Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän lomapäivien "ohjelma" menee kotona/mökillä?

Vierailija
10.07.2013 |

Lainausmerkeillä siksi, ettei joku heti sano, ettei heillä kesällä ole mitään ohjelmaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herätään, kun lakkaa nukuttamasta, juodaan aamukahvia kaikessa rauhassa ja höpötellään siinä niitä näitä ilman kiirettä. Itse katselen monesti aamukahvin kanssa lempiblogit ja fb:n, koska herään paljon ennen miestä ja teiniä.

sitten ehkä pihahommia tai pihalla muuten vain istuskelua/ makoilua, lueskelua ja jutustelua miehen kanssa. Ruokaa laitetaan kesällä paljon ulkona, pitkään ja hartaasti. Kutsutaan tuttavia käymään, tai piipahtavat ohi kulkiessaan.

Teini viihtyy aika paljon koneellaan, enkä ole sitä nyt rajoittanut, talvella sitten on koulu ja harrastukset, joten silloin jää tosi vähälle mikään nettistely.

Illalla ehkä saunotaan, jos saunotuttaa ja laitetaan lisää hyvää syötävää. Tämmöinen on meillä tavallinen kotipäivä.

Vierailija
2/2 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätään päivästä noin 9-10 aikaan. Syödään aamupala, joskus yhdessä ja joskus erikseen (meillä on siis muutamien sukulaisten kanssa mökit samalla tontilla). Aamupalan jälkeen tehdään mitä milloinkin, pihalla ollaan ehkä ilman sen kummempaa ohjelmaa, ehkä jotain hommia. Päivällä käyn usein noin tunnin "lenkillä" samoilemassa lähimetsissä, joskus muut tulevat mukaan ja joskus ei. Mä olen yrittänyt ottaa tämän tavaksi :) Lenkin jälkeen pulahdan uimassa, useimmiten lapset on tässä kohtaa rannalla myös jos on oikein kuuma päivä. Joskus käydään päivällä veneilemässä/soutamassa.

Yhden-kahden aikoihin tehdään ruokaa/grillataan ja sen jälkeen ehkä päikkärit tai muuten vaan löhötään. Alkuillasta yhdessäoloa, pelejä tai sitten jos on niin jotain pihahommia jälleen. Useimpina iltoina lämmitetään sauna.

Meillä on tosiaan muutama mökki samalla tontilla ja jonkin verran vieraitakin käy, mutta tällä samalla kaavalla mennään useimmiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan