Yli 30v nainen: miten vastaisit, jos joku sanois sulle, että sulla on söpö vatsa?
Kommentit (10)
Avokki sanoi joskus noin enkä oo siitä sen kummempia ajatellut.
Olettaisin sen olevan jonkin sortin vittuil*a. On nykyään kyllä semmoinen raskausarpinen ja pullataikinamainen röllötin, että siitä on ihanaa tarkoittavat adjektiivit kaukana.
Lol. No mulle on sanottu et mul on söpö perzreikä joten en ylläty enää mistään.
Toivoisin että vatsani kurnisi juuri silloin. Murinasta voisi päätellä että jatkossa pitää kommenttinsa omassa päässään.
En tiedä, varmaan vaan naureskelisin enkä vastaisi mitään.
Minulle on sanottu hempeällä äänellä 16-vuotiaana, että "läskimaha" :D Jälkikäteen aikuisena tuli tuo puheeksi sitten sen pojan kanssa, ja hän oli aivan kauhuissaan, että miten on voinut sanoa noin kun oli niin ihastunut.
Sanoisin että kiitos, niin minunkin mielestäni.
Kehuin erään 54-vuotiaan naisen vatsaa parhaaksi kohdaksi hänen kehossaan. Ihanan siloinen ja litteä vatsa.
Hän tykkäsi kovasti.
M 56
Ajattelisin, että mies on erittäin ärsyttävää sorttia, ja yrittää moisella piilovittuilulla saada mut epävarmaksi. Varmaan kehuisin takaisin, että sulla on söpö päälaki tai vaikka ihan vaan, että kiitos, samoin. Vähintään dadbod-kessi sillä äijällä itsellään kuitenkin on.
Minulle on sanottu parikymppisenä. Olin silloinkin hoikka, mutta varmaan sitten vähän pömpötti tms. Sanoja oli vieras mies. Sanoi, että sulla on ihana vatsa. Minulla oli pitkä, musta, hihaton mekko päällä.
Jos nyt nelikymppisenä sanoisi, niin varmaan nauraisin ja sanoisin että ihanko totta, kiitos.
Miksi kysyt?