Suositelkaa jotakin hyvää leipää? Alkaa ruispalat ja puikulat tihkasta
Asumme paikkakunnalla, jossa on citymarketti, prisma, minimani, halpahalli ym..
OOtteko limppuja syöny? millaisia leipiä pirjon pakarilla on??
Kommentit (43)
Lidlin kolmion mallinen leipä paistopisteestä, tumma monivilja on huippuhyvää.
Lidlin Ciabatta on ihanaa. Maksaa 0.99 €.
Lidlin paistopisteen tuotteet on aivan ihania
Saako teillä päin Leivon arinarievää? Se on minusta Suomen paras vaalea leipä.
Juureen leivottu ruisleipä,ainesosat: ruis,vesi,suola.
Ei kyllä saa marketista:(
Ala itse leipoa leipää, helppoa ja edullista. Itse leipoen saa vaihtelua ja juuri sellaista leipää kuin haluaa.
On täällä lidl. Arveluttaa vain ostaa pakkaamattomia leipiä, kun monet asiakkaat niitä kopeloi. Mikä on ciapatta? Joku kahvileipäkö??
Kauhajoen laatuleipurien naurisleipä on minun herkkua, mutta se on valitettavasti kausituote! ap
Meillä myös lemppari vaaleista leivistä.
Juurevan luomuruisleipä on aivan ihana. En tiedä saako muualta kuin pääkaupunkiseudulta. Juurevalla myös mainio spelttileipä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 12:47"]
Saako teillä päin Leivon arinarievää? Se on minusta Suomen paras vaalea leipä.
[/quote]
Pirjon pakarin leivät ovat hyviä, mutta miksi et itse leivo, voit tehdä aina eri makuisia leipiä vaihdellen jauhoja.
Kun olen itse leiponut vuosikaudet on tullut niin kriittiseksi leipien suhteen, kaupasta ei tahdo hyvää löytyä.
Pakkaamaton leipä otetaan pihdeillä tai jos iso niin otetaan käsi. Ei ne asiakkaat kopeloi niitä leipiä, turha pelko.
Meillä Lidlissä on myös pakattuina pusseihin niitä leipiä, pakkaavat jos ehtivät.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 12:49"]
[/quote]
Saa ainakin meidän cittarista. Mikähän se oli nimeltään? Olisko Aaltosen leipomon tekemää, pyöreä leipä ja reikä keskellä. Samoin oli joku Augustin ruisleipä.
Hyviä tummia leipiä on myös Oululaisen jälkiuunipalat ja aivan ihanaa on Pågenin limpukka -vaikka onkin ruottalaista tekoa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 12:53"]
Pirjon pakarin leivät ovat hyviä, mutta miksi et itse leivo, voit tehdä aina eri makuisia leipiä vaihdellen jauhoja.
Kun olen itse leiponut vuosikaudet on tullut niin kriittiseksi leipien suhteen, kaupasta ei tahdo hyvää löytyä.
[/quote]Muuten kyllä voisin leipoakki, mutta en osaa tehä muutakuin sämpylöitä. :(
ap
Tutustukaas näihin Juurevan leipiin:
http://www.taysjyva-gourmet.fi/tuotteet.html
Mielenkiintoinen tarina taustalla.
Perustaja Karin Autio
Valtion Teknillisen Tutkimuskeskuksen (VTT:n) entisellä johtavalla tutkijalla Karin Autiolla on vuosien kokemus suomalaisen leivän laadun ja terveellisyyden parantamisesta. Hänen tutkimustyönsä erityisalueet ovat olleet leivän laadun hallinta ja leivän rakenteen vaikutus sen terveellisyyteen. Karin Autio on julkaissut yli 200 artikkelia ja hän on mukana useissa patenteissa.
Lisäaineleipä=paahtoleipä
Ei vähäisntäkään ravintoarvoa kuten ei Lidlinkään chiabatoissa :-(((
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 12:38"]
paahtoleipä
[/quote]
Paahda puikulaa, ei kyllästy ikinä
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 12:49"]
[/quote]
Saa ainakin meidän cittarista. Mikähän se oli nimeltään? Olisko Aaltosen leipomon tekemää, pyöreä leipä ja reikä keskellä. Samoin oli joku Augustin ruisleipä.
Hyviä tummia leipiä on myös Oululaisen jälkiuunipalat ja aivan ihanaa on Pågenin limpukka -vaikka onkin ruottalaista tekoa.
[/quote]
Tuo Augusti on Leivon leipomon juureen leivottu ruisleipä, ainesosat: vesi, ruis, suola. On tosi hyvää. Saa ihan marketista.
Kannattaa joskus tutkia muutakin leipätarjontaa eikä aina kävellä laput silmillä niiden ruispalojen luokse.
Joo on se kiva ostaa Lidlin paistopisteleipiä. Raakapakasteita jotka on tuotu ulkomailta, ties mistä raaka-aineista ja lisäaineista tehty. Jos jotain ostat niin osta ny ihmeessä kotimaista leipää! Pirjon Pakari ainakin on hyvä kun käyttävät vain kotimaisia raaka-aineita.
Eikö ole Lidliä, siellä olis paistopiste jossa paljon hyviä tuotteita.