Miehen lapsen äiti on näreissään siitä kun vietän lapsen kanssa aikaa..
Siis uskomatonta mutta totta, äiti on vetänyt kilarit miehelle siitä että minä vietän aikaa lapsen kanssa ja ostan hänelle vaatteita ja "Omin" hänet..
Meillä siis tilanne että mies otti lapsen pois kesäksi pph:lta koska lapsi itse halusi pois sieltä ja minä kun olen kotona kuitenkin niin voin hänen kanssa olla näin säästyy hoitomaksut jotka mies maksaa..
Mies on myös itse kotona mutta tekee töitä joten me ollaan lapsen kanssa aika paljon käyty uimassa, leffoissa, vaateostoksilla jne jne..
Nyt äiti on kieltänyt minua olemasta lapsen kanssa ja vaatii että mies hoitaa lasta koko ajan ja minä en enää saa ostaa lapselle vaatteita (=käydä ostoksilla)
Ollaan siis miehen kanssa oltu jo yhdessä vuosia ettei mikään tuore suhde, mutta vasta viime aikoina olen mielestäni saanut luotua hyviä välejä lapseen kun ei viikonloppuisin ole oikein paljoa ehtinyt.
Äiti vaati myös että mies tekee lapsen kanssa vähintään viikonreissun kahdestaa mummulaan ilman minua.. No Mieshän ei näihin suostu ja hirveä sotatila päällä..
Onkohan äiti seonnut koska ei ole koskaan ennen minua kohtaan tälläistä tehnyt, mies on yrittänyt puhua äidille ettei hänen paikkaansa olla viemässä mutta ei hän voi lastaan kokonaan omistaa ja laatia mitä kummallisempia sääntöjä.. Lapsi siis 8-v tyttö
Kommentit (17)
mistä lähtien 8v ovat olleet pph:lla?
Vokottelitko pikkulapsiperheen isukin?
Olisit vähän ymäärtäväisempi, etkä leimais sekopääksi. Äiti varmaan mustasukkainen, mikä on toisaalta ihan ymmärrettävää. Mjulla oli just näin, kyseessä oli vain lasteni isä. Hän myösni olevansa mustasukkainen minun uudelle miehelleni, joka vietti enemmän aikaa lasten kanssa.
Noi tollaiset tunteet on ihan luonnollisisa, että älä suotta äitiä hauku.
Mä ymmärrän molempia. Äiti on mustis, mutta jotenkin ymmärränkin. Oma lapsi on niin oma, että on vaikeaa kun hänen elämässä on ihmisiä, joista ei ole itse päättänyt. Samoin se ajatus, että kun lapsi on isällään niin sitä toivoisi että ISÄ olisi lapsen kanssa. Kyse voi olla myös siitä, miten lapsi kommunikoi äidilleen. Äiti on voinut saada mielikuvan, että lapsi haluaisi olla isänsä kanssa enemmän. Älytön tilanne kuitenkin. Ja kurja sun kannalta kun kuulostaa kuitenkin siltä, että tykkäät lapsesta aidosti ja sen ei voi olla huono asia :)
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Ei se äiti tuollaista voi päättää saati vaatia. Sille on luultavasti iskenyt joku mikälieneekriisi päälle. Älkää lähtekö sen provosointiin mukaan, niin luultavasti exäkin tokenee taas ja tajuaa, että sehän on vain hienoa, että lapsen elämässä on yksi mieluisa aikuinen lisää.
Lapsella siis vaikea dysfasia ja ei pärjää yksin kotona, on ollut hoidossa maksua vastaan tutulla pph:lla..
en minä äitiä hauku, vaan oikeasti mietin että onkohan jokin huonosti koska ei ole koskaan aikasemmin näin hyökännyt minua vastaan ja vaatinut mitään älyttömiä. Käytös on muuttunut huomattavasti.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 20:21"]
Lapsella siis vaikea dysfasia ja ei pärjää yksin kotona, on ollut hoidossa maksua vastaan tutulla pph:lla..
en minä äitiä hauku, vaan oikeasti mietin että onkohan jokin huonosti koska ei ole koskaan aikasemmin näin hyökännyt minua vastaan ja vaatinut mitään älyttömiä. Käytös on muuttunut huomattavasti.
ap
[/quote]
Lapsi on voinut kiukuspäissään sanoa joitain äidilleen, että sinä olet jossain asiassa parempi. Ei siihen tuon kummempaa tarvita. Tai on sanonut, että mikset käy minun kanssa uimassa kun äitipuolikin käy tai jotain vastaavaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 20:21"]
ap
[/quote]
Lapsi on voinut kiukuspäissään sanoa joitain äidilleen, että sinä olet jossain asiassa parempi. Ei siihen tuon kummempaa tarvita. Tai on sanonut, että mikset käy minun kanssa uimassa kun äitipuolikin käy tai jotain vastaavaa.
[/quote]
No ei normaali ihminen tuollaisesta voi noin kauheaa kilaria vetää ja kieltää tapaamisia ja vaatia minun jättämistä pois kesälomareissulta!
Ja pakko meidän nyt kuitenkin on jatkaa näin kun miehen on töitä tehtävä..
ap
Jos olet vienyt äidin miehen, niin ymmärrän reaktion. Mutta jos et ole eroon syypää, niin sitten en ymmärrä ollenkaan.
Omituinen. Olisi mielissään että lapsella on turvallisia aikuisia ympärillä.
Olisitkos itse omituinen, jos miehesi vampannut naikkonen veisi miehen lisäksi myös lapsen?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 20:47"]
[/quote]
Miettikää kahdesti, ennenkuin alatte noihin uusperhekuvioihin. Ne aiheuttavat vain harmia kaikille. Säälittävimmässä asemassa tuossakin on lapsi. Oireilee taatusti myöhemmin viisaiden aikuisten takia.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 20:51"]
Olisitkos itse omituinen, jos miehesi vampannut naikkonen veisi miehen lisäksi myös lapsen?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 20:47"]
[/quote]
[/quote]
Se mikä on eron syy ei saa koskaan vaikuttaa lapseen, lapsi on syytön eroon ja tarvitsee ympärilleen välittäviä ihmisiä.. Katkeran ämmän kommentti ylllä!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 20:59"]
Miettikää kahdesti, ennenkuin alatte noihin uusperhekuvioihin. Ne aiheuttavat vain harmia kaikille. Säälittävimmässä asemassa tuossakin on lapsi. Oireilee taatusti myöhemmin viisaiden aikuisten takia.
[/quote]
No varsinaisesti harmia ei aiheudu kuinlapselle ja hänen äitinsä takia. Aikaisemmin kaikki on sujunut hyvin ja olinkin innoissani kun minä ja lapsi tultiin nyt niin hyvin juttuun ja meillä oli oikeasti kivaa yhdessä. Myös mies oli tyytyväinen että lapsella on hyvä olla ja että viihdymme toistemme seurassa. Ainoa tyytymätön on äiti ja aiheuttaa nyt päänvaivaa kaikille kun ei tiedetä miten hänen kanssan tulisi toimia.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 20:59"]
[/quote]
No varsinaisesti harmia ei aiheudu kuinlapselle ja hänen äitinsä takia. Aikaisemmin kaikki on sujunut hyvin ja olinkin innoissani kun minä ja lapsi tultiin nyt niin hyvin juttuun ja meillä oli oikeasti kivaa yhdessä. Myös mies oli tyytyväinen että lapsella on hyvä olla ja että viihdymme toistemme seurassa. Ainoa tyytymätön on äiti ja aiheuttaa nyt päänvaivaa kaikille kun ei tiedetä miten hänen kanssan tulisi toimia.
Aivan ja lapsi kärsii nyt teidän kaikkien aikuisten takia. Kyllä sitä syytä on teissä kaikissa kolmessa.
ap
[/quote]
Niin ap, vastaa nyt rehellisesti. Rikoitko perheen?
Äiti ehkä kokee jääneensä ulkopuoliseksi. Teillä kolmella on kivaa ja hän on osaton siitä. Alunperin hän meni naimisiin miehesi kanssa ja he hankkivat lapsen. He olivat perhe. Se, että sinä olet nyt kuvioissa ja liitto on särkynyt, voi olla äidille vieläkin kova pala.