Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pinnallisin syy miksi olet lopettanut miehen/naisen tapailemisen

Vierailija
03.08.2020 |

?

Kommentit (194)

Vierailija
81/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voihki sängyssä enemmän kuin minä ja vieläpä naisellisesti. :D

Vierailija
82/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti ei suostunut sheivaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lempiartisi oli Celine Dion, laittoi soimaan kun oltiin eka kerta silleen. Ei tullut toista kertaa.

Vierailija
84/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neiti ei suostunut sheivaamaan.

Mies ei suostunut sheivaamaan....en ole ikinä nähnyt niin paljon karvoja miehellä siellä. Tursusi alushousujen reunojen yli jopa.....

Vierailija
85/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli niin karvainen.Seökä, rintakehä, kaikki.....yäk

Vierailija
86/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi-haisi kuin tuhkakuppi, ei suostunut lopettamaan.

Vierailija
87/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteli elämämkoulu räppiä ja esitteli minulle ensitreffeillä "mestojaan". Uhosi kuinka hakkaa kaikki väärät tyypit jotka erehtyvät tulemaan hänen jenginsä alueelle. 😅

Vierailija
88/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen ääni ja vastasi puhelimeen lässyttäen yhdellä oksettavalla sanalla, jota en viitsi tässä nyt mainita jos joku hänen tuttunsa lukee tätä. :D

Vierailija
89/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemallani miehellä oli paljon huonoja puolia, kuten esim. lapsi yhden illan juttunsa kanssa, oudot maneerit sänkypuuhissa, mauttomia tatuointeja, erittäin vaativa naismaku jne. Silti olin ihastunut. Ihastumiseni lopahti siihen, kun luin hänen blogitekstejään. Niissä teksteissä hän arvosteli tapailemien naisten ulkonäköä ja sanoi ihailevansa nuoren näköisiä naisia. Myönsi minullekin että 40-vuotias on liian vanha vaikka itse on nelikymppinen. Se oli vähän liikaa.

Vierailija
90/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian hyvät välit exsiinsä. En nyt tarkoita että pitäisi vihata sydämmensä pohjasta, mutta jos juhlissakin ja ravintolassa pystyyvät ihan normaalisti vaihtamaan kuulumisia. Vielä puuttui että olisi alkanut minua esitellä exälleen?

Mut on jätetty tästä syystä, tosin menin esittelemään eksäni tälle uudelle säädölleni kun samoissa juhlissa oltiin ja ex vielä kehtasi kohteliaasti smalltalkata siinä :D

Vierailija
91/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri deiteistä bongattua (miehet):

Rumat varpaat

Rikkinäinen t-paita

Ikenet näkyy nauraessa

Pitkät sormenkynnet

En tavannut ketään toista kertaa.

Vierailija
92/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella raskausarvet lantiossa ja alaselässä.

Mikähän näissä on vikana? Ihan luonnollinen asia ja varmaan suurimmalla osalla naisista on niitä. Eri asia joku huono hygienia tai epäsiisti olemus, että sellainen ei nappaa mutta että haittaisi jotkut vaaleat viivat iholla? On ihmiset todellakin todellisuudesta vieraantuneita. Liikaa toljotettu photoshopattuja kuvia. Ihan ohiksena sanon.

Luitko otsikon?

Vierailija
93/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lopettanut eurustelua pinnallisista syistä, mutta en varmaan deittailisi miestä, jolla pälvikalju. Tai kaljua muutenkaan.. Tiedän! Pinnallista!

Vierailija
94/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei tämä on täysin ymmärrettävä syy ja kuka tahansa normaaliälyinen on samaa mieltä. Mutta minulla menee kyllä välittömästi mielenkiinto miekkoseen, joka haiskahtaa edes vähän. Jos on nukuttu yö yhdessä, on ihan normaalia ettei ole suihkunraikas ilman suihkua. Mutta jos tavataan vaikka klo 17 ja miekkosen hengitys haisee ja muutenkin haisee epämiellyttävältä, niin ei todellakaan kiinnosta tippaakaan.

Yksi miekkonen harrasti ratsastusta ja en voinut sille mitään, että meni vähäinenkin mielenkiinto ihan totaalisesti, kun hän selitti tallin pikkujouluista XDDDD Siskoni harrasti ratsastusta ja vaikka se on ihan kaikille sopiva harrastus, niin en vain ole kiinnostunut hevosmiekkosista XDDDDD Kyllä aavistelin jo etukäteen, etten voisi kiinnostua, mutta yritin parhaani XD. Lisäksi miekkonen haiskahti pahalta, brrrrh.

Vierailija
95/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selässä oli luomi, josta kasvoi pitkiä.mustia karvoja (miehellä)

Luomen voi poistaa..

Vierailija
96/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisia syitä, miksi en ole edes aloittanut tapailua ja treffit ovat jääneet vain yhteen kertaan, on todella paljon. Tapailua minun ei ole koskaan tarvinnut lopettaa mistään syystä. Olen kyllä itse kerran tullut tapailusuhteessa jätetyksi, enkä pitäisi mahdottomana että syy olisi ollut jokin mikä täälläkin on mainittu. Jäi vähän auki se todellinen syy.

Vierailija
97/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään minua ei kiinnosta miekkonen, joka: ei ymmärrä autoista mitään, ei osaa tehdä jotain pieniä (edes pieniä) korjauksia kotona ja autoon liittyen. Eli on kuin miekkospuolinen versio minusta XD. Yök, pienikin naikkosmaisuus miekkosessa on yököttävää!

Jos miekkonen rakastaa shoppailua (kuten minä), niin joo... Kiitos mutta ei kiitos XDDDDD. Jos osoittaa liikaa mielenkiintoa minun naismaisiin hömpötyksiini, ei todellakaan tule sellainen olo että tässä on potentiaalinen miekkosystävä XD. Vaan lähinnä joku kiva hòmòkamu.

Eli romanttinen ja sek.sua.alinen mielenkiinto lopahtaa täysin.

Vierailija
98/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ällöttävä ensisuudelma - ja viimeiseksi jäi. Jotenkin kalamainen, nii kuin haukea suutelisi. Liiankin pehmeät huulet jotka vaan on ja vähän menee kiinni ja auki. Ja sellainen ohut limasiima lähti kun "suudelma" loppui.

Mä oon tosi avoimesti kertonut toiveitani kumppaneille ihan seksissä ja suutelemisessakin joskus. Mutta tää oli niin suossa, etten oikeesti tiennyt mitä sanoa enkä usko, että olis ollut toivoakaan hioa suutelemisen taitoa. Muuten niin hirveen mukava mies. No vuoden päästä kun törmäsimme niin hänellä oli jo parisuhteessa, hyvä niin. Vaikka jäin kyllä miettimään, että kyllä me ihmiset vaan tykätään niin eri asioista☺️

Vierailija
99/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli harmaat , pitkät ja vapauttavat hiukset, haaleat silmät, kulmat ja ripset, en nähnyt kuvia-näytti livenä ihan kummitukselta

Öööö... Vapauttavat hiukset??!! XDDDDDDD

Vierailija
100/194 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän lihoi hyvin nopeasti. Aloimme tapailla, kun mies oli armeijassa ja oli komea, normaalipainoinen mies. Sitten hän pääsi intistä, istui tietokoneen ääressä ja veti irtokarkkeja ja sai parin kuukauden aikana valtavan keskivartalopötsin. En edes halunnut ajatella miltä hän näyttäisi vuoden päästä. Niin se oli siinä.