Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatan olla raskaana. Häämatkalla mieheni

Vierailija
16.07.2013 |

kaikessa romanttisuudessaan sai mut uskomaan, että on suloinen idea jättää siellä ehkäisy pois. Ei tuntunut enää kotona siltä. Niin että tässä nyt hermoilen, olisiko sattunut niin huono onni kohdalle. Anteeksi vain kaikki, jotka lasta toivovat. Oli pakko purkaa tämä salaisuus johonkin. Salaisuudeksi se myös jää. 

Kommentit (229)

Vierailija
181/229 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet raskaana niin se yleensä tarkoittaa , että olet antanut miehen työntää paljaan peniksen jalkojesi välissä olevaan reikään. Hän on liikuttanut sitä siellä niin pitkään , että on saanut orgasmin. Siittiöt ovat uineet kohtuusi ja hedelmöittäneet munasolun. Sellaista on ennenkin tapahtunut ! Ainakin kerran ,mun kaveripiirissä. Ja tietääkseni joskus Afrikassa.

Vierailija
182/229 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up ihan vaan niitten kiusaksi jotka kieltää vastaamasta aplle ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/229 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.... Mitä sun päässä oikein liikkuu? Jos olet tullut raskaaksi miksi tekisit abortin? Olen 17 ja synnytän kuukauden kuluttua. Jos minä pystyn siihen, miksi sinä et muka? Lapsi tuo suuren vastuun, sitä en kiellä, mutta sinulla on miehesi jonka kanssa jakaa se. En usko että tulisit katumaan, jos pitäisit vauvan. Vauva kasvattaa henkisesti, se on kavattanut kyllä fyysisestikin, mutta henkisesti tämän raskauden aikana olen kasvanut paljon. En ole enää se, joka soittaa perjantaina kavereille "Missä ryypätään?" Ne ovat jääneet täysin pois. Moni muukin asia on muuttunut. Aikuistuisit itsekin vauvan myötä. :)

Vierailija
184/229 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, tuore aviomies pitää murua mökillä jotta muru ei vahingossakaan näkisi muita miehiä ja haluaa panna murun paksuksi niin että muru ei vahingossakaan eksy enää muitten matkaan =)

Vierailija
185/229 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 19:06"]

ap.... Mitä sun päässä oikein liikkuu? Jos olet tullut raskaaksi miksi tekisit abortin? Olen 17 ja synnytän kuukauden kuluttua. Jos minä pystyn siihen, miksi sinä et muka? Lapsi tuo suuren vastuun, sitä en kiellä, mutta sinulla on miehesi jonka kanssa jakaa se. En usko että tulisit katumaan, jos pitäisit vauvan. Vauva kasvattaa henkisesti, se on kavattanut kyllä fyysisestikin, mutta henkisesti tämän raskauden aikana olen kasvanut paljon. En ole enää se, joka soittaa perjantaina kavereille "Missä ryypätään?" Ne ovat jääneet täysin pois. Moni muukin asia on muuttunut. Aikuistuisit itsekin vauvan myötä. :)

[/quote]

Voi pikkuinen, sä olet tosi reipas ja urhea. Luulenpa, että meidän elämämme ovat aika erilaisia. Niinhän ne aina ovat. Mä en ole koskaan elänyt "missä ryypätään" -elämää.  Vähän erilaista. 

En suunnittele nyt mitään puoleen enkä toiseen. Lapsi ei vain mitenkään sovi ihan jokaiseen elämäntilanteeseen. 

Toivottavasti sulla on paljon apua vauvan hoidossa ja saat olla myös oma itsesi ja varttua rauhassa. Onnea matkaan!

ap

Vierailija
186/229 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kun teet abortin voi olla niinku kävi yhdelle että eipä tullu BIOLOGISIA lapsia enää ikinä.Piti adoptoida Venäjältä,toki ei siinä mitään pahaa ole tyttö sai hyvän ja rakastavan kodin. On nyt täysi-ikäinen.

Vierailija
187/229 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 19:06"]

[/quote]

Voi pikkuinen, sä olet tosi reipas ja urhea. Luulenpa, että meidän elämämme ovat aika erilaisia. Niinhän ne aina ovat. Mä en ole koskaan elänyt "missä ryypätään" -elämää.  Vähän erilaista. 

En suunnittele nyt mitään puoleen enkä toiseen. Lapsi ei vain mitenkään sovi ihan jokaiseen elämäntilanteeseen. 

Toivottavasti sulla on paljon apua vauvan hoidossa ja saat olla myös oma itsesi ja varttua rauhassa. Onnea matkaan!

ap

[/quote]

muru on ihana!

Vierailija
188/229 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
189/229 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 11:55"]

Olisi kiva tietää miten mies reagoi mielenmuutokseen;) 

[/quote]

En ole ihan noin pitkällä vielä :) 

ap

Vierailija
190/229 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 20:21"]

[/quote]

ap

[/quote]

Eli salailu jatkuu. Jatkuuko pihtauskin?

Vierailija
191/229 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan uteliaisuudesta: panitko micken kans tossa jokin aika sitten? Kun kävit kohtaamassa jonkun pelottavan tyypin?

Vierailija
192/229 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan uteliaisuudesta: panitko micken kans tossa jokin aika sitten? Kun kävit kohtaamassa jonkun pelottavan tyypin?

Vierailija
193/229 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap jos nyt teet abortin etkä enää koskaan saakkaan lapsia uudelleen? Pikkasen saattaa kaduttaa. Tuskin kadut lastasi kun se on maailmassa. Ei lapsia vaan "tehdä", niitä saadaan jos hyvin käy.

Vierailija
194/229 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
195/229 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:22"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

En mä sitä salailuksi kutsuisi. Tänään ei voitu jutella mitään ihmeempiä, koska miehen ystävä tuli käymään ja on täällä edelleen. Hän oli häissä bestmanina ja käynti liittyy vielä niihin juttuihin. Ehkä huomenna. 

ap

Vierailija
196/229 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:22"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

En mä sitä salailuksi kutsuisi. Tänään ei voitu jutella mitään ihmeempiä, koska miehen ystävä tuli käymään ja on täällä edelleen. Hän oli häissä bestmanina ja käynti liittyy vielä niihin juttuihin. Ehkä huomenna. 

ap

[/quote]

Vai bestman... 

Vierailija
197/229 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:59"]

Jos nyt olet raskaana ja päädyt aborttiin, on pakko sanoa että toivon että et myöhemmin enää raskaudukaan.....Sulle se muksu ois varmaan muutenkin lähinnä asuste, jota muut hoitavat ja sä noukit itelles parhaat palat... ja tekisit aloituksia "minkäikäiselle voi tehdä kauneusleikkauksia" kun lapsen ulkonäkö ei miellyttäisikään.. tai antaisit huosyaan kun iskee eka uhma....

[/quote]

Kiitos. Kirjoittelet niin kauniita sanoja. Sinä varmaan tekstisi perusteella latistat lapsesi ja kerrot heille, mitä muuta he varmaan mokaisivat, kun ovat tehneet virheen. Mun täytyy vain toivoa, että lapseni tulee isäänsä, niin tulee kaunis lapsi. 

ap

[/quote] Kun LAPSI tekee virheitä, se harvoim tekee niitä tahallaan, ja vielä harvemmin ymmärtää miksi nyt tuli mokattua. Lapsen kanssa voi sitten keskustella asioista, niin että hänestä kasvaa aikuinen joka osaa otta muita huomioon ja ymmärtää että hänen tekonsa vaikuttaa muihinkin.

Sinä sitten taas... Olet juuttunut 5vuotiaan tasolle, siinä mielessä että et ikinä ajattele mitä teet, meet vain fiiliksen mukaan ja jälkeenpäin tajuat että molasit. Sinä et vaan aikuisenakaan näytä oppivan mitään.

Luulisi että tuo lapsentekokin olisi jo vähän isompi juttu kun jo kertaalleen annoit miehen panna sut paksuksi ja jouduit paniikkiin ja  saitkin sitten keskenmenon. Ihan kuin alkaneet raskaudet olisi sinulle kertakäyttökamaa....

Joten kyllä mietityttää miten toimisit jos pääsisit niin pitkälle että synnyttäisit elävän lapsen.

[/quote]

Höh. Raskaudet eivät todellakaan ole mitään kertakäyttökamaa. Omaa "sattumustani" mä en kehtaisi kutsua raskaudeksi ja keskenmenoksi sen kokeneiden läsnäollessa, koska se tuli ja meni, yllättäen ja nopeasti ennen kuin ehdin siihen  mitenkään asennoitua. En ole vastuuton, mutta mulla ei ole valmiiksi kirjoitettua elämänkirjaa enkä toisaalta ole tulee jos on tullakseen -ihmisiäkään. Mä mietin ja punnitsen itse tilanteessa, mikä on parhaaksi. 

ap

Vierailija
198/229 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jo kaupunkiin ja tee se testi niin saadaan selkoa ;)

Vierailija
199/229 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 01:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 01:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 00:21"]

Muru, olet aivan nyrjähtänyt tapaus. Aiheutat vielä paljon tuskaa toisille ihmisille ja sitten ihmettelet, miksi et voi olla onnellinen.

[/quote]

Oho! Mites tuon perustelet?

[/quote]

Olen lukenut kaikki Muru-ketjut ja kyllä ne ovat pettämisineen aivan kauheita juttuja. Avioliiton solmiminenkin tapahtui siksi, että Muru ei kehdannut enää peruuttaa häitä. Sama meno vain jatkuu, kun hän ailahtelee tunteineen laidasta laitaan. Hänen tunteensa ovat aina pääasia. Muiden on vain kestettävä.

[/quote]

Hassua. Minulle on jäänyt käsitys että hän on kiltti ja ajatteleva ihminen vaikka vähän tuuliviiri onkin. 

[/quote]

Niin hän itselleen uskotteleekin. Totuus saattaisi tehdä liian kipeää. Jotkut ihmiset elävät koko elämänsä huomaamatta, miten oma pahuus on satuttanut toisia. Murullakin on usein erikoisia perusteluja valinnoilleen, mutta koskaan hän ei myönnä olleensa kurja paskiainen. Siksi hän ei voi Mickeäkään sanoa kurjaksi paskiaiseksi. Alkaen siitä jääkiekkoilija vai mikä lie naapurin kolli se oli, joka vei hänen neitsyytensä, kaikki ovat olleet ihania ja helliä, vaikka oikeasti he ovat olleet hyväksikäyttäviä omaa nautintoansa etsiviä surkimuksia. Ja Murusta on tullut samanlainen eikä hän näe siinä mitään väärää.

Muru tarvitsee jonkin tsunamiluokan katastrofin, että hän herää.

[/quote]

Pahuus, kurja paskiainen...aika rankkoja mielipiteitä. Olisko kuitenkin vaan hemmoteltu prinsessa? Ei niin vaarallinen tapaus. Mikä se tsunami sitten olisi? Tuo neitsyysjuttu on mennyt minulta ohi. Milloin tällainen poikaystävä on ollut? Minkä ikäisenä?

[/quote]

Vaarallisimpia ihmisiä ovat ne, jotka luulevat olevansa kilttejä. Mutta elämä opettaa. Voi tulla rankka sairaus, isä kuolee, mies pettää tai jää "matkalle" (tai kuolee huumeisiin), asunto palaa ja kasvot siinä mukana, auto-onnettomuus ja halvaantuminen... Onhan noita mahdollisuuksia miljoonittain, miten se tsunami iskee.

Vierailija
200/229 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:59"]

Jos nyt olet raskaana ja päädyt aborttiin, on pakko sanoa että toivon että et myöhemmin enää raskaudukaan.....Sulle se muksu ois varmaan muutenkin lähinnä asuste, jota muut hoitavat ja sä noukit itelles parhaat palat... ja tekisit aloituksia "minkäikäiselle voi tehdä kauneusleikkauksia" kun lapsen ulkonäkö ei miellyttäisikään.. tai antaisit huosyaan kun iskee eka uhma....

[/quote]

Kiitos. Kirjoittelet niin kauniita sanoja. Sinä varmaan tekstisi perusteella latistat lapsesi ja kerrot heille, mitä muuta he varmaan mokaisivat, kun ovat tehneet virheen. Mun täytyy vain toivoa, että lapseni tulee isäänsä, niin tulee kaunis lapsi. 

ap

[/quote] Kun LAPSI tekee virheitä, se harvoim tekee niitä tahallaan, ja vielä harvemmin ymmärtää miksi nyt tuli mokattua. Lapsen kanssa voi sitten keskustella asioista, niin että hänestä kasvaa aikuinen joka osaa otta muita huomioon ja ymmärtää että hänen tekonsa vaikuttaa muihinkin.

Sinä sitten taas... Olet juuttunut 5vuotiaan tasolle, siinä mielessä että et ikinä ajattele mitä teet, meet vain fiiliksen mukaan ja jälkeenpäin tajuat että molasit. Sinä et vaan aikuisenakaan näytä oppivan mitään.

Luulisi että tuo lapsentekokin olisi jo vähän isompi juttu kun jo kertaalleen annoit miehen panna sut paksuksi ja jouduit paniikkiin ja  saitkin sitten keskenmenon. Ihan kuin alkaneet raskaudet olisi sinulle kertakäyttökamaa....

Joten kyllä mietityttää miten toimisit jos pääsisit niin pitkälle että synnyttäisit elävän lapsen.

[/quote]

Höh. Raskaudet eivät todellakaan ole mitään kertakäyttökamaa. Omaa "sattumustani" mä en kehtaisi kutsua raskaudeksi ja keskenmenoksi sen kokeneiden läsnäollessa, koska se tuli ja meni, yllättäen ja nopeasti ennen kuin ehdin siihen  mitenkään asennoitua. En ole vastuuton, mutta mulla ei ole valmiiksi kirjoitettua elämänkirjaa enkä toisaalta ole tulee jos on tullakseen -ihmisiäkään. Mä mietin ja punnitsen itse tilanteessa, mikä on parhaaksi. 

ap

[/quote] Eläät kuin lapsi. Hetkessä. Ja muut kärsivät aikuisen räkänokan tempauksista...