Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hälytysmerkit Tinderin edittelytekstissä, esim. ”alkoa kohtuudella”

Vierailija
01.08.2020 |

Jos pitää jo alkusanoissa mainita alkoholinkäyttö ja vielä lyhenteellä ”alko”, niin ilmainen vinkki: miehellä on ongelma.

Toinen mikä hälyyttää on itsensä tituleeraaminen herrasmieheksi. Kokemukseni mukaan on kaikkea muuta.

Mitä muita tulee mieleen?

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
142/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksillä käyminen on ihan ok ekoilla treffeillä. Mitä ihmeellistä siinä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun kuvailet itseäsi ja ajatusmaailmaasi jonkun elokuvan tms. kuuluisalla fraasilla. Eikö asioita voi ilmaista omin sanoin?

Joskus näihin fraaseihin liittyy vielä se, että naisen pitäisi olla kiinnostunut samoista asioista yhtä suurella mielenkiinnolla. "star trek, avantouinti meressä ja vanhat tex willerit ovat intohimoni, jaammehan samat mielenkiinnonkohteet".

Mutta eikö ole parempi, että vähän erikoisemmat mielenkiinnonkohteet mainitaan?

Itse varmasti kirjoittaisin harrastavani oopperaa, sillä toivoisin kumppania jolle klassinen musiikki on myös tärkeää.

Vierailija
144/149 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Parasta vaan laittaa naisellinen profiili, eli jättää tekstiosa kokonaan tyhjäksi tai laittaa pelkkä emojijono; päätelkööt siitä itse..

Tuollainen profiili miehellä menis vasuriin saman tien. Ilmeisesti miehet sitten ovat niin idiootteja, että antavat tykkäyksiä jopa tyhjäprofiilisille naisille?

Minulla on tyhjä profiili ja 420 matchia.

Kun on hyvin valitut kuvat niin nehän kertoo ihmisestä todella paljon.

Vierailija
145/149 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis tarkoitin että pitääkö meidän naisten painella sydäntä näille superhyvän etsijöille ja toivoa että me olemme niitä, Ja millainen mies etsii superhyvää, onko hänellä varaa?

Mitä sitten pitäisi etsiä?

"Hei olen Keke 31v. Olen 173cm pitkä ja tienaan vain 2 650eur/kk joten tajuan ettei minulla ole mahdollisuuksia superhyvään naiseen, joten kelvollinen riittäisi."

"Kaipaatko kivaa kumppania jakamaan arkea ja juhlaa? Osaan keittää hyvät aamukahvit ja ruoanlaittokin sujuu. Viihdyn luonnossa liikkumassa. Työkalut pysyy myös kädessä omassa asunnossani. Olen vakitöissä ja viihdyn, mutta työ ei ole minulle koko elämä eikä palkkapussin paksuus ole elämässä tärkeimpiä asioita. Muut arvot ovat elämässä tärkeämpiä, toivottavasti sinullekin. Satsaan vapaa-aikaan ja kumppanin kanssa mukavan arjen tekemiseen. Kaipaisin rinnalleni maalaisjärkistä ja mukavaa naista, jonka kanssa voisi rakentaa yhteistä elämää.

P. S. Olen 173 cm ja ne jonkun mielestä "puuttuvat" sentit löytyvät sydämen puolelta. :) "

P.S. 173 cm

Tulee mieleen pienipalkkainen, tylsä mies joka jumittaa kotona, koska se on sentään oma (pankin)...

Kuinka nainen lukisi tämän ilmoituksen:

Kaipaatko kivaa kumppania jakamaan arkea ja juhlaa?
No kumpaa sitä nyt halutaan? Osaako se päättää?

Osaan keittää hyvät aamukahvit ja ruoanlaittokin sujuu.
Perusasioita, onkohan kummoinen mies kun tämmöistäkin pitää erikseen mainostaa.

Viihdyn luonnossa liikkumassa.
Ei tod kiinnosta rämpiä missään korvessa.

Työkalut pysyy myös kädessä omassa asunnossani.
Ai että omassa asunnossa? Halutaankohan sitä kotiorjaa miehen asuntoon kun ei puhuta yhteisestä asunnosta?

Olen vakitöissä ja viihdyn, mutta työ ei ole minulle koko elämä eikä palkkapussin paksuus ole elämässä tärkeimpiä asioita.
Eli matalaa elintasoa olisi luvassa, hell no. Kyllä miehellä pitää olla kunnianhimoa pyrkiä elämässä eteenpäin.

Muut arvot ovat elämässä tärkeämpiä, toivottavasti sinullekin.
Joo ei kiitos köyhäilylle.

Satsaan vapaa-aikaan ja kumppanin kanssa mukavan arjen tekemiseen.
Just joo, millä rahoillla?

Kaipaisin rinnalleni maalaisjärkistä ja mukavaa naista, jonka kanssa voisi rakentaa yhteistä elämää.
ARVASIN että kotiorjaahan tässä oltiiin hakemassa!!!1

P. S. Olen 173 cm ja ne jonkun mielestä "puuttuvat" sentit löytyvät sydämen puolelta. :)
Olisi maininnut tämän heti niin olisin heittänyt vasuriin lukematta koko tekstiä.

Oletko nainen, joka haluaa kertoa oman henkilökohtaisen kantansa tähän asiaan? Vai oletko mies, joka kuvittelee lukevansa sujuvasti naistajuntaa, joka on yhteinen kaikille maailman naisille?

Vierailija
146/149 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla usein pelkkä pituus mainittuna tai joku INFT-P kirjainyhdistelmä, joka ei sano kenellekään mitään. Lyhytkin asiallinen esittelyteksti kertoo siitä, että on edes jotain halua tutustua. Kuvilla pystyy yllättävän hyvin kertoa minkälainen meininki kiinnostaa. Vaatimuslistat on nounou. Tai ethän ole sitä tai tätä... Positiivinen profiili on pop.

Vierailija
147/149 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun kuvailet itseäsi ja ajatusmaailmaasi jonkun elokuvan tms. kuuluisalla fraasilla. Eikö asioita voi ilmaista omin sanoin?

Joskus näihin fraaseihin liittyy vielä se, että naisen pitäisi olla kiinnostunut samoista asioista yhtä suurella mielenkiinnolla. "star trek, avantouinti meressä ja vanhat tex willerit ovat intohimoni, jaammehan samat mielenkiinnonkohteet".

Mutta eikö ole parempi, että vähän erikoisemmat mielenkiinnonkohteet mainitaan?

Itse varmasti kirjoittaisin harrastavani oopperaa, sillä toivoisin kumppania jolle klassinen musiikki on myös tärkeää.

Minusta on eri asia kertoa harrastavansa jotain kuin odottaa toiselta samaa. Minulle rikoskirjallisuus, kriminologia ja rikoslainsäädäntö on vapaa-ajalla intohimo, mutta en odota kumppanini olevan kiinnostunut samasta asiasta. Tärkeämpää on, että elämänarvot sopivat yhteen.

Vierailija
148/149 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiset somefraasit profiilitekstissä. Ei voi tietää, millainen henkilö on kyseessä, vain sen, mikä hänen mielestään kuulostaa hyvältä. Tusinatavaraa, jonka takana on todennäköinen opportunisti tai golddigger.

Positive thinker, adrenaline junkie, curious person, life long learner jne.

Vierailija
149/149 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään läheisyydestä

Tai tykkään läheisyydestä ja seksistä

Tulee kuva että edellisessä suhteessa näitä ei ole ollut, j mies kuvittelee että kaikki johtui siitä että nainen ei tykännyt noista

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi