Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin treffikumppanisi?

Vierailija
03.08.2020 |

Vanha aihe, mutta uudet tarinat ovat hauskaa luettavaa. Kerron erään: treffikumppani selitti, että hän näkee joka paikassa mustiin kaapuihin pukeutuneita henkilöitä, jotka vaikuttavat siihen, voiko hän liikuttaa vasenta kättään. Mitä vähemmän kaapumiehiä oli, sitä paremmin käsi toimi. Minä kuulemma karkoitin kaapumiehiä, joten hän oli todella ihastunut minuun (siis oikeasti pakkomielteisen ihastunut, en meinannut päästä eroon).

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin Tinder-treffeille vaikka olin jutellut miehen kanssa vain muutaman kommentin. Hän asui lähes 100km päässä, mutta sanoi tulevansa seuraavana päivänä sille paikkakunnalle missä asuin, joten suostuin.

Selvisi, että ajoi sinne minut tavatakseen! Ymmärsin viestistä, että on tulossa joka tapauksessa niin voisimme samalla tavata. Hoki myös koko ajan, että kerrankin kun pääsee treffeille niin ajaa mihin vaan, kerrankin joku lähti hänen kanssa ulos niin voi tarjota jne. (Tarjouduin, että maksan ruoat kun hän tuli niin kaukaa.)

Haukkui eksäänsä, miten hullu hän on ja kertoi mitä kaikkea eksä oli tehnyt tai sanonut hänelle kun riitelivät. Heittänyt tuopilla yms.

Meillä ei klikannut yhtään, joten aloin heti syömisen jälkeen lopetella hienovaraisesti treffejä. Sanoi että voi saattaa minut kotiin, sanoin että kiitos, mutta menen käymään kaupassa kotimatkalla. No halusi saattaa kauppaan. Tuli ihan kauppaan asti ja käveli perässäni koko kaupan ympäri ja kassalle. Kaupan pihalla yritin hyvästellä mutta lähti kävelemään samaa matkaa kotiini päin. Asuin ihan kaupan lähellä. Korttelin nurkalla sanoin, että noniin asun tässä, kiitos kun saatoit, oli kiva tavata, turvallista kotimatkaa. Yritti vielä että voiko tulla kahville, sanoin sitten suoraan että ei se valitettavasti käy, niin jankutti vielä että kun on KERRANKIN päässyt treffeille niin olisi kiva tulla kahville.

Eikä edes tarjoutunut kantamaan sitä mun ostoskassia siitä kaupalta mun kotiin! Poistin heti kotiin päästyäni sen mätsin ja olin onnellinen ettei oltu vaihdettu puhelinnumeroita. Ihmettelen miten joku ei huomaa hienovaraisia, mutta ei myöskään täysin selkeitä merkkejä että ei kiinnosta, kun moneen kertaan jo yritin aika selkeästi päästä hänestä nopeasti eroon!

Miksi miesten pitäisi osata lukea teidän ”sanattomia viestejä”? Sanokaa suoraan!

Jos pimpettiä haluaa.

Vierailija
42/42 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kahville erään Tinder-miehen kanssa, joka istui melkein koko kahvittelun ajan hiljaa ja tuijotti mua. En ole itse mitenkään erityisen puhelias ja yleensä deiteillä hoidan n. 50% puhumisesta, tai vähemmän, jos miehellä riittää juttua. Tämän kanssa hoidin yli 90% ja jutut loppui aika nopeasti, kun mies ei jatkanut keskustelua mitenkään. Ja tyyppi ei siis ollut ujo, vaan tosi itsevarma ja jossain vaiheessa taisi aistia kiusaantuneisuuteni ja kysyi: "Tuntuuko susta epämukavalta kun tuijotan sua?". Vastasin, joo, kiitos kysymästä, kyllä se kieltämättä vähän häiritsee. Jäi siis fiilis, että halusi tahallaan tehdä tilanteesta kiusallisen. Ja olisi vielä halunnut nähdä uudelleen, kun "oli niin kivaa"... 🙄 Ei todellakaan nähty toista kertaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla