Pinnallisin syy miksi olet lopettanut miehen/naisen tapailemisen
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Peräkamarinpoika. Soitti äidilleen kesken treffien ja sanoi tulevansa aikaan xxx syömään.
Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Peräkamarinpoika. Soitti äidilleen kesken treffien ja sanoi tulevansa aikaan xxx syömään.
En pidä tätä mitenkään pinnallisena. Ei varmaan osaa siivota omia sotkujaankaan saatikka tehdä muita kotitöitä. M50v
Ruma sisustus ja Vallilan verhot kun menin miehen luokse toiseen kaupunkiin käymään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa tulee kyllä miettineeksi, että kuinka me naiset oikein ilkeämme tälläkin keskustalupalstalla vähän väliä väittää miesten olevan pinnallisia sikoja.
Läpimurto! Nainen, joka tajusi naisten olevan kaksinaismoralisteja.
Muuten hyvä, mutta tuon lainaamasi kommentin kirjoitti selvästi joku mies.
Vierailija kirjoitti:
lättäjalat
Joo. Tässä se lättäjalkainen mies. Mikä ihme siinä on, että vaikka on kroppa kuinka treenatu ja kunnossa, naisella on oikeus kommentoida lättäjalkojani? Hyvin siis uskon, että on naisia jotka dumppaa miehen lättäjalkojen ja tukipohjallisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mielestäni mitenkään pinnallista ole mutta jätein kerran naisen koska tällä oli mielestäni erikoinen kävelytyyli. Otti jotenkin aavistuksen liian pitkiä askeleita. Ei paljon mutta minä huomasin vaikka kukaan kavereistani ei tätä kysyessäni vahvistanut. Harmitti koska mimmi oli kova nussimaan.
En usko. Kyllä n****minen on tärkeämpää kuin se miten vaappuu makuukamarin ulkopuolella
Onhan niitä vaikka mitä. Ohut hiuslaatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lättäjalat
Joo. Tässä se lättäjalkainen mies. Mikä ihme siinä on, että vaikka on kroppa kuinka treenatu ja kunnossa, naisella on oikeus kommentoida lättäjalkojani? Hyvin siis uskon, että on naisia jotka dumppaa miehen lättäjalkojen ja tukipohjallisten takia.
:(
1. Liian kiltti luonne ja pienet kädet, etumuksesta puhumattakaan.
2. Kauhea hampaidenhoitoarsenaali lavuaarin reunalle levitettynä yhtä yötä varten ja itkeminen kun piti palata kotiin omalle paikkakunnalle. Olen kuulemma niin ihana.
3. Uskonnoista yms. uudelleen syntymisistä jne. puhuminen. Lisäksi ilman alkoholia ei voinut olla juomatta päivääkään. Ja minun jatkuva ylistäminen siitä, kun en ole kevytkenkäinen ja helppo.
Vierailija kirjoitti:
Naisella oli pienet riipputissit.
Osui ja upposi, näin hoikkana pienirintaisena vanhempana naisena välttelen seksiä juuri tämän takia.
Miehen nimi oli tyyliin Håkan Svensson :( En voinut jatkaa enää tapailua.
Karvainen selkä miehellä. Ei pitäisi vaikuttaa mutta en voinut mitään, se vähainenkin kiinnostus katosi kuin p*eru saharaan :(
Kun ihaili perinnöksi saamiaan Myrnakahvikuppeja. Jotenkin se poroporvarillisuus, että tykkää lapsen ripulin värisistä kukista.
Miehellä lyhyys ja pienet kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli harmaat , pitkät ja vapauttavat hiukset, haaleat silmät, kulmat ja ripset, en nähnyt kuvia-näytti livenä ihan kummitukselta
Öööö... Vapauttavat hiukset??!! XDDDDDDD
En tiiä miks nauran tälle :Dd
Ruskettunut outie on aina hyvä syy lopettaa tapailu.
Karvaisuus katkaisi minunkin lyhyen parisuhteeni. Yliopistoaikoina olin Aasiassa vajaan vuoden vaihdossa ja vietin tämän ajan etäsuhteessa puolisoni kanssa. Takaisin tullessani puolisoni (muuten perinteinen suomalainen ulkonäkö, vaaleat hiukset, siniset silmät ym.) oli paljon karvaisempi kuin aiemmin. En osannut enää viehättyä, kun tyttöystäväni rinnat olivat karvaisemmat kuin minun sääreni.
jUURI NÄIN. kUN MIES ON KANSAINVÄLIEN EI SEKÄÄN KÄY :d USKOMATOMIA ÄMMIÄ TÄÄLLÄ :d
Ei tämä mielestäni mitenkään pinnallista ole mutta jätein kerran naisen koska tällä oli mielestäni erikoinen kävelytyyli. Otti jotenkin aavistuksen liian pitkiä askeleita. Ei paljon mutta minä huomasin vaikka kukaan kavereistani ei tätä kysyessäni vahvistanut. Harmitti koska mimmi oli kova nussimaan.