Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaina Helsingissä, minne illalla

Vierailija
10.07.2013 |

No niin. Vinkkejä kehiin mammat.

Olen menossa lauantaina mummotunneliin, kosk olen sen ikäinen ihminen. Mutta tulen bussilla maalta ja olen jo melko aikaisin Helsingissä / Stadissa / Hesassa. Ihan siinä keskustan tuntumassa siis.

Missä kuluttaisin alkuillan ennen kuin menen mummotunneliin? Joku hyvä bupi, missa on rento tunnelma ja mun ikäistä porukkaa. Ja ehkä saisi juttuseuraakin jo.

Ajattelin mennä klo 21 maissa Mummoilemaan, mutta sitä ennen... sisäänpääsyä en viitsisi maksaa, Zetoriin pitää ilmeisesti, onko siellä minkä ikäistä? Junttimesta, tosin. ei minun paikkani. Teatterin terassi on turhan elitistinen, sinne en halua mennä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terdejä on siinä rautatientorilla, kuten Public cornerin terassi jne. Jos kuitenkin kaipaat rentoa meninkiä ja edullisempaa hintatasoa niin menisin siitä aseman edestä kolmosella tai ysillä Kallioon. Siellä on baareja vieri vieressä ja mukavaa seuraa löytyy taatusti. Ja jos yksi paikka ei miellytä niin voi jatkaa seuraavaan.

Itse menisin kyllä Mummolaan vasta puolilta öin. Mikä sisäänpääsymaksu sinne muka on, viimeksi ei kyllä ollut..?

Vierailija
2/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun zetoriin on aikaisemmin ollut sisäänpääsyt. Puolilta öin Mummolassa semmoset jonot, en minä jonottamaan ala. Siksi menen sinne klo 21 maissa.

Kallioon en halua mennä. Se vaatisi sitten jo kokonaan toisen asenteen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein Kalliota, mutta hyvin lähellä keskustaa kuitenkin; menisin Juttutupaan Hakaniemessä. Sinne käveleekin 10 minuutissa. Iso paikka, mukava terde ja paljon ihmisiä. Livemusiikkiakin taitaa lauantaisin olla. En tosin minäkään menisi mummotunneliin vielä ysiltä, odota nyt vaikka kymmeneen ainakin. Erityisesti jos on hieno ilma, niin ihmiset viihtyvät terasseilla pidempään.

Vierailija
4/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vltava rautatieasemalla

Vierailija
5/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vltava tai Bruuveri? En tosin tiedä miten se juttuseura näissä, mutta kumpikin on mukavia paikkoja.

Vierailija
6/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teerenpeli tai Villi Väinö? Molemmissa olen ollut mutta vasta hieman myöhemmin illalla, en tiedä mikä meno alkuillasta...

Vierailija
7/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä Mummola??? joku klubi? vai mikä ihme se on.

Vierailija
8/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mummotunneli?

kysyy viisikymppinen stadilainen

Vierailija
9/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rauhassa sinne mainitsemaasi "bupiin" .

-jos löydät sellaisen  ....

juntti ja juntti.... jotkut juntitkin osaavat sentään oikeinkirjoitustaidon...

Vierailija
10/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gp

Vierailija
11/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 löysikin jo vastauksen, se on tämä:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/matkailu/uutiset/mummotunneli_avattu_taas_opi_6_toimivaa_iskuvinkkia

En tiennytkään tuosta lempinimestä, vaikka kerran olen ollutkin siellä.

Kamala paikka, oikein tuli helpottunut olo siitä, ettei tarvitse olla haku päällä...

Sen verran "veren maku suussa" siellä pokattiin seksiseuraa, että hyi.

-9-

Vierailija
12/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 13:07"]

Mene rauhassa sinne mainitsemaasi "bupiin" .

-jos löydät sellaisen  ....

juntti ja juntti.... jotkut juntitkin osaavat sentään oikeinkirjoitustaidon...

[/quote]

Vierailija
13/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Kaikissa baareissa on seksinnälkäisiä mutta myös ihan tavallista seuraa hakevia. Itse tunnelissa käyneenä olen tavannut mukavia ihmisiä, enkä ollenkaan pidä paikkaa kamalana, vaikka välillä miesten ehdotukset ovat mitä ovat. Aina voi siirtyä seuraavaan. Ihan tavallinen baarimeininki. Tietysti kun ihmiset ovat enemmän varttuneempaa niin ovat myös rohkeampia, mutta sekö olisi pahasta?

Vierailija
14/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä ihmisiä tuolla mummotunnelissa käy? En ole koskaan käynyt, mutta kuullut niin paljon juttuja että kiinnostaisi tulla katsomaan :) Olen 32 ja kaverit samanikäisiä, onko kaikki 40/50+ vai onko siellä kolmekymppisiäkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan