Pinnallisin syy miksi olet lopettanut miehen/naisen tapailemisen
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella raskausarvet lantiossa ja alaselässä.
Mikähän näissä on vikana? Ihan luonnollinen asia ja varmaan suurimmalla osalla naisista on niitä. Eri asia joku huono hygienia tai epäsiisti olemus, että sellainen ei nappaa mutta että haittaisi jotkut vaaleat viivat iholla? On ihmiset todellakin todellisuudesta vieraantuneita. Liikaa toljotettu photoshopattuja kuvia. Ihan ohiksena sanon.
On ne vinot hampaatkin ja kasvojen isot luomet luonnollisia asioita mut tää nyt vaan sattu kolahtamaan omalle kohdalle niin että piti suutahtaa?
Miehellä oli järjettömän iso luomi poskessa.
peukut 21-11
Miehen lyhyys
peukut 30-7
Miehellä isot sieraimet.
peukut 33-2
Yhdellä miehellä oli järjettömän rumat kengät, sellaset vanhat risaset lenkkarit. :D
peukut 28-6
peukut 33-53
Vierailija kirjoitti:
peukut 21-11
Miehen lyhyys
peukut 30-7
Miehellä isot sieraimet.
peukut 33-2
Yhdellä miehellä oli järjettömän rumat kengät, sellaset vanhat risaset lenkkarit. :D
peukut 28-6
peukut 33-53
Just tää. Itse ladotaan täällä vaikka mitä ja sit ei hyväksytä jos sä itse et ole täydellinen jonkun mielestä. Mullakin on raskausarvet mut en mä siinä mitään menetä jos joku ei niistä tykkää :D
Ja raskausarvetko ovat ne ainut luonnollinen asia? Ihan kuin nää miehet olisivat kirurgilla käyneet sieraimiaan isontamassa tai luomia kasvattamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
peukut 21-11
Miehen lyhyys
peukut 30-7
Miehellä isot sieraimet.
peukut 33-2
peukut 28-6
peukut 33-53Just tää. Itse ladotaan täällä vaikka mitä ja sit ei hyväksytä jos sä itse et ole täydellinen jonkun mielestä. Mullakin on raskausarvet mut en mä siinä mitään menetä jos joku ei niistä tykkää :D
Ja raskausarvetko ovat ne ainut luonnollinen asia? Ihan kuin nää miehet olisivat kirurgilla käyneet sieraimiaan isontamassa tai luomia kasvattamassa.
Vielä hassumpaa on että lyhyyden takia miehen torppaaminen on go girl niin sitä pitää, mutta kun mies torppaa naisen läskiyden takia, se ei olekaan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
peukut 21-11
Miehen lyhyys
peukut 30-7
Miehellä isot sieraimet.
peukut 33-2
peukut 28-6
peukut 33-53Just tää. Itse ladotaan täällä vaikka mitä ja sit ei hyväksytä jos sä itse et ole täydellinen jonkun mielestä. Mullakin on raskausarvet mut en mä siinä mitään menetä jos joku ei niistä tykkää :D
Vielä hassumpaa on että lyhyyden takia miehen torppaaminen on go girl niin sitä pitää, mutta kun mies torppaa naisen läskiyden takia, se ei olekaan ok.
Sepä se. Kaikilla meillä on omat maut ja se pitää hyväksyä että kaikki ei pidä sinua kuumana. Kunhan vaan itse pidät itsestäsi. Terveisin itse läski nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpöntön vetäminen kansi auki 🤮
Ja niistäminen ruokapöydässä kesken syömisen.
Kävin parikyt vuotta sitten etikettikurssin, jossa kerrottiin, että niistäminen ruokaillessa on ok, vaikka se muita ällöttäisikin. Hampaiden kaivelu hammastikulla taas ei. Tiedä sitten näistä. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Näytti minun ex-pomolle( joka on kpää)
Aivoni tulkitsivat tämän:
"Näytti minun ex-pomolle k*rpää".
Neiti lihoi hänen mukaansa "vain" 5 kiloa, mutta olen edelleen täysin varma, että lihoi ainakin 8 kiloa. Läskit ja laiskat akat eivät kelpaa. Sorry nyt vain kaikille läskeille! :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neiti ei suostunut sheivaamaan.
Hyi helvattu, mikä neitittelijä. Olis mulle yks iso turn-off tuollainen kielenkäyttö.
Neitittelijät, tyttötelijät, alentuvasti kuin lapselle puhuvat on iso turn off.
Vierailija kirjoitti:
Neiti lihoi hänen mukaansa "vain" 5 kiloa, mutta olen edelleen täysin varma, että lihoi ainakin 8 kiloa. Läskit ja laiskat akat eivät kelpaa. Sorry nyt vain kaikille läskeille! :-D
Neitittelijät ja akattelijat ei ole mikään menetys, ei läskille eikä laihalle, sorry nyt vain itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpöntön vetäminen kansi auki 🤮
Ja niistäminen ruokapöydässä kesken syömisen.
Kävin parikyt vuotta sitten etikettikurssin, jossa kerrottiin, että niistäminen ruokaillessa on ok, vaikka se muita ällöttäisikin. Hampaiden kaivelu hammastikulla taas ei. Tiedä sitten näistä. (sivusta)
Mieluummin niin, että niistää nenän, kuin antaa vaan valua. Niistää voi äänettömästi ja aika huomaamattomasti. Itselläni nenä juoksee heti, jos syön jotain tulista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitittelijät ja akattelijat ei ole mikään menetys, ei läskille eikä laihalle, sorry nyt vain itsellesi.
No nyt meni tiskikoneella tunteisiin! :-D Mitä se sulle kuuluu, jos sanon naisia akoiksi? XD
Ei ole olemassa mitään "pinnallisia syitä": ellet halua ryhtyä suhteeseen, lopetat sen harkitsemisen, eli tapailun. Mitään syvällisiä syitä ei voi olla, koska et halunnut ryhtyä suhteeseen, etkä voinut siten tietää syvällisiä syitä.
Parran alta paljastuikin ärsyttävä leuka.
Naisella oli ärsyttäviä tatuointeja ja hän oli aika lihava. Muuten mukava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neiti ei suostunut sheivaamaan.
Hyi helvattu, mikä neitittelijä. Olis mulle yks iso turn-off tuollainen kielenkäyttö.
Mies sanoi asiasta kuin asiasta "aivan ihanaa". Olisin kestänyt kiroilun tms mutta tuota "aivan ihanaa" en kestänyt kuunnella.
Kuvissa näyttävä nainen ja hymykuvat tietenkin suu kiinni. Treffeille saapui ruskeahampainen ketjupolttaja, joka yritti jatkuvasti lopettaa tupakanpolton (omien sanojensa mukaan), kuitenkaan siinä onnistumatta.
Voi miksi ihmiset eivät tee hampailleen mitään? Siisti hymy on käyntikorttisi, ja hampaiden soodapuhdistus maksaa vastaanotolla vain 60-80 euroa, eikä tunnu yhtään miltään. Tämä ei ole valkaisu, vaan perusteellinen puhdistus, jolla lähtee kaikki tummentumat ja värjäytymät hampaista.
Soodapuhdistus. <3
Näitä kun lukee niin tulee tyytyväinen olo etten ole ikinä treffaillut ketään.