminen ovat aina olleet lähellä sydäntä. Musiikista pidän, ja nautin siitä, rytmitajua minulla ei ole minkäänlaista. En vain osaa sitä itse tuottaa. Olisi ihanaa pystyä, ihailen musiikillista lahjakkuutta. No, jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla...

Vierailija
1397/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ihan muutaman tunnin vain muuta puuhaamassa, ja kun tulin takaisin, niin tämä ketju olikin kehittynyt jo lopulliseen kukoistukseensa.

Nyt ihailen tätä lopputulosta ja rentoudun.

Vierailija
1398/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luin. Luen oleellisen, siis sen mikä liittyy ketjun otsikkoon. Huippuälykkäillä taitaa olla hahmotusongelma tai kunhan tahallaan v..........n ihmisille. Olen hakenut 2,5 päivää oleellista. Riittää. Älykköjen foorumilla on mielettömän pitkiä ketjuja ja joka viesti tiivistettyä pohdintaa. Jos jotain väität, älä ota mitään hatustasi. Sinun pitää nimittäin osata perustella siellä kaikki väitteesi. Av: lla voi laittaa aivot narikkaan. Tää on kuin 7-lehti. Ai luulitko että viesisi oli liian vaivalloinen lukea? Relax.

Vierailija
1399/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

“If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, FREQUENCY and VIBRATION”

Today's scientists have substituted mathematics for experiments, and they wander off through equation after equation, and eventually build a structure which has no relation to reality

-Nikola Tesla (1856-1943)

Kuinka siis havainnoin maailmaa? Kiinnittämällä huomion ympäristöön, kuinka kaikella yhteys.

Vierailija
1400/2508 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

“If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, FREQUENCY and VIBRATION”

Today's scientists have substituted mathematics for experiments, and they wander off through equation after equation, and eventually build a structure which has no relation to reality

-Nikola Tesla (1856-1943)

Kuinka siis havainnoin maailmaa? Kiinnittämällä huomion ympäristöön, kuinka kaikella yhteys.

Aha. Salaliittoteoreetikko. Ja/tai new age-muija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi