Mikä Haloo Helsingissä ärsyttää?
Kommentit (107)
Ääni. Takakireä ja epäaito. Mutta se kai nyt on joku trendi.
Minua ei varsinaisesti ärsytä mikään. Oikeastaan olen bändimuusiikin ystävänä pitänyt siitä, että edes yksi bändi on lyönyt läpi tänä itsenäisten artistien aikakautena.
Haloo Helsingin biisien sanoitukset ovat kuitenkin niin myötähäpeää herättäviä, etten pysty täysin tosissani niitä kuuntelemaan. Jotkut vielä menettelevät, mutta pääsäätöisesti mukasyvällistä pätemistä josta puuttuu täysin uskottavuus.
Vierailija kirjoitti:
Ääni. Takakireä ja epäaito. Mutta se kai nyt on joku trendi.
Tästä tulikin mieleen, toivottavasti Tones and I jää yhden hitin ihmeeksi, ettei hänen tarvitse vetää seuraavat 30 vuotta sillä "monkey" äänellä, joka sopii kyllä siihen yhteen biisiin muttei tod ole kenenkään oikea lauluääni.
Vierailija kirjoitti:
Bändin nimi. Liian pääkaupunkikeskeinen.
Haloo Puolanka tai Haloo Hyrynsalmi olisi parempi
Puolanka eli persnaru eli stringit.
Vierailija kirjoitti:
Se geelitukka kitaristi
On kuin kauppakorkeasta nykästy pikkutakkeineen.
Eiköhän se ole vain se, että laulaja on kiistattoman kaunis nainen.
Bändi edustaa sellaisia ihmisiä ja arvomaailmaa mistä en ole koskaan pitänyt mutta ymmärrän että faneja riittää.
Elli näyttää ikästään vanhemmalta.
Mulla se on Ellin ääni.
Alkuun mä tykkäsin sen äänestä. Olivat vielä silloin pieniä koululaisia. Vappuna oli keikkaa ja Elli odotti, että bäkkärillä oli heille varattu munkkeja. Se oli jotenkin söpöä, että munkit aiheutti hänelle niin suurta mielihyvää silloin.
Vuodet vieri ja Ellin ääni kääntyi itseään vastaan. Se erikoinen ääni alkoikin kuvottamaan mua.
Vierailija kirjoitti:
Oho, taitaapa willegallella olla elliä ikävä
no villegallen ja ellin erosta on jo valovuosia aikaa. vaikutti siltä, että ero veronicasta otti koville. https://www.metropoli.net/julkkikset/villegalle-puhuu-avoimesti-erostaa…
Vierailija kirjoitti:
Bändi edustaa sellaisia ihmisiä ja arvomaailmaa mistä en ole koskaan pitänyt mutta ymmärrän että faneja riittää.
Eli millaista arvomaailmaa ne sit edustaa? :D
Laulajan ääni ja vetelä artikulointi
Haloo Helsingin sanoitukset on ehkä ainoo plussa koko bändissä. Mut se ei vaan riitä, kun laulajan ulosanti on aivan kamalaa kuunneltavaa. Ja katseltavaa. Elli kuulostaa ja näyttää, kun olisi tuhdissa humalassa. Sammaltava ääni, välissä kiekaisuja. Yritin joskus opetella kuuntelemaan Haloo Helsinkiä, koska useissa kappaleissa on kiva sanoma. Mut ei vaan pysty. Radiokanava vaihtuu heti, kun alkaa ekat sävelet soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan muu,kuin Elli Haloon lauluääni.
Ja koko bändin keinotekoisuus.
Ellin raivostuttavan määkivä laulutyyli ja muutenkin ruma lauluääni. Laulajan vaihto tekisi terää tuolle bändille.
Ei erityisemmin mikään muu kuin se Beiibi räjäytä mut tässä-biisi. Uskomattoman ärsyttävä renkutus.
Minua ärsyttää nämä kaikki BWÄÄÄÄÄÄÄ-tyylin laulajat kuten tämä Haloo Helsingin nainen, Maija Vilkkumaa ja mitä niitä nyt onkaan. Sellainen ärsyttävä rääkyvä ääni.
Laulajasta tulee jotenkin pubiruusu mielee.
Elli Haloo on just paras.