Hälytysmerkit Tinderin edittelytekstissä, esim. ”alkoa kohtuudella”
Jos pitää jo alkusanoissa mainita alkoholinkäyttö ja vielä lyhenteellä ”alko”, niin ilmainen vinkki: miehellä on ongelma.
Toinen mikä hälyyttää on itsensä tituleeraaminen herrasmieheksi. Kokemukseni mukaan on kaikkea muuta.
Mitä muita tulee mieleen?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Saan sut nauramaan ym. pelle- ja hassuttelijatyypit ovat ehdoton turn off. Mistäs kukaan tietää, että saa juuri jonkun ihmisen nauramaan? Voi olla sit tosi ärsyttävää kun yrittää ja yrittää naurattaa tyhmillä jutuillaan.
Nämä ovat niiiiin vıțuñ rasittavia XDDDDD ja MUKAHAUSKAT "PIDEMPI KU SÄ KORKKAREISSA" -lässytykset ja muut MUKAHAUSKAT PSKALÄSSYTYKSET.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olethan urheilullinen nainen".
Miehellä tämä kommentti ei tarkoita aidosti urheilullista, lihaksikasta ja jopa pyöreää naista, joka liikkuu monta tuntia viikossa. Oikeasti tuolla tarkoitetaan, että halutaan hoikka nainen. Urheilullinenhan voi olla, vaikka ei olisi kokoa nolla.
Jostain syystä olen huomannut, että monet hyvin ylipainoiset miehet on tästä tosi tarkkoja, että naisen tulee olla hoikka. Osa lihavista tuttavamiehistäni on suoraan sanonut, ettei pyöreä nainen sytytä. Pahin kommentti oli, kun mies 180/120 sanoi naista 163/58 liian pyöreäksi.😶
Ihan vastaavasti löytyy ääritapauksia joissa 163cm nainen on sitä mieltä että 180cm mies on liian lyhyt.
Enemmän sääntö kuin poikkeus nykyisin. Huh huh tietäisitpä millaiset vaatimuslistat työpaikan persjalkaisilla tavissirpoilla on. Kyllä pitää olla 185cm, komea, lihaksikas, tumma, varakas ja tuo nyt on vasta alkua.
Saas nähdä sitten mitä tekevät kun todellisuus iskee päin naamaa kun niille tulee 30v plakkariin ja parisuhteet ovat kestäneet sellaiset maks 3kk ennenkun ovat menneet päin mäntyä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä tämä kommentti ei tarkoita aidosti urheilullista, lihaksikasta ja jopa pyöreää naista, joka liikkuu monta tuntia viikossa. Oikeasti tuolla tarkoitetaan, että halutaan hoikka nainen. Urheilullinenhan voi olla, vaikka ei olisi kokoa nolla.
Jostain syystä olen huomannut, että monet hyvin ylipainoiset miehet on tästä tosi tarkkoja, että naisen tulee olla hoikka. Osa lihavista tuttavamiehistäni on suoraan sanonut, ettei pyöreä nainen sytytä. Pahin kommentti oli, kun mies 180/120 sanoi naista 163/58 liian pyöreäksi.😶
Toinen vastaava on ”etsitään itsestään huolehtivaa naista”, ja tällä tarkoitetaan poikkeuksetta laihaa naista.
Minulla oli elämässäni kausi, jolloin vastoinkäymisten seurauksena menetin ruokahaluni kokonaan, ja elin lähinnä kahvilla ja tupakalla. Olin fyysisesti ja henkisesti todella huonossa kunnossa, mutta koska mittani olivat 172cm/45 kg, tuli miehiltä kommenttia että ”onpa kiva nähdä noin itsestään huolehtiva nainen”. Todellisuudessa en jaksanut kiivetä edes portaita toiseen kerrokseen hengästymättä.
Nykyään olen n. 25 kg painavampi, ja voin sanoa pitäväni itsestäni kaikin puolin parempaa huolta kuin silloin laihana ollessani.
Omien kokemusten pohjalta "herrasmiehet" on pahimpia ghostaajia, useimmiten myös tosi konservatiivisia tyyppejä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä alkoholin mainitseminen on perusteltua vain kahdesta syystä: olet absolutisti (ja edellytät toisenkin olevan) tai sitten otat reippaasti viikottain ja haet samankaltaista seuraa tähän aktiviteettiin. Muuten en keksi, miksi jonkun pitää oikein mainita ”alkoa kohtuudella”, varsinkin kun tekstin määrä on rajattu.
Jep. Mieti jos vaikka työpaikan uusi työntekijä pyydetään palaverissa esittelemään lyhyesti itsensä, ja hän kertoo ”olen Pirkko 43 vee, harrastan ompelua, minulla on kolme lasta ja käytän alkoa kohtuudella”
Mitä ajatuksia herättäisi?
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä vierastan tekstittömiä yhden kuvan laittajia. Ovat varmaan testaamassa Tinderiä ja keräämässä matseja. Lisäksi filtteröidyt jättisilmäiset animehahmot pelkillä yliviistokuvilla herättävät epäilyksen kuinka erilainen tämä nainen mahtaa olla livenä. Voisi olla kaunis minun makuuni tai sitten ei. En jää arvuuttelemaan. Kolmas on hymyttömyys kaikissa kuvissa. Ankeimmillaan tulee mieleen onko ilottomuudelle joku vakava syy taustalla. Tiedän miehenä, että ei ole helppoa teeskennellä valokuvattaessa iloista jos se ei tule luonnostaan, mutta ensivaikutelmana Tinder-kuvat viestivät positiivista jos niissä yhdessä edes näkyy hymyä silmäkulmassa edes. Toinen mikä on helppo fiksata on muokata profiiliteksti 'ei sitä, ei tätä' -negaatiosta ja kirjoittaa positiivisuuden kautta. Heti tulee kivempi fiilis tyypistä.
Noin muuten fiilis mitä täältä lukenut, että meillä miehillä taitaa olla keskimäärin surkeammat kuvat, kun mitään katastrofaalisia naisten kuvia ei juuri koskaan tule vastaan.
Hyvä teksti. Kiva kun täällä käy joskus normaalejakin miehiä!
Tuosta hymyilemättömyydestä tuli mieleeni tilanne, kun selasin miespuolisen kaverin kanssa hänen Tinderiään. Häntä häiritsi todella paljon se, jos nainen ei hymyillyt kaikissa kuvissaan. Omasta mielestäni siihen ei olisi hyvä suhtautua noin vakavasti. Esim. yhdellä naisella oli monta iloista kuvaa ja yksi vakava, ja tämä mies oli heti painamassa ruksia sen vuoksi, että nainen näytti hänestä "masentuneelta". Omasta mielestäni nainen näytti siinä kuvassa ihan normaalilta, kunhan ei vain hymyillyt. Tästä tuli sitten mieleen erään eksäni odotukset siitä, että minun olisi pitänyt suhteemme aikana aina hymyillä. Kyseinen ex oli muutenkin kontrolloivaa sorttia eikä sietänyt kielteisiä tunteita.
En siis väitä että sinä olisit tällainen kielteisiä tunteita pakeneva mies, mutta kai sentään kuitenkin ymmärrät ja hyväksyt sen, että naisellakin voi joskus olla huono päivä ja naama peruslukemilla? Veikkaan, että jos nainen laittaa Tinderissä vakavia kuvia hymykuvien joukkoon, kyse voi olla siitä että halutaan karsia pois tuollaiset kontrolloijat, joiden mielestä naisella ei ole oikeutta olla hymyilemättä. Jos naisella on yksikin sellainen menneisyydessään, hän ei varmasti mielellään tapaisi enää toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei tulisi ikinä mieleen mainita alkoholia kun esittelen itseäni. Miksi sellainen kävisi edes mielessä muuta kuin päihdeongelmaisilla? En omaa myöskään käytöshäiriöitä, joten erikseen ei tarvitse alleviivata sitäkään, että käyttäydyn kuin normaali ihminen. Kun näitä kuitenkin näkee ihmisillä, niin minulle se on merkki, että haasteita löytyy aivan liikaa.
Vaikutat kovin ennakkoluuloiselta ihmiseltä. Käytöshäiriö sekin. Kanssasi olisi varmaan todella raskasta elää.
Minun kanssa on hyvin helppo elää. Persoonallisuushäiriöitä ei ole kuten ei muitakaan mielen ongelmia. Sen sijaan kokemusta persoonallisuushäiriöisistä on liikaakin ja sinä vaikutat sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä alkoholin mainitseminen on perusteltua vain kahdesta syystä: olet absolutisti (ja edellytät toisenkin olevan) tai sitten otat reippaasti viikottain ja haet samankaltaista seuraa tähän aktiviteettiin. Muuten en keksi, miksi jonkun pitää oikein mainita ”alkoa kohtuudella”, varsinkin kun tekstin määrä on rajattu.
Jep. Mieti jos vaikka työpaikan uusi työntekijä pyydetään palaverissa esittelemään lyhyesti itsensä, ja hän kertoo ”olen Pirkko 43 vee, harrastan ompelua, minulla on kolme lasta ja käytän alkoa kohtuudella”
Sellaisia , että firman pikkujouluissa ei ole naamat kuten me muut.
Sirpa 40
"Ymmärrät, että lapseni ovat elämässäni aina ykkössijalla". Joo, mun puolesta voi olla mutten halua olla siellä toisella tai ties kuinka monennella sijalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia , että firman pikkujouluissa ei ole naamat kuten me muut.
Sirpa 40
Ai. Mä taas miettisin mielessäni että Pirkolle taitaa viina olla aika tärkeää kun toikin oli pakko mainita.
Wtf mä en hymyile juurikaan kuvissa ja hyvin tulee matchia. Jos joku saa ärsytystä hymyttömästä kuvasta niin varmaan ihan hyvä ettei tutustuta.
Vierailija kirjoitti:
"Ymmärrät, että lapseni ovat elämässäni aina ykkössijalla". Joo, mun puolesta voi olla mutten halua olla siellä toisella tai ties kuinka monennella sijalla...
Miksei jos kiihkeetä yhoo pillua on luvussa?
Vierailija kirjoitti:
Wtf mä en hymyile juurikaan kuvissa ja hyvin tulee matchia. Jos joku saa ärsytystä hymyttömästä kuvasta niin varmaan ihan hyvä ettei tutustuta.
Koska olet nainen. Tai hyvin komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minäkin ohitin aina nuo urheilullista etsivät, kun en voinut tietää mitä se urheilullinen sille miehelle tarkoittaa. Ties vaikka hän laskisi urheilulliseksi vain tavoitteellisesti urheilevat, kilpaurheilijan tasolla olevat tai jotain vastaavaa. Omasta mielestäni olen urheilullinen (ja lisäksi olen myös hoikka), mutta ei tämä välttämättä sille miehelle olisi riittänyt.
“Sun täytyy olla minua kauniimpi ja urheilullisempi, en ole valmis laskemaan rimaa, osumia tähän mennessä nolla”
Ikää miehellä 37 (eli parhaat päivät menny) ja ulkonäkö muistuttaa lähinnä pikkuoravaa. Ihan tämän päivän tinderistä bongattu “helmi”.
-"olen rauhallinen ja luotettava" = äärettömän ujo ja tylsä
-"moi sullekin", "älä swaippaa oikealle ellet aloita keskustelua" = henkilö itse täysin keskustelutaidoton
-"ei yhden yön juttuja", "haen vakavampaa" = tällaisen kanssa ei voi edes tutustua hauskassa mielessä, vasta hauskanpidon jälkeenhän se vakavuus tulee jos on tullakseen
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä huomannut tuon, että pelkkä kasvokuva on usein merkki ylipainosta, ja kuvakulma vaikuttaa myös. Joskus se on tosi hämäävä, kun kasvoiltaan voi olla tosi "normaali", mutta kaulasta alaspäin aika selvä peli.
Tekeekö miehet tätä?
Miehillä pelkkä kasvokuva ei havaintojeni mukaan ole välttämättä merkki ylipainosta, mutta muuten sellaisesta kropasta jossa ei esittelemistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä huomannut tuon, että pelkkä kasvokuva on usein merkki ylipainosta, ja kuvakulma vaikuttaa myös. Joskus se on tosi hämäävä, kun kasvoiltaan voi olla tosi "normaali", mutta kaulasta alaspäin aika selvä peli.
Tekeekö miehet tätä?Miehillä pelkkä kasvokuva ei havaintojeni mukaan ole välttämättä merkki ylipainosta, mutta muuten sellaisesta kropasta jossa ei esittelemistä ole.
Tuliko mieleen että ei ole niin helppoa ottaa itsestään kokovartalokuvaa? Tai ainakin se näyttää jotenkin typerältä ja oudolta jos selfieen yrittää saada kroppansa mahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö miehet tätä?Miehillä pelkkä kasvokuva ei havaintojeni mukaan ole välttämättä merkki ylipainosta, mutta muuten sellaisesta kropasta jossa ei esittelemistä ole.
Tuliko mieleen että ei ole niin helppoa ottaa itsestään kokovartalokuvaa? Tai ainakin se näyttää jotenkin typerältä ja oudolta jos selfieen yrittää saada kroppansa mahtumaan.
Pyytää jotain muuta ottamaan kuvan, tai käyttää kameran itselaukaisinta. Niin ne muutkin tekevät.
MIKSI VİŤUŠŠA KIRJOITATTE HÄLYYYYYYYTTTTÄÄÄÄÄ 😑😑😑 SANA ON
HÄ-LYT-TÄÄ
HÄ-LYT-TÄ-VÄÄ!!!!!!