Masturboivatko miehet yleisestikin kondomien kanssa?
Kysyin miesystävältä lattialla lojuneesta avatusta kondomipaketista, jota ei oltu käytetty minuun, ja selitys oli runkkaus kun ei jaksanut mennä kylppäriin laukeemaan. Vähän jäi epäilyttämään kun en ole tällaisesta menetelmästä ennen kuullut. En väitä erityisemmin tuntevani miesten itsetyydytyskeinoja, mutta olin siinä uskossa, että on normaalimpaa laueta paperiliinoihin ym.
Oliko validi selitys vai epäilenkö toista naista?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Käytän useimmiten kondomia. Ilman kondomia on pitkässä sessiossa tullut mustelmia tai hiertymiä siittimeen.
Miten se sun kestävyys yhdynnässä? Rakastelussa. Siis RAKASTELUSSA. Kuinka pitkä sessio sinulla on naiselle tarjoilla?
Oot varmaan uskomattoman hyvä rakastaja. 🤣
Ihme, ettei miehet pysty naisia tyydyttämään kun runnovat ja repivät puristavat vemputtavat itsensä ruvelle ja rikkinäisiksi.
Hardcore-Runk on sairasta.
T. MIES
Esimerkiksi Lidlissä 12kpl paketti noin 2,5€.
Kaikista aikuisviihdekaupoista saa jättisäkin 100 tai 144kpl noin 30 eurolla.
Muista miehistä en osaa sanoa, mutta itse en ole koskaan edes kokeillut runkata kortsun kanssa. Ja 52 ikävuoteen mennessä oon käyttänyt ehkä 50 kortsua koko elämäni aikana. Eivät oo kortsut mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kortsut maksavat 20-25 centtiä kappale. Kun jättää yhden kaljatölkin viikossa ostamatta, niin sillä rahalla saa koko viikon ajalle kortsut.
mistä saat 5 kappaleen kortsu paketin 2€?
Lidlissä 12kpl paketti kortsuja maksaa 1,89€ ja kappalehinnaksi tulee alle 16 centtiä kappale. Ei ole kallista enää näillä hinnoilla.
Vaikea on kondomin kanssa masturboida. Talouspaperiin päästän lastin.
Siisti homma sängyssä runkata kortsun kanssa. Ei tahri paikkoja ja pystyy tyhjentämään viimeisetkin tipat sopivalla tunnolla. Itse sen parhaiten tietää paljonko eri vaiheessa puristaa ja mistä kohtaan. Itse ainakin nautin aluksi voimakkaasta puristuksesta varresta ja lopuksi hellemmin terskan juuresta. Joskus laitan myös penistapin sisään kulliin kortsun alle ja nautin tunteesta kun kulli koittaa purskauttaa siemennesteet, mutta ei pystykkään kun tappi estää.
5 x 20cnt = 1 eur.
5 x 25 cnt = 1,25 eur.