Pinnallisin syy miksi olet lopettanut miehen/naisen tapailemisen
Kommentit (194)
Sössötys. Joo, ei voi sille mitään mut menee hermot. L vika on myös paha
Vierailija kirjoitti:
Outo, imelä oksettava haju naisessa.
Pitkänlinjan deeku tai ei hoitotasapainossa oleva diabeetikko.
Vierailija kirjoitti:
Naisella oli todella ohut tukka. Tai pikemminkin harva. Oli iljettävää, kun päänahka kuulsi läpi. Jostain ihmeen syystä värjäsi sitä vielä mustaksi jolloin valkoinen iho oikein korostui sieltä alta.
Näitä on paljon!
Ulkonäössä ei ollu valittamista mutta en päässy sen yli että hänen nenäkarvassa roikku pieni räkäpallo XD
Pitkätkalsarit yhdistettynä salmiakkikuvioisiin polvisukkiin. Nukuin sitten vaan kainalossa ja sanoin aamulla heipat.
Kun käytiin syömässä niin huomasin kuinka sen miehen korvat liikkui kuin jollain tontulla kun pureksi ruokaansa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Miehen nimi oli tyyliin Håkan Svensson :( En voinut jatkaa enää tapailua.
Oletko hullu? Se oli rikas suomenruotsalainen. Ansaitsee paljon paremman kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa tulee kyllä miettineeksi, että kuinka me naiset oikein ilkeämme tälläkin keskustalupalstalla vähän väliä väittää miesten olevan pinnallisia sikoja.
Asteikko naisille:
liian lyhyt
ei pinnallista ollenkaan, sehän on vain biologiaa/makuasia/ei sille voi mitään ettei lyhyt viehätä
liian hoikka
no ei tosiaankaan pinnallista, uroksen kuuluu olla naarasta isompi
Luomi kasvoissa
ei pinnallista, miksei leikkauta sitä pois
Liian pienet varpaat
ehkä jossain määrin pinnallista
Rumat kengät
Kuulostaa jo pinnalliselta, tai no ei vaan ymmärrettävää jos kengät oli kerran rumatAsteikko miehille:
Tatuoitu ja laittautumaton
voi jessus mitä vaatimuksia! Siis tuollainenko ratkaisee??? Siis tatuoinnit turn-off haloo, nyt on 2020!
Rajusti ylipainoinen
oksettavan pinnallista! Etenkin jos mies ei ole itsekään Hollywood-kalsarimalli
Ei sheivaa
mikä sika!!! Siis TÖRKEÄÄ vaatia jotain tuollaista!!!
No samaanhan sinäkin tässä nyt syyllistyt kuin moittimasi naiset?
Ja miksi edes pitää käydä mitään metakeskustelua ketjun juonesta? Pysytään otsikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lättäjalat
Joo. Tässä se lättäjalkainen mies. Mikä ihme siinä on, että vaikka on kroppa kuinka treenatu ja kunnossa, naisella on oikeus kommentoida lättäjalkojani? Hyvin siis uskon, että on naisia jotka dumppaa miehen lättäjalkojen ja tukipohjallisten takia.
Isot ja holvikkaat pitää mihen jalat olla!
Kävi äitinsä luona vierailulla kerran viikossa, yök. Sinne jäi mammanpoika.
Vierailija kirjoitti:
Kävi äitinsä luona vierailulla kerran viikossa, yök. Sinne jäi mammanpoika.
Höh. Mitäs pinnallista siinä on, että pitää yhteyttä vanhempaan? Minäkin käyn porukoilla joka vko nykyään. Mulla on ihanat jo iäkkäät vanhemmat, jotka lapsensa näkeminen tekee iloiseksi. Lapsenikin käyvät mummolassa usein. Olisiko asia toinen, jos kävisi kaverillaan yhtä usein? Jos mun mies vetäisi herneen nenään vanh. luona käynneistäni, niin se olisi bye bye.
En tiiä tekeekö monikin näin mut yks mies kaivo sormella korvaa jonka jälkeen haistoi sitä omaa sormeaan. Oikeesti oksettavaa xd
Vierailija kirjoitti:
En tiiä tekeekö monikin näin mut yks mies kaivo sormella korvaa jonka jälkeen haistoi sitä omaa sormeaan. Oikeesti oksettavaa xd
Hyvä ettei tavattu... minä syön sen vaikun.
Olin tutustunut mieheen työn kautta ja hän pyysi sitten treffeille. Oli tunnettu näyttelijä ja mielestään loistosaalis kaltaiselleni naiselle. Piti minua varmana panona koko illan.
Menetin täysin kiinnostukseni. Homma edennyt hänen toivomaansa suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies painoi yli 200kg.
Onko tämä lopulta pinnallisuutta, jos ylipainoa on niin paljon, että se on terveydelle jo ihan selkeästi vaarallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei tavattu... minä syön sen vaikun.
Hyi saasta
IKÄ! Kyllä, olen uskomattoman pinnallinen. Minä olin jotain 20v, hän oli jotain 10v. Eihän tuo ole kuin vain kymmenen vuoden ikäero. En osannut aavistaa mitään, vaan yllättäen hän tuli luokseni pelokkain silmin ja tunnusti tunteensa mua kohtaan. Meinasin saada sydänkohtauksen. En edes aloittanut hänen tapailemistaan. Sanoin vain hänelle varovasti että ei, ei meidän sovi tapailla, ja toivoin ettei hän alkaisi itkeä.
- liiallinen alkoholin käyttö
- tupakointi
- epäsiisteys
- ässä-vika puhuessa