Oudoin treffikumppanisi?
Vanha aihe, mutta uudet tarinat ovat hauskaa luettavaa. Kerron erään: treffikumppani selitti, että hän näkee joka paikassa mustiin kaapuihin pukeutuneita henkilöitä, jotka vaikuttavat siihen, voiko hän liikuttaa vasenta kättään. Mitä vähemmän kaapumiehiä oli, sitä paremmin käsi toimi. Minä kuulemma karkoitin kaapumiehiä, joten hän oli todella ihastunut minuun (siis oikeasti pakkomielteisen ihastunut, en meinannut päästä eroon).
Kommentit (42)
Menin kahville erään Tinder-miehen kanssa, joka istui melkein koko kahvittelun ajan hiljaa ja tuijotti mua. En ole itse mitenkään erityisen puhelias ja yleensä deiteillä hoidan n. 50% puhumisesta, tai vähemmän, jos miehellä riittää juttua. Tämän kanssa hoidin yli 90% ja jutut loppui aika nopeasti, kun mies ei jatkanut keskustelua mitenkään. Ja tyyppi ei siis ollut ujo, vaan tosi itsevarma ja jossain vaiheessa taisi aistia kiusaantuneisuuteni ja kysyi: "Tuntuuko susta epämukavalta kun tuijotan sua?". Vastasin, joo, kiitos kysymästä, kyllä se kieltämättä vähän häiritsee. Jäi siis fiilis, että halusi tahallaan tehdä tilanteesta kiusallisen. Ja olisi vielä halunnut nähdä uudelleen, kun "oli niin kivaa"... 🙄 Ei todellakaan nähty toista kertaa.
Jos pimpettiä haluaa.