Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturboivatko miehet yleisestikin kondomien kanssa?

Vierailija
03.08.2020 |

Kysyin miesystävältä lattialla lojuneesta avatusta kondomipaketista, jota ei oltu käytetty minuun, ja selitys oli runkkaus kun ei jaksanut mennä kylppäriin laukeemaan. Vähän jäi epäilyttämään kun en ole tällaisesta menetelmästä ennen kuullut. En väitä erityisemmin tuntevani miesten itsetyydytyskeinoja, mutta olin siinä uskossa, että on normaalimpaa laueta paperiliinoihin ym.

Oliko validi selitys vai epäilenkö toista naista?

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl joiskus oon käyttänyt, ihan treenatakseni fiilistä kortsun kaa ja testannu eri merkkisiä ja kokoisia.

Vierailija
102/127 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan joskus olen kumin kanssa masturboinut, mutta erittäin harvoin.

joskus vaimo otti suihin kumin kanssa ja se oli kiihottavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään tähän tarkoitukseen ikkunaverhoja

Vierailija
104/127 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kumeja siihen tarkoitukseen

Vierailija
105/127 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä ei kirveelläkän haluttaisi käyttää kumia, mutta runkatessa sitten kaikki käyttää.

Hahhaaaa, lojaalit miehet tulivat puolustelemaan tuntematonta ap:n pettävää miestä.

Vierailija
106/127 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masturboi vaan paneskelee kumin kaa kun ei oo ketään muuta lähelläkää

Vierailija
107/127 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole käyttänyt.

Vierailija
108/127 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus kokeeksi fleshlightin kun sitä niin kehuttiin tiukaksi kuin teinitytön pillu ja minulla oli jopa yksi penkki johon sen saisi niin että voisin runkkaamisen sijaan panna kuin nelinkontin takaa.

Tiukka oli joo mutta liiankin tiukka kun löllön pehmeältä tuntuva materiaali hankasi oukeasti terskan herkkää ihoa vaikka miten käytti liukastetta niin että työntely tuntui epämiellyttävältä jo parin minuutin jälkeen.

Laukesin paljaalla vain kerran kun olin niin kiimassa että tulin viidessä minuutissa väkisin rynkyttämällä minkä jälkeen selvisi että tuon puhdistaminen on vähemmän hauskaa puuhaa.

Kumin käyttäminen korjasi kummankin ongelman.

Ehkä ap:n mieskin panee flesuun eikä vain kehtaa myöntää ostaneensa sellaista.

Vierailija
109/127 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käyttänyt. 

Ei ole vaaraa siitä että roiskuisi paperista läpi tai ohi.

Vierailija
110/127 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät

Vierailija
111/127 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina tulee käytettyä. Siinä paikalleen asettelussa on oma fiilis ja eipä ole siivoushuolia kun spegut tulee siististi kumipussiin. Kortsuja menee runkkailussa noin 100-150kpl vuodessa.

Vierailija
112/127 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaus hoidetaan aina kortsun kanssa. Ei huolta roiskeista. Muutama tippa liukkaria kortsuun ja sitten kumi päälle. Sen jälkeen voi vapaasti touhuta. Lelujen putsaus ei ole kivaa, joten lelujen kanssa myös kortsu aina käytössä. Yli 100 kortsua vuodessa menee runkkailussa. Myös nussiessa aina kortsun kanssa jos nyt joku naaras sattuu joskus pimpulaa antamaan. En maksa ruokkomaksuja.

Vierailija
113/127 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinyyli hanskaan olen runkannut , on paljon halvempia, sadan kappaleen laatikko halvempi kun 5 kortsua

Vierailija
114/127 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein tekopillun viskipullon laatikosta nettiohjeen mukaan, sinne pari pesusienen palaa ja vinyylihanska johon liukkaria sisään. Voittaa tuon haluttoman vaimon mennen tullen vaikka ei se ihan yhtä hyvä pillu niinku pilluna olekaan kuin oikea.

Vierailija
115/127 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vinyyli hanskaan olen runkannut , on paljon halvempia, sadan kappaleen laatikko halvempi kun 5 kortsua

Kortsut maksavat 20-25 centtiä kappale. Kun jättää yhden kaljatölkin viikossa ostamatta, niin sillä rahalla saa koko viikon ajalle kortsut.

Vierailija
116/127 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seksi aina kondomin kanssa. Vaikka yritän väittää itselleni, että olen varmasti tauditon, en silti halua riskeerata, että saisin mitään tauteja käteeni.

Vierailija
117/127 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu on hyvä. Voi lykkiä mihin vaan eikä tule sotkua. Spema on myös  kätevä syödä kortsusta lopuksi. Terveisin limasuu.

Vierailija
118/127 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan käyttänyt kumia tähän tarkoitukseen, yleisin kohde on kylppärin seinä, se on helppo siistiä suihkulla. -M65

Vierailija
119/127 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos on pari päivää välissä ja hirveä lasti kivistää kiveksissä, niin saatan ottaa kumin ja tyhjentää siihen, koska paperista menisi läpi. Kortsuja aina varalta yhden illan juttuihin.

Vierailija
120/127 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortsut maksavat 20-25 centtiä kappale. Kun jättää yhden kaljatölkin viikossa ostamatta, niin sillä rahalla saa koko viikon ajalle kortsut.

mistä saat 5 kappaleen kortsu paketin 2€?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi