Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hälytysmerkit Tinderin edittelytekstissä, esim. ”alkoa kohtuudella”

Vierailija
01.08.2020 |

Jos pitää jo alkusanoissa mainita alkoholinkäyttö ja vielä lyhenteellä ”alko”, niin ilmainen vinkki: miehellä on ongelma.

Toinen mikä hälyyttää on itsensä tituleeraaminen herrasmieheksi. Kokemukseni mukaan on kaikkea muuta.

Mitä muita tulee mieleen?

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm nämä tullut vastaan:

- ”akateeminen sivistys” (HUK)

- ”feministimies” (babet tiskaa)

- ”luontosuhde” (kaupunkilainen)

- ”uskallan näyttää herkän puolen” (itkee jurrissa)

- ”ranskalainen teoria” (tykkää kuunnella omaa ääntään)

- ”henkisesti totaalikieltäydyn” (syrjäytynyt luuseri)

- ”lasi hyvää viiniä, pikkupurtavaa ja HBO” (ylipainoinen nössö)

- ”viihdekäyttöä en lähtisi tuomitsemaan” (nisti)

Vierailija
102/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm nämä tullut vastaan:

- ”akateeminen sivistys” (HUK)

- ”feministimies” (babet tiskaa)

- ”luontosuhde” (kaupunkilainen)

- ”uskallan näyttää herkän puolen” (itkee jurrissa)

- ”ranskalainen teoria” (tykkää kuunnella omaa ääntään)

- ”henkisesti totaalikieltäydyn” (syrjäytynyt luuseri)

- ”lasi hyvää viiniä, pikkupurtavaa ja HBO” (ylipainoinen nössö)

- ”viihdekäyttöä en lähtisi tuomitsemaan” (nisti)

😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän  moni mies kuvailee itseään komeaksi ja hyväksi catchiksi! Ja kertovat etsivänsä vain superhyvää tai jotain joka vie jalat alta. En ihan tajua... pitääkö meidän naisten sitten painella raksia ja odottaa olemmeko me juuri niitä "superhyviä" tämän cätsin mielestä.

Minä painan ruksia ihan suosiolla näille.

Vierailija
104/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi sydäntä piti sanoa.

Vierailija
105/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitin että pitääkö meidän naisten painella sydäntä näille superhyvän etsijöille ja toivoa että me olemme niitä, Ja millainen mies etsii superhyvää, onko hänellä varaa?

Vierailija
106/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän  moni mies kuvailee itseään komeaksi ja hyväksi catchiksi! Ja kertovat etsivänsä vain superhyvää tai jotain joka vie jalat alta. En ihan tajua... pitääkö meidän naisten sitten painella raksia ja odottaa olemmeko me juuri niitä "superhyviä" tämän cätsin mielestä.

"Ja kertovat etsivänsä vain superhyvää tai jotain joka vie jalat alta"

Kuvasit juuri naisen tyypillisen profiilitekstin.

Vierailija
107/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis tarkoitin että pitääkö meidän naisten painella sydäntä näille superhyvän etsijöille ja toivoa että me olemme niitä, Ja millainen mies etsii superhyvää, onko hänellä varaa?

Mitä sitten pitäisi etsiä?

"Hei olen Keke 31v. Olen 173cm pitkä ja tienaan vain 2 650eur/kk joten tajuan ettei minulla ole mahdollisuuksia superhyvään naiseen, joten kelvollinen riittäisi."

Vierailija
108/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun kuvailet itseäsi ja ajatusmaailmaasi jonkun elokuvan tms. kuuluisalla fraasilla. Eikö asioita voi ilmaista omin sanoin?

Joskus näihin fraaseihin liittyy vielä se, että naisen pitäisi olla kiinnostunut samoista asioista yhtä suurella mielenkiinnolla. "star trek, avantouinti meressä ja vanhat tex willerit ovat intohimoni, jaammehan samat mielenkiinnonkohteet".

Vierailija
109/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iyyh. Omahyväiseltä kuulostaa. Ei mun tyyppinen mies. Ei jatkoon.

Vierailija
110/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hei olen Keke 31v. Olen 173cm pitkä ja tienaan vain 2 650eur/kk joten tajuan ettei minulla ole mahdollisuuksia superhyvään naiseen, joten kelvollinen riittäisi."

"Kaipaatko kivaa kumppania jakamaan arkea ja juhlaa? Osaan keittää hyvät aamukahvit ja ruoanlaittokin sujuu. Viihdyn luonnossa liikkumassa. Työkalut pysyy myös kädessä omassa asunnossani. Olen vakitöissä ja viihdyn, mutta työ ei ole minulle koko elämä eikä palkkapussin paksuus ole elämässä tärkeimpiä asioita. Muut arvot ovat elämässä tärkeämpiä, toivottavasti sinullekin. Satsaan vapaa-aikaan ja kumppanin kanssa mukavan arjen tekemiseen. Kaipaisin rinnalleni maalaisjärkistä ja mukavaa naista, jonka kanssa voisi rakentaa yhteistä elämää.

P. S. Olen 173 cm ja ne jonkun mielestä "puuttuvat" sentit löytyvät sydämen puolelta. :) "

P.S. 173 cm

Vierailija
111/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän sosiaalisesti rajoittuneelta, jos ei osaa muulla tavalla ilmaista mitä hakee kuin “mulle kelpaa vaan paras”.

Vierailija
112/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä vierastan tekstittömiä yhden kuvan laittajia. Ovat varmaan testaamassa Tinderiä ja keräämässä matseja. Lisäksi filtteröidyt jättisilmäiset animehahmot pelkillä yliviistokuvilla herättävät epäilyksen kuinka erilainen tämä nainen mahtaa olla livenä. Voisi olla kaunis minun makuuni tai sitten ei. En jää arvuuttelemaan. Kolmas on hymyttömyys kaikissa kuvissa. Ankeimmillaan tulee mieleen onko ilottomuudelle joku vakava syy taustalla. Tiedän miehenä, että ei ole helppoa teeskennellä valokuvattaessa iloista jos se ei tule luonnostaan, mutta ensivaikutelmana Tinder-kuvat viestivät positiivista jos niissä yhdessä edes näkyy hymyä silmäkulmassa edes. Toinen mikä on helppo fiksata on muokata profiiliteksti 'ei sitä, ei tätä' -negaatiosta ja kirjoittaa positiivisuuden kautta. Heti tulee kivempi fiilis tyypistä.

Noin muuten fiilis mitä täältä lukenut, että meillä miehillä taitaa olla keskimäärin surkeammat kuvat, kun mitään katastrofaalisia naisten kuvia ei juuri koskaan tule vastaan.

Hyvä teksti. Kiva kun täällä käy joskus normaalejakin miehiä!

Tuosta hymyilemättömyydestä tuli mieleeni tilanne, kun selasin miespuolisen kaverin kanssa hänen Tinderiään. Häntä häiritsi todella paljon se, jos nainen ei hymyillyt kaikissa kuvissaan. Omasta mielestäni siihen ei olisi hyvä suhtautua noin vakavasti. Esim. yhdellä naisella oli monta iloista kuvaa ja yksi vakava, ja tämä mies oli heti painamassa ruksia sen vuoksi, että nainen näytti hänestä "masentuneelta". Omasta mielestäni nainen näytti siinä kuvassa ihan normaalilta, kunhan ei vain hymyillyt. Tästä tuli sitten mieleen erään eksäni odotukset siitä, että minun olisi pitänyt suhteemme aikana aina hymyillä. Kyseinen ex oli muutenkin kontrolloivaa sorttia eikä sietänyt kielteisiä tunteita.

En siis väitä että sinä olisit tällainen kielteisiä tunteita pakeneva mies, mutta kai sentään kuitenkin ymmärrät ja hyväksyt sen, että naisellakin voi joskus olla huono päivä ja naama peruslukemilla? Veikkaan, että jos nainen laittaa Tinderissä vakavia kuvia hymykuvien joukkoon, kyse voi olla siitä että halutaan karsia pois tuollaiset kontrolloijat, joiden mielestä naisella ei ole oikeutta olla hymyilemättä. Jos naisella on yksikin sellainen menneisyydessään, hän ei varmasti mielellään tapaisi enää toista.

Sama mies vastaa...

Ei stressiä, tuo hymyilemättömyys on tosiaan vain minun mielipiteeni. Itse vierastan jos tinder-kuviin ei ole saatu yhtään hymyilevää kuvaa otettua. Tavallaan kuitenkin niillä halutaan antaa itsestään se ns. parempi kuva itsestään. Eikä se minunkaan kohdalla tarvitse olla mikään naurukuva vaan jos silmistä näkee iloisuutta niin heti fiilikset nousee.

Kurja tietysti tuo exäsi tyly asenne, mutta eiköhän meistä miehistä löydy pääasiassa ihan terveellä tavalla hymyilemättömyyteen suhtautuviakin. Arki on arki ja tinder-edustus erikseen.

Edit: tavallaan hyväkin jos ei ole se "aina iloinen" tyyppi niin ei väkisin ala vääntämään jokaista (!) kuvaa hymyssä suin vaan antaa itsestään sen normaalimman kuvan myös

Vierailija
113/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen profiilissa luki - terveelliset elämäntavat - miksi hänellä sitten oli ilmiselvä kaljamaha? Ehkä se joka ilta juotava ”rentoutuskalja” tarkoitti hänen terveitä elämäntapojaan?

Tuosta ”herrasmiehestä” sen verran, että tavatessamme exäni kertoi omatoimisesti olevansa moinen. 😂. Kaikki se asioiden salailu, pettäminen, muiden kanssa pelaaminen kai sitten edusti hänelle herrasmiehisyyttä.

Lopuksi: miksi pitää valehdella? Ihan niinkuin totuus ei tulisi selville jossain vaiheessa.

Vierailija
114/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotain joka vie jalat alta.

Tätä näkee naistenkin profiileissa ja mulle tulee aina Karate Kidin Cobra Kain jalkapyyhkäisy mieleen. Parisuhdeväkivaltaa heti ensitreffeillä? Erilaista romantiikkaa vietkö kukkia vai pyyhkäisetkö jalat alta...

Vierailija
115/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopuksi: miksi pitää valehdella? Ihan niinkuin totuus ei tulisi selville jossain vaiheessa.

Osa taitaa valehdella itselleenkin tai vähintään katsoo itseään värilasien läpi.

Vierailija
116/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- vielä prinssi löytymättä tälle prinsessalle

- eläimet on mun ykkösjuttu

- ethän ole rasistipersu

- lapseni ovat minulle tärkein asia maailmassa

- rakastan matkustelua

- kuvassa koiria, hevosia, kissoja, marsuja, murmeleita ja varaaneja

- VAIN KASVOKUVIA

- oma prinsessa löytymättä

- kuvissa autoja, moottoripyöriä ja muita härveleitä tai ammuttuja/ kalastettuja eläimiä

-kaljatölkki tai rööki tai molemmat kuvassa

- vain kasvokuva, erityisesti wc-kaakeli-selfie.

- nuorekas ja urheilullinen

- äärikonservatiivi

Vierailija
117/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee, jos ikäiseni eli nelikymppinen mies kutsuu itseään "miehenaluksi". Tällä varmaan halutaan viestiä nuorekkuutta ja leikkisyyttä, mutta minulle tulee mieleen vastuuton ikuiseksi teiniksi jämähtänyt mies.

Vierailija
118/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en ole etsimässä mitään kirjeennvaihtokaveria, vaan sovitaan heti tapaaminen

- painoraja, tyyliin Max 50kg

Vierailija
119/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ilmoitetaan harrastukset kalastus marjastus, urheilu ja halutaan naisen harrastavan samoja asioita. Onko etsimässä elämänkumppania ,vai harrastuskaveria?

Vierailija
120/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luotettava

Siis jos pitää ihan erikseen mainita asia, niin silloin ei sitä.ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi