Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin treffikumppanisi?

Vierailija
03.08.2020 |

Vanha aihe, mutta uudet tarinat ovat hauskaa luettavaa. Kerron erään: treffikumppani selitti, että hän näkee joka paikassa mustiin kaapuihin pukeutuneita henkilöitä, jotka vaikuttavat siihen, voiko hän liikuttaa vasenta kättään. Mitä vähemmän kaapumiehiä oli, sitä paremmin käsi toimi. Minä kuulemma karkoitin kaapumiehiä, joten hän oli todella ihastunut minuun (siis oikeasti pakkomielteisen ihastunut, en meinannut päästä eroon).

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä hauskan ja kuuman miehen kanssa. Päädyimme luokseni ja tunnelma tiivistyi suudelmien myötä tiivistymistään. Sängyn reunalle suutelemaan päästyämme mies ilmoitti yllättäen, että harras kristitty ja odottaa seksiä avioliittoon. Harmitti.

Vierailija
2/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin oli oikeasti kiltti ja sydämmellinen mies, joka on nykyään puolisoni. Muut ovat olleet karmeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti outo, mutta juntti. Rasisti, ja mulkoili vastaan käveleviä ulkomaalaisia vihaisesti. Puhui myös todella, todella hitaasti... ja tietenkin persu.

Vierailija
4/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti outo, mutta juntti. Rasisti, ja mulkoili vastaan käveleviä ulkomaalaisia vihaisesti. Puhui myös todella, todella hitaasti... ja tietenkin persu.

Taitaa olla aika normikamaa...

Vierailija
5/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa sillä ajatus katkesi, ei vastannut mitään kysymykseeni. Toistin n 10 sekunnin päästä uudestaan, ja "öh, niin" ja joku 15-20 sekunnin hyvin awkward tauko, sitten sai vastattua.

Vierailija
6/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa sillä ajatus katkesi, ei vastannut mitään kysymykseeni. Toistin n 10 sekunnin päästä uudestaan, ja "öh, niin" ja joku 15-20 sekunnin hyvin awkward tauko, sitten sai vastattua.

Miksi lähdit persun kanssa treffeille?

Vierailija
7/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt, että oli persu ennen treffejä. Ois tosin pitänyt tajuta, niillä on aika samanlainen look jostain syystä.

Vierailija
8/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt, että oli persu ennen treffejä. Ois tosin pitänyt tajuta, niillä on aika samanlainen look jostain syystä.

Halla-ahon tapainen ruipelo?

Vierailija
9/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin treffeille raittiina itseään mainostavan nuoren miehen kanssa. Hän tuli tosiaan paikalle vesiselvänä ja teimme kävelylenkin, jonka aikana hän kaivoi ison pesuainepulverikotelon näköisen putelin kassistaan. Otti siitä hömsyt ja kertoi tilailleensa sitä netistä. Oli jotain pulveria jota kuntosalillakin jotkut käyttävät, en muista nimeä. Paljasti myös olleensa laitoksessa.

En silti pelästynty vaan se olikin tämä mies joka oli ylikriittinen ja jolle en kelvannut :)

No ehkä parempi niin. On kadonnut jonnekin kokonaan.

Vierailija
10/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti ollut treffikumppani, mutta annoin kerran nuorena numeroni eräälle huono suomea puhuneelle arabille metrossa. Siitä tyypistä ei meinannut päästä millään eroon! Ei auttanut, vaikka väitin, että minulla on poikaystävä. ”Poikaystäväsi ei tarvitse tietää” oli vastaus. Tämän jälkeen en noihin ole sortunut.

Vierailija
11/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin kahville, ja istumaan päästyämme mies aloitti kehumalla kauniita silmiä. Siis meille kahvit myyneen nuoren naisen silmiä. En tiedä oliko outoa, mutta aika huonotapaista kyllä. Tuli kyllä paha mieli.

Suivaantui vielä, kun en lähtenyt enää uusille treffeille.

Vierailija
12/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahon tapainen ruipelo?

Ylipainoinen, eikä siististi pukeutunut. Ulkonäkö nyt ei haittaisi, jos olisi mukava yksilö, mutta junttius. Jospa sitä joskus löytäisi mukavan miehen, vielä etsinnässä.

Vierailija
13/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin trefrikumppani oli Helsinkiläinen punavihreä feministinainen joka alkoi paasaamaan että olen jola asiaan syyllinen koska olen valkoinen mies. Ei enää ikinä vasemmistolaisia feministinaisia.

Vierailija
14/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentiin kahville, ja istumaan päästyämme mies aloitti kehumalla kauniita silmiä. Siis meille kahvit myyneen nuoren naisen silmiä. En tiedä oliko outoa, mutta aika huonotapaista kyllä. Tuli kyllä paha mieli.

Suivaantui vielä, kun en lähtenyt enää uusille treffeille.

Olen kokenut saman. Treffimies kommentoi ohikulkevaa naista, että ”hyvä perse”. Arvatkaa, näinkö uudestaan?

Vierailija
15/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän ennenkin, mutta tapasin sellaisen hieman punkahtavan tyypin. Osti meille pussikaljat jolloin mies alko narista että "ovatko ne kylmiä" eikä kiittänyt tuliaisista. Sitten kyselin häneltä hyviä baareja kun olin vasta muuttanut paikkakunnalle, johon hän "en kerro kun sitten sinä alat pyöriä siellä". Vielkäään en tajunnut lähteä haneen vaan aloimme pussailla johon mies "onko suuhygienia kunnossa". Tässä vaiheessa viimein tajusin lopettaa deitit.

Vierailija
16/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudoin trefrikumppani oli Helsinkiläinen punavihreä feministinainen joka alkoi paasaamaan että olen jola asiaan syyllinen koska olen valkoinen mies. Ei enää ikinä vasemmistolaisia feministinaisia.

Seurustelin jonkin aikas punavihreän feministinaisen kanssa. Hän oli omalla tavallaan ihana nainen, mutta noin 70 % ajasta todella raskasta ja vaativaa seuraa. Pahinta oli se, että olin riidoissa aina väärässä pelkästään sen takia, että olin valkoinen heteromies.

Vierailija
17/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin treffikumppanini oli ihan kiva nainen, joka höpötti kaikenmoista mitä oli tehnyt ala-asteella :D 

Vierailija
18/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen lisää: siis minä ostin ne pussikaljat ja tietysti kylmästä

Vierailija
19/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin treffikumppanini oli se, joka lähti ulos kanssani säälistä :(

Kiltti mies

Vierailija
20/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka puhui PALJON. Siis en todella ole koskaan aiemmin tavannut ketään, joka puhuisi niin paljon. Selvästikin rakasti omaa ääntään. Monologin aiheina olivat hän itse, työ ja huumeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi