Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin treffikumppanisi?

Vierailija
03.08.2020 |

Vanha aihe, mutta uudet tarinat ovat hauskaa luettavaa. Kerron erään: treffikumppani selitti, että hän näkee joka paikassa mustiin kaapuihin pukeutuneita henkilöitä, jotka vaikuttavat siihen, voiko hän liikuttaa vasenta kättään. Mitä vähemmän kaapumiehiä oli, sitä paremmin käsi toimi. Minä kuulemma karkoitin kaapumiehiä, joten hän oli todella ihastunut minuun (siis oikeasti pakkomielteisen ihastunut, en meinannut päästä eroon).

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka puhui PALJON. Siis en todella ole koskaan aiemmin tavannut ketään, joka puhuisi niin paljon. Selvästikin rakasti omaa ääntään. Monologin aiheina olivat hän itse, työ ja huumeet.

Oletko ollut Nikon kanssa treffeillä?

Vierailija
22/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mentiin kahville, ja istumaan päästyämme mies aloitti kehumalla kauniita silmiä. Siis meille kahvit myyneen nuoren naisen silmiä. En tiedä oliko outoa, mutta aika huonotapaista kyllä. Tuli kyllä paha mieli.

Suivaantui vielä, kun en lähtenyt enää uusille treffeille.

Olen kokenut saman. Treffimies kommentoi ohikulkevaa naista, että ”hyvä perse”. Arvatkaa, näinkö uudestaan?

Näitä ilmeisesti riittää. Nuorena eräs deittini sanoi ohikulkevista teineistä, että ”noiden lyhyiden hameiden takia miehet ajavat paljon kolareita”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka puhui PALJON. Siis en todella ole koskaan aiemmin tavannut ketään, joka puhuisi niin paljon. Selvästikin rakasti omaa ääntään. Monologin aiheina olivat hän itse, työ ja huumeet.

Oletko ollut Nikon kanssa treffeillä?

Heh, ei ollut Niko kyseessä :D

Vierailija
24/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lyhyet, kiltit ja ujot miehet on naisten mielestä outoja treffikumppaneita. Miehen pitää olla pitkä, lihaksikas, supliikki, rikas ja komea.

Vierailija
25/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lyhyet, kiltit ja ujot miehet on naisten mielestä outoja treffikumppaneita. Miehen pitää olla pitkä, lihaksikas, supliikki, rikas ja komea.

Miehen pitää ujoudestaan huolimatta yrittää keskustella ja tuoda mielipiteitään esiin ja olla kiltti. Kukaan ei halua puhua seinälle. Koita sisäistää.

Vierailija
26/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät outoja mutta harmittavan usein mitäänsanomattomia. Eivät herätä tunteita mihinkään suuntaan.

Vierailija
27/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180 senttinen "mies" eli ei mies ollenkaan.

Vierailija
28/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät outoja mutta harmittavan usein mitäänsanomattomia. Eivät herätä tunteita mihinkään suuntaan.

Onpas kiva oikeutus syrjiä osa miehistä parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle. Ja sitten naiset itse kitisevät ulkonäköpaineista ja miesten pinnallisuudesta. Sairasta.

Vierailija
29/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas kiva oikeutus syrjiä osa miehistä parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle. Ja sitten naiset itse kitisevät ulkonäköpaineista ja miesten pinnallisuudesta. Sairasta.

Mitä? Miten niin parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle? Tuo on vain minun kokemukseni, omalle kohdalle ikävä kyllä sattunut tuollaisia. En sano etteikö siellä joukossa voisi olla myös toisenlaisia. Joka tapauksessa jokainen saa ihan itse päättää mitä kumppanilta haluaa. En minäkään kaikille kelpaa ja se on täysin fine.

Vierailija
30/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuliuliuli.

Vierailija
31/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 180 senttinen "mies" eli ei mies ollenkaan.

Terveisiä sinne Ulilaudalle!

Vierailija
32/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä naisen kanssa joka vaikutti ihan kivalta. Toki puhui paljon ja kun paljastui että kirjoitta vauva.fi-palstalle, niin sanoin käväni vessassa ja lähdin kotiin.

Vierailija
33/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudoin treffikumppanini oli se, joka lähti ulos kanssani säälistä :(

Kiltti mies

Kuvailiko hän miten pakarat nousevat ja laskevat iltaisin? Sinulta vierähti kyynel, ja kahvikuppi hikoili kädessäsi.

Vierailija
34/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä naisen kanssa joka vaikutti ihan kivalta. Toki puhui paljon ja kun paljastui että kirjoitta vauva.fi-palstalle, niin sanoin käväni vessassa ja lähdin kotiin.

... mennäksesi itse kirjoittamaan vauva.fi-palstalle.

Vierailija
35/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä kertoo, miksi nämä palstan ”kiltit miehet” ovat sinkkuja.

Vierailija
36/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin Tinder-treffeille vaikka olin jutellut miehen kanssa vain muutaman kommentin. Hän asui lähes 100km päässä, mutta sanoi tulevansa seuraavana päivänä sille paikkakunnalle missä asuin, joten suostuin.

Selvisi, että ajoi sinne minut tavatakseen! Ymmärsin viestistä, että on tulossa joka tapauksessa niin voisimme samalla tavata. Hoki myös koko ajan, että kerrankin kun pääsee treffeille niin ajaa mihin vaan, kerrankin joku lähti hänen kanssa ulos niin voi tarjota jne. (Tarjouduin, että maksan ruoat kun hän tuli niin kaukaa.)

Haukkui eksäänsä, miten hullu hän on ja kertoi mitä kaikkea eksä oli tehnyt tai sanonut hänelle kun riitelivät. Heittänyt tuopilla yms.

Meillä ei klikannut yhtään, joten aloin heti syömisen jälkeen lopetella hienovaraisesti treffejä. Sanoi että voi saattaa minut kotiin, sanoin että kiitos, mutta menen käymään kaupassa kotimatkalla. No halusi saattaa kauppaan. Tuli ihan kauppaan asti ja käveli perässäni koko kaupan ympäri ja kassalle. Kaupan pihalla yritin hyvästellä mutta lähti kävelemään samaa matkaa kotiini päin. Asuin ihan kaupan lähellä. Korttelin nurkalla sanoin, että noniin asun tässä, kiitos kun saatoit, oli kiva tavata, turvallista kotimatkaa. Yritti vielä että voiko tulla kahville, sanoin sitten suoraan että ei se valitettavasti käy, niin jankutti vielä että kun on KERRANKIN päässyt treffeille niin olisi kiva tulla kahville.

Eikä edes tarjoutunut kantamaan sitä mun ostoskassia siitä kaupalta mun kotiin! Poistin heti kotiin päästyäni sen mätsin ja olin onnellinen ettei oltu vaihdettu puhelinnumeroita. Ihmettelen miten joku ei huomaa hienovaraisia, mutta ei myöskään täysin selkeitä merkkejä että ei kiinnosta, kun moneen kertaan jo yritin aika selkeästi päästä hänestä nopeasti eroon!

Vierailija
37/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli erinomainen kirjoittaja. Hauskoja, pitkiä, nokkelia viestejä, jotka todella herättivät kiinnostukseni.

Treffeille tuli ryppyisessä kansitakissa ja muutenkin nuhjuisissa vaatteissa oleva mies, joka ei juuri saanut sanaa suustaan.

Vierailija
39/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei tarvitse. Kaikki ihastukseni ovat olleet alle 180 cm, yksikään ei ole ollut lihaksikas eikä rikas. Minun silmissäni jokaikinen on tietysti ollut komea ja vuorovaikutustaidot ovat minulle tärkeitä.

Mutta jos ajattelet noin ja itse olet lyhyt, köyhä ja ujo, niin sinulla on varmaan aika raskas elämä. Jaxuhali.

Vierailija
40/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin Tinder-treffeille vaikka olin jutellut miehen kanssa vain muutaman kommentin. Hän asui lähes 100km päässä, mutta sanoi tulevansa seuraavana päivänä sille paikkakunnalle missä asuin, joten suostuin.

Selvisi, että ajoi sinne minut tavatakseen! Ymmärsin viestistä, että on tulossa joka tapauksessa niin voisimme samalla tavata. Hoki myös koko ajan, että kerrankin kun pääsee treffeille niin ajaa mihin vaan, kerrankin joku lähti hänen kanssa ulos niin voi tarjota jne. (Tarjouduin, että maksan ruoat kun hän tuli niin kaukaa.)

Haukkui eksäänsä, miten hullu hän on ja kertoi mitä kaikkea eksä oli tehnyt tai sanonut hänelle kun riitelivät. Heittänyt tuopilla yms.

Meillä ei klikannut yhtään, joten aloin heti syömisen jälkeen lopetella hienovaraisesti treffejä. Sanoi että voi saattaa minut kotiin, sanoin että kiitos, mutta menen käymään kaupassa kotimatkalla. No halusi saattaa kauppaan. Tuli ihan kauppaan asti ja käveli perässäni koko kaupan ympäri ja kassalle. Kaupan pihalla yritin hyvästellä mutta lähti kävelemään samaa matkaa kotiini päin. Asuin ihan kaupan lähellä. Korttelin nurkalla sanoin, että noniin asun tässä, kiitos kun saatoit, oli kiva tavata, turvallista kotimatkaa. Yritti vielä että voiko tulla kahville, sanoin sitten suoraan että ei se valitettavasti käy, niin jankutti vielä että kun on KERRANKIN päässyt treffeille niin olisi kiva tulla kahville.

Eikä edes tarjoutunut kantamaan sitä mun ostoskassia siitä kaupalta mun kotiin! Poistin heti kotiin päästyäni sen mätsin ja olin onnellinen ettei oltu vaihdettu puhelinnumeroita. Ihmettelen miten joku ei huomaa hienovaraisia, mutta ei myöskään täysin selkeitä merkkejä että ei kiinnosta, kun moneen kertaan jo yritin aika selkeästi päästä hänestä nopeasti eroon!

Miksi miesten pitäisi osata lukea teidän ”sanattomia viestejä”? Sanokaa suoraan!