Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketkä tietävät että käyt terapiassa

Vierailija
14.07.2013 |

tai syöt sellaisia lääkkeitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, siskoni, veljeni, veljen vaimo, isäni ja äitini, pari läheisintä kaveriani. En syö lääkkeitä, kävin 2 vuotta terapiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä että miksi käytte terapiassa? Kelan korvaamassa? Itselläni on lääkärintodistus että pääsisin hakemaan kela-terapiaa mutta ei tahdo voimat riittää aloittamaan prosessia kun ei ole ketään kuka tukisi minua. Miestä ei kiinnosta pätkääkään, muille en voi puhua. Lapsena koetusta perheväkivallasta siis kyse.

Vierailija
4/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti "kaikki" tietää, että käyn terapiassa ja syön "niitä" lääkkeitä, en ole salaillut keltään...

Vierailija
5/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 12:44"]

Saanko kysyä että miksi käytte terapiassa? Kelan korvaamassa? Itselläni on lääkärintodistus että pääsisin hakemaan kela-terapiaa mutta ei tahdo voimat riittää aloittamaan prosessia kun ei ole ketään kuka tukisi minua. Miestä ei kiinnosta pätkääkään, muille en voi puhua. Lapsena koetusta perheväkivallasta siis kyse.

[/quote] Oon käynyt traumaattisen tapahtuman takia, joka on tuonut pelkoja monia asioita kohtaan, ja tästä johtuneen masennuksen vuoksi. Terapiassa on käsitelty myös onnetonta lapsuutta ym . Koita jaksaa vaan lähteä sinne, aluksi oli hirveän raskasta, terapian jälkeen olin aivan poikki, mutta pikkuhiljaa voimia alkaa löytyä, ja huomaa kuinka terapian auttaa, on helpompi ja kevyempi olla... välillä taas "tipahtaa" alas, mutta nykyään , 3 vuoden terapian jälkeen, sieltä pääsee myös nopeammin ylös

Vierailija
6/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kuoli,siksi kävin puolisen vuotta terapiassa. Sain käytyä lapsen viimeisiä aikoja ja kuolemaa läpi, siitä puhuminen ammattilaisen, ulkopuolisen, kuuntelevan ihmisen kanssa auttoi kyllä selvästi. Sain päästettyä tapahtumista irti ja jatkettua eteenpäin. En mennyt terapiaan heti, ei ollut voimia, mutta vuoden kohdalla kuolemasta menin, kun en tuntunut muuten pääsevän eteenpäin ollenkaan, vatvoin vain menneitä itsekseni.

Vierailija
7/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin terapiassa, siitä tiesivät mies, vanhempani, siskoni, miehen vanhemmat ja miehen sisko. Kavereilleni en kertonut. Lääkkeitä en käyttänyt.

Vierailija
8/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, sisko ja kolme ystävää. Ei muut. En syö lääkkeitä, mutta terapiassa käyn.