Olen maksullinen nainen.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 21:47"]
Minkämaalaisia kilpailijoita on markkinoilla
[/quote]
En tiedä, sillä en tunne ketään toista maksullista. Varmaankin venäläisiä ja virolaisia (?)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 21:52"]
Aiotko hankkia tulevaisuudessa aviomiehen ja perheen? Onko suunnitelmissasi kertoa elämäsi tästä vaiheesta tulevalle miehellesi?
[/quote]
Lapsista en ole varma, todennäköisesti en. Miehen ehkä, tällä hetkellä ei ole ajankohtaista. Luulen, että tämä puoli minusta jää kertomatta.
Onko sinulla tavanomaisia seksisuhteita, ja eikö se tunnu ristiriitaiselta seksin myymisen kanssa? Ts. eikö ole hankala pitää tunneasiat erossa bisneksestä ja toisaalta sitten keskittyä tunneasioihin sellaisissa suhteissa, johon maksullisuus ei liity?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 22:17"]
Onko sinulla tavanomaisia seksisuhteita, ja eikö se tunnu ristiriitaiselta seksin myymisen kanssa? Ts. eikö ole hankala pitää tunneasiat erossa bisneksestä ja toisaalta sitten keskittyä tunneasioihin sellaisissa suhteissa, johon maksullisuus ei liity?
[/quote]
Tällä hetkellä ei ole muita seksisuhteita kuin asiakkaani. Välillä on ollut, mutta ei seurustelua, sillä silloin olen ehdottoman uskollinen (ts. "urani" on katkolla).
En koe tunteiden pitämistä bisneksistä erossa hankalana; olen työskennellyt pitkään tavanomaisessa asiakaspalveluammatissa, jossa olen oppinut olemaan ystävällinen ja kiinnostunut asiakasta kohtaan, mutta silti pitämään työn ja yksityiselämän erillään.
Seksi "yksityishenkilön" kanssa on hyvin erilaista kuin asiakkaan, vaikka asiakkaankin kanssa saatan saada orgasmin. En osaa paremmin selittää.
mitä tarjoittaa suojattu suuseksi, eli mikä suoja silloin? jos sinua nuollaan siis?
Jos teet sormijutut miehen "kakkoseen", onko sulla silloin hanskat?
eikö paikat mene kipeäksi?
Koetko jotenkin oman suhtautumisesi seksiin muuttuneen työsi myötä, ja onko sitä ennen seksi ollut sinulle jotenkin erilainen asia, tarkoitan oletko aikaisemminkin kokenut ettei seksi välttämättä kuulu vain kahden halukkaan ihmisen välille?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 22:26"]
mitä tarjoittaa suojattu suuseksi, eli mikä suoja silloin? jos sinua nuollaan siis?
Jos teet sormijutut miehen "kakkoseen", onko sulla silloin hanskat?
eikö paikat mene kipeäksi?
[/quote]
Googlaa "suuseksisuoja", niin näet millaista suojaa käytän silloin kun minua nuollaan.
Miehen pyllyn sormettamisessa käytän hanskaa, myös sen takia, että kyseinen mies (ainoa, joka sitä on tähän mennessä halunnut) pitää hanskan käyttämistä kiihottavana.
Otan vastaan 2-6 asiakasta kuukaudessa, siinä ei vielä ehdi paikat kipeytyä..
Teet varmaankin myös jotain muuta työtä? Miten sovitat sen yhteen seksikeikkojen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 22:40"]
Koetko jotenkin oman suhtautumisesi seksiin muuttuneen työsi myötä, ja onko sitä ennen seksi ollut sinulle jotenkin erilainen asia, tarkoitan oletko aikaisemminkin kokenut ettei seksi välttämättä kuulu vain kahden halukkaan ihmisen välille?
[/quote]
En koe suhtautumiseni muuttuneen. Olen aina kyennyt seksiin "ilman tunteita", eli pelkästään panetuksen vuoksi. Koen kuitenkin edelleen, että seksi on nimenomaan kahden haluavan ihmisen asia. Siksi olen tutustunut asiakkaisiini ensin kirjoittelun välityksellä ja osan kanssa olemme jopa käyneet "treffeillä" ennen ensimmäistä aktia. Muutaman epämiellyttävän panon olen kokenut asiakkaana kanssa, mutta heitä en ole uudelleen tavannut.
Kaikki nykyiset asiakkaani arvostavat myös sitä, että olemme samalla aaltopituudella ja olen heidän kanssaan mielelläni, vaikka raha vaihtaakin omistajaa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 23:03"]
Teet varmaankin myös jotain muuta työtä? Miten sovitat sen yhteen seksikeikkojen kanssa?
[/quote]
Teen todellakin ihan normaalia päivätyötä. Seksikeikkani ajoittuvat iltoihin, viikonloppuihin ja loma-ajoille. Teen sen verran vähän keikkaa, ettei niiden sovittaminen normielämään ole hankalaa. Kesäisin teen enemmän keikkoja, lomalla ehtii.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 23:26"]
Tietääkö kukaan huoraamisestasi?
[/quote]
Siis asiakkaideni lisäksi? Kolme ystävääni, kaksi entistä poikaystävääni ja sisareni. Sekä jokunen tuntematon ihminen (toisella paikkakunnalla baarituttu).
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 21:40"]
Otatko asiakkailta myös peppuun? Se varmaan maksaa ekstraa?
Miten usein testautat itsesi?
[/quote]
En anna peppua.
Testautan itseni noin puolen vuoden välein. Kaikki seksi (suuseksi molemmin puolin ja yhdyntä) on aina suojattua.