Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hälytysmerkit Tinderin edittelytekstissä, esim. ”alkoa kohtuudella”

Vierailija
01.08.2020 |

Jos pitää jo alkusanoissa mainita alkoholinkäyttö ja vielä lyhenteellä ”alko”, niin ilmainen vinkki: miehellä on ongelma.

Toinen mikä hälyyttää on itsensä tituleeraaminen herrasmieheksi. Kokemukseni mukaan on kaikkea muuta.

Mitä muita tulee mieleen?

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä.lista, jossa kehutaan, miten mies on luotettava, huumorintajuinen, hellä, mukava, huumorintajuinen, sosiaalinen älykäs jne jne

Joo, et varmana ole muiden kuin itsesi mielestä

Vierailija
122/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla hälytysmerkkinä on se että jos on lapsi/lapsia eikä sitä ole mainittu. Ei kannata yhteistä tulevaisuutta suunnitella sellaisen naisen kanssa joka pitää omia lapsia niin vähäpätöisenä ettei niitä tarvitse mainita, toisaalta eihän nämä lapsensa unohtajat ole edes sillä mielellä Tinderissä että hakevat pitempiaikaista seuraa vaan randomeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä vierastan tekstittömiä yhden kuvan laittajia. Ovat varmaan testaamassa Tinderiä ja keräämässä matseja. Lisäksi filtteröidyt jättisilmäiset animehahmot pelkillä yliviistokuvilla herättävät epäilyksen kuinka erilainen tämä nainen mahtaa olla livenä. Voisi olla kaunis minun makuuni tai sitten ei. En jää arvuuttelemaan. Kolmas on hymyttömyys kaikissa kuvissa. Ankeimmillaan tulee mieleen onko ilottomuudelle joku vakava syy taustalla. Tiedän miehenä, että ei ole helppoa teeskennellä valokuvattaessa iloista jos se ei tule luonnostaan, mutta ensivaikutelmana Tinder-kuvat viestivät positiivista jos niissä yhdessä edes näkyy hymyä silmäkulmassa edes. Toinen mikä on helppo fiksata on muokata profiiliteksti 'ei sitä, ei tätä' -negaatiosta ja kirjoittaa positiivisuuden kautta. Heti tulee kivempi fiilis tyypistä.

Noin muuten fiilis mitä täältä lukenut, että meillä miehillä taitaa olla keskimäärin surkeammat kuvat, kun mitään katastrofaalisia naisten kuvia ei juuri koskaan tule vastaan.

Ymmärrän yhden kuvan ja tekstittömyyden vierastamisen. Itselläni on juuri niin työn takia. Ongelmia on tullut jo, kun uteliaat stalkkerit ovat löytäneet senkin profiilin ja käyttäneet väärin. Seuraa ja rakkautta etsin ihan tositarkoituksella.

Vierailija
124/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Ilmoitin etsiväni tupakoimatonta miestä. Menin treffeille. Mies haisi tupakalta ja  kärvisteli tupakantuskissa koko kävelylenkin ja ravintolaruokailun ajan. Jutustelun lomassa kertoi jääneensä vironlaivalta tullessaan tullissa kiinni ylimääräisistä savukekartongeista.

Ilmeisesti hänellä oli vasta aikomus muuttua savuttomaksi ja kirjoitteli treffi-ilmoitukseen oman tavoiteminänsä. Alkon kanssa voi olla monella sama juttu?

Itse kävin myös treffeillä "savuttoman ja alkottoman" miehen kanssa. Kävi ilmi, että ei ole kuukauteen ottanut 🙄

Piti sitä suurenakin saavutuksena ja oikein halveksi alkon käyttäjiä. Itsellään ollut siis ongelmia... Ja vaikutti siltä, että on jatkossakin.

Vierailija
125/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos pitää jo alkusanoissa mainita alkoholinkäyttö ja vielä lyhenteellä ”alko”, niin ilmainen vinkki: miehellä on ongelma."

No tämä! Iskurissa on joku nainen, joka etsii miestä, joka "käyttää alkoa kohtuudella" tjsp. Sit oma profiilikuva on sellainen, jos istuu jossain terdellä tuoppi kädessä. :D

Vierailija
126/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luotettava

Siis jos pitää ihan erikseen mainita asia, niin silloin ei sitä.ole

Jaa itse ainakin mainitsen koska minusta on sanottu niin ja koen myös olevani luotettava... eikö jokaisen mainitun asian voi sitten kääntää noin jos aina ajattelee niin?

Vierailija
127/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Parasta vaan laittaa naisellinen profiili, eli jättää tekstiosa kokonaan tyhjäksi tai laittaa pelkkä emojijono; päätelkööt siitä itse..

Tuollainen profiili miehellä menis vasuriin saman tien. Ilmeisesti miehet sitten ovat niin idiootteja, että antavat tykkäyksiä jopa tyhjäprofiilisille naisille?

Minulla on tyhjä profiili ja 420 matchia.

Vierailija
128/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toisella naisella lukee: tykkään matkustelusta, hyvästä ruuasta ja viinistä

On paljon meitä, jotka näistä tykkäävät ja etsivät seuraa matkoille ja illallisille, koska kalsin olisisi kicampaa. Miksi näitä ei saisi kertoa?

Vierailija
129/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

“Sun täytyy olla minua kauniimpi ja urheilullisempi, en ole valmis laskemaan rimaa, osumia tähän mennessä nolla”

Ikää miehellä 37 (eli parhaat päivät menny) ja ulkonäkö muistuttaa lähinnä pikkuoravaa. Ihan tämän päivän tinderistä bongattu “helmi”.

😂😂😂 Repesin👍👍👍

Vierailija
130/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olethan urheilullinen nainen".

Miehellä tämä kommentti ei tarkoita aidosti urheilullista, lihaksikasta ja jopa pyöreää naista, joka liikkuu monta tuntia viikossa. Oikeasti tuolla tarkoitetaan, että halutaan hoikka nainen. Urheilullinenhan voi olla, vaikka ei olisi kokoa nolla.

Jostain syystä olen huomannut, että monet hyvin ylipainoiset miehet on tästä tosi tarkkoja, että naisen tulee olla hoikka. Osa lihavista tuttavamiehistäni on suoraan sanonut, ettei pyöreä nainen sytytä. Pahin kommentti oli, kun mies 180/120 sanoi naista 163/58 liian pyöreäksi.😶

Ihan vastaavasti löytyy ääritapauksia joissa 163cm nainen on sitä mieltä että 180cm mies on liian lyhyt.

Enemmän sääntö kuin poikkeus nykyisin. Huh huh tietäisitpä millaiset vaatimuslistat työpaikan persjalkaisilla tavissirpoilla on. Kyllä pitää olla 185cm, komea, lihaksikas, tumma, varakas ja tuo nyt on vasta alkua.

Saas nähdä sitten mitä tekevät kun todellisuus iskee päin naamaa kun niille tulee 30v plakkariin ja parisuhteet ovat kestäneet sellaiset maks 3kk ennenkun ovat menneet päin mäntyä.

No tuota noin...keski-iän ylittäneillä, tavallisilla tai rumilta miehillä on järjestään ilmoituksia, joissa

- naisen pitää olla vähintään 5vuoota nuorempi, jopa 30 vuotta nuorempi

-sporttinen, hoikka kaunis jne

Vierailija
131/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miespuolinen tuttava tituleeraa itseään herrasmieheksi. Kähmi naisia kännissä ja alko on muutenkin ongelma. Jos parisuhteessa oli ongelma niin puhui naisystävistään todella rumasti. Lasten äidistä ja ex-vaimosta ei varmaan ikinä sanonut hyvää sanaa vaikka "herrasmiehen" luonteen tuntien ei ole ollut helppo kumppani. Pari kertaa pääsin valitettavasti todistamaan kun tyyppi tuli torjutuksi baarissa, veti tästä uskomattomat kilarit ja jauhoi koko loppuillan p**kaa naisista, joihin oli ehtinyt tutustua ehkä 5 minuutin verran.

Vierailija
132/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Adrenaline junkie"-miehet ei voisi vähempää kiinnostaa. En halua miestä jonka täytyy hypätä vähintäänkin katolta tunteakseen olevansa elossa. Yleensä nämä ovat vielä jotain ADHD tapauksia.

Motocross, moottoripyöräily ja auton rassaus ovat ehdottomia turn off:eja.

Ei kiinnosta mikään ylikasvanut teini-ikään jämähtänyt bensalenkkari.

Tatuoinnit miehellä kuvottavat. Aika paljon näkee myös kaula-ja naamatatuointeja. Oksettavaa.

Paksukaiset ja kehonrakentajat ei nappaa. Pullistelijat ovat noloja.

Klassinen tyyli, hyvä tyylitaju, siistitty naamakarvoitus, kauniin komeat kasvonpiirteet, terveelliset elintavat, urheilullisuus, rauhallisuus ja sivistys sytyttävät miehessä. ❤️

Vierailija
133/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ymmärrät, että lapseni ovat elämässäni aina ykkössijalla". Joo, mun puolesta voi olla mutten halua olla siellä toisella tai ties kuinka monennella sijalla...

Jokainen vastuullinen aikuinen ymmärtää, että omien lasten hyvinvointi tulee ykkösenä. En tarkoita mitään överiä, vaan normaalielämää.

Vierailija
134/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis tarkoitin että pitääkö meidän naisten painella sydäntä näille superhyvän etsijöille ja toivoa että me olemme niitä, Ja millainen mies etsii superhyvää, onko hänellä varaa?

Mitä sitten pitäisi etsiä?

"Hei olen Keke 31v. Olen 173cm pitkä ja tienaan vain 2 650eur/kk joten tajuan ettei minulla ole mahdollisuuksia superhyvään naiseen, joten kelvollinen riittäisi."

"Kaipaatko kivaa kumppania jakamaan arkea ja juhlaa? Osaan keittää hyvät aamukahvit ja ruoanlaittokin sujuu. Viihdyn luonnossa liikkumassa. Työkalut pysyy myös kädessä omassa asunnossani. Olen vakitöissä ja viihdyn, mutta työ ei ole minulle koko elämä eikä palkkapussin paksuus ole elämässä tärkeimpiä asioita. Muut arvot ovat elämässä tärkeämpiä, toivottavasti sinullekin. Satsaan vapaa-aikaan ja kumppanin kanssa mukavan arjen tekemiseen. Kaipaisin rinnalleni maalaisjärkistä ja mukavaa naista, jonka kanssa voisi rakentaa yhteistä elämää.

P. S. Olen 173 cm ja ne jonkun mielestä "puuttuvat" sentit löytyvät sydämen puolelta. :) "

P.S. 173 cm

Tulee mieleen pienipalkkainen, tylsä mies joka jumittaa kotona, koska se on sentään oma (pankin)...

Vierailija
135/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- en ole etsimässä mitään kirjeennvaihtokaveria, vaan sovitaan heti tapaaminen

- painoraja, tyyliin Max 50kg

Nää on pelottavia. Heti tapaaminen kun saa mätsin? Kenen tahansa kanssa, vaihtamatta YHTÄÄN ajatuksia selvittääkseen että kannattaako tavata?

Vierailija
136/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla hälytysmerkkinä on se että jos on lapsi/lapsia eikä sitä ole mainittu. Ei kannata yhteistä tulevaisuutta suunnitella sellaisen naisen kanssa joka pitää omia lapsia niin vähäpätöisenä ettei niitä tarvitse mainita, toisaalta eihän nämä lapsensa unohtajat ole edes sillä mielellä Tinderissä että hakevat pitempiaikaista seuraa vaan randomeja.

Se on kato nykyaikaa.

Ei voida lapsillekaan kertoa isin/äitin uusista tyttö/poikaystävistä, koska lapset kertois exälle että "nyt se jo nussssii muita" ja siitähän se peemyrsky repeää..

Vierailija
137/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm nämä tullut vastaan:

- ”akateeminen sivistys” (HUK)

- ”feministimies” (babet tiskaa)

- ”luontosuhde” (kaupunkilainen)

- ”uskallan näyttää herkän puolen” (itkee jurrissa)

- ”ranskalainen teoria” (tykkää kuunnella omaa ääntään)

- ”henkisesti totaalikieltäydyn” (syrjäytynyt luuseri)

- ”lasi hyvää viiniä, pikkupurtavaa ja HBO” (ylipainoinen nössö)

- ”viihdekäyttöä en lähtisi tuomitsemaan” (nisti)

Kirjoittaako joku oikeasti noin jo esittelytekstissä? Huh huh, painaisin välittömästi rastia. Mulla tuli vastaan yksi joka kertoi tuon saman treffeillä. Lähes jokaisen puheenaiheen sai käännettyä koskemaan huumeita. Kuullemma itse ei käytä, mutta vähän tuli toisenlaiset vibat. Pelottava tyyppi.

Vierailija
138/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis tarkoitin että pitääkö meidän naisten painella sydäntä näille superhyvän etsijöille ja toivoa että me olemme niitä, Ja millainen mies etsii superhyvää, onko hänellä varaa?

Mitä sitten pitäisi etsiä?

"Hei olen Keke 31v. Olen 173cm pitkä ja tienaan vain 2 650eur/kk joten tajuan ettei minulla ole mahdollisuuksia superhyvään naiseen, joten kelvollinen riittäisi."

"Kaipaatko kivaa kumppania jakamaan arkea ja juhlaa? Osaan keittää hyvät aamukahvit ja ruoanlaittokin sujuu. Viihdyn luonnossa liikkumassa. Työkalut pysyy myös kädessä omassa asunnossani. Olen vakitöissä ja viihdyn, mutta työ ei ole minulle koko elämä eikä palkkapussin paksuus ole elämässä tärkeimpiä asioita. Muut arvot ovat elämässä tärkeämpiä, toivottavasti sinullekin. Satsaan vapaa-aikaan ja kumppanin kanssa mukavan arjen tekemiseen. Kaipaisin rinnalleni maalaisjärkistä ja mukavaa naista, jonka kanssa voisi rakentaa yhteistä elämää.

P. S. Olen 173 cm ja ne jonkun mielestä "puuttuvat" sentit löytyvät sydämen puolelta. :) "

P.S. 173 cm

Tulee mieleen pienipalkkainen, tylsä mies joka jumittaa kotona, koska se on sentään oma (pankin)...

Kuinka nainen lukisi tämän ilmoituksen:

Kaipaatko kivaa kumppania jakamaan arkea ja juhlaa?
No kumpaa sitä nyt halutaan? Osaako se päättää?

Osaan keittää hyvät aamukahvit ja ruoanlaittokin sujuu.
Perusasioita, onkohan kummoinen mies kun tämmöistäkin pitää erikseen mainostaa.

Viihdyn luonnossa liikkumassa.
Ei tod kiinnosta rämpiä missään korvessa.

Työkalut pysyy myös kädessä omassa asunnossani.
Ai että omassa asunnossa? Halutaankohan sitä kotiorjaa miehen asuntoon kun ei puhuta yhteisestä asunnosta?

Olen vakitöissä ja viihdyn, mutta työ ei ole minulle koko elämä eikä palkkapussin paksuus ole elämässä tärkeimpiä asioita.
Eli matalaa elintasoa olisi luvassa, hell no. Kyllä miehellä pitää olla kunnianhimoa pyrkiä elämässä eteenpäin.

Muut arvot ovat elämässä tärkeämpiä, toivottavasti sinullekin.
Joo ei kiitos köyhäilylle.

Satsaan vapaa-aikaan ja kumppanin kanssa mukavan arjen tekemiseen.
Just joo, millä rahoillla?

Kaipaisin rinnalleni maalaisjärkistä ja mukavaa naista, jonka kanssa voisi rakentaa yhteistä elämää.
ARVASIN että kotiorjaahan tässä oltiiin hakemassa!!!1

P. S. Olen 173 cm ja ne jonkun mielestä "puuttuvat" sentit löytyvät sydämen puolelta. :)
Olisi maininnut tämän heti niin olisin heittänyt vasuriin lukematta koko tekstiä.

Vierailija
139/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsotaan, miten suhde etenee/kehittyy."

"... mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos Sen Oikean täältä löytää."

= VEDÄTTÄJIÄ / AJAN TUHLAAJIA, JOTKA EIVÄT ETSI PARISUHDETTA.

Vierailija
140/149 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tulisi ikinä mieleen mainita alkoholia kun esittelen itseäni. Miksi sellainen kävisi edes mielessä muuta kuin päihdeongelmaisilla? En omaa myöskään käytöshäiriöitä, joten erikseen ei tarvitse alleviivata sitäkään, että käyttäydyn kuin normaali ihminen. Kun näitä kuitenkin näkee ihmisillä, niin minulle se on merkki, että haasteita löytyy aivan liikaa.

Mulle tulee väkisinkin näistä ”alkoa kohtuudella” - miehistä mieleen, että he ikäänkuin petaavat valmiiksi tilannetta että hyvin pian ekoillakin treffeillä pitää saada tuoppi tai käydä ”yksillä”. Aikaisemmissa parisuhteissa on tullut ikäviltä naisilta sanomista liikakäytöstä, ja kun heti kärkeen ilmoittaa että homma on hallinnassa ja käyttö kohtuullista, voi avoimemmin tempaista sen tölkin auki (tai siis kaljalaatikon joita mökkireissulla useita) ja jos tuore Tinder-tuttavuus uskaltaa tätä kritisoida tai ihmetellä, on hän vaan ahdasmielinen ja ikävä ihminen koska mieshän on vain kohtuukäyttäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän