Äiti vie lapsen tarhaan vaikka olen kesälomalla
Olemme siis eronneet ja lapsi on minulla joka toinen viikko. Nyt alkoi kesäloma ja lapsi on mulla tämän viikon. Seuraavalla viikolla on äitiviikko ja äiti ottaa lapsen ja vie hänet tarhaan päiväksi vaikka halusin hänet hoitaa. Asumme alle km päästä toisistamme ja äiti voisi lapsen hakea multa ja tuoda taas aamulla muttei käy.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mahdat olla ihanaa seuraa.
Minussako se vika muka on? En seurustele äidin kanssa vaan haluaisin olla lapseni kanssa.
Just tätä se subjektiivinen päivähoito-oikeus on pahimmillaan. Viedään lapsia päiväkotiin, joissa käsipareja vain kaksi seitsemää yli kolmevuotiasta kohtaan, vaikka kotona olisi isukki, joka haluaa lastansa hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Just tätä se subjektiivinen päivähoito-oikeus on pahimmillaan. Viedään lapsia päiväkotiin, joissa käsipareja vain kaksi seitsemää yli kolmevuotiasta kohtaan, vaikka kotona olisi isukki, joka haluaa lastansa hoitaa.
Kiitos. ap
Onko historiassa tilanteita jolloin sen äidin kanssa sovittuja rajoja on alettu venyttää? Ja hän ei enää luota.
Ilmoita päiväkotiin että sinä olet vapaalla ja valmis hoitamaan lapsen. Asiasta voi myös kertoa lastenvalvojalle
Ei ole venytetty rajoja, olen aina ottanut lapsen vuorollani. Olen ottanut myös äitivuorolla, kun äiti oli sairas. Ei meillä ole ollut ennen mitään riitaa vuoroista ja tämä on eka loma, olemme vuosi sitten eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita päiväkotiin että sinä olet vapaalla ja valmis hoitamaan lapsen. Asiasta voi myös kertoa lastenvalvojalle
Ei me päiväkodissa voida asiaan puuttua eikä halutakaan, eronneiden vanhempien riidoista pysytään niin kaukana kuin vaan ikinä mahdollista. Ihan turha siis meille kannella, ei voida asialle yhtään mitään.
t. varhaiskasvatuksen ope
Vierailija kirjoitti:
Ei ole venytetty rajoja, olen aina ottanut lapsen vuorollani. Olen ottanut myös äitivuorolla, kun äiti oli sairas. Ei meillä ole ollut ennen mitään riitaa vuoroista ja tämä on eka loma, olemme vuosi sitten eronneet.
Onko joku muu venyttänyt, esim anoppi tai käly?
Äiti päättää, miten hoito äitiviikolla järjestetän. Valitan, et voi mitään.
Ero on ero, ja äiti ei halua nähdä sinua aamuin illoin joka arkipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku muu venyttänyt, esim anoppi tai käly?
No kuule ei ole. Mun äiti asuu toisella paikkakunnalla, samoin muu mun suku. Exsä käy lasten kanssa siellä aika usein, luulisin että heillä on hyvät välit.
Niin kai se sitten on etten voi asialle mitään. Harmittaa vaan.
Munkin ex tyrkytti ja lupas hoitaa lapsia. No, ruoaksi oli sipsejä ja nukkumaanmenoaikaan lähdettiin puistoon, vaikka läksyt oli tekemättä ja seuraavana aamuna koulupäivä. Eipä siis hoitanut arkisin lainkaan enää muutaman tempun jälkeen.
Mitähän lapsi mahtaisi päättää? Ollako lomalla iskän kanssa vai päiväkodissa? Onko häneltä kukaan kysynyt
Vierailija kirjoitti:
Ero on ero, ja äiti ei halua nähdä sinua aamuin illoin joka arkipäivä.
Jep, itsekäs akka. Lapsi vaan vieraalle hoitoon koska ei huvita nähdä alle minuuttia lapsen isää. Ei osaa ajatella sekuntiakaan lapsen etua.
Miksi juuri äidin pitäisi viedä ja tuoda lapsi? Jospa päiväkoti on kuitenkin paremmin hänen työmatkansa varrella. Oletko ehdottanut että voisit hakea ja palauttaa lapsen?
Miksi osa teistä luulee, että olen huono isä. Hoidan lapsen aina omalla vuorollani mielestäni hyvin eikä ex ole koskaan siitä valittanut.
Onko taustalla riita elareista?467
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri äidin pitäisi viedä ja tuoda lapsi? Jospa päiväkoti on kuitenkin paremmin hänen työmatkansa varrella. Oletko ehdottanut että voisit hakea ja palauttaa lapsen?
Olen sanonut, että voin hakea ja tuoda takaisin ja minä asun äidin työmatkan varrella. Kun vie tarhaan, hänen pitää tehdä kilsan lenkki..
Minsette oo sopinut loma-ajan hoitoja eri lailla?
Mahdat olla ihanaa seuraa.