Pinnallisin syy miksi olet lopettanut miehen/naisen tapailemisen
Kommentit (194)
Miehen nahkatakki haisi pahalle.
Entinen ihastukseni arvosteli pyöristymistäni. En halunnut jatkaa enää.
Mies valehteli, eikä osannut panostaa intohimoiseen seksiin.
Pieni... :( Kokoa tyyliin nakki.. mies kyllä tiesi itsekkin tämän ja yritti suulla hoitaa hommat, mutta ei..
Huono s eisokki, lerpahti välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli järjettömän iso luomi poskessa.
peukut 21-11
Miehen lyhyys
peukut 30-7
Miehellä isot sieraimet.
peukut 33-2
Yhdellä miehellä oli järjettömän rumat kengät, sellaset vanhat risaset lenkkarit. :D
peukut 28-6
Naisella raskausarvet lantiossa ja alaselässä.
peukut 33-53Just tää. Itse ladotaan täällä vaikka mitä ja sit ei hyväksytä jos sä itse et ole täydellinen jonkun mielestä. Mullakin on raskausarvet mut en mä siinä mitään menetä jos joku ei niistä tykkää :D
Ja raskausarvetko ovat ne ainut luonnollinen asia? Ihan kuin nää miehet olisivat kirurgilla käyneet sieraimiaan isontamassa tai luomia kasvattamassa.
Raskausarpia on melkein kaikilla. Itse en oo ikinä edes synnyttänyt ja sain niin rajut raskausarvet että näytti että olisin ja useammin. Oikeasti johtui syömishäiriöstä jollonka jouduin pakkohoitoon että en kuolisi . Oon 173 pitkä ja painoin 44 kiloa ja ulos päässessäni lääkityksen ja pakkosyömisen jälkeen 62 kiloa jollonka keho repeytyi reisistä vatsasta ja rinnoista.
Hirveä p:skan haju vessassa, kun oli käynyt siellä. Meni kaikki halut jatkaa suhdetta kertaheitolla. Epälooginen syy, mutta minkäs tunteilleen voi. Keksin kohteliaisuudesta tekosyyn eroamiselle.
Oli menettänyt poikuutensa vasta 23-vuotiaana.
Jos joku pinnallinen syy on tökkinyt niin en ole edes aloittanut tapailua. Eihän se nyt yhtäkkiä ilmene että toisella on esim. ruma nenä. Outo kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Outo, imelä oksettava haju naisessa.
Diabetes
Pinnallista joo, mutta olen menettänyt kiinnostukseni useampaan mieheen epäsiistin pukeutumisen takia. Jos jalassa on kauhtuneet kollarit ja takki reikäinen 80-luvun aarre, en vain halua edes tutustua enempää. En odota että treffeillä ollaan puku päällä, esimerkiksi siistit puhtaat perusfarkut ja siisti istuva t-paita olisi hyvinkin ok kahvilatreffeille. Minulle siisti ulkoasu on osa kohteliaisuutta ja muiden huomioon ottamista.